Ik heb een grote harde schijfquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als je pc dat op termijn maar gaat trekken... dat wordt een enorm zware game op den duur
Gelukkig heb ik hem toch gewonnen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:49 schreef Sjechov het volgende:
Laatste wedstrijd, kan kampioen worden.
Hoef alleen maar ff te winnen van Willem II
Maar helaas doet Willem II hun sportieve plicht
jij gaat tussen het spel in ff fokkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:57 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hem toch gewonnen!
CAMPIONEEEEE
OLEE OLEE OLEE...
Eerste jaar met Fc Twente
Gewoon je windows knop indrukken op je toetsenbordquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:08 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
jij gaat tussen het spel in ff fokken![]()
![]()
Ik ken dit.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:28 schreef martjin het volgende:
Lekker zo beginning bij CSKA!
[afbeelding]
Je gaat toch niet 'full-time/full-screen' FMen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:08 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
jij gaat tussen het spel in ff fokken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:44 schreef Merson het volgende:
[..]
Je gaat toch niet 'full-time/full-screen' FMen?
Dat moet in een niet gemaximaliseerd scherm, terwijl je ondertussen aan het MSNen en surfen bent, om er dan na 5 minuten achter te komen dat je de tweede helft tegen Manchester United bezig was en je bent vergeten te wisselen. En er dan achterkomt dat je je 1-0 achterstand om hebt gebogen in een 3-1 overwinning.
Toch? [afbeelding]
Leuke speler die Rentería, maar bij mij mist hij nog teveel kansen..... Wel individueel erg sterk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:48 schreef Sjechov het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Eindelijk.
Ik heb Wason Renteria gecontracteerd.
Kost me wel bijna 12 miljoen euro, maar hopelijk maakt hij die doelpunten die ik in de CL nodig ga hebben!
Nu nog proberen Kerlon los te weken.
Maarja, moet eerst ff in de CL spelen, dan wil ie vast wel komen
Hahaha geweldig FM ten top.Congratzquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:44 schreef sjimz het volgende:
Ik heb Kerlon binnen bij shakhtar! Eindelijk iemand die wel wilde komen..
Akinfeev binnen en ik heb een talentje opgeleid..daar word iedereen jaloers van!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hahaha geweldig FM ten top.Congratz
Join de club, ik ook. Verwacht maar niet dat je geld krijgt, ik kreeg zo'n 22 of 29mil euro aan tv rechten, heb er helemaal niets van terug gezien, ook niet in de finances. Ook voor de final postion in de competitie waarin je meespeelt heb ik niets gezien. Ik heb 3mil waar je weinig tot niets mee kan doen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:58 schreef andre347 het volgende:
Hoe kun je je spelers op vakantie sturen?
Ben trouwens kampioen geworden in mijn eerste seizoen met Atl. Madrid
... ? Geen tv geld gezien? Ook niet voor final position?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Join de club, ik ook. Verwacht maar niet dat je geld krijgt, ik kreeg zo'n 22 of 29mil euro aan tv rechten, heb er helemaal niets van terug gezien, ook niet in de finances. Ook voor de final postion in de competitie waarin je meespeelt heb ik niets gezien. Ik heb 3mil waar je weinig tot niets mee kan doen.
Voorlopig dus maar ff bij Atl. Madrid blijven zitten tot er intressante banen voorbij komen. Ben je trouwens ook favoured personal bij Torres, kan me verder in de game nog wel eens gaan helpen denk ik.
Nja, features zijn wel leuk, maar als essentiële dingen in het spel fout zijn...quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze versie van FM zoveel leuke features vind hebben, die lijst met rijkste clubs bijvoorbeeld
ben met Chelsea van 5 naar 3 gestegen. Barca en Real staan boven me
Zoveel bugs ben ik nog niet tegengekomen eigenlijk... misschien zitten de fouten juist in de NL-competitie en niet in de Engelse....quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:33 schreef m0ri het volgende:
[..]
Nja, features zijn wel leuk, maar als essentiële dingen in het spel fout zijn...
Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:25 schreef m0ri het volgende:
[..]
... ? Geen tv geld gezien? Ook niet voor final position?
Dat had ik ook :S sta vies rood met Juventus
![]()
FM 07
Ja maar dat heeft met beleid van de club te maken... Atl Madrid en Juve zullen waarschijnlijk een beroerde financiele huishouding hebben en daardoor krijg je geen transfergeld.... misschien schulden door leningen en dergelijke?quote:
ze hebben gewoon andere prio's denk ik... staan ze uberhaupt wel ergens op de balans?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:55 schreef m0ri het volgende:
Eh, financiële huishouding is idd niet je van het, maar dat betekent niet dat de 40 miljoen aan tv rechten zomaar verdwenen kunnen zijn?
Dat dacht ik dus ook, maar ik bleef 30 miljoen in de min.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:40 schreef m0ri het volgende:
Eh, ik krijg net te horen dat ik 40m tv rechten krijg.. Dan moet dat toch te zien zijn bij mn Finances? Direct?
Nee, en dat is het probleem.. Ik zou 40m krijgen, maar kan die nergens vinden, terwijl dit geloof ik in voorgaande versies meteen zichtbaar werd op de balans..quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze hebben gewoon andere prio's denk ik... staan ze uberhaupt wel ergens op de balans?
Het kan natuurlijk ook zijn dat de bug zit in de melding van 40 miljoen... ik vind het namelijk nogal veel... ik krijg met Chelsea niet meer als 18 miljoen.... ik denk dat die melding gewoon niet klopt en dat je wel televisiegelden hebt gekregen maar gewoon veel minderquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:44 schreef m0ri het volgende:
[..]
Nee, en dat is het probleem.. Ik zou 40m krijgen, maar kan die nergens vinden, terwijl dit geloof ik in voorgaande versies meteen zichtbaar werd op de balans..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |