Dat is precies wat ik zo graag wil, haar zo lang mogelijk dubbel voedenquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:15 schreef PM-girl het volgende:
Ik hoop het voor je Snoopy, want ik vind het zo stoer wat je doet. Het lijkt me dat de drempel naar volledig kv lager is als je half half doet zoals jij, maar toch hou je vol met dubbel voeden! super!
Ik ga eens zoeken op de bv-forumquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:42 schreef nebelung het volgende:
Toch zijn er meerdere vrouwen op het bv-forum met dezelfde problemen. Ik vind ook dat jullie een medaille én een eigen afdeling moeten krijgen!
Lastig Snoopy, hoe het nu met Lis gaat, dat onrustige. Heb jij dat ook gehad Macka?
hi Sjakquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:17 schreef sjak het volgende:
ML, welke thee drink je?
Ik heb de afgelopen een sterk verminderde productie, helaas door de stress denk ik. Ik ben nu hard aan het proberen door bij elke voeding ook te kolven om de productie weer op te hogen. Als ik niet werk dan krijgt ze deze voedingen tussendoor, als ik wel werk krijgt ze het er 's avonds bij (naast wat extra uit de vriezer). Vooral 's avonds heb ik minder, ik kom dan niet hoger dan 100 ml (uit twee borsten) en dat is echt te weing voor een meisje van 6500 gram. Helaas krijg ik nu door het vele kolven weer pijn. Heeft iemand nog andere tips om de productie op te hogen?
Doe eerst maar die eigen afdeling!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:42 schreef nebelung het volgende:
Toch zijn er meerdere vrouwen op het bv-forum met dezelfde problemen. Ik vind ook dat jullie een medaille én een eigen afdeling moeten krijgen!
Lastig Snoopy, hoe het nu met Lis gaat, dat onrustige. Heb jij dat ook gehad Macka?
En is daar verders ook was aan te doen, behalve aanleggen bij elke kik? Iris is sinds een week of anderhalf 's avonds snel ontevreden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:23 schreef nebelung het volgende:
Dat je productie 's avonds niet hoog is, is eigenlijk erg normaal, dat hebben bijna alle vrouwen die bv geven (op een enkeling na).
Dat is dus idd de reden dat ik het nog niet gehaald heb. Uiteindelijk gaat ze ook wel slapen(11/12 uur achterelkaar zelfs!) hoor, na tig keer van borst te zijn gewisseld, maar ik zelf word er zo kriegelig van. Ben niet zo zeer bang dat ze te weinig krijgt, hoor....quote:Op woensdag 8 november 2006 10:17 schreef YPPY het volgende:
Vooral niet opgeven LadyS denk ik. Ik heb 's nachts gekolfd en dat gaven we de volgende avond, zodat ze toch genoeg had. Ik denk als je kv gaat geven dat de productie dan alleen maar verder terug gaat lopen.
Iris is 4 maanden zie ik. Rondom de 4 maanden kan het lastig worden. Ze maken dan een enorme ontwikkeling door. Ze zien en begrijpen alsmaar meer van de wereld, ze liggen niet perse meer als lieve babietjes in je armen, kunnen afgeleid worden door alles wat er te zien en te doen is. Soms moeten ze dan de schade op rustiger momenten inhalen (lees: 's avonds, 's nachts). Dat kan er mogelijk aan de hand zijn. Ze gaan vaak ook nog weer regelen bij 4 maanden. (zoek maar eens op 'vier maanden' op het bv-forum, topics vol met verhalen over dit).quote:Op woensdag 8 november 2006 09:53 schreef LadyS het volgende:
[..]
En is daar verders ook was aan te doen, behalve aanleggen bij elke kik? Iris is sinds een week of anderhalf 's avonds snel ontevreden.
Ik kan daar helemaal kriegel van worden, ik had al een paar keer op het punt gestaan om flesvoeding te laten halen![]()
Super vind ik dit, dat vertrouwen in je kindquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:18 schreef Macka66 het volgende:
't Is een pittig meisje dat goed voor zichzelf op kan komen en weet wat ze nodig heeft![]()
voor de west-friezen: 't is nog een pittèg moidje ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |