Tot hoelaat werk je/ waar werk je / wat voor werk doe je dat je op zaterdagavond niet met de fiets zou kunnen gaan?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:47 schreef Katinkat het volgende:
Sinds anderhalve maand 11 km; nu dus met de fiets, m.u.v. zaterdagavond (i.v.m. veiligheid); Hiervoor was het 40 km, moest wel met de auto, enkele keer in de zomer op de fiets.
oei, das niet mis.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:51 schreef avotar het volgende:
185 enkele reis..
vw polo
vanaf januari dan..
neej utrecht waarschijnlijk... maareh ik ben verhuisd naar middelburg...quote:Op woensdag 1 november 2006 15:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
oei, das niet mis.
hebben ze je in groningen neergezet ofzo?
Fuck, das een mooie kutafstand.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:00 schreef avotar het volgende:
[..]
neej utrecht waarschijnlijk... maareh ik ben verhuisd naar middelburg...![]()
Zwolle - Groningen? Moet nl ook 110 kilometerquote:Op woensdag 1 november 2006 16:36 schreef DiRadical het volgende:
Sinds september ongeveer 110 km.
Het ligt er een beetje aan hoe ik rij, maar meestal lukt het me wel in 1 uur en 10 minuten.
Daarvoor was het ongeveer 7 km.
Ik ben verder van mijn werk af gaan wonen.
Gelukkig bijna geen files.
Alleen soms 2 km in Peizermade, dat kan me soms een half uur kosten om door het dorp heen te komen.
Gelukkig kan ik daar ook omheen rijden. Dat kost ongeveer 15 minuten extra.
Jij pakt voor 4 miezerige kilometertjes de auto?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:15 schreef Konijn het volgende:
4km 5 min met de auto
Doe ik ook hoor als het regent of glad of ijskoud is (4k, 10 a 15 minuten fietsen)quote:Op woensdag 1 november 2006 20:19 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jij pakt voor 4 miezerige kilometertjes de auto?![]()
Ik hoop voor jou dat dat niet in de randstad is, want dan ben je 3 uur onderwegquote:Op woensdag 1 november 2006 13:08 schreef Roönaän het volgende:
+/- 140 km vanaf januari.
Zwolle Zuid- Hoogkerkquote:Op woensdag 1 november 2006 16:49 schreef The_Man het volgende:
[..]
Zwolle - Groningen? Moet nl ook 110 kilometer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |