Nou in Marokko ben je niet welkom.quote:Op donderdag 2 november 2006 07:33 schreef Emel het volgende:
ik wil op vakantie en snel!
Waarom nietquote:Op donderdag 2 november 2006 19:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou in Marokko ben je niet welkom.
mijn soort?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon niet, we hoeven haar soort niet in Marokko.
wat is mijn soort dan?quote:
nou?quote:
ook niet aardig zegquote:
ach ja, ik kan er niets aan doenquote:
hebbie er last van? zo ja, dan blijf je uit mijn buurtquote:
Kan het niet helpen, tis je geurquote:Op donderdag 2 november 2006 20:33 schreef Emel het volgende:
[..]
hebbie er last van? zo ja, dan blijf je uit mijn buurt![]()
Emel is niet mijn zus.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:43 schreef saban het volgende:
TS, doe eens lief tegen zusje!
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet het al, vraag me af of jij als haar broer het al weet![]()
quote:Geboortedatum: 00-00-0000
ja wees eens aardig zeg!quote:Op donderdag 2 november 2006 20:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan het niet helpen, tis je geur
Roenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:05 schreef Jero het volgende:
Ik noem haar Emel.
je weet welquote:
jah ik mag Marokko enzo niet in..en je noemde me een dominante vrouwquote:Op donderdag 2 november 2006 21:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar ik doe dus onaardig?
Ja, Neco toch?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:17 schreef Emel het volgende:
Trigger weet teveel van mij, zelfs mn roepnaam
Alsjeblieft zeg, ga je nou ontkennen dat je dominant bent?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:18 schreef Emel het volgende:
[..]
jah ik mag Marokko enzo niet in..en je noemde me een dominante vrouw
quote:
ik ontken nietquote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, ga je nou ontkennen dat je dominant bent?
21e van mijn geboortemaandquote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef Emel het volgende:
[..]
fout
weet je echt nog wanneer ik jarig ben? zelfs jero onthoudt dat na 10 jaar niet![]()
hoi!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallodag.
En anders?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:22 schreef skippy22 het volgende:
Triggershot doe eens lief tegen emel
wow ik ben van onder de indrukquote:
Subjectieve uiting om subtiel over te brengen dat je dominant bent dus?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:23 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ontken niet
ik ben een pittige eigenwijze damemaar dat maakt me nou leuk
ok mensen noemen me ook arrogant
![]()
ik geef toequote:Op donderdag 2 november 2006 21:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Subjectieve uiting om subtiel over te brengen dat je dominant bent dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |