Kerzhakov doet het in mijn spel goed.. speelt ergens in ruslandquote:Op donderdag 2 november 2006 10:36 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik baal echt enorm van het feit dat KJH geblesseerd is. Ik kom er nu achter dat ik daar echt geen goede stand-in voor heb. Rosenberg is helaas mijn enige optie. Toch 1 januari maar een nieuwe spits halen........Iemand suggesties? Een killer als KJH? Kerlon spreekt me absoluut niet aan.
en terecht dat ze em in 2-en vegen...quote:Op woensdag 1 november 2006 21:44 schreef Cubewoods het volgende:
http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?catID=26&clipID=557
Leuk filmpje voor wie de echte Kerlon wel is wil zien
Iemand?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:40 schreef Man_Made_God het volgende:
mensen, ik welke map moet ik die .sth trainingsbestanden zetten?
Hmm, volgens mij maakt dat niet uit toch? Je kunt ze gewoon ergens neerzetten, als je ze daarna maar weer kunt vindenquote:
Haha, hoezo te weinig aandacht?quote:Op donderdag 2 november 2006 13:27 schreef melluk het volgende:
gefeliciteerd....
alhoewel ik nog steeds niet verder kom haha
al die vele opties...
ik geef ze te weinig aandacht zeggen ze:P
Welk seizoen zit je?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:58 schreef m0ri het volgende:
Bij mij is Walcott nog niet zo heel geweldig
Maar ik wil m wel halen, net als die dikke Rooneykan ik mn reserves mooi versterken
of nja, versterken, voor in de breedte dan
Ik had geen problemen om blessures van KJH op te vangen. Ik heb momenteel Salvkovski, Kerlon, Huntelaar en Obinna voor in de spits en ze kunnen allemaal scoren.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:36 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik baal echt enorm van het feit dat KJH geblesseerd is. Ik kom er nu achter dat ik daar echt geen goede stand-in voor heb. Rosenberg is helaas mijn enige optie. Toch 1 januari maar een nieuwe spits halen........Iemand suggesties? Een killer als KJH? Kerlon spreekt me absoluut niet aan.
Haha volgens mij ging hij bij mij met pensioen omdat hij op de vrije transfer stond.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wang Dalei met 21 jaar met pensioenIk heb 'm net gekocht, hij is 19 jaar dus ik kan hopelijk nog 2 jaar genieten van 'm
Moet 'm wel snel terughalen van satellietclub IFK Göteborg anders heb ik nog nix aan 'm
O dan kan Walcott nog flink verbeteren, is nog jong.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:04 schreef m0ri het volgende:
Net klaar met mn 1e nu.. Kampioen met Juve in de Serie B..
in 2006 heb ik Ajax B een keer laten winnen maar ze speelde helaas geen europees voetbal volgend seizoenquote:Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Finale van de Beker:
Feyenoord - Feyenoord B
![]()
Dat weet ik niet meerquote:Op donderdag 2 november 2006 16:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Krijg je er wel gewoon geld voor?
Je kan ook de hele map fake inc weggooien.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:21 schreef AminBen het volgende:
Hoe krijg je het Nederland Elftal erbij in een lopend, danwel nieuw spel?![]()
Dat 0 veranderen in 1 ofzo in de db lukt niet...
bedankt, Oranje is erquote:Op donderdag 2 november 2006 16:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je kan ook de hele map fake inc weggooien.
Zo ging dat bij mij ook. Hij ging uiteindelijk transfervrij naar Milan.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist in 'n ultiem bod 40 mln geboden, bijna 20 mln boven andere boden uit. Maar nee, ze vertikken 't te accepterenIk ga De Jong of zo wel proberen, inmiddels ook Guarin vastgelegd, alleen duurt dat nog 'n half jaar
Vreemd, ik ga nu derde seizoen bij Ajax in, en heb een wage budget van 3,6 miljoen en transferbudget van 43 miljoen euroquote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zo ging dat bij mij ook. Hij ging uiteindelijk transfervrij naar Milan.
En ik word manager van Tottenham.
Transferbudget van rond de 50 miljoen en wage budget van een miljoen.
Nu staat ie op eigen verzoek op de transferlijst voor 12 mlnquote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zo ging dat bij mij ook. Hij ging uiteindelijk transfervrij naar Milan.
En ik word manager van Tottenham.
Transferbudget van rond de 50 miljoen en wage budget van een miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |