abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43180779
Cardenas, Biseswar, misschien Goossens (AML van origine, maar goed om te "bouwen")
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 2 november 2006 @ 19:27:53 #102
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_43180883
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:18 schreef JeroenV het volgende:
Per week?
Haha, nee, per maand
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_43181150
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
Cardenas, Biseswar, misschien Goossens (AML van origine, maar goed om te "bouwen")
Goossens is al van mij

Cardenas wil niet komen...
pi_43181939
ik wist dat hier wel een topic over moest zijn...
echt een te verslavend spel!
ik speel nu mijn 2e seizoen, sta op enkele afstand 1e in de competitie. in de CL sta ik 2e in de poule achter Real madrid (1-0 verloren).... maar wel met 8-1 FC Porto afgestraft..

hebben jullie trouwens nog aankoop tips...
mijn tips:
Mendez (van LDU de Quito)
afonso alvez (van Heerenveen)
kikin fonseca (van Benfica)

en op het oog:
Tom Huddlestone (tottenham)
Oliviera (america)
Soares (america)
pi_43182205
Om gek van te worden, als ik de Hammers in de competitie tegen kom wil ik ze afslachten

Mascherano staat op eigen verzoek op de transferlijst voor 12,5 mln, ik bied 25 mln. Wat zou elk weldenkend mens verwachten? Nou, nou?

't Bod wordt geweigerd, maar ook Mascherano hoor je er niet over
  donderdag 2 november 2006 @ 20:14:20 #106
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_43182730
quote:
Op donderdag 2 november 2006 20:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Om gek van te worden, als ik de Hammers in de competitie tegen kom wil ik ze afslachten

Mascherano staat op eigen verzoek op de transferlijst voor 12,5 mln, ik bied 25 mln. Wat zou elk weldenkend mens verwachten? Nou, nou?

't Bod wordt geweigerd, maar ook Mascherano hoor je er niet over
Ik kan Mascherano zo voor 25 mio zo overnemen
Maar dat vind ik zonde, want ik heb al Gago
pi_43183137
En ik kan godverdomme ook nog niet winnen van ze ook niet, ik start 't spel opnieuw op tot ik ze heb afgemaakt, vuile flikkers
pi_43183151
Voorzitters moeten echt de tering krijgen. !

De voorzitter van Juve accepteert effe een bod van 16,5 miljoen op Bojinov. Wat een hoerenzoon. !
pi_43183362
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:19 schreef Filay het volgende:

[..]

Ik had geen problemen om blessures van KJH op te vangen. Ik heb momenteel Salvkovski, Kerlon, Huntelaar en Obinna voor in de spits en ze kunnen allemaal scoren.
Ik heb 1 januari ook maar een nieuwe spits gekocht. Ene Wason Rentería. Gekocht voor 11 miljoen, en in de eerste wedstrijd 2 erin tegen Sparta (0-6 in totaal).

Zou het dan nu eindelijk gaan lopen??????
DAMN!
pi_43183801
Zo! Afgemaakt

En nu ga ik die eikel vertellen dat ik 'm haat
pi_43184730
40 mln net voor de deadline, tis eigenlijk absurd maar ik had toch 53 mln aan budget over
pi_43184786
Ik had allemaal spelers gekocht, wil ik om extra geld vragen stopt het spel
pi_43185192
Als AMC voor NEC:

Vilakazi, Modric, Valdivia of Stoica, wie moet ik nemen?
pi_43185270
quote:
Op donderdag 2 november 2006 20:24 schreef SuperUli het volgende:
Voorzitters moeten echt de tering krijgen. !

De voorzitter van Juve accepteert effe een bod van 16,5 miljoen op Bojinov. Wat een hoerenzoon. !
En Inter treuzelt zó lang met het contract aanbieden (o.i.d.) dat het alweer 1 februari is. .
pi_43185504
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:14 schreef AminBen het volgende:
Als AMC voor NEC:

Vilakazi, Modric, Valdivia of Stoica, wie moet ik nemen?
Als je met een jong team speelt vind ik Stoica wel een goede. Goede passing, ervaring en kan prima als targetman fungeren..........
  donderdag 2 november 2006 @ 21:25:49 #116
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_43185713
Kijk eens naar dit bericht, wat klopt er niet?

[

pi_43185892
Hahahahaha
pi_43185979
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

Als je met een jong team speelt vind ik Stoica wel een goede. Goede passing, ervaring en kan prima als targetman fungeren..........
Ik ga denk ik voor Vilakazi, is het best kwa prijs-kwaliteit verhouding en wordt kan met Ngobese en Fernandez een heuse Zuid-Afrikaanse clan gaan vormen bij NEC

Hij is ook gewoon erg goed:

En heb tot mijn eigen verbazing Freddy Adu weten te strikken voor 3.1 miljoen Ga hem omturnen tot RM, aanzien is veel mogelijkheden voor de LM heb...
  donderdag 2 november 2006 @ 22:20:44 #119
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_43188132
Julio Cruz, Julio Cesar Dominquez en Jeroen Drost in de winterstop gehaald. Uiteindelijk vierde geworden in de competitie (een kampioenschap zit er blijkbaar niet in). Nu speel ik weer play-offs, verloren van Vitesse en moet nu tegen Utrecht.

In de zomer vertrekt Pardo naar Osasuna en komen Zuniga (Cobreloa), Vandenborre (Anderlecht), Wobay (Nea Salamina) en Zonneveld (NAC). Wil Akinfeev of Ustari nog als keeper halen. Eens zien of dat wil lukken...
A.M.A.B
pi_43189969
vanden Borre is echt een master! Ik heb hem ook.
  donderdag 2 november 2006 @ 22:59:58 #121
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_43190024
Anders verlies ik (Milan) met 5-1 van Inter (Kalac )

Mijn selectie + Gonzalo (Villarreal):

eerste seizoen:
Titel kan ik inmiddels vergeten, Inter is te goed, en sta precies acht punten achter ze. (MIlan begint met -8 punten) Zonde helaas.
Beker: Finale tegen Inter.. uit 1-0 verloren.. nog hoop dus
CL: Halve finale tegen Valencia, thuis 2-0 gewonnen
pi_43190676
Slim.. heb ik een vriendschappelijke wedstrijd geregeld, was ik ff vergeten wanneer m'n spelers vakantie hadden. Nu heb ik dus die wedstrijd, maar kan ik niemand opstellen. Echt iedereen is weg. XD
pi_43190691
3e ronde UEFA Cup gehaald.

5-0 verlies bij Betis.
2-2 thuis tegen Brann.
2-3 winst bij Schalke 04.
3-1 winst tegen Club Brugge.

En mijn huidige opstelling nog even :

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_43193200
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:15 schreef PBateman1978 het volgende:
3e ronde UEFA Cup gehaald.

5-0 verlies bij Betis.
2-2 thuis tegen Brann.
2-3 winst bij Schalke 04.
3-1 winst tegen Club Brugge.

[afbeelding]

En mijn huidige opstelling nog even :

[afbeelding]
zo'n opstelling werkt bij mij dus echt totaal niet.. Ik krijg dan gewoon veel te veel doelpunten tegen en scoor praktisch niks...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_43193455
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 00:26 schreef MrMoon het volgende:

[..]

zo'n opstelling werkt bij mij dus echt totaal niet.. Ik krijg dan gewoon veel te veel doelpunten tegen en scoor praktisch niks...
Het hangt ook erg af van je persoonlijke instellingen per speler.
pi_43193508
alswel teamtactieken, houd het zo gemakkelijk mogelijk
pi_43193680
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:15 schreef Rnnz het volgende:
Slim.. heb ik een vriendschappelijke wedstrijd geregeld, was ik ff vergeten wanneer m'n spelers vakantie hadden. Nu heb ik dus die wedstrijd, maar kan ik niemand opstellen. Echt iedereen is weg. XD
Zelf even op vakantie gaan will do the trick .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_43193774
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 00:39 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Het hangt ook erg af van je persoonlijke instellingen per speler.
je kunt je speler instellen als winger of attacking midfielder e.d. dat gebruik ik vaak...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_43193801
ook spelletje eens gehaald, 1ste seizoen met anderlecht begonnen, 3/4 van mn squad verkocht en de helft van het braziliaanse -20 elftal gehuurd(aanrader, ze zijn namelijk erg cheap te huren(10k euro per maand max) en er zitten enkele superkiddos tussen) met oa Kerlon(is nu wonderkid)

een compleet "net-niet" seizoen gehad, dankzij de aanpassingsperiode dat die brazzies nodig hadden. Eens ze daardoor waren en ik mn tactiek wat op poten kreeg geen enkele competitiewedstrijd meer verloren, maar het kwaad was al geschied in de competitie en de clpoule.

Groepsface van champions league 3des geëindigd in een groep met Bremen, PSV en Real.
Van real thuis gewonnen en psv uit gewonnen en thuis gelijk gespeeld. Eufabeker geen enkele echte topper gehad tot in de semi-finals, dan Sevilla na verlengingen (2 keer 0-0) eruitgekegeld. Finale tegen chelsea was ik zelfs de betere ploeg, maar mn 2 spitsen zijn uitgevallen begin de 2de helft, en uiteindelijk verloren op penalties. Dag Eufabeker

In de beker in de halve finale tegen beveren eruit na een thuisverlies van 1-2. Laatste 15 min 2 penaltyfouten en 2 rode kaarten aangesmeerd. Dag Belgische beker.

In de competitie kon alles tot de laatste speeldag, ik stond 2 punten achter op genk met 1 match te spelen en zij geen enkele meer. Natuurlijk zitten op die dag 9 van mn basisspelers in een internationale selectie van brazzie -19 en zijn mn 2 spitsen nog gekwetst van de eufabeker-finale. Gevolg: een veredelde -20 opstelling en thuis gelijk tegen moeskroen. 1 puntje te kort dus. Dag titel.

Beetje gefrustreerd aan 2de seizoen begonnen dus, enkel Kerlon(naar chelski verkast voor 12M maar ik kon hem huren) en Edson(vrij solide CB) heb ik van mn vorige loanees terug.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_43193858
Ik ben momenteel bezig met Atletico Madrid en de prestaties zijn boven verwachting. De media voorspelling was een 9e plaats. Sta momenteel 2e op 5 punten van Barcelona na 29 wedstrijden, Valencia zit me echter op de hielen met 1 punt achterstand. Daarna is er een gat van 7 punten tot aan grote broer Real.

Enige probleem is dat de club verlies lijdt, terwijl ik geen aankopen heb gedaan en ook onder mijn wage budget.
Ik typ straat.
pi_43194776
van der borre is alleen een slechte RB hij is meer een MR
pi_43194940
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 02:10 schreef OreO het volgende:
van der borre is alleen een slechte RB hij is meer een MR
Hij is ook een goede centrale verdediger en rechtsback hoor als je hem er maar op traint
pi_43196699
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben momenteel bezig met Atletico Madrid en de prestaties zijn boven verwachting. De media voorspelling was een 9e plaats.
Ik heb hetzelfde maar dan met FC Köln...

Verwacht: Mid-table

en ik draai mee in de top... Alleen met Bayern en Freiburg nog problemen gehad...

Kwartfinale beker weer tegen bayern... hopen dat ik dan voor een beste stunt kan zorgen...

Want dan tref ik in de halve finale en finale zowiezo een 2e divisier
pi_43198613
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 00:26 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Bij mij werkt het tot nu toe prima, speel een directe speelstijl, redelijk hoog tempo, en op de counter waar mogelijk.

Castillo scoort aardig wat, en Morales wordt ook met de wedstrijd beter, jammer alleen dat PSV er alweer naar loopt te hengelen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:50:41 #135
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43198742
quote:
Ik ben momenteel bezig met Atletico Madrid en de prestaties zijn boven verwachting.
Sergio Aguero
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_43201251
Zo zal ook even een update posten van mijn avonturen met Chelsea... wil wel even zeggen dat het misschien makkelijker lijkt met een club als Chelsea omdat je heel veel financiele mogelijkheden hebt maar je moet van al die sterren toch maar een goedlopend elftal zien te maken en vooral is het lastig om iedereen tevreden te houden. Daarnaast ziet de voorzitter graag nog meer sterren zijn kant op komen dus da's ook vrij lastig want die sterren hebben vaak niet de juiste stats voor mijn tactiek....

ik speel een 4-4-1-1 met twee aanvallende buitenspelers, twee verdedigende middenvelders, een aanvallende middenvelder en een spits... geweldige tactiek. ik scoor bij de vleet, ook omdat ik mijn verdedigende middenvelders op afstandschoten selecteer... en ik krijg nauwelijks doelpunten tegen

Ik doe nog mee om alle prijzen, in de competitie sta ik inmiddels 11 verliespunten voor op ManU en Liverpool na 26 wedstrijden dus die titel is bijna binnen.

Geweldige spelers bij mij zijn Marcelo, 18-jarig Braziliaans supertalent die ik heb gekocht... staat als vleugelverdediger maar ik gebruik hem als buitenspeler en dat loopt geweldig. op rechts het ik Palacio lopen en ook die doet het briljant....

Heb ook alle toppers een jeugdspeler toegewezen om die te verbeteren.... weet iemand of dat enig resultaat oplevert?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:25:11 #137
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43203221
Heb nu ook een klein weekje de beschikking over FM2007, tot twee/drie seizoenen geleden kocht ik iedere editie van CM/FM, maar de laatste seizoenen gunde ik mezelf er geen tijd voor. Nu toch maar weer begonnen en ik zit er meteen weer in!

Eerst met Juventus begonnen, maar ondanks het feit dat ik met -17 begon, werd ik kampioen met twintig punten voorsprong op de nummer twee. Ben toen maar met Chelsea aan de slag gegaan, maar al snel was ik dat zat, aangezien Roman Abramovic ineens zelf spelers ging aantrekken! Was druk bezig met een rechtsback, vooral Daniël Alves (Sevilla) wilde ik graag hebben en als tweede keuze onderhandelde ik alvast met Massimo Oddo (Lazio), maar ik had nog enkele rechtsbacks op mijn shortlist. Nét toen ik een akkoord bereikte met Daniël Alves, werd Willy Sagnol (Bayern München) voor 26 miljoen euro overgenomen door Roman Abramovic, die mij verweet geen ambitieuze aankopen te doen. Ben dus maar meteen opgestapt, ook al ging het allemaal verder (logischerwijze) voor de wind qua sportieve prestaties. Nu zit ik bij Atlético Madrid en sta ik derde, achter Barcelona en Valencia, Fernando Torres doet het geweldig, maar ook Maxi Rodrguez, Pablo en Sergio Agüero doen het uistekend!

Al met al best een lekker spel, ook al kan ik het moeilijk vergelijken met de voorgaande edities.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:10:35 #138
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_43204500
Ik loop nog altijd met Fc Twente.
Doe nog mee om alle prijzen.
Echter kan ik bijna geen salaris meer aanbieden, ondanks voldoende financien.
Seizoen is bijna voorbij, maar doe nog wel altijd mee om de titel.
Echter zijn de laatste weken wel erg veel speler geblesseerd
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:12:46 #139
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_43204556
Heb hem nu een paar dagen. Begonnen met Feyenoord, spel loopt zwaar kut. M'n opening van de competitie:

Ajax: 1-1 (thuis)
Fc Twente: 2-1 (uit)
PSV: 1-0 (uit)
FC Utrecht: 0-5 (uit)

4 punten dus uit 4 wedstrijden. Inmiddels heb ik 10 wedstrijden gespeeld, sta ik 12e.

De eerste ronde van de UEFA Cup wel overleefd, uit 0-0 en thuis 2-1 tegen Iraklis. De eerste groepswedstrijden met 3-1 verloren van Espanyol.

Aankopen heb ik amper gedaan, eigenlijk alleen Bruins (0 euro) en Smolarek (6 miljoen). Smolarek omdat ik anders alleen Charisteas had in de spits en hij bij mij niet echt goed speelt en vaak geblesseerd is.

Ik heb nu nog 7 miljoen aan transferbudget over, even kijken wat ik in de winterstop ga halen. Ik moet wel iets halen iig.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_43204777
Ik heb met shakhtar nu RBC als sattelietclub
pi_43204890
M'n game met Man U loopt op 't moment echt goed, precies de juiste spelers op de goeie plek en "monsterscores". M'n eerste wedstrijd in de CL tegen Porto thuis was al behoorlijk (5-1) maar uit tegen Hajduk Split wilde alles lukken, resultaat: 8-0 met 4 maal Pazzini

Mascherano is echt de ontbrekende schakel geweest al die tijd, schoten van afstand, buffelen op 't middenveld en de veiligheid/betrouwbaarheid net voor de verdediging
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:32:46 #142
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_43205094
Jullie moeten eens kijken naar Falcao, een Colombiaanse spits. Heeft 39 keer gescoord in een seizoen tot nu toe en ik moet nog 3 wedstrijden. Rendeert uitstekend naast Renteria.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:57:19 #143
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_43205711
Woeppie, met 1-0 gewonnen van NEC. Een kutwedstrijd en ik kwam goed weg, maar goed, het resultaat telt. Ik sta nu 8e met 16 punten uit 11 wedstrijden.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_43205984
Net gevraagd voor Roma altijd lastig om Ajax te verlaten
pi_43206289
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:21 schreef AminBen het volgende:
Iemand nog een MR/AMR voor NEC? 3 miljoen is maximum
Om hier op terug te komen, nog iemand met wat tips?

Ik vind Biseswar te aanvallend als MR in een 4-4-2diamond, Goossens heb ik al als LM
pi_43206334
Kampioen geworden met Atletico, Torres, Aguero, Petrov, Maxi Rodriguez en Pablo zijn echt .
Enige probleem is dat ik nog steeds geen geld hebt, wanneer krijg je dat geld voor je final position en tv rechten? Als er geen geld komt overweeg ik op te stappen. Eenzelfde resultaat met dit team zie ik niet meer gebeuren.
Ik typ straat.
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:39:55 #147
122179 m0ri
Ik kwam, ik zag, ik faalde.
pi_43206997
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:12 schreef Tomasso het volgende:
Heb hem nu een paar dagen. Begonnen met Feyenoord, spel loopt zwaar kut. M'n opening van de competitie:

Ajax: 1-1 (thuis)
Fc Twente: 2-1 (uit)
PSV: 1-0 (uit)
FC Utrecht: 0-5 (uit)

4 punten dus uit 4 wedstrijden. Inmiddels heb ik 10 wedstrijden gespeeld, sta ik 12e.

De eerste ronde van de UEFA Cup wel overleefd, uit 0-0 en thuis 2-1 tegen Iraklis. De eerste groepswedstrijden met 3-1 verloren van Espanyol.

Aankopen heb ik amper gedaan, eigenlijk alleen Bruins (0 euro) en Smolarek (6 miljoen). Smolarek omdat ik anders alleen Charisteas had in de spits en hij bij mij niet echt goed speelt en vaak geblesseerd is.

Ik heb nu nog 7 miljoen aan transferbudget over, even kijken wat ik in de winterstop ga halen. Ik moet wel iets halen iig.
Tja Paultje, Feyenoord heh

(K)
kutg0thics ook altijd.
pi_43207015
quote:
Ik ben momenteel bezig met Atletico Madrid en de prestaties zijn boven verwachting. De media voorspelling was een 9e plaats. Sta momenteel 2e op 5 punten van Barcelona na 29 wedstrijden, Valencia zit me echter op de hielen met 1 punt achterstand. Daarna is er een gat van 7 punten tot aan grote broer Real.

Enige probleem is dat de club verlies lijdt, terwijl ik geen aankopen heb gedaan en ook onder mijn wage budget.
Ik speel ook met Atl. Madrid en ik sta ook 2e achter Real .. maar mijn Atl. Madrid draait ook verlies .. dat is vet vaag
pi_43207272
Heb met Chelsea inmiddels de League Cup binnengehaald na strafschoppen tegen Liverpool. Verder sta ik in de kwartfinale CL na tweemaal winst tegen Ajax ondanks een hoop blessures. In de competitie sta ik na 30 wedstrijden dertien verliespunten voor op Man U. Liverpool en Arsenal staan nog verder weg....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:56:45 #150
122179 m0ri
Ik kwam, ik zag, ik faalde.
pi_43207499
Hmm, is Chelsea niet saai?
kutg0thics ook altijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')