nee nu niet, neequote:Op woensdag 8 november 2006 11:36 schreef nebelung het volgende:
[..]
Het gaat over, echt waar. (heb je nu niks aan he?)
Na Chinook (met 9 maand werd ik weer ongesteld en ze heeft ruim twee jaar BV gekregen) ben ik nooit regelmatig geweest, cyclus varieerde van drie tot negen weken.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:11 schreef dutchie het volgende:
Hé hoe zat dat ook alweer qua menstruatie en borstvoeding? Ik ben inmiddels 1x ongesteld geweest (nu 4 weken terug), dus ik verwacht dat het elk moment kan komen. Alleen voelt dat nog niet zo. Kan het zijn dat mijn cyclus door de bv nog op zich laat wachten?
nee, ik ben niet zwanger![]()
Nee, maar meer om de voeding wat op te krikken. Dat was het idee. Ik zelf denk dat het niet zo'n strak plan is, iemand anders kwam ermee. Ik geef het hem ook wel 's nachts. Het voelt alleen zo rot dat die melk te weinig is. Mijn voedingsbeha's zitten ook plots veel ruimer, dus het is echt teruggelopen. Daarnaast merk ik ook wel dat Kendahl een sprongetje maakt. Dus is het nog een rotmoment voor een dip ook!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:35 schreef bixister het volgende:
paradijsvogel, je kunt 'm toch gewoon wat geven als hij wakker wordt 's nachts? als ie doorslaapt zou ik 'm er niet voor wakker maken.![]()
Hee, da's fijn! Voor Lis én voor jouquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:58 schreef snoopy het volgende:
Macka, ik merk hier ook dat het vaker aanleggen goed werkt. En Lis drinkt niet meer zo onrustig
Dat lucht wel op.
Dank voor het hart onder de riemquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:15 schreef YPPY het volgende:
Het is vast nog te redden Macka, gelukkig is die dip tijdelijk.
Die 50cc is een schatting van de lactatiekundige, op basis van mijn verhaal, het gegeven dat ik meestal tussen de 30 en 35cc kolf, wat Lucie na de bv nog aan kv neemt, en de (zeer grote) ervaring van de lk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:26 schreef snoopy het volgende:
Ik vind 50 cc ook best aardig wat. Bij Morris kwam ik nooit verder dan 30 cc.
Ik vermoed dat het nu wel iets meer is dan toen.
Hoe weet je dat het 50 cc is? Dmv kolven? Kindjes krijgen toch meer uit je borst dan een kolf heb ik altijd begrepen?
Ik hoop dat jij gewoon weer op je 'gewone' productie komt. Succes!
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:55 schreef nebelung het volgende:
En PM-Girl, ja de VBN, maar hier post ik als Nebelung en verder had ik mijn moeder en tantes bij de LLL en cursussen op mijn werk ooit en verder ben ik nogal lezerig (of wijsneuzerig en betweterig volgens mijn man. Ik ben in elk geval géén expert!)
Mag ik vragen welke verzekering dat was?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:06 schreef snoopy het volgende:
Ik kreeg van mijn verzekeraar een kraamuitkering van 230 euro. Speciaal bedoeld voor kosten zoals bijv. het aanschaffen van een borstkolf of andere dingen in de kraamtijd. Was ik wel blij mee!
Nee, hij slaapt en dat zo zal het voorlopig ook wel blijven, tussen ons in.quote:Op maandag 13 november 2006 17:36 schreef PM-girl het volgende:
Gelukkig, toch zonde om zoveel weg te moeten gooien!
Randa, klinkt alsof je tevreden bent met hoe het nu gaat, al lijkt het mij erg vermoeiend. Maar Merlijn heeft zo'n bedje naast jullie bed wat er aan vast zit of niet?
Nationale Nederlanden. Heb wel een uitgebreidere verzekering.quote:Op maandag 13 november 2006 17:40 schreef lcicle het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke verzekering dat was?
Ik heb namelijk ook een kolfset MOETEN aanschaffen om een elektrische kolf te kunnen huren, op indicatie van de verloskundige. Gebeld met CZ of dat vergoed werd, antwoord was nee.
Lekker dat het zo goed op gang is neuk.quote:Op maandag 13 november 2006 19:30 schreef Neuk het volgende:
Bij mij is inmiddels de bv goed op gang gekomen. Meneer krijgt 's avonds rond een uur of 11-12 zijn en met een beetje mazzel meldt hij zich om 4 uur en daarna om een uur of half 9 weer. Ik voed op verzoek dus eerder of later kan ook en aangezien ie nog maar 11 daagjes is kan ik ook niet heel erg spreken van een regelmaat alleen maar van 'meestal'.
Vandaag is Brent helemaal van slag lijkt het wel. Hij is huilerig en heeft krampjes. Wil veel drinken maar drinkt toch lang niet zo veel als een paar dagen terug. Zijn dit dagen van vraag en aanbod? Regeldagen? Hoort dit erbij? Of komt dit van al het bezoek dat er komt?
Een stuiterend kind?quote:Op maandag 13 november 2006 21:10 schreef sjak het volgende:
Wat voor last zouden ze van teveel koffie kunnen krijgen?
Die is écht heel lekker ja!quote:Op maandag 13 november 2006 21:06 schreef Macka66 het volgende:
Tijdens de zwangerschap dronk ik geen koffie, maar na de bevalling ben ik er weer mee begonnen. En geen problemen. Bij twijfel: Nescafe Goudmerk cafeďnevrij is ook best weg te krijgen.
Het enige waar mijn dochter ooit op reageerde is doperwtjes (of all thingsquote:Op maandag 13 november 2006 21:11 schreef snoopy het volgende:
Zijn er nog andere dingen die jullie niet eten of drinken?
Op de bv-avond werd er gezegd dat je gewoon alles moest eten en drinken (behalve dan veel acohol) en je vanzelf wel merkte of je kindje last had van iets. Het hoeft nlhelemaal niet perse te gebeuren.
Maar mijn kraamhulp vertelde me voorzichtig te zijn met koolsoorten, knoflook, koffie, sinaasappelsap, koolzuurhoudende dranken etc.
hihi doe's foto!quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:01 schreef dutchie het volgende:
Nu Cas wat ouder wordt wordt de bv toch wat complexer. Hij is snel afgeleid (altijd fijn zo'n stuiterende broer om je heen) en draait zijn hoofd dan in de richting waar het geluid vandaan komt. Let wel: mét tepel in de mond.
Auw....
Ai ai ai, da's pijnlijk weet ik uit ervaring!quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:01 schreef dutchie het volgende:
Nu Cas wat ouder wordt wordt de bv toch wat complexer. Hij is snel afgeleid (altijd fijn zo'n stuiterende broer om je heen) en draait zijn hoofd dan in de richting waar het geluid vandaan komt. Let wel: mét tepel in de mond.
Auw....
Ai, ja herkenbaar... En als ze dan tanden erbij gebruiken (boven en onder), wordt het nog leuker. Bij mij wel eens tot bloedens toe... geneest zo lekker snel als er zeven keer per dag aan wordt gedronken...quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:01 schreef dutchie het volgende:
Auw....
Ooooh! Slaapt Simon al zó lang door???quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik geef Simon rond half elf/elf uur de laatste bv, het is dan niet helemaal leeg maar leeg genoeg.
's Morgens kolf ik rond zeven/acht uur alles leeg, of eerst bv en dan nog kolven. Het doet geen pijn, maar ik ben wel weer Pamela zo 'smorgens!!
Geen spruitjes hiero. Ook geen boerenkool...quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:37 schreef ik80 het volgende:
Zo hier ook bezig met borstvoeding, pff valt niet mee. Soms lijkt het wel of ze alleen maar wilt drinken.
Kloofjes heb ik hier ook al auw auw auw.
Eten jullie trouwens wel spruitjes?
Ik eet inmiddels alles. Alleen met alcohol ben ik voorzichtig (alleen een of twee glaasjes als ze net gedronken heeft voor haal langere slaapperiode 'savonds).quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:37 schreef ik80 het volgende:
Zo hier ook bezig met borstvoeding, pff valt niet mee. Soms lijkt het wel of ze alleen maar wilt drinken.
Kloofjes heb ik hier ook al auw auw auw.
Eten jullie trouwens wel spruitjes?
Kom maar met dat receptquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:16 schreef dutchie het volgende:
Hier wordt de laatste tijd bijna iedere week spruitjes gegeten. Terwijl ik het vroeger nooit lustte.Maar lekker recept gevonden in de Allerhande en sindsdien eten we het 1x per week. Maar hoezo? Of ze er last van krijgen bedoel je.
Tan, dat is trouwens ook een reden waarom ik stop met een half jaar; tandjes. Brrrr...
Volgens mij doe ik alles wat 'verboden' is bij bv, ik drink in het weekendje echt wel een glaasje wijn (meestal ook maar eentje, dat weer wel) en ik eet spruitjes, boerenkool, knoflook, ui, bonen en een bakkie koffie gaat er ook wel in. Ik ben meer een theeleut, dus 1 bak koffie vind ik voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |