Veel plezier in Marokkoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:48 schreef Emel het volgende:
[..]
dat maakt het dat ze Marokkaan zijn ja![]()
quote:
Ff jouw posthistory sturen en alles komt goedquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:50 schreef Emel het volgende:
[..]
misschien kom ik een leuke Marokkaan tegen daar![]()
Ik ben morgen weer in Rdam, kom je me zien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:50 schreef Emel het volgende:
[..]
misschien kom ik een leuke Marokkaan tegen daar![]()
waar?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:51 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben morgen weer in Rdam, kom je me zien.
trusten broquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:51 schreef saban het volgende:
Ik ga slapen, gefeliciteerd Eindhoven.
ik kom niet meer terug waarschijnlijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ff jouw posthistory sturen en alles komt goed
Weer een probleem minderquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:52 schreef Emel het volgende:
[..]
ik kom niet meer terug waarschijnlijk![]()
hmm morgen gaat niet lukkenquote:
lekker aardigquote:
Krijg ik je kaartje dan? Voor mn broerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm morgen gaat niet lukken
zullen we binnenkort iets plannen?
lijkt me erg leuk om je te ontmoeten
verzamelplaats voor jongeren, a la cafe model met Digi Turk?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef saban het volgende:
Hey even serieus.
Stel je hebt de kans om een pand te huren in een kleine winkelstraat, dus geen centrum!
Wonen weinig allochtonen, dus met een bakkal scoor je niet
Wat zou jij er openen?
Videotheek, snackbar, pizzeria, avond-winkel, kapper, drogisterij, postkantoor, supermarkt, zijn er al.
kebabzaak .quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef saban het volgende:
Hey even serieus.
Stel je hebt de kans om een pand te huren in een kleine winkelstraat, dus geen centrum!
Wat zou jij er openen?
Videotheek, snackbar, pizzeria, avond-winkel, kapper, drogisterij, postkantoor, supermarkt, zijn er al.
Toch cliché, maar goed:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef saban het volgende:
Hey even serieus.
Wat zou jij er openen?
Had ik al aan gedacht, werkt alleen met thuisbezorgen.quote:
Is er al, niet in de buurt, maar wonen dus ook geen allochtonen in de buurt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
verzamelplaats voor jongeren, a la cafe model met Digi Turk?
Hoeft toch niet perse in de buurt te zijn, als het maar niet ver is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:56 schreef saban het volgende:
[..]
Had ik al aan gedacht, werkt alleen met thuisbezorgen.
[..]
Is er al, niet in de buurt, maar wonen dus ook geen allochtonen in de buurt.
Nee, wel de spullen wat de postkantoor verkooptquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:56 schreef Jero het volgende:
postkantoor kan je echt niet zelf beginnen
tuurlijk, je mag mn visitekaart krijgenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef saban het volgende:
[..]
Krijg ik je kaartje dan? Voor mn broer![]()
internetcafe belhuis volgens mij verdienen ze heel veel $$quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:56 schreef saban het volgende:
[..]
Had ik al aan gedacht, werkt alleen met thuisbezorgen.
[..]
Is er al, niet in de buurt, maar wonen dus ook geen allochtonen in de buurt.
Daarmee bedoel ik, ze zullen voor de andere 2 kiezen ipv hiernaar toe te komen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoeft toch niet perse in de buurt te zijn, als het maar niet ver is.
Maar die kan je verdeeld over:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:57 schreef saban het volgende:
[..]
Nee, wel de spullen wat de postkantoor verkoopt![]()
Zo iets heeft alleen allochtoonse klanten en werkt alleen in Den Haag en Rotterdam.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:57 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
internetcafe belhuis volgens mij verdienen ze heel veel $$
Niet als je een innovatief strategie hebt, maar ja denk idd aan een cybercafe?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:57 schreef saban het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik, ze zullen voor de andere 2 kiezen ipv hiernaar toe te komen.
Nee in Delft.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:57 schreef Emel het volgende:
[..]
tuurlijk, je mag mn visitekaart krijgen
ik wil best een keer met hem praten..of woont hij in R'dam?
He zolang het geld opbrengtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:58 schreef saban het volgende:
[..]
Zo iets heeft alleen allochtoonse klanten en werkt alleen in Den Haag en Rotterdam.
We gaan voor de honderd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef skippy22 het volgende:
Deel 20 alweer blijft maar doorgaan dat slowchat gedoe![]()
Ook aan gedacht, een turkse mini winkel/snackbar/resto. Met echte Turkse eten, dus niet kebab/doner/pizza.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef Jero het volgende:
Er moeten eens wat turkse winkeltjes komen die niet die niet alleen standaard kebab verkopen.
Inderdaad, de Turkse keuken is veel diverser.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef Jero het volgende:
Er moeten eens wat turkse winkeltjes komen die niet die niet alleen standaard kebab verkopen.
Dat gaat mijn zus ook doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:00 schreef saban het volgende:
[..]
Ook aan gedacht, een turkse mini winkel/snackbar/resto. Met echte Turkse eten, dus niet kebab/doner/pizza.
wil hij praten met me?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef saban het volgende:
[..]
Nee in Delft.
Hij geeft zelf toe dat hij te snel boos wordt, maar wanneer ik hem daarop aanspreek ziet hij dat als een geintje.
Hoe zijn die mensen daar in dat dorpquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef saban het volgende:
[..]
Ja, er wonen geen allochtonen in de buurt![]()
Ik heb hem wel eens voorgesteld om met zo een iemand als jij te paten, hij zegt oke en wandelt vervolgens verder.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:01 schreef Emel het volgende:
[..]
wil hij praten met me?
hij kan niet in behandeling bij me he omdat hij in Delft woont. Maar ik wil wel met hem praten om een inschatting te maken van zijn problematiek.
Vroeger kende ik veel mensen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:01 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Hoe zijn die mensen daar in dat dorp
hij moet echt willen he als hij over wil praten..ik kan mn nummer geven en hij kan bellen voor een afspraak.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:03 schreef saban het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens voorgesteld om met zo een iemand als jij te paten, hij zegt oke en wandelt vervolgens verder.
Hij ziet het als een geintje. Ziet het wel als een probleem, maar niet noemenswaardig oid![]()
Aah jongeren hebben geld ,spring daar op in, als het afstand school-pand niet al te groot is is waarom niet een patatzaak?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:03 schreef saban het volgende:
[..]
Vroeger kende ik veel mensen.
Verhuizen allemaal weg, worden te oud, komen steeds meer hangjongeren bij.
Omdat die er al is, 10 meter afstandquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:05 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Aah jongeren hebben geld ,spring daar op in, als het pand dichtbij een school is waarom niet een patatzaak?
Verkoop patat 1 cent goedkoperquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:06 schreef saban het volgende:
[..]
Omdat die er al is, 10 meter afstand
Mag ik ook bellen voor een afspraak emelquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef Emel het volgende:
[..]
hij moet echt willen he als hij over wil praten..ik kan mn nummer geven en hij kan bellen voor een afspraak.
Is er al, helaas.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef Jero het volgende:
Hangjongeren. Dan zou ik een snoepwinkel beginnen.
Ik zal het onthouden! Bedanktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:11 schreef Emel het volgende:
hey saban: praat erover met je broer. Ik hoor het wel. Je kunt dan mijn prive nummer krijgen. Beter dan nummer van mijn werk te bellen...grote stap voor je broer denk ik.
Dude, bagger niet man, ze zitten toch in een serieus gesprek.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mag ik ook bellen voor een afspraak emel![]()
jahoor..ook goedquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mag ik ook bellen voor een afspraak emel![]()
is goed.quote:
wat is je probleem?quote:
dat dacht ik niet eens, don't worryquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:12 schreef saban het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden! Bedankt![]()
/edit
Je moet trouwens niet denken dat het een 'agressieve turk' is.
Hij is zeer beleefd en netjes, maar thuis kan hij om de kleinste dingen meteen schreeuwen en kwaad worden.
Hij denkt zelf misschien een vorm van suikerziekte![]()
En ik sta niet in de OP van het Ramadan topic.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je komt vandaag een beetje overspannen over.![]()
jero heeft hetquote:
never mindquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
moet ik een probleem hebben dan?
En je negeert me.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
En ik sta niet in de OP van het Ramadan topic.
Komt goed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
En ik sta niet in de OP van het Ramadan topic.
Nee, maar om een serieuze bod voor help nou een instrument te maken voor een bagger reactie vind ik wel triest.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je komt vandaag een beetje overspannen over.![]()
je wil dus mijn nummer jongeman?quote:
Mwoah, is inderdaad niet erg respectvol tegenover saban.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, maar om een serieuze bod voor help nou een instrument te maken voor een bagger reactie vind ik wel triest.
trusten broertjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:19 schreef saban het volgende:
Ok, we houden het wel rustig he
Ik ga slapen, ik wil morgen ideetjes kunnen lezen hier!!
Met een dumpzaak bedoel je? Gadgets/kleine electronica?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:21 schreef Jero het volgende:
Waarom begin je geen dumpzaak saban...die zijn echt populair tegenwoordig. Verkoop je allerlei dingen die zogenaamd cool zijn
Zou zo kunnen overkomen idd, maar vind ik een zijweg om je gebagger te rechtvaardigen en niet via serieuze issue's dan maar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mwoah, is inderdaad niet erg respectvol tegenover saban.
Niet dat toon over FOK te interpreteren is, maar ik vond je toon vandaag een beetje overspannen.![]()
Nee zo'n legerdump dinges. Tshirts met grappige teksten enzo. Erg fout maar volgens mij loopt dat erg goed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:22 schreef saban het volgende:
[..]
Met een dumpzaak bedoel je? Gadgets/kleine electronica?
zulke zaken lopen goed jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:25 schreef Jero het volgende:
[..]
Nee zo'n legerdump dinges. Tshirts met grappige teksten enzo. Erg fout maar volgens mij loopt dat erg goed.
Ik snap ut.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou zo kunnen overkomen idd, maar vind ik een zijweg om je gebagger te rechtvaardigen en niet via serieuze issue's dan maar.
HBOquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:29 schreef IHVK het volgende:
Vraagje aan Emel trouwens.
Via welke weg heb jij psychologie gestudeerd?
het is één van de studies die ik overweeg namelijk.
Ok,quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:31 schreef Emel het volgende:
[..]
HBO
eerst 4 jarige HBO studie afgerond daarna universiteit
toen was er geen loting...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok,![]()
had je een loting ofzo? Heb gehoord dat het de laatste tijd "populair" is..
en is de studie en het vak leuk? nu we toch zijn begonnen.![]()
Ja, je moet het ook vooral zelf leuk vinden he.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:37 schreef Emel het volgende:
[..]
toen was er geen loting...
studie was af en toe saai...teveel theorie, veel statistiek en weinig praktijk
als je klaar bent, begin je eigenlijk net..je weet nog niets..en tis moeilijk om aan de bak te komen zonder ervaring
of ik het leuk vind? ik vind het geweldig
tis zwaar, stressvol en vermoeiendquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:40 schreef skippy22 het volgende:
Lijkt me niks elke dag de problemen van anderen aanhoren etc
Mij wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:40 schreef skippy22 het volgende:
Lijkt me niks elke dag de problemen van anderen aanhoren etc
ach je moet het leuk zien te maken..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, je moet het ook vooral zelf leuk vinden he.![]()
Ik kwam zelf met het idee, maar de mensen in mijn omgeving reageerden gelijk met: "Ja dat past wel bij jou!"
Dus wss zit het daarmee wel goed.
Wel jammer van die saaie studie dan eigenlijk..
Succes daarmee dan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:43 schreef Emel het volgende:
[..]
ach je moet het leuk zien te maken..
ik heb er helemaal geen spijt van
ik ga hierna de postacademische GZ-opleiding doen. Dan ben ik erg duur![]()
trustenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Succes daarmee dan.![]()
Ik ga nu:![]()
truste en doei.![]()
op de hoogte van 2e meet?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:57 schreef G.Fawkes het volgende:
* G.Fawkes meldt zich eventjes. Tering zeg wat wordt er veel geluld in dit topic
na jou volgende post welquote:
vertel danquote:
2e meetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:58 schreef Triggershot het volgende:
op de hoogte van 2e meet?
jaquote:
kom je dit keer wel Emel?quote:
mogelijkquote:
Ik begin alvast met duimenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:07 schreef Emel het volgende:
[..]
mogelijk
ik wacht nog op mn rooster en mn vakantieplannen
Galata Galata Kopeklere salata, kopek salata sevmez, aslan cimbom gol yemezquote:Op woensdag 1 november 2006 09:43 schreef Megalomaniac het volgende:
Galata Galata köpeklere salata!
EIKELS!
ps. Hoi lieve mensen!!!
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 10:00 schreef saban het volgende:
[..]
Galata Galata Kopeklere salata, kopek salata sevmez, aslan cimbom gol yemez![]()
en gister danquote:Op woensdag 1 november 2006 10:00 schreef saban het volgende:
[..]
Galata Galata Kopeklere salata, kopek salata sevmez, aslan cimbom gol yemez![]()
quote:
Heb je gekeken dan ?quote:
heeeeeee lieve roenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:58 schreef Jero het volgende:
Goeienavond
ik had vrij!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:14 schreef Jero het volgende:
Ja hoor drukke dag weer en jij?
jah!!quote:
geen verwarming?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:23 schreef skippy22 het volgende:
Koud hier op m,n computer zoldertjeBen bijna een bevroren kangeroe
![]()
dat is minderquote:
Nou in Marokko ben je niet welkom.quote:Op donderdag 2 november 2006 07:33 schreef Emel het volgende:
ik wil op vakantie en snel!
Waarom nietquote:Op donderdag 2 november 2006 19:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou in Marokko ben je niet welkom.
mijn soort?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon niet, we hoeven haar soort niet in Marokko.
wat is mijn soort dan?quote:
nou?quote:
ook niet aardig zegquote:
ach ja, ik kan er niets aan doenquote:
hebbie er last van? zo ja, dan blijf je uit mijn buurtquote:
Kan het niet helpen, tis je geurquote:Op donderdag 2 november 2006 20:33 schreef Emel het volgende:
[..]
hebbie er last van? zo ja, dan blijf je uit mijn buurt![]()
Emel is niet mijn zus.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:43 schreef saban het volgende:
TS, doe eens lief tegen zusje!
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet het al, vraag me af of jij als haar broer het al weet![]()
quote:Geboortedatum: 00-00-0000
ja wees eens aardig zeg!quote:Op donderdag 2 november 2006 20:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan het niet helpen, tis je geur
Roenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:05 schreef Jero het volgende:
Ik noem haar Emel.
je weet welquote:
jah ik mag Marokko enzo niet in..en je noemde me een dominante vrouwquote:Op donderdag 2 november 2006 21:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar ik doe dus onaardig?
Ja, Neco toch?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:17 schreef Emel het volgende:
Trigger weet teveel van mij, zelfs mn roepnaam
Alsjeblieft zeg, ga je nou ontkennen dat je dominant bent?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:18 schreef Emel het volgende:
[..]
jah ik mag Marokko enzo niet in..en je noemde me een dominante vrouw
quote:
ik ontken nietquote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, ga je nou ontkennen dat je dominant bent?
21e van mijn geboortemaandquote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef Emel het volgende:
[..]
fout
weet je echt nog wanneer ik jarig ben? zelfs jero onthoudt dat na 10 jaar niet![]()
hoi!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallodag.
En anders?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:22 schreef skippy22 het volgende:
Triggershot doe eens lief tegen emel
wow ik ben van onder de indrukquote:
Subjectieve uiting om subtiel over te brengen dat je dominant bent dus?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:23 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ontken niet
ik ben een pittige eigenwijze damemaar dat maakt me nou leuk
ok mensen noemen me ook arrogant
![]()
ik geef toequote:Op donderdag 2 november 2006 21:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Subjectieve uiting om subtiel over te brengen dat je dominant bent dus?
machtspelletjequote:
en waarom stel je je zo op tegenover mij??quote:Op donderdag 2 november 2006 21:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus waarom boeit het je dan hoe ik me opstel tegenover Emel?![]()
Het spijt me, Parel van het Oosten, dat ik tegen u in ben gegaan. Ik hoop dat u het in uw gouden hart zal kunnen vinden om mij te vergeven.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus waarom boeit het je dan hoe ik me opstel tegenover Emel?![]()
ik haat dammen, dat weet jequote:
Je bent wel erg suf als je dat nog net door hebt.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:28 schreef Emel het volgende:
[..]
en waarom stel je je zo op tegenover mij??je wil zeker aandacht?
![]()
ik heb het door, wil alleen het van je horenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent wel erg suf als je dat nog niet door hebt.![]()
wilde ik ook typen maar deed nietquote:Op donderdag 2 november 2006 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is een jongen, jij bent een meisje. Ergo: meisjes plagen zoentjes vragen.
Ik dacht dat jij eerder een parel bent, denk aan je naam enzo, mijn koraalrifjequote:Op donderdag 2 november 2006 21:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het spijt me, Parel van het Oosten, dat ik tegen u in ben gegaan. Ik hoop dat u het in uw gouden hart zal kunnen vinden om mij te vergeven.
Dr Philiz heeft gesprokenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is een jongen, jij bent een meisje. Ergo: meisjes plagen zoentjes vragen.
Neenee, ik ben niemand vergeleken met uw stralende, briljante persoonlijkheid.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij eerder een parel bent, denk aan je naam enzo, mijn koraalrifje![]()
Senin okuman varmi?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:28 schreef Emel het volgende:
[..]
ik haat dammen, dat weet jeik lees liever een boek
aptal cocukquote:
Door veler verzoek:quote:Op donderdag 2 november 2006 21:29 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb het door, wil alleen het van je horen![]()
Je hebt een portie teveel aan Gulen op?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, ik ben niemand vergeleken met uw stralende, briljante persoonlijkheid.
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Door veler verzoek:
"Hey Emel, geef eens wat aandacht"
Ja ik kom er mee uit de kastquote:Op donderdag 2 november 2006 21:31 schreef Emel het volgende:
ach trigger, tis algemeen bekend dat je me leuk vindt![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ho, ho, ho ik ben niet aan het schelden geslagen.
quote:
verbergen heeft geen zinquote:Op donderdag 2 november 2006 21:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja ik kom er mee uit de kast
ik ben een lief meisje?quote:
mooi zo!!quote:
ik lees op mijn manierquote:Op donderdag 2 november 2006 21:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Last met lezen, ik kom er toch mee naar buiten?
Had zo een foute opmerking kunnen maken he, je geeft er erg veel ruimte voor.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:37 schreef Emel het volgende:
[..]
mooi zo!!
weer iemand blij gemaaktik help mensen graag
![]()
ik ben een stom meisje?quote:
weet ik, maar weet ook dat jij geen foute opmerkingen wil maken bij mijquote:Op donderdag 2 november 2006 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Had zo een foute opmerking kunnen maken he, je geeft er erg veel ruimte voor.
quote:
quote:
Nee, ik ben gewoonquote:Op donderdag 2 november 2006 21:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt een portie teveel aan Gulen op?
Verschil tussen niet willen en niet doen. Tis maar wat je overweegtquote:Op donderdag 2 november 2006 21:39 schreef Emel het volgende:
[..]
weet ik, maar weet ook dat jij geen foute opmerkingen wil maken bij mij![]()
na een dag werkenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:40 schreef Emel het volgende:
ik ben toe aan weekend mensen!
Gisteren wou je me nog aangevenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoonTrigger
- Fan
.
En terecht, eigen volk eerst.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gisteren wou je me nog aangeven
hey!! jij hebt makkelijk praten, beetje hangen beetje mensen meppen..ik moet beslissen of ik kinderen van hun ouders scheid enzoquote:
Geldt dat voor al je relaties?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En terecht, eigen volk eerst.
omdat ik je stom vindquote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geldt dat voor al je relaties?
Wie maakte er een vergelijking dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:42 schreef Emel het volgende:
[..]
hey!! jij hebt makkelijk praten, beetje hangen beetje mensen meppen..ik moet beslissen of ik kinderen van hun ouders scheid enzo![]()
Is het voor een aardig persoon wel ok om dat te zeggen dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:43 schreef Emel het volgende:
[..]
omdat ik je stom vind
je bent niet aardig
tuurlijk wel! ik moet op jou afreagerenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie maakte er een vergelijking dan?
Je weet dondersgoed dat ik het werk dat jij verricht respecteer.
Maar als je het niet kunt handlen, hoef ik nog niet de volle laag te krijgen.![]()
ik ben niet aardigquote:Op donderdag 2 november 2006 21:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het voor een aardig persoon wel ok om dat te zeggen dan?![]()
Ach ja zondebok zoekt een zondebok op theoriequote:Op donderdag 2 november 2006 21:45 schreef Emel het volgende:
[..]
tuurlijk wel! ik moet op jou afreageren![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach ja zondebok zoekt een zondebok op theorie
omdat jij mij ook constant afzeikt manquote:Op donderdag 2 november 2006 21:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom lever je dan commentaar op mijn gedrag?
neeuh beter van nietquote:Op donderdag 2 november 2006 21:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kan het wel aan, bring it on
Wellicht heb ik je moeder nog steeds aan mijn kantquote:Op donderdag 2 november 2006 21:47 schreef Emel het volgende:
[..]
omdat jij mij ook constant afzeikt man![]()
zou je dat denken na weken geen <jeweetwel> ?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wellicht heb ik je moeder nog steeds aan mijn kant![]()
Alleen een kangeroetje meer nietquote:Op donderdag 2 november 2006 21:25 schreef Emel het volgende:
al die jongens die voor me opkomen, wat lief![]()
![]()
nee joh, ik noem jou een hond en jij blaftquote:Op donderdag 2 november 2006 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom werk ff mee, ik noem jou een "chicken" en jij gaat kakelen zoals in de films, goed?
Ik gaf haar tijd en ruimtequote:Op donderdag 2 november 2006 21:49 schreef Emel het volgende:
[..]
zou je dat denken na weken geen <jeweetwel> ?![]()
lief kangeroetjequote:Op donderdag 2 november 2006 21:50 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Alleen een kangeroetje meer niet![]()
om jou af te schrijven?quote:
Prima, ik daag je uit.. Kijken of jij moreel capabel bent om mij een hond te noemen, go aheadquote:Op donderdag 2 november 2006 21:50 schreef Emel het volgende:
[..]
nee joh, ik noem jou een hond en jij blaft![]()
Eeum, hoor jij niet op jongens te letten?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb vandaag een heel mooi Turks meisje gezien.
ik verliesquote:Op donderdag 2 november 2006 21:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Prima, ik daag je uit.. Kijken of jij moreel capabel bent om mij een hond te noemen, go ahead [afbeelding]
Ja, nee, ik was jaloers, zo mooi was zequote:Op donderdag 2 november 2006 21:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eeum, hoor jij niet op jongens te letten?![]()
2- 0quote:Op donderdag 2 november 2006 21:52 schreef Emel het volgende:
[..]
ik verliesik heb nooit iemand een hond genoemd
![]()
Stiekem wel. Trigger is een hoogblond slungeltje met sproetjes en blokjesbeugel.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:52 schreef MariekskeBaby het volgende:
Huh, zijn jullie geen Nederlanders?
hoor jij dat niet bij haar te doen?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze mag ook het een en ander op mijn rekening bij schrijven
Ik wel, deelsquote:Op donderdag 2 november 2006 21:52 schreef MariekskeBaby het volgende:
Telefoonnr?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, nee, ik was jaloers, zo mooi was ze.
huh inderdaad, kan dat echt? geen Nederlanders?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:52 schreef MariekskeBaby het volgende:
Keren ze je allemaal masaal de rug toe als je binnenkomt?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:52 schreef Emel het volgende:
ik zie dagelijks mooie mannen met een lekker kontje![]()
Ssssssst man, wat doe je?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Stiekem wel. Trigger is een hoogblond slungeltje met sproetjes en blokjesbeugel.
Ze heeft een rijke dochterquote:Op donderdag 2 november 2006 21:53 schreef Emel het volgende:
[..]
hoor jij dat niet bij haar te doen?![]()
ik kijk stiekem naar hun kontquote:Op donderdag 2 november 2006 21:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Keren ze je allemaal masaal de rug toe als je binnenkomt?
Vind je dat speciaal?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:54 schreef Emel het volgende:
[..]
huh inderdaad, kan dat echt? geen Nederlanders?![]()
oh wie dan?quote:
Jij hebt al genoeg aan je exen, ik wil je niet in de problemen leidenquote:
Man, wees blij dat ik niet heb gezegd dat je 2 gehoorapparaten en steunzolen hebtquote:
Hou je mond manquote:Op donderdag 2 november 2006 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt al genoeg aan je exen, ik wil je niet in de problemen leiden.
Dan nog je hebt me wel deels verraden.quote:Man, wees blij dat ik niet heb gezegd dat je 2 gehoorapparaten en steunzolen hebt.
toch via hoe ik het zei?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, trig, ik krijg morgen m'n crosstrainer thuisgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |