Haha, nee, per maandquote:Op donderdag 2 november 2006 19:18 schreef JeroenV het volgende:
Per week?
Goossens is al van mijquote:Op donderdag 2 november 2006 19:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
Cardenas, Biseswar, misschien Goossens (AML van origine, maar goed om te "bouwen")
Ik kan Mascherano zo voor 25 mio zo overnemenquote:Op donderdag 2 november 2006 20:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Om gek van te worden, als ik de Hammers in de competitie tegen kom wil ik ze afslachten![]()
Mascherano staat op eigen verzoek op de transferlijst voor 12,5 mln, ik bied 25 mln. Wat zou elk weldenkend mens verwachten? Nou, nou?
't Bod wordt geweigerd, maar ook Mascherano hoor je er niet over
Ik heb 1 januari ook maar een nieuwe spits gekocht. Ene Wason Rentería. Gekocht voor 11 miljoen, en in de eerste wedstrijd 2 erin tegen Sparta (0-6 in totaal).quote:Op donderdag 2 november 2006 15:19 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik had geen problemen om blessures van KJH op te vangen. Ik heb momenteel Salvkovski, Kerlon, Huntelaar en Obinna voor in de spits en ze kunnen allemaal scoren.
En Inter treuzelt zó lang met het contract aanbieden (o.i.d.) dat het alweer 1 februari is.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:24 schreef SuperUli het volgende:
Voorzitters moeten echt de tering krijgen.!
De voorzitter van Juve accepteert effe een bod van 16,5 miljoen op Bojinov. Wat een hoerenzoon.!
Als je met een jong team speelt vind ik Stoica wel een goede. Goede passing, ervaring en kan prima als targetman fungeren..........quote:Op donderdag 2 november 2006 21:14 schreef AminBen het volgende:
Als AMC voor NEC:
Vilakazi, Modric, Valdivia of Stoica, wie moet ik nemen?
Ik ga denk ik voor Vilakazi, is het best kwa prijs-kwaliteit verhouding en wordt kan met Ngobese en Fernandez een heuse Zuid-Afrikaanse clan gaan vormen bij NECquote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Als je met een jong team speelt vind ik Stoica wel een goede. Goede passing, ervaring en kan prima als targetman fungeren..........
zo'n opstelling werkt bij mij dus echt totaal niet.. Ik krijg dan gewoon veel te veel doelpunten tegen en scoor praktisch niks...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:15 schreef PBateman1978 het volgende:
3e ronde UEFA Cup gehaald.
5-0 verlies bij Betis.
2-2 thuis tegen Brann.
2-3 winst bij Schalke 04.
3-1 winst tegen Club Brugge.
[afbeelding]
En mijn huidige opstelling nog even :
[afbeelding]
Het hangt ook erg af van je persoonlijke instellingen per speler.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zo'n opstelling werkt bij mij dus echt totaal niet.. Ik krijg dan gewoon veel te veel doelpunten tegen en scoor praktisch niks...
Zelf even op vakantie gaan will do the trickquote:Op donderdag 2 november 2006 23:15 schreef Rnnz het volgende:
Slim.. heb ik een vriendschappelijke wedstrijd geregeld, was ik ff vergeten wanneer m'n spelers vakantie hadden. Nu heb ik dus die wedstrijd, maar kan ik niemand opstellen. Echt iedereen is weg. XD
je kunt je speler instellen als winger of attacking midfielder e.d. dat gebruik ik vaak...quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:39 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Het hangt ook erg af van je persoonlijke instellingen per speler.
Hij is ook een goede centrale verdediger en rechtsback hoor als je hem er maar op traintquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:10 schreef OreO het volgende:
van der borre is alleen een slechte RB hij is meer een MR
Ik heb hetzelfde maar dan met FC Köln...quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben momenteel bezig met Atletico Madrid en de prestaties zijn boven verwachting. De media voorspelling was een 9e plaats.
Bij mij werkt het tot nu toe prima, speel een directe speelstijl, redelijk hoog tempo, en op de counter waar mogelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zo'n opstelling werkt bij mij dus echt totaal niet.. Ik krijg dan gewoon veel te veel doelpunten tegen en scoor praktisch niks...
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben momenteel bezig met Atletico Madrid en de prestaties zijn boven verwachting.
Om hier op terug te komen, nog iemand met wat tips?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:21 schreef AminBen het volgende:
Iemand nog een MR/AMR voor NEC? 3 miljoen is maximum
Tja Paultje, Feyenoord hehquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:12 schreef Tomasso het volgende:
Heb hem nu een paar dagen. Begonnen met Feyenoord, spel loopt zwaar kut. M'n opening van de competitie:
Ajax: 1-1 (thuis)
Fc Twente: 2-1 (uit)
PSV: 1-0 (uit)
FC Utrecht: 0-5 (uit)
4 punten dus uit 4 wedstrijden. Inmiddels heb ik 10 wedstrijden gespeeld, sta ik 12e.
De eerste ronde van de UEFA Cup wel overleefd, uit 0-0 en thuis 2-1 tegen Iraklis. De eerste groepswedstrijden met 3-1 verloren van Espanyol.
Aankopen heb ik amper gedaan, eigenlijk alleen Bruins (0 euro) en Smolarek (6 miljoen). Smolarek omdat ik anders alleen Charisteas had in de spits en hij bij mij niet echt goed speelt en vaak geblesseerd is.
Ik heb nu nog 7 miljoen aan transferbudget over, even kijken wat ik in de winterstop ga halen. Ik moet wel iets halen iig.
Ik speel ook met Atl. Madrid en ik sta ook 2e achter Real .. maar mijn Atl. Madrid draait ook verlies .. dat is vet vaagquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben momenteel bezig met Atletico Madrid en de prestaties zijn boven verwachting. De media voorspelling was een 9e plaats. Sta momenteel 2e op 5 punten van Barcelona na 29 wedstrijden, Valencia zit me echter op de hielen met 1 punt achterstand. Daarna is er een gat van 7 punten tot aan grote broer Real.
Enige probleem is dat de club verlies lijdt, terwijl ik geen aankopen heb gedaan en ook onder mijn wage budget.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |