Ik werk tot 22.30 's avonds, en in een mindere buurt, vooral op zaterdagavond loopt er meer gespuis rond. Ik heb een auto tot mijn beschikking, dus vandaar de keuze op zaterdagavodn met de auto.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:55 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Tot hoelaat werk je/ waar werk je / wat voor werk doe je dat je op zaterdagavond niet met de fiets zou kunnen gaan?
yepquote:Op woensdag 1 november 2006 20:19 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jij pakt voor 4 miezerige kilometertjes de auto?![]()
jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:33 schreef Tennis-boy het volgende:
5 meter? Is dat de afstand tussen je bed en je werkkamer?![]()
Klopt, ik moet elke dag van Meppel naar Apeldoorn (70 Km) en zorg ervoor dat ik om half zeven in de auto zit. Als je na 7 uur weggaat kan je vanaf Meppel-zuid tot Nieuwleusen stapvoets. Treinen is niet echt een optie (twee keer overstappen op 70 Km en dan nog een half uur met de bus - no thanks!)quote:Op donderdag 2 november 2006 11:10 schreef DiRadical het volgende:
Maar ik ben ook blij dat ik nu van Zwolle naar Groningen moet en niet van Groningen naarZwolle.
Elke dag rij ik een behoorlijk lange file tegemoet. Vooral bij Staphorst staat het iedere dag vast
Zolang je vóór 06.50 uur de afslag Moergestel voorbij bent is er niets aan de hand. Daarna stropt het gigantisch op deze weg en doet in de spits niet onder voor de A13 tussen Rotterdam en Den Haag.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:11 schreef Petra76 het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een jaar of twee met de Nederlandse Stoorwegen gependeld tussen Tilburg en Utrecht. Uiteindelijk is ie puur vanwege het reizen ergens anders gaan werken. Hij zit nu in Eindhoven. Die afstand deed ie eerst met de auto, maar Tilburg-Eindhoven is in de spits echt 1 grote file. Nu gaat ie met de trein en dat gaat prima.
Nu tijdelijk even werkloos, maar vrijdag heb ik weer een sollicitatiegesprekquote:Hoe ver woon je van je werk af? En hoe kom je naar je werk?
Alleen als je heel langzaam fietst.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:39 schreef Zweefvliegje het volgende:
10 minuten fietsen.. (is dat niet een kilometertje of 1 a 2?)
het is een vrouw ...quote:Op woensdag 8 november 2006 11:56 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Alleen als je heel langzaam fietst.
Nee, juist omdat het zo dichtbij is ben ik vaak laat dus moet ik keihard fietsen juist om er op tijd te komenquote:
Dat heb je snel geregeld!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:31 schreef Swetsenegger het volgende:
En vanaf maandag zit ik 1,5KM van mijn werk. Dus zo'n 6 minuten fietsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |