Hmm nee, volgens mij moet het wel kloppen, ik kreeg in het vorige spel namelijk in Italie altijd veel, met Palermo ook al eens 65 miljoen.. Met AS Roma in de 70.. Volgens mij is daar de TV revenue altijd hoog.. Baal dr wel stevig van trouwens, heb inmiddels Trezeguet moeten verkopen, nu is Buffon narrig en moet ik op zoek naar een vervanger.. Plus een extra CM en 2 CD's.. Voor 12 milquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat de bug zit in de melding van 40 miljoen... ik vind het namelijk nogal veel... ik krijg met Chelsea niet meer als 18 miljoen.... ik denk dat die melding gewoon niet klopt en dat je wel televisiegelden hebt gekregen maar gewoon veel minder
Jeugdspelers een kans geven?quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:16 schreef m0ri het volgende:
Alle spelers die ik wil kopen worden al getarget door andere clubsDit wordt nikssss
hahah xD dank jequote:Op zaterdag 4 november 2006 14:01 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Jeugdspelers een kans geven?
Najah, je kan zeggen wat je wilt, het is wel een uitdaging. Succes![]()
Ja ik heb Dudu, daar houd het ook bij op, wel lastig als je 442 speeltquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:16 schreef AminBen het volgende:
Je hebt Dudu![]()
Pavel Mamaev van Torpedo Moskou kan wel wat worden...![]()
In de nederlandse eredivisie zit toch die playoff bug?quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:56 schreef Wessiej het volgende:
Iedereen is bij mij blij omdat ik de eredivisie heb gewonnen, maar ik ben 5e geworden
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:56 schreef Wessiej het volgende:
Iedereen is bij mij blij omdat ik de eredivisie heb gewonnen, maar ik ben 5e geworden
Zou best kunnen, was 7e geworden, en won wel alle play-off wedstrijden, en Feyenoord is kampioen gewordenquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
In de nederlandse eredivisie zit toch die playoff bug?
Was bij mij ook ja...quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:56 schreef Wessiej het volgende:
Als je de playoffs wint dan zien ze dat inderdaad als kampioenschap. Bekende bug.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zou best kunnen, was 7e geworden, en won wel alle play-off wedstrijden, en Feyenoord is kampioen geworden
Ik zal zo ff zien als ik ook favourite person ben bij Torres, maar ik ben wel een historische grootheid stond er in een bericht toen ik kampioen werdquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Join de club, ik ook. Verwacht maar niet dat je geld krijgt, ik kreeg zo'n 22 of 29mil euro aan tv rechten, heb er helemaal niets van terug gezien, ook niet in de finances. Ook voor de final postion in de competitie waarin je meespeelt heb ik niets gezien. Ik heb 3mil waar je weinig tot niets mee kan doen.
Voorlopig dus maar ff bij Atl. Madrid blijven zitten tot er intressante banen voorbij komen. Ben je trouwens ook favoured personal bij Torres, kan me verder in de game nog wel eens gaan helpen denk ik.
Inderdaad zwaar overrated die Tamerus.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:05 schreef Superheld het volgende:
Play off's gewonnen met NAC.
Was in de reguliere competitie 6e geworden, tamerus is een held trouwens.
Cheaterquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:32 schreef VinnieJones het volgende:
gvd hoerige kk Parma..![]()
Ik ben nu al 5 keer opnieuw begonnen tegen ze.. Ik speel thuis, alle spelers zijn in vorm..
Maar elke wedstrijd scoren ze meteen de eerste aanval tegen me.. (begin voor de gein met 5 verdedigers en 3 verdedigende middenvelders, scoren ze na 40 seconden al)
Dit is gewoon zo geprogrammeerd dat het MOET gebeuren..
KUT spel![]()
![]()
Het probleem heeft zichzelf opgelost.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:19 schreef Sjechov het volgende:
Ik heb een vraagje.
Mijn bestuur wil alleen mijn scouts maar betalen in Europa.
Hoe krijg ik ze zover dat ze ook daar buiten aan het werk mogen/kunnen?
kerlon en de zijnen en mcbride?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:35 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Het probleem heeft zichzelf opgelost.
Na mijn kampioenschap kan het ineens wel.
Een leuk detail is dat ik mede door zuid amerikanen en een echte Amerikaan kampioen ben geworden
heb hem voor geen salaris geleend met NECquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:05 schreef Man_Made_God het volgende:
Spelers van 10 miljoen halen, continue zoeken naar verbeteringen, en wie is de revelatie van het begin van het seizoen? Jan Vertonghen.
Allemaal geraad, niemand weet de exacte datum. Er wordt gewoon nog gewerkt aan de patch.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:20 schreef m0ri het volgende:
Las ergens dat de eerste patch over 5 á 10 dagen uitkwam?
Volgens mijn scouts geen verbetering, maar ik zie er een goede aankoop inquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:05 schreef Man_Made_God het volgende:
Spelers van 10 miljoen halen, continue zoeken naar verbeteringen, en wie is de revelatie van het begin van het seizoen? Jan Vertonghen.
Euhm neen.quote:
celsinho is de partner in de spits van kerlon irl bij het brazzie jeugdelftalquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:56 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Euhm neen.
Eddie Johnson (Amerikaan)
Celsinho (kwam uit Rusland weg)
Al zou ik Kerlon graag willen binnenhalen
Goed dat je het erbij zegt, dacht toen ik de eerste regel las aan Klose. Die valt idd niet tegen neequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:49 schreef Sjechov het volgende:
Ik heb net via een vrije transfer ene Kose gehaald van Leverkussen, die valt mij ook niet tegen!
Hij is overigens 20 (begin 2e seizoen)
Ik heb hetzelfde als bondscoach van Zweden. Ik heb Zlatan en Slavkovski maar voor de rest komt het hele team in aanmerking voor een aanleunwoning. (oh ik heb ook nog Kallstrom)quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Heb zojuist mijn eerste wedstrijd als bondscoach van de Grieken erop zitten, won ook tot mijn eigen verrassing met 2-0 uit bij Noorwegen. Gebruik dezelfde 4-4-2 tactiek als bij Chelsea maar ik heb me toch een bejaarde selectie... jonge goede spelers zijn behalve Samaras nergens te bekennen
moeten ze maar niet 1e aanval scoren elke keer, das gewoon niet eerlijk.quote:
Niet laten spelen en bij training idd rest. Als je hem 1 wedstrijd niet opstelt is ie er wel weer bovenop meestal.quote:Op zondag 5 november 2006 01:12 schreef Slaapkopjes het volgende:
Hoe doe je een speler laten rusten? Want Vermaelen is in need of a rest maar als ik bij Training scedule rest kies blijft ie op General staan...
Ik ga supergoed trouwens ik heb nog het standaard team sta 1st..win alles behalve van Barca verloren.
Ook heb ik spelers gekocht maar ik kan ook nergens terugvinden dat ik ze gekocht heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |