Damn, jij hebt een groot hart. Maar je moet ook aan jezelf denken.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:35 schreef Mark_V het volgende:
Confession: ik heb het nog nooit met een meisje uitgemaakt, ik ben bang dat ze het zonder mij niet redt etc...
Jeejquote:Op donderdag 2 november 2006 00:35 schreef Mark_V het volgende:
Yurithemasterinhetbeantwoordenvanvragenoverdeklassiekeoudheid +1 trouwens![]()
Jij, in het vorige topicquote:Op donderdag 2 november 2006 00:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
wie zei Cuiusvis hominis est errare
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:43 schreef Mark_V het volgende:
cicero
I know, maar uiteindelijk wordt het dan zo kut dat zij het uitmaakt. Ik kan ook niet eens nee zeggen ofquote:Op donderdag 2 november 2006 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn, jij hebt een groot hart. Maar je moet ook aan jezelf denken.
quote:
quote:
The guppy? (bijnaam, echte naam weet ik niet)quote:Op donderdag 2 november 2006 00:47 schreef Mark_V het volgende:
Discoveryvraag-alert:
Hoe heet het grootste vliegtuig dat ooit is gemaakt?
Of nee dat groote watervliegtuig dat niet echt vliegen kanquote:Op donderdag 2 november 2006 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Antonov?
Vroeger keek ik veel discovery nu wat minder omdat ik op fok zitquote:Op donderdag 2 november 2006 00:52 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb een redelijk ok antwoord gezien, als er niemand is die het exacte type weet, gaat hij over een paar minuten naar yurithevliegtuigmaster
Kijk jij veel discovery yuri? het valt me op dat je op dergelijke vragen altijd erg goed scoort
Goed genoeg!quote:Op donderdag 2 november 2006 00:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Antanov 343 ofzo?
Jeejquote:Op donderdag 2 november 2006 00:57 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Goed genoeg!
Het gaat om de Antonov 225, er is er maar 1 van gemaakt, vlak voor het uiteenvallen van de USSR. Hij heeft 10 jaar als schroot staan weg te roesten en pas zag ik op discovery dat ze hem weer willen gaan oppoetsen....
Yuri +1![]()
Dat komt goed uit want ik wou ook zo naar bed gaanquote:Op donderdag 2 november 2006 01:05 schreef Mark_V het volgende:
Saidjah en Adinda...........waar kennen we die ook alweer van?
Ik ga trouwens zo slapen, dit is mijn laatste vraag. Morgen om 9 uur een afspraak met mijn scriptiebegeleider
Gezelligquote:Op donderdag 2 november 2006 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat komt goed uit want ik wou ook zo naar bed gaan
quote:Op donderdag 2 november 2006 01:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik heb gene idee dus ik ga maar naar bed.
slaap lekker iedereen
Hint: in ieder geval geen afrikaanse olifantenquote:Op donderdag 2 november 2006 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
2 Olifanten uit een dierentuin?
Disney's Junglebook?quote:Op donderdag 2 november 2006 01:05 schreef Mark_V het volgende:
Saidjah en Adinda...........waar kennen we die ook alweer van?
Max Havelaar is 100% goedquote:Op donderdag 2 november 2006 01:14 schreef Soempie het volgende:
multatuli!
Je kat IS en BLIJFT eng...quote:Op donderdag 2 november 2006 01:14 schreef Soempie het volgende:
max havelaar daar komen ze in voor.was even bezig met m'n fotoboek
![]()
quote:
Ik bedoel alleen die ene foto.... of de rest heb je prachtig "Pam je haar danst" haar....quote:Op donderdag 2 november 2006 01:18 schreef Soempie het volgende:
leuk pluishaar![]()
die gitaar is trouwens niet van mij hoor. Lelijk ding![]()
even nadenken over een vraag. Of gaat iedereen slapen?
Ik blijf nog evenquote:Op donderdag 2 november 2006 01:18 schreef Soempie het volgende:
leuk pluishaar![]()
die gitaar is trouwens niet van mij hoor. Lelijk ding![]()
even nadenken over een vraag. Of gaat iedereen slapen?
quote:Op donderdag 2 november 2006 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik blijf nog even
Overigens, stel dat ik zeg dat je op de vriendin van Mr Bean lijkt, voel je je dan beledigd?
quote:Op donderdag 2 november 2006 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik blijf nog even
Overigens, stel dat ik zeg dat je op de vriendin van Mr Bean lijkt, voel je je dan beledigd?
Voor ik het echt zeg eerst maar navragen hequote:
Je impliceert zelf anders dat het wel een belediging isquote:Op donderdag 2 november 2006 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik blijf nog even
Je weet maar nooit hoe het opgevat wordt, vandaar dat ik eerst voorzichtig vraagquote:Op donderdag 2 november 2006 01:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je impliceert zelf anders dat het wel een belediging is![]()
Jij lijkt op mr. bean zelf?quote:Op donderdag 2 november 2006 01:20 schreef Mark_V het volgende:
[..]
![]()
Oh nee:![]()
Ik weet meteen weer waarom ik nooit mijn foto online zet![]()
quote:
Soempie!quote:Op donderdag 2 november 2006 01:28 schreef Mark_V het volgende:
de eerste die soempie zegt krijgt met mij aan den stok...
Heet ze niet ursula ofzo?
Ik heb trek in lamsbout vanavond!quote:Op donderdag 2 november 2006 01:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Soempie!
Kom maar op met die stok van je![]()
Het enigste wat je van me krijgt is een stukje wolquote:Op donderdag 2 november 2006 01:30 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb trek in lamsbout vanavond!
Hey maar ik ga echt tukken nu, truste!![]()
![]()
Helegaar niet. Maar zodra er dieren in het spel komen haak ik af hoorquote:
Supersheep + 1quote:Op donderdag 2 november 2006 01:37 schreef Supersheep het volgende:
Six Feet Under!!!!!!!!!
Er vliegt een hert bij je door het raam heen?quote:Op donderdag 2 november 2006 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
ik word gek. Ik heb kramp in mijn wijsvinger van het F5-en. Ik stop met refreshen. En wat denk je?
quote:Op donderdag 2 november 2006 01:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Er vliegt een hert bij je door het raam heen?
Alle 6 goed uiteraardquote:Op donderdag 2 november 2006 02:00 schreef Soempie het volgende:
Munich
AI
The Color Purple
ET
Minority report?
Schindlers list
pff moeilijk
+4 is 10quote:Op donderdag 2 november 2006 02:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
E.T.
Saving Private Ryan
Indiana Jones reeks
Munich
We're back!
Jurassic Park
Schindler's list
Apollo 13
War of the Worlds
The Color Purple
AI
Minority Report
(dank je wel Soempie, ik kon maar niet op een nummer 10 komen)
Dan had je nog niet het punt gekregen want Transformers is foutquote:Op donderdag 2 november 2006 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
FUCK!!!! Waarom moest ik nou weer haakjescommentaar neerzetten?
Ik ben een Super ovis ariesquote:Op donderdag 2 november 2006 02:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil wel zo gaan slapen...
Wat is een Ovis aries?
"The site's biggest attraction is a video introduction by Transformers executive producer and DreamWorks honcho Steven Spielberg. After intially discussing his love of the concept and the Hasbro toys, Spielberg spoke about the film:"quote:Op donderdag 2 november 2006 02:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan had je nog niet het punt gekregen want Transformers is fout
quote:Op donderdag 2 november 2006 02:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is inderdaad een schaap
Superovisaries +1
Trusten!
goedzoquote:Op donderdag 2 november 2006 02:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"The site's biggest attraction is a video introduction by Transformers executive producer and DreamWorks honcho Steven Spielberg. After intially discussing his love of the concept and the Hasbro toys, Spielberg spoke about the film:"
Ah, ik zie het al
juist jaquote:Op donderdag 2 november 2006 02:12 schreef wyccie het volgende:
Haley Joel Osment
klopt!quote:Op donderdag 2 november 2006 02:12 schreef wyccie het volgende:
Haley Joel Osment
Na dat liedje van je net wil ik echt niet meer weten wat je gedaan hebtquote:Op donderdag 2 november 2006 02:13 schreef Nembrionic het volgende:
"I see dead sheep..."
Shoarma gemaakt. Mét speciale sausquote:Op donderdag 2 november 2006 02:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Na dat liedje van je net wil ik echt niet meer weten wat je gedaan hebt![]()
![]()
JA!quote:Op donderdag 2 november 2006 02:18 schreef Supersheep het volgende:
filipino's?
Supersheep +1quote:Op donderdag 2 november 2006 02:18 schreef Supersheep het volgende:
filipino's?
Als ik op Google zoek naar Filipinos krijg ik een foto van een besnijdenisquote:Op donderdag 2 november 2006 02:18 schreef Supersheep het volgende:
filipino's?
En nu is het tijd om te gaan slapen!quote:Op donderdag 2 november 2006 02:19 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik op Google zoek naar Filipinos krijg ik een foto van een besnijdenis
Ik zou je tong eens na laten kijken. Misschien dat je dan toch die antwoorden van het puntje af kan halenquote:
Niet zo'n last van zelfquote:Op donderdag 2 november 2006 02:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Supersheep +1
Héérlijke koekjes, en zo erg verslavend. Op zich heeft bijna alles wat zoet is een verslavende werking (ik spreek voor mezelf).
Die dus jaquote:Op donderdag 2 november 2006 02:24 schreef Don_Tom het volgende:
oreo's
OP doorgenomen?quote:Op donderdag 2 november 2006 02:26 schreef Don_Tom het volgende:
Dank!
Oreo's zijn yummie! Topic net ontdekt, dus laat me even 10 min over een vraag denken
Kon weinig anders verzinnen hèquote:
slaap zacht!quote:Op donderdag 2 november 2006 02:28 schreef MaJo het volgende:
Ik heb besloten om toch maar te gaan slapen. Ben al supergaar maar heb eigenlijk nog geen zinMaar het lijkt me ook wel eens goed om gewoon verstandig te zijn
Truste!
![]()
![]()
In Spa, België (Francorchamps)quote:Op donderdag 2 november 2006 02:29 schreef Don_Tom het volgende:
Waar ligt deze wereldberoemde bocht?
[afbeelding]
Supersheep +1quote:Op donderdag 2 november 2006 02:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
In Spa, België (Francorchamps)
verre van datquote:Op donderdag 2 november 2006 02:36 schreef Soempie het volgende:
iets met transport?
zit in de buurt maar kan ik niet goedkeurenquote:
Aan dat tweede had ik niet eens gedachtquote:Op donderdag 2 november 2006 02:37 schreef Don_Tom het volgende:
of met explosieven, of met een mediabedrijf......
Niet helemaal wat ik bij het stellen van de vraag in gedachte had (Trinitrotoluene), maar dat maakt niet uitquote:Op donderdag 2 november 2006 02:42 schreef Don_Tom het volgende:
Turner Network Television
De appel zou m'n volgende tip worden, niet meer nodig dus!quote:Op donderdag 2 november 2006 02:47 schreef Supersheep het volgende:
Steve Jobs en Wozniak (met dank aan de appel)
En dat is ook goedquote:Op donderdag 2 november 2006 02:55 schreef Don_Tom het volgende:
Lijkt wel een beetje op die van R.E.M., dus daar houd ik het op
Uitspraken uit films?quote:Op donderdag 2 november 2006 02:58 schreef Don_Tom het volgende:
Beam me up, Scotty. Play it again, Sam. Luke, I am your father.
Wat hebben deze uitspraken gemeen?
Yep, that's it. Wereldberoemde filmuitspraken die nooit echt uitgesproken zijn!quote:Op donderdag 2 november 2006 03:01 schreef Supersheep het volgende:
O nee, denk het al te weten. Mensen denken dat ze op deze manier uit films komen, maar ze zijn op een andere manier in die films gezegd.
quote:
Kerberos of Cerberus is beide goedquote:Op donderdag 2 november 2006 03:15 schreef Soempie het volgende:
kerberos
ziet hij er uit als een boom?quote:Op donderdag 2 november 2006 03:23 schreef Supersheep het volgende:
boomkever?
vond z'n schild een beetje op schors lijkenquote:
dat wilde ik ook gokkenquote:Op donderdag 2 november 2006 03:25 schreef Don_Tom het volgende:
oh wacht hij heeft een slurf, slurfkever dus?
Soempie is wel into kevers opeensquote:Op donderdag 2 november 2006 03:30 schreef Don_Tom het volgende:
om half 4 snachts plaatjes van uitvergrote insecten posten...![]()
![]()
Don_Tom +1quote:Op donderdag 2 november 2006 03:31 schreef Don_Tom het volgende:
toyota
mazda
honda
subaru
nissan
mitsubishi
KIA is Zuid-Koreaans trwnsquote:Op donderdag 2 november 2006 03:31 schreef erkel het volgende:
toyota, daihatsu, mazda, honda, mitsubishu, kia?
Reken ik goed, Roy Liechtensteinquote:Op donderdag 2 november 2006 03:36 schreef Soempie het volgende:
o damn lichtenstein
Trabant, briljant!!! daar had ik nog niet eens aan gedacht (had zelf nog maybach en smart erbij verzonnen)quote:Op donderdag 2 november 2006 03:56 schreef erkel het volgende:
Mercedes, Audi, BMW, Trabant, Opel, Volkswagen en Porsche
Jo 2e puntquote:Op donderdag 2 november 2006 03:58 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Trabant, briljant!!! daar had ik nog niet eens aan gedacht (had zelf nog maybach en smart erbij verzonnen)
erkel +1
Truste allemaal!!![]()
Als ik nou andere foto had gepakt met de frontman meer op achtergrond, had je het dan ook geweten ?quote:Op donderdag 2 november 2006 04:04 schreef Supersheep het volgende:
Beef
wss niet neequote:Op donderdag 2 november 2006 04:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Als ik nou andere foto had gepakt met de frontman meer op achtergrond, had je het dan ook geweten ?![]()
Supahsheep +1
quote:
Die is al lang over de 200k heen hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 04:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Jubileum
Op naar de ruim 100.000 van Tong
![]()
erkel de reusachtige +1quote:Op donderdag 2 november 2006 04:11 schreef erkel het volgende:
The Sheer
Damn wat gaat hij hardquote:Op donderdag 2 november 2006 04:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die is al lang over de 200k heen hoor
lief. Voel me niet achtergesteld hoor. Heb al heel veel punten gehaald deze nachtquote:Op donderdag 2 november 2006 04:15 schreef erkel het volgende:
Soempie nog een categorie?? Je voelt je denk ik wat achtergesteld of niet![]()
hmm 2 categorieën waar ik nog minder interesse in heb, dan het achterneefje van een beste vriend van mijn collegaquote:Op donderdag 2 november 2006 04:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
lief. Voel me niet achtergesteld hoor. Heb al heel veel punten gehaald deze nacht![]()
Ben altijd heel saai van de mythologie en de kunstgeschiedenis![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 04:20 schreef erkel het volgende:
[..]
hmm 2 categorieën waar ik nog minder interesse in heb, dan het achterneefje van een beste vriend van mijn collegaMaar zal kijken wat ik kan vinden
![]()
Klopt! De eerste 2 letters komen overéénquote:Op donderdag 2 november 2006 04:31 schreef Soempie het volgende:
het is de zoon van Posseidon..
bah, kom er niet op![]()
Lekker slapen danquote:Op donderdag 2 november 2006 04:38 schreef Soempie het volgende:
natuurlijk
wat doen we? Sheep is denk ik naar bed. Er staat geen plus meer bij z'n naam en ik wil eigenlijk ook naar bed![]()
welterustenquote:
quote:
Helemaal niet geslapen.quote:
quote:
goedemorgenquote:Op donderdag 2 november 2006 07:55 schreef Lienekien het volgende:
Trinity chapel.
kleuterpedagoog Frobel jaquote:Op donderdag 2 november 2006 08:47 schreef doeka het volgende:
Van meneer Frobel die een kleuterschooltje begon
hoihoi. Doe jij een nieuwe vraag?quote:
nee, ik nietquote:Op donderdag 2 november 2006 09:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Weet iemand ook de streek?
De plant heet Agave tequilanaquote:Op donderdag 2 november 2006 09:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Lienekien+1
En om het orgineel te houden komt de tequila van de tequila plant
Grappig om te zien trouwens een klein blokje gaat in het frituurvet en komt er als groot vel kroepoek weer uit. Mijn dochter is erg gek op 'Kroeboek'.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:43 schreef Lienekien het volgende:
RoofingBurner + 1
Nee, die niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:49 schreef Lienekien het volgende:
Houtskeletbouw.
Da's beter, het is vakwerkbouw Lienekien +1quote:Op donderdag 2 november 2006 09:53 schreef Lienekien het volgende:
Is het een vakwerkershuis?
Poreus kan gelden voor alle materialen. Dit woord heeft betrekking op steenachtige materialen zoals beton.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:05 schreef Soempie het volgende:
poreusheid denk ik eerder
Nee ook niet. De eenheid waarin men de mate van .... uitdrukt is Darcy.quote:
dat is um....Mark_V +1quote:Op donderdag 2 november 2006 10:14 schreef Mark_V het volgende:
ofwel permeabiliteit
ik ben eigenlijk aan het werk, maar een prachtige technische vraag zoals deze kan ik natuurlijk niet laten liggen![]()
![]()
Naja, ik moet er echt weer vandoor eigenlijk, en gotiek is goed, dus yuri krijgt het punt. Later (19e eeuw) is dit nog eens teruggekomen in de Neogotiek. Het bekendste voorbeeld daarvan is het palce of westminster, beter bekend als de houses of parliament met de big ben enzo....maar misschien was dat een beetje lastigquote:Op donderdag 2 november 2006 10:24 schreef Yurithemaster het volgende:
gotische?
Mijn idee, ik lees meestal 's ochtends na van 's nachts (als ik zoals iedere gezonde Nederlander lig te slapen) en valt me hetzelfde op.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:21 schreef Anarion het volgende:
Ja dat vind ik nou ook. Overdag zijn de vragen alleen maar moeilijker
Waar komt de bruine kleur van poep vandaan?quote:Op donderdag 2 november 2006 11:22 schreef Neleos het volgende:
Inderdaad!Wie stelt er even een poepsimpele vraag?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |