Tot hoelaat werk je/ waar werk je / wat voor werk doe je dat je op zaterdagavond niet met de fiets zou kunnen gaan?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:47 schreef Katinkat het volgende:
Sinds anderhalve maand 11 km; nu dus met de fiets, m.u.v. zaterdagavond (i.v.m. veiligheid); Hiervoor was het 40 km, moest wel met de auto, enkele keer in de zomer op de fiets.
oei, das niet mis.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:51 schreef avotar het volgende:
185 enkele reis..
vw polo
vanaf januari dan..
neej utrecht waarschijnlijk... maareh ik ben verhuisd naar middelburg...quote:Op woensdag 1 november 2006 15:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
oei, das niet mis.
hebben ze je in groningen neergezet ofzo?
Fuck, das een mooie kutafstand.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:00 schreef avotar het volgende:
[..]
neej utrecht waarschijnlijk... maareh ik ben verhuisd naar middelburg...![]()
Zwolle - Groningen? Moet nl ook 110 kilometerquote:Op woensdag 1 november 2006 16:36 schreef DiRadical het volgende:
Sinds september ongeveer 110 km.
Het ligt er een beetje aan hoe ik rij, maar meestal lukt het me wel in 1 uur en 10 minuten.
Daarvoor was het ongeveer 7 km.
Ik ben verder van mijn werk af gaan wonen.
Gelukkig bijna geen files.
Alleen soms 2 km in Peizermade, dat kan me soms een half uur kosten om door het dorp heen te komen.
Gelukkig kan ik daar ook omheen rijden. Dat kost ongeveer 15 minuten extra.
Jij pakt voor 4 miezerige kilometertjes de auto?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:15 schreef Konijn het volgende:
4km 5 min met de auto
Doe ik ook hoor als het regent of glad of ijskoud is (4k, 10 a 15 minuten fietsen)quote:Op woensdag 1 november 2006 20:19 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jij pakt voor 4 miezerige kilometertjes de auto?![]()
Ik hoop voor jou dat dat niet in de randstad is, want dan ben je 3 uur onderwegquote:Op woensdag 1 november 2006 13:08 schreef Roönaän het volgende:
+/- 140 km vanaf januari.
Zwolle Zuid- Hoogkerkquote:Op woensdag 1 november 2006 16:49 schreef The_Man het volgende:
[..]
Zwolle - Groningen? Moet nl ook 110 kilometer
Enschede - Utrecht.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat dat niet in de randstad is, want dan ben je 3 uur onderweg
quote:Op donderdag 2 november 2006 09:55 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Zwolle Zuid- Hoogkerk(via Peize)
Ja dus
Vertis zeker (afgaand op je profiel)quote:Op donderdag 2 november 2006 10:14 schreef The_Man het volgende:
[..]'k moet van zwolle-centrum naar zernike... is precies 110 kilometertjes
Waar begin je aan man...quote:Op donderdag 2 november 2006 10:09 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Enschede - Utrecht.
Ook drie uur OV.
Eigenlijk niet.. Het enige is dat ik om 6 uur op moet staanquote:Op donderdag 2 november 2006 10:28 schreef Tennis-boy het volgende:
Ik zie dat de meeste Fokkers vaak op een grote afstand moet rijden, dan valt mijn 75 km toch wel mee.
Worden jullie dat heen en weer rijden niet beu?
ligt ook een beetje aan de omgeving denk ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:28 schreef Tennis-boy het volgende:
Ik zie dat de meeste Fokkers vaak op een grote afstand moet rijden, dan valt mijn 75 km toch wel mee.
Worden jullie dat heen en weer rijden niet beu?
Heb ik ook eens een keer gehad.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:45 schreef Robar het volgende:
Ik woon in Haarlem en werk in Amsterdam Zuidoost.
Hemelsbreed zal de afstand zo ongeveer 25 kilometer zijn.
Met het OV doe ik daar minimaal een uur over.
Ga ik lekker vroeg de deur uit ( 6 uur) en ga ik een keer met de auto, dan doe ik er 20 minuten over.
En ja, ik baal ervan dat ik geen auto van de zaak kan/mag rijden . . . .!
Precies. Ik maak nu elke dag een rit waar veel mensen niet snappen dat ik het doe. Alleen zou ik wel in Amsterdam kunnen gaan werken, wat 40 km enkele reis minder is. Maar ik weet zeker dat ik dan net zolang onderweg zou zijn of misschien langer. Nu heb ik geen files en dat scheelt een hoop.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ligt ook een beetje aan de omgeving denk ik.
Elke dag een ritje rotterdam - amsterdam wordt je niet vrolijk van bijvoorbeeld. Ik kan me voorstellen dat twee keer die afstand buiten de randstad geen probleem hoeft te zijn.
Randstad zuigt. Van Groningen naar Amsterdam rijdt lekker door, totdat je bij Almere komt.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:51 schreef mazeind het volgende:
Eens in de 6-9 maanden zit ik op een ander project. Maar de afgelopen vier jaar heb ik niet onder de 100km enkele reis gezeten. Momenteel pendel ik tussen Tilburg en Sittard (106km).
Het heeft ook zo z'n voordelen: kun je een stuk sneller een nieuwe leasebak uitzoeken :-)
Maar eigenlijk zegt die afstand in km niet zoveel. Den Haag (vorige project) was slechts 3km verder, maar daar deed ik bijna 2x zo lang over.
Ik moest naar Amsterdam vanmorgen.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:10 schreef Gunner het volgende:
[..]
Precies. Ik maak nu elke dag een rit waar veel mensen niet snappen dat ik het doe. Alleen zou ik wel in Amsterdam kunnen gaan werken, wat 40 km enkele reis minder is. Maar ik weet zeker dat ik dan net zolang onderweg zou zijn of misschien langer. Nu heb ik geen files en dat scheelt een hoop.
kga dan ook volgende zomer verhuizenquote:Op donderdag 2 november 2006 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar begin je aan man...
Was er geen leuk werk in de buurt? Of desnoods net over de grens ofzo? Zeker met jouw capaciteiten moet dat toch geen probleem zijn?
Ok, wat ga je precies doen? Iets in webdevelopment neem ik aan?quote:Op donderdag 2 november 2006 11:33 schreef Roönaän het volgende:
[..]
kga dan ook volgende zomer verhuizen
Dat zat sowieso in de planning
Ik ben het wel met je eens. De bereikbaarheid van die steden is belabberd!quote:Op donderdag 2 november 2006 11:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik moest naar Amsterdam vanmorgen.
Ik zat om kwart voor 7 in de auto. Om 8 uur was ik bij Gouda. Dat is krap 20 kilometer...
Ik ben omgekeerd want ik had geen zin om nog eens 2 uur in de auto te zitten voor de resterende 50 kilometer. En ik heb direkt opgezegd.
Als de regering niet snel wat doet aan de bereikbaarheid in de randstad, zullen bedrijven met consultancy door heel het land binnen nu en 5 jaar dependances in de de provincie moeten stichten, want het wordt onmogelijk om in een dag heen en weer te pendelen tussen de 4 grote steden en alles wat er tussen ligt.
Er zal geen personeel meer voor te vinden zijn uiteindelijk dat bereid is 4 uur of meer te reizen voor een werkdag van 8 uur op locatie.
Nou, eigenlijk niet. Ik had al 5 jaar niet meer echt op de weg gezeten. En ik wist wel dat het druk was, dus redeneerde ik dat ik er in de spits 2 keer zo lang over zou doen over elk willekeurig ritje in de randstad.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:38 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. De bereikbaarheid van die steden is belabberd!
maar dat wist je natuurlijk toen je de baan aannam..![]()
Het interesseert me werkelijk geen reet wat jij op basis van 1 post denkt te kunnen zeggen over mijn doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 2 november 2006 12:12 schreef AcidBurner het volgende:
Wel vrij zwak dat je het al zo gemakkelijk opgeeft ... ik ken mensen die zitten elke morgen 2 uur in de trein om 's avonds nog eens twee uur terug te sporen. daar heb ik respect voor! Ik moest vroeger 1.5 uur sporen ... maar ben gewoon dichterbji gaan wonen. Nu doe ik het in 20 mins![]()
In 1 keer goed! (het is dat ik net mijn profiel heb aangepast, vorige week stond er nog prutserquote:Op donderdag 2 november 2006 10:24 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Vertis zeker (afgaand op je profiel)
Werk zelf bij AO
ik lees gewoon wat je schreef, en ik vond het jammer dat je na een dagje al opgeeft... Zo krijg je snel een naam hoor... volgende werkgever zou wel eens naar je huidge kunnen/willen bellen. En dat staat natuurlijk niet zo goed. Ja mr. muscles is zelfs zijn eerst dag niet komen opdagen... anyway...Sorry voor mijn te snelle conclusie... maar eerlijk zijn... tis wel een beetje zwak he niet?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het interesseert me werkelijk geen reet wat jij op basis van 1 post denkt te kunnen zeggen over mijn doorzettingsvermogen
Zo kan ik hier wel roepen dat je gestoord ben als je 2 uur in de trein gaat zitten voor werk. Maar het is allemaal afhankelijk van je eigen prioriteiten op dat moment he.
Wie heeft het over een dagquote:Op donderdag 2 november 2006 12:21 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
ik lees gewoon wat je schreef, en ik vond het jammer dat je na een dagje al opgeeft...
Ik heb 17 jaar werkervaring en 3 werkgevers. Ik geloof niet dat wanneer ik 1 werkgever heb waar ik het minder dan 5 jaar heb uitgehouden dit slecht op mijn CV staat.quote:Zo krijg je snel een naam hoor... volgende werkgever zou wel eens naar je huidge kunnen/willen bellen. En dat staat natuurlijk niet zo goed
Wiequote:Ja mr. muscles is zelfs zijn eerst dag niet komen opdagen...
Nogal jaquote:anyway...Sorry voor mijn te snelle conclusie...
Als ik na 1 dag zou weggaan wel, maar DAT is dus absoluut niet het geval.quote:maar eerlijk zijn... tis wel een beetje zwak he niet?
Yep.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:18 schreef The_Man het volgende:
[..]
In 1 keer goed! (het is dat ik net mijn profiel heb aangepast, vorige week stond er nog prutser) 'k rij tegenwoordig trouwens rechtdoor bij het julianaplein, en dan binnendoor naar de rondweg. Is vele malen sneller dan bij julianaplein linksaf, daarom ga jij zeker ook binnendoor?
Mijn vriend heeft een jaar of twee met de Nederlandse Stoorwegen gependeld tussen Tilburg en Utrecht. Uiteindelijk is ie puur vanwege het reizen ergens anders gaan werken. Hij zit nu in Eindhoven. Die afstand deed ie eerst met de auto, maar Tilburg-Eindhoven is in de spits echt 1 grote file. Nu gaat ie met de trein en dat gaat prima.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:12 schreef AcidBurner het volgende:
Wel vrij zwak dat je het al zo gemakkelijk opgeeft ... ik ken mensen die zitten elke morgen 2 uur in de trein om 's avonds nog eens twee uur terug te sporen. daar heb ik respect voor! Ik moest vroeger 1.5 uur sporen ... maar ben gewoon dichterbji gaan wonen. Nu doe ik het in 20 mins![]()
helemaal mee eens!! Ik reis 50 minuten heen en 50 terug. dat is bijna 2 uur reizen per dag!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:35 schreef zavygo het volgende:
Op 2 meter na (heb 't met fietscomputer nagemeten) 1 kilometer. Voor mij is woon-werkafstand vrijwel net zo belangrijk als salaris. Ik verbaas mij erover dat mensen daar zo makkelijk overheen stappen en genoegen nemen met een uur in een (lease)auto enkele reis. Ik reken dan heel simpel: per dag 2 uur, per week dus 10 uur.
Dus je werkt in principe geen 40 uur, maar 50 uur. Da's dus 25% overhead! En het voorbeeld met een uur is niet eens vreemd (zeker niet in detacherings-land). Maar goed, that's my humble opinion.
Kort antwoord dus: 1 kilometer. Lovin' it!
Ja ik vond het ook vrij snel.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:22 schreef vw_caddy het volgende:
Over 20km anderhalf uur doen per OV?
quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook vrij snel.
Tsja, als het tegenzit, dan doe ik er ook een uur en een kwartier over.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:22 schreef vw_caddy het volgende:
Waarschijnlijk 20 km met de auto en 40 km met het OV.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:22 schreef vw_caddy het volgende:
Het is idd met de auto 20km, OV doet er volgens mij iets langer over. Maar alleen aan wachten op bussen, metro's en weer bussen ben je al een half uur bezig. Dan gaat het hard met je tijd hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 14:32 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 20 km met de auto en 40 km met het OV.
Dat is dus, inclusief 2 keer overstappen, wel anderhalf uur.
Kwestie van goed aansluitingen plannen, moet zeker in de randstad niet moeilijk zijn. Ik vertrek om 7:50 met de trein en kom om 8:30 aan, de reis bestaat dan uit twee treinreizen (10 en 20 min) met een overstap van 5 minuten. Met de auto moet ik rond 7:30 vertrekken en kom ik rond 8:30 aan.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het is idd met de auto 20km, OV doet er volgens mij iets langer over. Maar alleen aan wachten op bussen, metro's en weer bussen ben je al een half uur bezig. Dan gaat het hard met je tijd hoor
Ja ik plan ze niet hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 14:56 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Kwestie van goed aansluitingen plannen, moet zeker in de randstad niet moeilijk zijn. Ik vertrek om 7:50 met de trein en kom om 8:30 aan, de reis bestaat dan uit twee treinreizen (10 en 20 min) met een overstap van 5 minuten. Met de auto moet ik rond 7:30 vertrekken en kom ik rond 8:30 aan.
Was het maar zo simpel.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:56 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Kwestie van goed aansluitingen plannen, moet zeker in de randstad niet moeilijk zijn. Ik vertrek om 7:50 met de trein en kom om 8:30 aan, de reis bestaat dan uit twee treinreizen (10 en 20 min) met een overstap van 5 minuten. Met de auto moet ik rond 7:30 vertrekken en kom ik rond 8:30 aan.
Ik werk tot 22.30 's avonds, en in een mindere buurt, vooral op zaterdagavond loopt er meer gespuis rond. Ik heb een auto tot mijn beschikking, dus vandaar de keuze op zaterdagavodn met de auto.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:55 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Tot hoelaat werk je/ waar werk je / wat voor werk doe je dat je op zaterdagavond niet met de fiets zou kunnen gaan?
yepquote:Op woensdag 1 november 2006 20:19 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jij pakt voor 4 miezerige kilometertjes de auto?![]()
jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:33 schreef Tennis-boy het volgende:
5 meter? Is dat de afstand tussen je bed en je werkkamer?![]()
Klopt, ik moet elke dag van Meppel naar Apeldoorn (70 Km) en zorg ervoor dat ik om half zeven in de auto zit. Als je na 7 uur weggaat kan je vanaf Meppel-zuid tot Nieuwleusen stapvoets. Treinen is niet echt een optie (twee keer overstappen op 70 Km en dan nog een half uur met de bus - no thanks!)quote:Op donderdag 2 november 2006 11:10 schreef DiRadical het volgende:
Maar ik ben ook blij dat ik nu van Zwolle naar Groningen moet en niet van Groningen naarZwolle.
Elke dag rij ik een behoorlijk lange file tegemoet. Vooral bij Staphorst staat het iedere dag vast
Zolang je vóór 06.50 uur de afslag Moergestel voorbij bent is er niets aan de hand. Daarna stropt het gigantisch op deze weg en doet in de spits niet onder voor de A13 tussen Rotterdam en Den Haag.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:11 schreef Petra76 het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een jaar of twee met de Nederlandse Stoorwegen gependeld tussen Tilburg en Utrecht. Uiteindelijk is ie puur vanwege het reizen ergens anders gaan werken. Hij zit nu in Eindhoven. Die afstand deed ie eerst met de auto, maar Tilburg-Eindhoven is in de spits echt 1 grote file. Nu gaat ie met de trein en dat gaat prima.
Nu tijdelijk even werkloos, maar vrijdag heb ik weer een sollicitatiegesprekquote:Hoe ver woon je van je werk af? En hoe kom je naar je werk?
Alleen als je heel langzaam fietst.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:39 schreef Zweefvliegje het volgende:
10 minuten fietsen.. (is dat niet een kilometertje of 1 a 2?)
het is een vrouw ...quote:Op woensdag 8 november 2006 11:56 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Alleen als je heel langzaam fietst.
Nee, juist omdat het zo dichtbij is ben ik vaak laat dus moet ik keihard fietsen juist om er op tijd te komenquote:
Dat heb je snel geregeld!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:31 schreef Swetsenegger het volgende:
En vanaf maandag zit ik 1,5KM van mijn werk. Dus zo'n 6 minuten fietsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |