abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69600960
Is het niet precies andersom? De gele is Titan uit 1987. Die andere is DC. Ik kijk trouwens op Book Depository. Ow.. Jij ook.. De prijs van de Hardback valt mee: E18,35
De paperbacks zijn tussen de 12 en de 15.

Absolute Editon Hardback is out of stock.

Vandaag of morgen bestellen.
"Everything we are, we are when we're alone."
pi_69681691
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 14:48 schreef Canisfire het volgende:
http://www.comixfan.com/

Die is echt geweldig zit er nu al een paar jaar.
Loopt ook niet echt storm he?

Of ben ik gewoon verwend met Fok! ?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 juni 2009 @ 22:36:17 #228
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_69683101
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:45 schreef Meursault het volgende:
Is het niet precies andersom? De gele is Titan uit 1987. Die andere is DC. Ik kijk trouwens op Book Depository. Ow.. Jij ook.. De prijs van de Hardback valt mee: E18,35
De paperbacks zijn tussen de 12 en de 15.

[ afbeelding ]
Absolute Editon Hardback is out of stock.

Vandaag of morgen bestellen.
de hardback is niet hetzelfde als de Absolute Edition

en voor de Absolute Edition moet je momenteel bij Cheap Comics zijn, daar is ie nog geen 50 euro (normaal zo'n 75!).
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 juni 2009 @ 20:38:50 #229
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_70144745
ik kreeg deze week nog een leuk boekje binnen (ja, met pagina's vol letters, en wat minder tekeningen).

Over urban legends die zich rond comics ophouden, wat er van waar is enzo. Best leuk geschreven, door Brian Cronin. Die heeft op Comic Book Resources ook een wekelijkse column hierover, en een aantal daarvan staan dus ook in dit boek, en ongeveer de helft in het boek zijn niet in z'n columns behandeld.
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:57:15 #230
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_70593275
Weet iemand hier toevallig waar ik zo'n Drawer Box kan kopen, in Nederland? M'n kast begint een beetje uit te puilen na slechts een jaartje of zo comics kopen, en dit lijkt me een zeer goede oplossing. Maar de officiele site heeft geen PayPal als optie, en de verzending naar hier toe is nogal duur.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 juli 2009 @ 22:10:21 #231
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_70593781
hm ja, die schijnen erg handig te zijn, maar een stuk duurder dan de normale shortboxes (of longboxes). De normale hebben gewoon een deksel aan de bovenkant, en die kun je bij de meeste comicshops wel bestellen. Maar die drawerboxes, ik ben ze nog niet tegengekomen in Nederland.
pi_70603824
ik heb sindskort de Age of Apocalypse compleet in tpb's.

Ben nu op de helft met lezen, maar wat een toffe realiteit zeg.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:16:23 #233
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_70618669
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:10 schreef Tokus het volgende:
hm ja, die schijnen erg handig te zijn, maar een stuk duurder dan de normale shortboxes (of longboxes). De normale hebben gewoon een deksel aan de bovenkant, en die kun je bij de meeste comicshops wel bestellen. Maar die drawerboxes, ik ben ze nog niet tegengekomen in Nederland.
Jammer. Die standaard longboxes zijn ook wel handig, natuurlijk, maar die drawerboxes lijken mij in ieder geval nog praktischer. Zeker als je ze netjes kunt stapelen, als een soort archiefkast. Maar goed, ik kijk wel verder.
pi_71850609
Stil hier. Zal maar weer een kick geven.

Ben definitief over op DC, bestel zelden meer een Marvel boek. Batman Hush was geweldig en wil nu eigenlijk de wat meer moderne batman verhalen hebben. Zit nu op crisis on infinite earths te wachten en een aantal preludes to infinite crisis en infinite crisis zelf.
  Admin donderdag 13 augustus 2009 @ 17:48:47 #235
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_71853867
Ben sinds vandaag weer even in Nederland, en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt even wat comics te halen. Paar losse magazines, maar ook Final Crisis. Die wil ik nu eindelijk wel eens lezen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_71853938
Ik was in Zürich in een Comicbookstore, maar helaas was alles in het Duits..
pi_72183455
Heb ik eindelijk via internet Crisis on Infinite Earths binnen, is het een misprint. De eerste 32 pagina's missen en de 32 pagina's daarna zijn dubbel. klotezooi.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:16:32 #238
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_72198072
Ik begrijp dat Z-Press ook alweer stopt met het uitgeven van de Nederlandse Spiderman en X-men?

Lijkt er op alsof het hier dan gaat ophouden voor mij.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:25:58 #239
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_72213646
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:16 schreef Mark het volgende:
Ik begrijp dat Z-Press ook alweer stopt met het uitgeven van de Nederlandse Spiderman en X-men?

Lijkt er op alsof het hier dan gaat ophouden voor mij.
Denk ook niet dat de Nederlandse markt er groot genoeg voor was. De meesten die het lazen kochten het meer als support voor het bedrijf terwijl ze ook de Engelse comics lazen. Bovendien was het twee jaar geleden (toen ik het voor het laatst kocht) al aardig aan de prijs. Ook missen ze veel nummers als het blad een keer in de zoveel weken uitkwam, en Spider-Man al drie keer in de maand verschijnt en er diverse X-Men series te koop zijn.
Maar je kunt ze gerust in het Engels lezen, hoor. Het taalgebruik is totaal niet lastig.
pi_72214664
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:51 schreef Meursault het volgende:
Ik was in Zürich in een Comicbookstore, maar helaas was alles in het Duits..
Had je iets anders verwacht dan
pi_72217985
Ja want hier in NL is het in het engels? Blijkbaar worden comics in duitsland op grotere schaal vertaald en verkocht?
pi_72218760
Nou, op zich viel het te verwachten dat grotendeels vertaald werk zou zijn, maar ik had toch ook wel verwacht dat ze een afdeling Engels zouden hebben. Zürich is een grote stad, daar loopt vast wel wat meer internationaal volk rond..
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 augustus 2009 @ 06:40:08 #243
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_72220729
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:39 schreef wc-eend het volgende:
Ja want hier in NL is het in het engels? Blijkbaar worden comics in duitsland op grotere schaal vertaald en verkocht?
psst, Zürich is de grootste stad van Zwitserland

Duitsland vertaalt sowieso bijna alles. Het valt me mee dat ze Engelse muziek nog net niet verduitsen, maar iedereen kent wel de nagesynchroniseerde films. In Zwitserland is het wel minder, maar blijkbaar verkopen de Duits-vertaalde comics daar dus beter dan de originele Engelstalige.
pi_72220748
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 06:40 schreef Tokus het volgende:

[..]

psst, Zürich is de grootste stad van Zwitserland

Duitsland vertaalt sowieso bijna alles. Het valt me mee dat ze Engelse muziek nog net niet verduitsen, maar iedereen kent wel de nagesynchroniseerde films. In Zwitserland is het wel minder, maar blijkbaar verkopen de Duits-vertaalde comics daar dus beter dan de originele Engelstalige.
* wc-eend epicfails..
pi_72226408
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:48 schreef Breuls het volgende:
Ben sinds vandaag weer even in Nederland, en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt even wat comics te halen. Paar losse magazines, maar ook Final Crisis. Die wil ik nu eindelijk wel eens lezen.
Heb je de rest van crisis al gelezen dan? Heb nu net de essentials tot aan infinite crisis in huis (cr. on inf. earths, id. crisis, omac project, villains united, day of vengeance, rann-thanagar war, inf. crisis, inf. cris compagnion) en naar mijn idee komt daarna 52, countdown to final crisis en daarna pas final crisis.
  Admin vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:51:02 #246
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_72231482
Ik heb niet alles gelezen nee. Crisis on Infinite Earths heb ik een tijdje terug wel gelezen, en ik weet het een en ander over de globale structuur achter enkele van de andere verhalen, maar heb het meeste eigenlijk niet echt gelezen. Sommige dingen kan ik dan ook weer niet vinden, of ik heb er minder interesse in dan het 'hoofdwerk'.

Final Crisis heb ik inmiddels wel gelezen, maar de tie-ins en countdown niet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:08:27 #247
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_72231996
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:27 schreef Young_David het volgende:

[..]

Heb je de rest van crisis al gelezen dan?
ongeveer alles bij DC heet toch crisis?
Crisis on Infinite earths
Identity Crisis
countdown to Infinite crisis
infinite crisis
Countdown to Final Crisis
Final Crisis
Crisis on Infinite Crisis
Infinite Countdown to Crisis
etc etc

en dan heb je nog alle normale titels die er ook mee verbonden zijn....
  Admin vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:21:12 #248
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_72232392

Er is genoeg dat niet Crisis heet hoor.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:41:52 #249
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_72233099
Non-Crisis wordt de volgende crossover?
  Admin vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:16:25 #250
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_72234155
Men suggereert dat dit de laatste Crisis is, dus wellicht niet. Al weet je nooit wat ze over een aantal jaar bedenken natuurlijk.

Maar de huidige crossover heet Blackest Night, dus da's geen Crisis.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')