quote:Op donderdag 2 november 2006 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik blijf nog even
Overigens, stel dat ik zeg dat je op de vriendin van Mr Bean lijkt, voel je je dan beledigd?
Voor ik het echt zeg eerst maar navragen hequote:
Je impliceert zelf anders dat het wel een belediging isquote:Op donderdag 2 november 2006 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik blijf nog even
Overigens, stel dat ik zeg dat je op de vriendin van Mr Bean lijkt, voel je je dan beledigd?
Je weet maar nooit hoe het opgevat wordt, vandaar dat ik eerst voorzichtig vraagquote:Op donderdag 2 november 2006 01:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je impliceert zelf anders dat het wel een belediging is![]()
Jij lijkt op mr. bean zelf?quote:Op donderdag 2 november 2006 01:20 schreef Mark_V het volgende:
[..]
![]()
Oh nee:![]()
Ik weet meteen weer waarom ik nooit mijn foto online zet![]()
quote:
Soempie!quote:Op donderdag 2 november 2006 01:28 schreef Mark_V het volgende:
de eerste die soempie zegt krijgt met mij aan den stok...
Heet ze niet ursula ofzo?
Ik heb trek in lamsbout vanavond!quote:Op donderdag 2 november 2006 01:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Soempie!
Kom maar op met die stok van je![]()
Het enigste wat je van me krijgt is een stukje wolquote:Op donderdag 2 november 2006 01:30 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb trek in lamsbout vanavond!
Hey maar ik ga echt tukken nu, truste!![]()
![]()
Helegaar niet. Maar zodra er dieren in het spel komen haak ik af hoorquote:
Supersheep + 1quote:Op donderdag 2 november 2006 01:37 schreef Supersheep het volgende:
Six Feet Under!!!!!!!!!
Er vliegt een hert bij je door het raam heen?quote:Op donderdag 2 november 2006 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
ik word gek. Ik heb kramp in mijn wijsvinger van het F5-en. Ik stop met refreshen. En wat denk je?
quote:Op donderdag 2 november 2006 01:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Er vliegt een hert bij je door het raam heen?
Alle 6 goed uiteraardquote:Op donderdag 2 november 2006 02:00 schreef Soempie het volgende:
Munich
AI
The Color Purple
ET
Minority report?
Schindlers list
pff moeilijk
+4 is 10quote:Op donderdag 2 november 2006 02:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
E.T.
Saving Private Ryan
Indiana Jones reeks
Munich
We're back!
Jurassic Park
Schindler's list
Apollo 13
War of the Worlds
The Color Purple
AI
Minority Report
(dank je wel Soempie, ik kon maar niet op een nummer 10 komen)
Dan had je nog niet het punt gekregen want Transformers is foutquote:Op donderdag 2 november 2006 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
FUCK!!!! Waarom moest ik nou weer haakjescommentaar neerzetten?
Ik ben een Super ovis ariesquote:Op donderdag 2 november 2006 02:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil wel zo gaan slapen...
Wat is een Ovis aries?
"The site's biggest attraction is a video introduction by Transformers executive producer and DreamWorks honcho Steven Spielberg. After intially discussing his love of the concept and the Hasbro toys, Spielberg spoke about the film:"quote:Op donderdag 2 november 2006 02:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan had je nog niet het punt gekregen want Transformers is fout
quote:Op donderdag 2 november 2006 02:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is inderdaad een schaap
Superovisaries +1
Trusten!
goedzoquote:Op donderdag 2 november 2006 02:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"The site's biggest attraction is a video introduction by Transformers executive producer and DreamWorks honcho Steven Spielberg. After intially discussing his love of the concept and the Hasbro toys, Spielberg spoke about the film:"
Ah, ik zie het al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |