Loopt ook niet echt storm he?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:48 schreef Canisfire het volgende:
http://www.comixfan.com/
Die is echt geweldig zit er nu al een paar jaar.
de hardback is niet hetzelfde als de Absolute Editionquote:Op maandag 1 juni 2009 13:45 schreef Meursault het volgende:
Is het niet precies andersom? De gele is Titan uit 1987. Die andere is DC. Ik kijk trouwens op Book Depository. Ow.. Jij ook.. De prijs van de Hardback valt mee: E18,35
De paperbacks zijn tussen de 12 en de 15.
[ afbeelding ]
Absolute Editon Hardback is out of stock.
Vandaag of morgen bestellen.
Jammer. Die standaard longboxes zijn ook wel handig, natuurlijk, maar die drawerboxes lijken mij in ieder geval nog praktischer. Zeker als je ze netjes kunt stapelen, als een soort archiefkast. Maar goed, ik kijk wel verder.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:10 schreef Tokus het volgende:
hm ja, die schijnen erg handig te zijn, maar een stuk duurder dan de normale shortboxes (of longboxes). De normale hebben gewoon een deksel aan de bovenkant, en die kun je bij de meeste comicshops wel bestellen. Maar die drawerboxes, ik ben ze nog niet tegengekomen in Nederland.
Denk ook niet dat de Nederlandse markt er groot genoeg voor was. De meesten die het lazen kochten het meer als support voor het bedrijf terwijl ze ook de Engelse comics lazen. Bovendien was het twee jaar geleden (toen ik het voor het laatst kocht) al aardig aan de prijs. Ook missen ze veel nummers als het blad een keer in de zoveel weken uitkwam, en Spider-Man al drie keer in de maand verschijnt en er diverse X-Men series te koop zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:16 schreef Mark het volgende:
Ik begrijp dat Z-Press ook alweer stopt met het uitgeven van de Nederlandse Spiderman en X-men?
Lijkt er op alsof het hier dan gaat ophouden voor mij.
Had je iets anders verwacht danquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:51 schreef Meursault het volgende:
Ik was in Zürich in een Comicbookstore, maar helaas was alles in het Duits..
psst, Zürich is de grootste stad van Zwitserlandquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:39 schreef wc-eend het volgende:
Ja want hier in NL is het in het engels? Blijkbaar worden comics in duitsland op grotere schaal vertaald en verkocht?
* wc-eend epicfails..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:40 schreef Tokus het volgende:
[..]
psst, Zürich is de grootste stad van Zwitserland
Duitsland vertaalt sowieso bijna alles. Het valt me mee dat ze Engelse muziek nog net niet verduitsen, maar iedereen kent wel de nagesynchroniseerde films. In Zwitserland is het wel minder, maar blijkbaar verkopen de Duits-vertaalde comics daar dus beter dan de originele Engelstalige.
Heb je de rest van crisis al gelezen dan? Heb nu net de essentials tot aan infinite crisis in huis (cr. on inf. earths, id. crisis, omac project, villains united, day of vengeance, rann-thanagar war, inf. crisis, inf. cris compagnion) en naar mijn idee komt daarna 52, countdown to final crisis en daarna pas final crisis.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:48 schreef Breuls het volgende:
Ben sinds vandaag weer even in Nederland, en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt even wat comics te halen. Paar losse magazines, maar ook Final Crisis. Die wil ik nu eindelijk wel eens lezen.
ongeveer alles bij DC heet toch crisis?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:27 schreef Young_David het volgende:
[..]
Heb je de rest van crisis al gelezen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |