Ik heb hem wel eens voorgesteld om met zo een iemand als jij te paten, hij zegt oke en wandelt vervolgens verder.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:01 schreef Emel het volgende:
[..]
wil hij praten met me?
hij kan niet in behandeling bij me he omdat hij in Delft woont. Maar ik wil wel met hem praten om een inschatting te maken van zijn problematiek.
Vroeger kende ik veel mensen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:01 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Hoe zijn die mensen daar in dat dorp
hij moet echt willen he als hij over wil praten..ik kan mn nummer geven en hij kan bellen voor een afspraak.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:03 schreef saban het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens voorgesteld om met zo een iemand als jij te paten, hij zegt oke en wandelt vervolgens verder.
Hij ziet het als een geintje. Ziet het wel als een probleem, maar niet noemenswaardig oid![]()
Aah jongeren hebben geld ,spring daar op in, als het afstand school-pand niet al te groot is is waarom niet een patatzaak?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:03 schreef saban het volgende:
[..]
Vroeger kende ik veel mensen.
Verhuizen allemaal weg, worden te oud, komen steeds meer hangjongeren bij.
Omdat die er al is, 10 meter afstandquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:05 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Aah jongeren hebben geld ,spring daar op in, als het pand dichtbij een school is waarom niet een patatzaak?
Verkoop patat 1 cent goedkoperquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:06 schreef saban het volgende:
[..]
Omdat die er al is, 10 meter afstand
Mag ik ook bellen voor een afspraak emelquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef Emel het volgende:
[..]
hij moet echt willen he als hij over wil praten..ik kan mn nummer geven en hij kan bellen voor een afspraak.
Is er al, helaas.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef Jero het volgende:
Hangjongeren. Dan zou ik een snoepwinkel beginnen.
Ik zal het onthouden! Bedanktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:11 schreef Emel het volgende:
hey saban: praat erover met je broer. Ik hoor het wel. Je kunt dan mijn prive nummer krijgen. Beter dan nummer van mijn werk te bellen...grote stap voor je broer denk ik.
Dude, bagger niet man, ze zitten toch in een serieus gesprek.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mag ik ook bellen voor een afspraak emel![]()
jahoor..ook goedquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mag ik ook bellen voor een afspraak emel![]()
is goed.quote:
wat is je probleem?quote:
dat dacht ik niet eens, don't worryquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:12 schreef saban het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden! Bedankt![]()
/edit
Je moet trouwens niet denken dat het een 'agressieve turk' is.
Hij is zeer beleefd en netjes, maar thuis kan hij om de kleinste dingen meteen schreeuwen en kwaad worden.
Hij denkt zelf misschien een vorm van suikerziekte![]()
En ik sta niet in de OP van het Ramadan topic.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je komt vandaag een beetje overspannen over.![]()
jero heeft hetquote:
never mindquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
moet ik een probleem hebben dan?
En je negeert me.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
En ik sta niet in de OP van het Ramadan topic.
Komt goed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
En ik sta niet in de OP van het Ramadan topic.
Nee, maar om een serieuze bod voor help nou een instrument te maken voor een bagger reactie vind ik wel triest.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je komt vandaag een beetje overspannen over.![]()
je wil dus mijn nummer jongeman?quote:
Mwoah, is inderdaad niet erg respectvol tegenover saban.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, maar om een serieuze bod voor help nou een instrument te maken voor een bagger reactie vind ik wel triest.
trusten broertjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:19 schreef saban het volgende:
Ok, we houden het wel rustig he
Ik ga slapen, ik wil morgen ideetjes kunnen lezen hier!!
Met een dumpzaak bedoel je? Gadgets/kleine electronica?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:21 schreef Jero het volgende:
Waarom begin je geen dumpzaak saban...die zijn echt populair tegenwoordig. Verkoop je allerlei dingen die zogenaamd cool zijn
Zou zo kunnen overkomen idd, maar vind ik een zijweg om je gebagger te rechtvaardigen en niet via serieuze issue's dan maar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mwoah, is inderdaad niet erg respectvol tegenover saban.
Niet dat toon over FOK te interpreteren is, maar ik vond je toon vandaag een beetje overspannen.![]()
Nee zo'n legerdump dinges. Tshirts met grappige teksten enzo. Erg fout maar volgens mij loopt dat erg goed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:22 schreef saban het volgende:
[..]
Met een dumpzaak bedoel je? Gadgets/kleine electronica?
zulke zaken lopen goed jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:25 schreef Jero het volgende:
[..]
Nee zo'n legerdump dinges. Tshirts met grappige teksten enzo. Erg fout maar volgens mij loopt dat erg goed.
Ik snap ut.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou zo kunnen overkomen idd, maar vind ik een zijweg om je gebagger te rechtvaardigen en niet via serieuze issue's dan maar.
HBOquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:29 schreef IHVK het volgende:
Vraagje aan Emel trouwens.
Via welke weg heb jij psychologie gestudeerd?
het is één van de studies die ik overweeg namelijk.
Ok,quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:31 schreef Emel het volgende:
[..]
HBO
eerst 4 jarige HBO studie afgerond daarna universiteit
toen was er geen loting...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok,![]()
had je een loting ofzo? Heb gehoord dat het de laatste tijd "populair" is..
en is de studie en het vak leuk? nu we toch zijn begonnen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |