Na Chinook (met 9 maand werd ik weer ongesteld en ze heeft ruim twee jaar BV gekregen) ben ik nooit regelmatig geweest, cyclus varieerde van drie tot negen weken.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:11 schreef dutchie het volgende:
Hé hoe zat dat ook alweer qua menstruatie en borstvoeding? Ik ben inmiddels 1x ongesteld geweest (nu 4 weken terug), dus ik verwacht dat het elk moment kan komen. Alleen voelt dat nog niet zo. Kan het zijn dat mijn cyclus door de bv nog op zich laat wachten?
nee, ik ben niet zwanger![]()
Nee, maar meer om de voeding wat op te krikken. Dat was het idee. Ik zelf denk dat het niet zo'n strak plan is, iemand anders kwam ermee. Ik geef het hem ook wel 's nachts. Het voelt alleen zo rot dat die melk te weinig is. Mijn voedingsbeha's zitten ook plots veel ruimer, dus het is echt teruggelopen. Daarnaast merk ik ook wel dat Kendahl een sprongetje maakt. Dus is het nog een rotmoment voor een dip ook!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:35 schreef bixister het volgende:
paradijsvogel, je kunt 'm toch gewoon wat geven als hij wakker wordt 's nachts? als ie doorslaapt zou ik 'm er niet voor wakker maken.![]()
Hee, da's fijn! Voor Lis én voor jouquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:58 schreef snoopy het volgende:
Macka, ik merk hier ook dat het vaker aanleggen goed werkt. En Lis drinkt niet meer zo onrustig
Dat lucht wel op.
Dank voor het hart onder de riemquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:15 schreef YPPY het volgende:
Het is vast nog te redden Macka, gelukkig is die dip tijdelijk.
Die 50cc is een schatting van de lactatiekundige, op basis van mijn verhaal, het gegeven dat ik meestal tussen de 30 en 35cc kolf, wat Lucie na de bv nog aan kv neemt, en de (zeer grote) ervaring van de lk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:26 schreef snoopy het volgende:
Ik vind 50 cc ook best aardig wat. Bij Morris kwam ik nooit verder dan 30 cc.
Ik vermoed dat het nu wel iets meer is dan toen.
Hoe weet je dat het 50 cc is? Dmv kolven? Kindjes krijgen toch meer uit je borst dan een kolf heb ik altijd begrepen?
Ik hoop dat jij gewoon weer op je 'gewone' productie komt. Succes!
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:55 schreef nebelung het volgende:
En PM-Girl, ja de VBN, maar hier post ik als Nebelung en verder had ik mijn moeder en tantes bij de LLL en cursussen op mijn werk ooit en verder ben ik nogal lezerig (of wijsneuzerig en betweterig volgens mijn man. Ik ben in elk geval géén expert!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |