Ja, je moet het ook vooral zelf leuk vinden he.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:37 schreef Emel het volgende:
[..]
toen was er geen loting...
studie was af en toe saai...teveel theorie, veel statistiek en weinig praktijk
als je klaar bent, begin je eigenlijk net..je weet nog niets..en tis moeilijk om aan de bak te komen zonder ervaring
of ik het leuk vind? ik vind het geweldig
tis zwaar, stressvol en vermoeiendquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:40 schreef skippy22 het volgende:
Lijkt me niks elke dag de problemen van anderen aanhoren etc
Mij wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:40 schreef skippy22 het volgende:
Lijkt me niks elke dag de problemen van anderen aanhoren etc
ach je moet het leuk zien te maken..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, je moet het ook vooral zelf leuk vinden he.![]()
Ik kwam zelf met het idee, maar de mensen in mijn omgeving reageerden gelijk met: "Ja dat past wel bij jou!"
Dus wss zit het daarmee wel goed.
Wel jammer van die saaie studie dan eigenlijk..
Succes daarmee dan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:43 schreef Emel het volgende:
[..]
ach je moet het leuk zien te maken..
ik heb er helemaal geen spijt van
ik ga hierna de postacademische GZ-opleiding doen. Dan ben ik erg duur![]()
trustenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Succes daarmee dan.![]()
Ik ga nu:![]()
truste en doei.![]()
op de hoogte van 2e meet?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:57 schreef G.Fawkes het volgende:
* G.Fawkes meldt zich eventjes. Tering zeg wat wordt er veel geluld in dit topic
na jou volgende post welquote:
vertel danquote:
2e meetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:58 schreef Triggershot het volgende:
op de hoogte van 2e meet?
jaquote:
kom je dit keer wel Emel?quote:
mogelijkquote:
Ik begin alvast met duimenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:07 schreef Emel het volgende:
[..]
mogelijk
ik wacht nog op mn rooster en mn vakantieplannen
Galata Galata Kopeklere salata, kopek salata sevmez, aslan cimbom gol yemezquote:Op woensdag 1 november 2006 09:43 schreef Megalomaniac het volgende:
Galata Galata köpeklere salata!
EIKELS!
ps. Hoi lieve mensen!!!
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 10:00 schreef saban het volgende:
[..]
Galata Galata Kopeklere salata, kopek salata sevmez, aslan cimbom gol yemez![]()
en gister danquote:Op woensdag 1 november 2006 10:00 schreef saban het volgende:
[..]
Galata Galata Kopeklere salata, kopek salata sevmez, aslan cimbom gol yemez![]()
quote:
Heb je gekeken dan ?quote:
heeeeeee lieve roenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:58 schreef Jero het volgende:
Goeienavond
ik had vrij!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:14 schreef Jero het volgende:
Ja hoor drukke dag weer en jij?
jah!!quote:
geen verwarming?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:23 schreef skippy22 het volgende:
Koud hier op m,n computer zoldertjeBen bijna een bevroren kangeroe
![]()
dat is minderquote:
Nou in Marokko ben je niet welkom.quote:Op donderdag 2 november 2006 07:33 schreef Emel het volgende:
ik wil op vakantie en snel!
Waarom nietquote:Op donderdag 2 november 2006 19:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou in Marokko ben je niet welkom.
mijn soort?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon niet, we hoeven haar soort niet in Marokko.
wat is mijn soort dan?quote:
nou?quote:
ook niet aardig zegquote:
ach ja, ik kan er niets aan doenquote:
hebbie er last van? zo ja, dan blijf je uit mijn buurtquote:
Kan het niet helpen, tis je geurquote:Op donderdag 2 november 2006 20:33 schreef Emel het volgende:
[..]
hebbie er last van? zo ja, dan blijf je uit mijn buurt![]()
Emel is niet mijn zus.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:43 schreef saban het volgende:
TS, doe eens lief tegen zusje!
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet het al, vraag me af of jij als haar broer het al weet![]()
quote:Geboortedatum: 00-00-0000
ja wees eens aardig zeg!quote:Op donderdag 2 november 2006 20:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan het niet helpen, tis je geur
Roenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:05 schreef Jero het volgende:
Ik noem haar Emel.
je weet welquote:
jah ik mag Marokko enzo niet in..en je noemde me een dominante vrouwquote:Op donderdag 2 november 2006 21:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar ik doe dus onaardig?
Ja, Neco toch?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:17 schreef Emel het volgende:
Trigger weet teveel van mij, zelfs mn roepnaam
Alsjeblieft zeg, ga je nou ontkennen dat je dominant bent?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:18 schreef Emel het volgende:
[..]
jah ik mag Marokko enzo niet in..en je noemde me een dominante vrouw
quote:
ik ontken nietquote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, ga je nou ontkennen dat je dominant bent?
21e van mijn geboortemaandquote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef Emel het volgende:
[..]
fout
weet je echt nog wanneer ik jarig ben? zelfs jero onthoudt dat na 10 jaar niet![]()
hoi!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallodag.
En anders?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:22 schreef skippy22 het volgende:
Triggershot doe eens lief tegen emel
wow ik ben van onder de indrukquote:
Subjectieve uiting om subtiel over te brengen dat je dominant bent dus?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:23 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ontken niet
ik ben een pittige eigenwijze damemaar dat maakt me nou leuk
ok mensen noemen me ook arrogant
![]()
ik geef toequote:Op donderdag 2 november 2006 21:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Subjectieve uiting om subtiel over te brengen dat je dominant bent dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |