quote:Op woensdag 1 november 2006 17:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
Voor 't komende seizoen Ratinho en Kompany al aangetrokken. Nu bezig Mascherano los te weken bij West Ham. Verder is de hele Europese top bezig om Fernando Torres aan te trekken, natuurlijk kan ik niet achterblijven. Ik heb nog 'n bankzitter nodig nu Ronaldo weg mag
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:43 schreef m0ri het volgende:
Kom er net achter dat mn assistent manager al zo'n 5 maanden geleden vertrokken is naar Treviso, voor n zak goud..
Vond het ook al leeg op de bank eigenlijk..
Farnerud is een master. Ik liet Kerlon mentoren door Huntelaar en dat heeft goed uitgepakt, mijn spitsen scoren ieders minstens 30 goals per seizoen. Als ik ze regelmatig opstel natuurlijk. Ik ben nu 5 wedstrijden voor het einde kampioen geworden en Kerlon heeft er al 35 inliggen met nog 4 wedstrijden competitie te gaan (inmiddels) en nog de bekerfinale en de kwartfinale Champions League. Wat een held.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:55 schreef stefmans het volgende:
Farnerud, vult eindelijk Sneijders plek op![]()
Kerlon verhuurt voor een seizoen samen met Rámon![]()
Door het boekje te downloaden.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:19 schreef Man_Made_God het volgende:
hoe zit het met dat mentoren? Hoe doe je dat?
Hé moraalridder, ben je bekend met het fenomeen laptops? Van die kleine computers die je overal mee naar toe kunt nemen, zodat je niet altijd in de buurt bent van je bureau waar dat soort dingen liggen?quote:
Of als je het spel download, zoals ik.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:21 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Hé moraalridder, ben je bekend met het fenomeen laptops? Van die kleine computers die je overal mee naar toe kunt nemen, zodat je niet altijd in de buurt bent van je bureau waar dat soort dingen liggen?
Goeiemorgen zeg.
Mocht dat zo zijn dan excuses, maar er zijn zoveel mensen die het spel downloaden en dan verwachten dat iedereen hier maar vragen gaat beantwoorden omdat hun zonodig het spel moeten downloaden.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:21 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Hé moraalridder, ben je bekend met het fenomeen laptops? Van die kleine computers die je overal mee naar toe kunt nemen, zodat je niet altijd in de buurt bent van je bureau waar dat soort dingen liggen?
Goeiemorgen zeg.
Je excuses is dan bij deze aanvaard. Hoewel ik het gezever nog steeds niet begrijp over mensen die hun spellen downloaden.....quote:Op woensdag 1 november 2006 21:28 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mocht dat zo zijn dan excuses, maar er zijn zoveel mensen die het spel downloaden en dan verwachten dat iedereen hier maar vragen gaat beantwoorden omdat hun zonodig het spel moeten downloaden.
Zelf heb ik hem ook niet origineel maar ik ga er ook niet om zitten zeiken als ik iets niet weet.
Dat is waarschijnlijk ook de enige reden dat ie zo goed is in het spelquote:Op woensdag 1 november 2006 21:44 schreef Cubewoods het volgende:
http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?catID=26&clipID=557
Leuk filmpje voor wie de echte Kerlon wel is wil zien
Eerste keer dat je het spel speelt? Of heb je ook al eerdere versies gespeeld?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:48 schreef Slaapkopjes het volgende:
iemand tips voor seizoen 1 Ajax? Ik heb nog geen speler gekocht of verkocht en ik heb ook geen idee of ik versterking nodig heb. Ik heb nu alle niet friendlies gewonnen dus het gaat wel goed.
Maar wat moet ik verder doen? Ik voel me een beetje verloren weet niet waar ik op moet letten verder. Thanks
Geen wonder dat ik het niet kon vinden. Ik dacht dat ik gewoon ergens een speler moest aanklikken o.i.d. Het blijkt nu dat ik helemaal niemand kan linken in mijn team....quote:Op woensdag 1 november 2006 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
Maar om even antwoord op je vraag te geven. Neem een jonge speler, ga naar player interaction, dan zie je onderin met welke spelers gelinkt kunnen worden. Vink een bolletje aan en voila.
Alleen vraag ik me af of het eigenlijk nut heeft?
Ik heb FM 2005 "gespeeld" maar nog geen seizoen eigenlijk...quote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Eerste keer dat je het spel speelt? Of heb je ook al eerdere versies gespeeld?
Als je de speler laat begeleiden door een speler waar hij mee bevriend is en op de zelfde positie speelt heeft het zeker nut. De speler wordt sterker op de punten waar de begeleider in uitblinkt en gaat ook qua stats op die speler lijken. Ook gebeurt het wel eens dat de seler die begeleid wordt favoriete acties overneemt. Zo heeft een speler bij mij nu net als Huntelaar 'plaatst schoten' en 'probeert omhaal' als favoriete actiesquote:Op woensdag 1 november 2006 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
Maar om even antwoord op je vraag te geven. Neem een jonge speler, ga naar player interaction, dan zie je onderin met welke spelers gelinkt kunnen worden. Vink een bolletje aan en voila.
Alleen vraag ik me af of het eigenlijk nut heeft?
Wat een mongool! Terecht dat hij trappen krijgt bij dat hooghouden van hemquote:Op woensdag 1 november 2006 21:44 schreef Cubewoods het volgende:
Inderdaad. Helemaal kapot trappen zulke spelers.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een mongool! Terecht dat hij trappen krijgt bij dat hooghouden van hem
Dat is vloeken in de kerk he mooi spel bij Feyenoord.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een mongool! Terecht dat hij trappen krijgt bij dat hooghouden van hem
Zulk gedrag is minachting voor je tegenstanders. Verdien je gewoon een paar tyfusschoppen of je nu voor Feijenoord of voor ajax speelt, zieltje.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat is vloeken in de kerk he mooi spel bij Feyenoord.
Het is gewoon een actie, hij probeert te scorenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zulk gedrag is minachting voor je tegenstanders. Verdien je gewoon een paar tyfusschoppen of je nu voor Feijenoord of voor ajax speelt, zieltje.
Die actie was inderdaad geweldigquote:Op woensdag 1 november 2006 23:49 schreef Filay het volgende:
[..]
Het is gewoon een actie, hij probeert te scorenhij dribbelt niet om zijn tegenstanders te vernederen zoals Witschge deed tegen Feyenoord (wat overigens briljant was).
Ik vind het alleen maar mooi, dat jij doodschoppers zoals leonard goed vind daar kan ik dan weer niets aan doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zulk gedrag is minachting voor je tegenstanders. Verdien je gewoon een paar tyfusschoppen of je nu voor Feijenoord of voor ajax speelt, zieltje.
Whahahahaquote:Op woensdag 1 november 2006 23:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat is vloeken in de kerk he mooi spel bij Feyenoord.
hahahahaha xDquote:Op donderdag 2 november 2006 01:44 schreef Filay het volgende:
lol we kennen hem allemaal wel he...
[afbeelding]
Kreeg ik ook nog dit bericht
[afbeelding]
ik had precies hetzelfde. Ik ben ook bondscoach geworden na het EK2008, en ik heb tardelli nu ook in mn selectie, en ook jammer dat aissati en de guzman voor hun moederland zijn gaan spelen, maar gelukkig hebben we affalay nog!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Echt balen dat de Guzman en Aissati weg zijn, dat vind ik zeker minder.
Ik zie trouwens Tardelli erbij staan, heeft hier inmiddels 'n Nederlands paspoort
Kerzhakov doet het in mijn spel goed.. speelt ergens in ruslandquote:Op donderdag 2 november 2006 10:36 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik baal echt enorm van het feit dat KJH geblesseerd is. Ik kom er nu achter dat ik daar echt geen goede stand-in voor heb. Rosenberg is helaas mijn enige optie. Toch 1 januari maar een nieuwe spits halen........Iemand suggesties? Een killer als KJH? Kerlon spreekt me absoluut niet aan.
en terecht dat ze em in 2-en vegen...quote:Op woensdag 1 november 2006 21:44 schreef Cubewoods het volgende:
Iemand?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:40 schreef Man_Made_God het volgende:
mensen, ik welke map moet ik die .sth trainingsbestanden zetten?
Hmm, volgens mij maakt dat niet uit toch? Je kunt ze gewoon ergens neerzetten, als je ze daarna maar weer kunt vindenquote:
Haha, hoezo te weinig aandacht?quote:Op donderdag 2 november 2006 13:27 schreef melluk het volgende:
gefeliciteerd....
alhoewel ik nog steeds niet verder kom haha
al die vele opties...
ik geef ze te weinig aandacht zeggen ze:P
Welk seizoen zit je?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:58 schreef m0ri het volgende:
Bij mij is Walcott nog niet zo heel geweldig
Maar ik wil m wel halen, net als die dikke Rooneykan ik mn reserves mooi versterken
of nja, versterken, voor in de breedte dan
Ik had geen problemen om blessures van KJH op te vangen. Ik heb momenteel Salvkovski, Kerlon, Huntelaar en Obinna voor in de spits en ze kunnen allemaal scoren.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:36 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik baal echt enorm van het feit dat KJH geblesseerd is. Ik kom er nu achter dat ik daar echt geen goede stand-in voor heb. Rosenberg is helaas mijn enige optie. Toch 1 januari maar een nieuwe spits halen........Iemand suggesties? Een killer als KJH? Kerlon spreekt me absoluut niet aan.
Haha volgens mij ging hij bij mij met pensioen omdat hij op de vrije transfer stond.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wang Dalei met 21 jaar met pensioenIk heb 'm net gekocht, hij is 19 jaar dus ik kan hopelijk nog 2 jaar genieten van 'm
Moet 'm wel snel terughalen van satellietclub IFK Göteborg anders heb ik nog nix aan 'm
O dan kan Walcott nog flink verbeteren, is nog jong.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:04 schreef m0ri het volgende:
Net klaar met mn 1e nu.. Kampioen met Juve in de Serie B..
in 2006 heb ik Ajax B een keer laten winnen maar ze speelde helaas geen europees voetbal volgend seizoenquote:Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Finale van de Beker:
Feyenoord - Feyenoord B
![]()
Dat weet ik niet meerquote:Op donderdag 2 november 2006 16:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Krijg je er wel gewoon geld voor?
Je kan ook de hele map fake inc weggooien.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:21 schreef AminBen het volgende:
Hoe krijg je het Nederland Elftal erbij in een lopend, danwel nieuw spel?![]()
Dat 0 veranderen in 1 ofzo in de db lukt niet...
bedankt, Oranje is erquote:Op donderdag 2 november 2006 16:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je kan ook de hele map fake inc weggooien.
Zo ging dat bij mij ook. Hij ging uiteindelijk transfervrij naar Milan.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist in 'n ultiem bod 40 mln geboden, bijna 20 mln boven andere boden uit. Maar nee, ze vertikken 't te accepterenIk ga De Jong of zo wel proberen, inmiddels ook Guarin vastgelegd, alleen duurt dat nog 'n half jaar
Vreemd, ik ga nu derde seizoen bij Ajax in, en heb een wage budget van 3,6 miljoen en transferbudget van 43 miljoen euroquote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zo ging dat bij mij ook. Hij ging uiteindelijk transfervrij naar Milan.
En ik word manager van Tottenham.
Transferbudget van rond de 50 miljoen en wage budget van een miljoen.
Nu staat ie op eigen verzoek op de transferlijst voor 12 mlnquote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zo ging dat bij mij ook. Hij ging uiteindelijk transfervrij naar Milan.
En ik word manager van Tottenham.
Transferbudget van rond de 50 miljoen en wage budget van een miljoen.
Haha, nee, per maandquote:Op donderdag 2 november 2006 19:18 schreef JeroenV het volgende:
Per week?
Goossens is al van mijquote:Op donderdag 2 november 2006 19:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
Cardenas, Biseswar, misschien Goossens (AML van origine, maar goed om te "bouwen")
Ik kan Mascherano zo voor 25 mio zo overnemenquote:Op donderdag 2 november 2006 20:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Om gek van te worden, als ik de Hammers in de competitie tegen kom wil ik ze afslachten![]()
Mascherano staat op eigen verzoek op de transferlijst voor 12,5 mln, ik bied 25 mln. Wat zou elk weldenkend mens verwachten? Nou, nou?
't Bod wordt geweigerd, maar ook Mascherano hoor je er niet over
Ik heb 1 januari ook maar een nieuwe spits gekocht. Ene Wason Rentería. Gekocht voor 11 miljoen, en in de eerste wedstrijd 2 erin tegen Sparta (0-6 in totaal).quote:Op donderdag 2 november 2006 15:19 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik had geen problemen om blessures van KJH op te vangen. Ik heb momenteel Salvkovski, Kerlon, Huntelaar en Obinna voor in de spits en ze kunnen allemaal scoren.
En Inter treuzelt zó lang met het contract aanbieden (o.i.d.) dat het alweer 1 februari is.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:24 schreef SuperUli het volgende:
Voorzitters moeten echt de tering krijgen.!
De voorzitter van Juve accepteert effe een bod van 16,5 miljoen op Bojinov. Wat een hoerenzoon.!
Als je met een jong team speelt vind ik Stoica wel een goede. Goede passing, ervaring en kan prima als targetman fungeren..........quote:Op donderdag 2 november 2006 21:14 schreef AminBen het volgende:
Als AMC voor NEC:
Vilakazi, Modric, Valdivia of Stoica, wie moet ik nemen?
Ik ga denk ik voor Vilakazi, is het best kwa prijs-kwaliteit verhouding en wordt kan met Ngobese en Fernandez een heuse Zuid-Afrikaanse clan gaan vormen bij NECquote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Als je met een jong team speelt vind ik Stoica wel een goede. Goede passing, ervaring en kan prima als targetman fungeren..........
zo'n opstelling werkt bij mij dus echt totaal niet.. Ik krijg dan gewoon veel te veel doelpunten tegen en scoor praktisch niks...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:15 schreef PBateman1978 het volgende:
3e ronde UEFA Cup gehaald.
5-0 verlies bij Betis.
2-2 thuis tegen Brann.
2-3 winst bij Schalke 04.
3-1 winst tegen Club Brugge.
[afbeelding]
En mijn huidige opstelling nog even :
[afbeelding]
Het hangt ook erg af van je persoonlijke instellingen per speler.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zo'n opstelling werkt bij mij dus echt totaal niet.. Ik krijg dan gewoon veel te veel doelpunten tegen en scoor praktisch niks...
Zelf even op vakantie gaan will do the trickquote:Op donderdag 2 november 2006 23:15 schreef Rnnz het volgende:
Slim.. heb ik een vriendschappelijke wedstrijd geregeld, was ik ff vergeten wanneer m'n spelers vakantie hadden. Nu heb ik dus die wedstrijd, maar kan ik niemand opstellen. Echt iedereen is weg. XD
je kunt je speler instellen als winger of attacking midfielder e.d. dat gebruik ik vaak...quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:39 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Het hangt ook erg af van je persoonlijke instellingen per speler.
Hij is ook een goede centrale verdediger en rechtsback hoor als je hem er maar op traintquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:10 schreef OreO het volgende:
van der borre is alleen een slechte RB hij is meer een MR
Ik heb hetzelfde maar dan met FC Köln...quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben momenteel bezig met Atletico Madrid en de prestaties zijn boven verwachting. De media voorspelling was een 9e plaats.
Bij mij werkt het tot nu toe prima, speel een directe speelstijl, redelijk hoog tempo, en op de counter waar mogelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zo'n opstelling werkt bij mij dus echt totaal niet.. Ik krijg dan gewoon veel te veel doelpunten tegen en scoor praktisch niks...
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben momenteel bezig met Atletico Madrid en de prestaties zijn boven verwachting.
Om hier op terug te komen, nog iemand met wat tips?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:21 schreef AminBen het volgende:
Iemand nog een MR/AMR voor NEC? 3 miljoen is maximum
Tja Paultje, Feyenoord hehquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:12 schreef Tomasso het volgende:
Heb hem nu een paar dagen. Begonnen met Feyenoord, spel loopt zwaar kut. M'n opening van de competitie:
Ajax: 1-1 (thuis)
Fc Twente: 2-1 (uit)
PSV: 1-0 (uit)
FC Utrecht: 0-5 (uit)
4 punten dus uit 4 wedstrijden. Inmiddels heb ik 10 wedstrijden gespeeld, sta ik 12e.
De eerste ronde van de UEFA Cup wel overleefd, uit 0-0 en thuis 2-1 tegen Iraklis. De eerste groepswedstrijden met 3-1 verloren van Espanyol.
Aankopen heb ik amper gedaan, eigenlijk alleen Bruins (0 euro) en Smolarek (6 miljoen). Smolarek omdat ik anders alleen Charisteas had in de spits en hij bij mij niet echt goed speelt en vaak geblesseerd is.
Ik heb nu nog 7 miljoen aan transferbudget over, even kijken wat ik in de winterstop ga halen. Ik moet wel iets halen iig.
Ik speel ook met Atl. Madrid en ik sta ook 2e achter Real .. maar mijn Atl. Madrid draait ook verlies .. dat is vet vaagquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben momenteel bezig met Atletico Madrid en de prestaties zijn boven verwachting. De media voorspelling was een 9e plaats. Sta momenteel 2e op 5 punten van Barcelona na 29 wedstrijden, Valencia zit me echter op de hielen met 1 punt achterstand. Daarna is er een gat van 7 punten tot aan grote broer Real.
Enige probleem is dat de club verlies lijdt, terwijl ik geen aankopen heb gedaan en ook onder mijn wage budget.
Ieder zijn ding he, ik hou ervan om een ploeg als VVV aan de Uefa beker te helpen maar ik kan begrijpen dat van Chelsea een geheel te maken ook een uitdaging kan zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:56 schreef m0ri het volgende:
Hmm, is Chelsea niet saai?
Hmm, nah ok..quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ieder zijn ding he, ik hou ervan om een ploeg als VVV aan de Uefa beker te helpen maar ik kan begrijpen dat van Chelsea een geheel te maken ook een uitdaging kan zijn.
Nee dat valt reuzemee.... ten eerste moet je de voorzitter en alle vedetten tevreden houden wat niet meevalt... daarnaast zijn in het spel Man U. Liverpool en Arsenal ook vrij sterk... vooral Liverpool is sterker dan in reallife... en ik haal er voor mezelf de kick uit om jonge spelers zoals Marcelo, Obi Mikel. Luizao Zuiverloon en mijn jeugdselecties te ontwikkelen...quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:56 schreef m0ri het volgende:
Hmm, is Chelsea niet saai?
Het is vaak wel moeilijk om aan de top te blijven.... da's ook een uitdagingquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:10 schreef m0ri het volgende:
[..]
Hmm, nah ok..
Mja, ik ben in FM 06 ook even Chelski geweest, ging cruisend naar de CL overwinning, Premier League, FA cup, noem et maar op..
Nu met Juventus ook trouwens, tijd voor nieuw potje
Als je ervoor kan kiezen moet je Oekraïne maar eens als landenteam pakken dat is ook een hele uitdaging.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:10 schreef m0ri het volgende:
[..]
Hmm, nah ok..
Mja, ik ben in FM 06 ook even Chelski geweest, ging cruisend naar de CL overwinning, Premier League, FA cup, noem et maar op..
Nu met Juventus ook trouwens, tijd voor nieuw potje
Paulusj <3quote:
Hmm, ik wil eerst een WK verneuken in mn huidige potjequote:Op vrijdag 3 november 2006 16:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je ervoor kan kiezen moet je Oekraïne maar eens als landenteam pakken dat is ook een hele uitdaging.
Als je een beetje pleuros hebt, dan kun je Akinfeev wel halenquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:00 schreef Fral het volgende:
Weet iemand nog een goede keeper?
De steek is niet top, en Gentenaar is ook niet de jongste meer..
Joao Carlos, groeibriljantjequote:Op vrijdag 3 november 2006 17:00 schreef Fral het volgende:
Weet iemand nog een goede keeper?
De steek is niet top, en Gentenaar is ook niet de jongste meer..
Super talentquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Marcelo Grohe...echt een aanrader.
quote:
My scouts are on itquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:08 schreef Asskicker14 het volgende:
woah :|quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:08 schreef Asskicker14 het volgende:
http://forum.manutd.nl/index.php?PHPSESSID=6a93882c2c2036149c13475ab08eda17&board=85.0quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:24 schreef -Willempie- het volgende:
Zijn er eigenlijk al andere skins, vind deze namelijk niet echt top.
Welk seizoen zit je?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:39 schreef sjimz het volgende:
Ik heb zat geld te besteden maar niemand wil naar het koude Shakhtar Donetsk toe... Misschien toch maar een keer ontslag nemen en een warmer oord opzoeken
winterstop seizoen 2..nadat ik van Juve ben overgestapt voor een miljoenen budget voor aankopenquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
winterstop seizoen 2..nadat ik van Juve ben overgestapt voor een miljoenen budget voor aankopen![]()
Ik denk dat je gewoon de pech hebt dat Shaktar en Oekraine nog geen status hebben.Had ik met Kiev op FM 2006.Gewoon wat winnen en dan willen ze wel, ook als het koud is.Trouwens juve is mn bitch(lees affiliate club).quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
winterstop seizoen 2..nadat ik van Juve ben overgestapt voor een miljoenen budget voor aankopen![]()
Ik heb Julius Berger uit Nigeria en RBC als satellietclubs buiten wat gare teams in Oekraine zelf...quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:54 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon de pech hebt dat Shaktar en Oekraine nog geen status hebben.Had ik met Kiev op FM 2006.Gewoon wat winnen en dan willen ze wel, ook als het koud is.Trouwens juve is mn bitch(lees affiliate club).
Ja dat schiet idd niet opquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb Julius Berger uit Nigeria en RBC als satellietclubs buiten wat gare teams in Oekraine zelf...
Linksbovenquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:06 schreef Slaapkopjes het volgende:
Stomme vraag misschien maar hoe zoek je op naam van een speler? Bijv ik zoek van de borre maar waar kan ik intypen dat ik hem zoek?
Trouwens je moet echt een sattelietclu in Zuid Korea, Japan en Amerika hebben.Kan je Miljoenen aan merchandise opleveren.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al komen vanuit Julius Berger best goede talentjes..Maar RBC![]()
Ja dat weet ik...alleen moeten die kansen wel aangeboden wordenquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Trouwens je moet echt een sattelietclu in Zuid Korea, Japan en Amerika hebben.Kan je Miljoenen aan merchandise opleveren.
Ik heb een sattelietovereenkomst met een Japans en Amerikaans team... bij de Japanners wordt de verhoging van de merchandise wel expliciet vermeld, bij de Amerikanen niet.... heb ook nog een Braziliaanse club gestrikt maar tot nu toe nog niks bijzonders opgeleverd... heb Maccabi Tel Aviv geloosd... levert helemaal niks opquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dat weet ik...alleen moeten die kansen wel aangeboden worden
Alleen maar afrikaanse en oostblok ploegen voor mij![]()
Ik ben nog niet zo lang bij Milan dus alleen nog maar een Japanse club kunnen strikken.Per maand 7.5 miljoen aan merchandise.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een sattelietovereenkomst met een Japans en Amerikaans team... bij de Japanners wordt de verhoging van de merchandise wel expliciet vermeld, bij de Amerikanen niet.... heb ook nog een Braziliaanse club gestrikt maar tot nu toe nog niks bijzonders opgeleverd... heb Maccabi Tel Aviv geloosd... levert helemaal niks op
Je moet even die scout(s) selecteren, en dan kijken bij 'scouted players'.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:13 schreef TheVulture het volgende:
weet iemand hoe lang het duurt vorodat je scouts met spelers aan komen zetten, heb scouts uitstaan in Brazilie en Argentinie sinds een maand of twee met uitmuntende kennis over deze landen maar tot nu toe nog geen enkele speler... doe ik iets verkeerd?
Oh ja, door een overdaad aan niet-gerechtigde spelers en blessures lig ik met Chelsea in de kwartfinale uit de CL tegen Man U. tweemaal verloren met 2-1
Ja dat doe ik en daar staat dus niksquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je moet even die scout(s) selecteren, en dan kijken bij 'scouted players'.
Dat met die scouts, had ik ook..quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:13 schreef TheVulture het volgende:
weet iemand hoe lang het duurt vorodat je scouts met spelers aan komen zetten, heb scouts uitstaan in Brazilie en Argentinie sinds een maand of twee met uitmuntende kennis over deze landen maar tot nu toe nog geen enkele speler... doe ik iets verkeerd?
Oh ja, door een overdaad aan niet-gerechtigde spelers en blessures lig ik met Chelsea in de kwartfinale uit de CL tegen Man U. tweemaal verloren met 2-1
Hmm, dan weet ik 't ook niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat doe ik en daar staat dus niks![]()
Hoelang hebben ze in vredesnaam nodig.....
Jij krijgt tenminste nog ietsquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:01 schreef sjimz het volgende:
Ik heb er ook last van.. Ik scout in bijvoorbeeld Nigeria.. en krijg alleen maar finnen en amerikanen![]()
Ik heb 16 landen met in elk land alle competities die daar mogelijk zijn..quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik speel in totaal met 6 verschillende competities, zie ik ineens dat AZ in Nederland nacompetitie moet voetballen, zijn als 16e geëindigdLouis van Gaal was al eerder vertrokken en nu is Cootje daar terug
als je pc dat op termijn maar gaat trekken... dat wordt een enorm zware game op den duurquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb 16 landen met in elk land alle competities die daar mogelijk zijn..![]()
Ik heb een grote harde schijfquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als je pc dat op termijn maar gaat trekken... dat wordt een enorm zware game op den duur
Gelukkig heb ik hem toch gewonnen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:49 schreef Sjechov het volgende:
Laatste wedstrijd, kan kampioen worden.
Hoef alleen maar ff te winnen van Willem II
Maar helaas doet Willem II hun sportieve plicht
jij gaat tussen het spel in ff fokkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:57 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hem toch gewonnen!
CAMPIONEEEEE
OLEE OLEE OLEE...
Eerste jaar met Fc Twente
Gewoon je windows knop indrukken op je toetsenbordquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:08 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
jij gaat tussen het spel in ff fokken![]()
![]()
Ik ken dit.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:28 schreef martjin het volgende:
Lekker zo beginning bij CSKA!
[afbeelding]
Je gaat toch niet 'full-time/full-screen' FMen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:08 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
jij gaat tussen het spel in ff fokken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:44 schreef Merson het volgende:
[..]
Je gaat toch niet 'full-time/full-screen' FMen?
Dat moet in een niet gemaximaliseerd scherm, terwijl je ondertussen aan het MSNen en surfen bent, om er dan na 5 minuten achter te komen dat je de tweede helft tegen Manchester United bezig was en je bent vergeten te wisselen. En er dan achterkomt dat je je 1-0 achterstand om hebt gebogen in een 3-1 overwinning.
Toch? [afbeelding]
Leuke speler die Rentería, maar bij mij mist hij nog teveel kansen..... Wel individueel erg sterk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:48 schreef Sjechov het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Eindelijk.
Ik heb Wason Renteria gecontracteerd.
Kost me wel bijna 12 miljoen euro, maar hopelijk maakt hij die doelpunten die ik in de CL nodig ga hebben!
Nu nog proberen Kerlon los te weken.
Maarja, moet eerst ff in de CL spelen, dan wil ie vast wel komen
Hahaha geweldig FM ten top.Congratzquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:44 schreef sjimz het volgende:
Ik heb Kerlon binnen bij shakhtar! Eindelijk iemand die wel wilde komen..
Akinfeev binnen en ik heb een talentje opgeleid..daar word iedereen jaloers van!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hahaha geweldig FM ten top.Congratz
Join de club, ik ook. Verwacht maar niet dat je geld krijgt, ik kreeg zo'n 22 of 29mil euro aan tv rechten, heb er helemaal niets van terug gezien, ook niet in de finances. Ook voor de final postion in de competitie waarin je meespeelt heb ik niets gezien. Ik heb 3mil waar je weinig tot niets mee kan doen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:58 schreef andre347 het volgende:
Hoe kun je je spelers op vakantie sturen?
Ben trouwens kampioen geworden in mijn eerste seizoen met Atl. Madrid
... ? Geen tv geld gezien? Ook niet voor final position?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Join de club, ik ook. Verwacht maar niet dat je geld krijgt, ik kreeg zo'n 22 of 29mil euro aan tv rechten, heb er helemaal niets van terug gezien, ook niet in de finances. Ook voor de final postion in de competitie waarin je meespeelt heb ik niets gezien. Ik heb 3mil waar je weinig tot niets mee kan doen.
Voorlopig dus maar ff bij Atl. Madrid blijven zitten tot er intressante banen voorbij komen. Ben je trouwens ook favoured personal bij Torres, kan me verder in de game nog wel eens gaan helpen denk ik.
Nja, features zijn wel leuk, maar als essentiële dingen in het spel fout zijn...quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze versie van FM zoveel leuke features vind hebben, die lijst met rijkste clubs bijvoorbeeld
ben met Chelsea van 5 naar 3 gestegen. Barca en Real staan boven me
Zoveel bugs ben ik nog niet tegengekomen eigenlijk... misschien zitten de fouten juist in de NL-competitie en niet in de Engelse....quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:33 schreef m0ri het volgende:
[..]
Nja, features zijn wel leuk, maar als essentiële dingen in het spel fout zijn...
Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:25 schreef m0ri het volgende:
[..]
... ? Geen tv geld gezien? Ook niet voor final position?
Dat had ik ook :S sta vies rood met Juventus
![]()
FM 07
Ja maar dat heeft met beleid van de club te maken... Atl Madrid en Juve zullen waarschijnlijk een beroerde financiele huishouding hebben en daardoor krijg je geen transfergeld.... misschien schulden door leningen en dergelijke?quote:
ze hebben gewoon andere prio's denk ik... staan ze uberhaupt wel ergens op de balans?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:55 schreef m0ri het volgende:
Eh, financiële huishouding is idd niet je van het, maar dat betekent niet dat de 40 miljoen aan tv rechten zomaar verdwenen kunnen zijn?
Dat dacht ik dus ook, maar ik bleef 30 miljoen in de min.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:40 schreef m0ri het volgende:
Eh, ik krijg net te horen dat ik 40m tv rechten krijg.. Dan moet dat toch te zien zijn bij mn Finances? Direct?
Nee, en dat is het probleem.. Ik zou 40m krijgen, maar kan die nergens vinden, terwijl dit geloof ik in voorgaande versies meteen zichtbaar werd op de balans..quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze hebben gewoon andere prio's denk ik... staan ze uberhaupt wel ergens op de balans?
Het kan natuurlijk ook zijn dat de bug zit in de melding van 40 miljoen... ik vind het namelijk nogal veel... ik krijg met Chelsea niet meer als 18 miljoen.... ik denk dat die melding gewoon niet klopt en dat je wel televisiegelden hebt gekregen maar gewoon veel minderquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:44 schreef m0ri het volgende:
[..]
Nee, en dat is het probleem.. Ik zou 40m krijgen, maar kan die nergens vinden, terwijl dit geloof ik in voorgaande versies meteen zichtbaar werd op de balans..
Hmm nee, volgens mij moet het wel kloppen, ik kreeg in het vorige spel namelijk in Italie altijd veel, met Palermo ook al eens 65 miljoen.. Met AS Roma in de 70.. Volgens mij is daar de TV revenue altijd hoog.. Baal dr wel stevig van trouwens, heb inmiddels Trezeguet moeten verkopen, nu is Buffon narrig en moet ik op zoek naar een vervanger.. Plus een extra CM en 2 CD's.. Voor 12 milquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat de bug zit in de melding van 40 miljoen... ik vind het namelijk nogal veel... ik krijg met Chelsea niet meer als 18 miljoen.... ik denk dat die melding gewoon niet klopt en dat je wel televisiegelden hebt gekregen maar gewoon veel minder
Jeugdspelers een kans geven?quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:16 schreef m0ri het volgende:
Alle spelers die ik wil kopen worden al getarget door andere clubsDit wordt nikssss
hahah xD dank jequote:Op zaterdag 4 november 2006 14:01 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Jeugdspelers een kans geven?
Najah, je kan zeggen wat je wilt, het is wel een uitdaging. Succes![]()
Ja ik heb Dudu, daar houd het ook bij op, wel lastig als je 442 speeltquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:16 schreef AminBen het volgende:
Je hebt Dudu![]()
Pavel Mamaev van Torpedo Moskou kan wel wat worden...![]()
In de nederlandse eredivisie zit toch die playoff bug?quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:56 schreef Wessiej het volgende:
Iedereen is bij mij blij omdat ik de eredivisie heb gewonnen, maar ik ben 5e geworden
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:56 schreef Wessiej het volgende:
Iedereen is bij mij blij omdat ik de eredivisie heb gewonnen, maar ik ben 5e geworden
Zou best kunnen, was 7e geworden, en won wel alle play-off wedstrijden, en Feyenoord is kampioen gewordenquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
In de nederlandse eredivisie zit toch die playoff bug?
Was bij mij ook ja...quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:56 schreef Wessiej het volgende:
Als je de playoffs wint dan zien ze dat inderdaad als kampioenschap. Bekende bug.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zou best kunnen, was 7e geworden, en won wel alle play-off wedstrijden, en Feyenoord is kampioen geworden
Ik zal zo ff zien als ik ook favourite person ben bij Torres, maar ik ben wel een historische grootheid stond er in een bericht toen ik kampioen werdquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Join de club, ik ook. Verwacht maar niet dat je geld krijgt, ik kreeg zo'n 22 of 29mil euro aan tv rechten, heb er helemaal niets van terug gezien, ook niet in de finances. Ook voor de final postion in de competitie waarin je meespeelt heb ik niets gezien. Ik heb 3mil waar je weinig tot niets mee kan doen.
Voorlopig dus maar ff bij Atl. Madrid blijven zitten tot er intressante banen voorbij komen. Ben je trouwens ook favoured personal bij Torres, kan me verder in de game nog wel eens gaan helpen denk ik.
Inderdaad zwaar overrated die Tamerus.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:05 schreef Superheld het volgende:
Play off's gewonnen met NAC.
Was in de reguliere competitie 6e geworden, tamerus is een held trouwens.
Cheaterquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:32 schreef VinnieJones het volgende:
gvd hoerige kk Parma..![]()
Ik ben nu al 5 keer opnieuw begonnen tegen ze.. Ik speel thuis, alle spelers zijn in vorm..
Maar elke wedstrijd scoren ze meteen de eerste aanval tegen me.. (begin voor de gein met 5 verdedigers en 3 verdedigende middenvelders, scoren ze na 40 seconden al)
Dit is gewoon zo geprogrammeerd dat het MOET gebeuren..
KUT spel![]()
![]()
Het probleem heeft zichzelf opgelost.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:19 schreef Sjechov het volgende:
Ik heb een vraagje.
Mijn bestuur wil alleen mijn scouts maar betalen in Europa.
Hoe krijg ik ze zover dat ze ook daar buiten aan het werk mogen/kunnen?
kerlon en de zijnen en mcbride?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:35 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Het probleem heeft zichzelf opgelost.
Na mijn kampioenschap kan het ineens wel.
Een leuk detail is dat ik mede door zuid amerikanen en een echte Amerikaan kampioen ben geworden
heb hem voor geen salaris geleend met NECquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:05 schreef Man_Made_God het volgende:
Spelers van 10 miljoen halen, continue zoeken naar verbeteringen, en wie is de revelatie van het begin van het seizoen? Jan Vertonghen.
Allemaal geraad, niemand weet de exacte datum. Er wordt gewoon nog gewerkt aan de patch.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:20 schreef m0ri het volgende:
Las ergens dat de eerste patch over 5 á 10 dagen uitkwam?
Volgens mijn scouts geen verbetering, maar ik zie er een goede aankoop inquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:05 schreef Man_Made_God het volgende:
Spelers van 10 miljoen halen, continue zoeken naar verbeteringen, en wie is de revelatie van het begin van het seizoen? Jan Vertonghen.
Euhm neen.quote:
celsinho is de partner in de spits van kerlon irl bij het brazzie jeugdelftalquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:56 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Euhm neen.
Eddie Johnson (Amerikaan)
Celsinho (kwam uit Rusland weg)
Al zou ik Kerlon graag willen binnenhalen
Goed dat je het erbij zegt, dacht toen ik de eerste regel las aan Klose. Die valt idd niet tegen neequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:49 schreef Sjechov het volgende:
Ik heb net via een vrije transfer ene Kose gehaald van Leverkussen, die valt mij ook niet tegen!
Hij is overigens 20 (begin 2e seizoen)
Ik heb hetzelfde als bondscoach van Zweden. Ik heb Zlatan en Slavkovski maar voor de rest komt het hele team in aanmerking voor een aanleunwoning. (oh ik heb ook nog Kallstrom)quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Heb zojuist mijn eerste wedstrijd als bondscoach van de Grieken erop zitten, won ook tot mijn eigen verrassing met 2-0 uit bij Noorwegen. Gebruik dezelfde 4-4-2 tactiek als bij Chelsea maar ik heb me toch een bejaarde selectie... jonge goede spelers zijn behalve Samaras nergens te bekennen
moeten ze maar niet 1e aanval scoren elke keer, das gewoon niet eerlijk.quote:
Niet laten spelen en bij training idd rest. Als je hem 1 wedstrijd niet opstelt is ie er wel weer bovenop meestal.quote:Op zondag 5 november 2006 01:12 schreef Slaapkopjes het volgende:
Hoe doe je een speler laten rusten? Want Vermaelen is in need of a rest maar als ik bij Training scedule rest kies blijft ie op General staan...
Ik ga supergoed trouwens ik heb nog het standaard team sta 1st..win alles behalve van Barca verloren.
Ook heb ik spelers gekocht maar ik kan ook nergens terugvinden dat ik ze gekocht heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |