machtspelletjequote:
en waarom stel je je zo op tegenover mij??quote:Op donderdag 2 november 2006 21:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus waarom boeit het je dan hoe ik me opstel tegenover Emel?![]()
Het spijt me, Parel van het Oosten, dat ik tegen u in ben gegaan. Ik hoop dat u het in uw gouden hart zal kunnen vinden om mij te vergeven.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus waarom boeit het je dan hoe ik me opstel tegenover Emel?![]()
ik haat dammen, dat weet jequote:
Je bent wel erg suf als je dat nog net door hebt.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:28 schreef Emel het volgende:
[..]
en waarom stel je je zo op tegenover mij??je wil zeker aandacht?
![]()
ik heb het door, wil alleen het van je horenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent wel erg suf als je dat nog niet door hebt.![]()
wilde ik ook typen maar deed nietquote:Op donderdag 2 november 2006 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is een jongen, jij bent een meisje. Ergo: meisjes plagen zoentjes vragen.
Ik dacht dat jij eerder een parel bent, denk aan je naam enzo, mijn koraalrifjequote:Op donderdag 2 november 2006 21:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het spijt me, Parel van het Oosten, dat ik tegen u in ben gegaan. Ik hoop dat u het in uw gouden hart zal kunnen vinden om mij te vergeven.
Dr Philiz heeft gesprokenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is een jongen, jij bent een meisje. Ergo: meisjes plagen zoentjes vragen.
Neenee, ik ben niemand vergeleken met uw stralende, briljante persoonlijkheid.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij eerder een parel bent, denk aan je naam enzo, mijn koraalrifje![]()
Senin okuman varmi?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:28 schreef Emel het volgende:
[..]
ik haat dammen, dat weet jeik lees liever een boek
aptal cocukquote:
Door veler verzoek:quote:Op donderdag 2 november 2006 21:29 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb het door, wil alleen het van je horen![]()
Je hebt een portie teveel aan Gulen op?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, ik ben niemand vergeleken met uw stralende, briljante persoonlijkheid.
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Door veler verzoek:
"Hey Emel, geef eens wat aandacht"
Ja ik kom er mee uit de kastquote:Op donderdag 2 november 2006 21:31 schreef Emel het volgende:
ach trigger, tis algemeen bekend dat je me leuk vindt![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ho, ho, ho ik ben niet aan het schelden geslagen.
quote:
verbergen heeft geen zinquote:Op donderdag 2 november 2006 21:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja ik kom er mee uit de kast
ik ben een lief meisje?quote:
mooi zo!!quote:
ik lees op mijn manierquote:Op donderdag 2 november 2006 21:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Last met lezen, ik kom er toch mee naar buiten?
Had zo een foute opmerking kunnen maken he, je geeft er erg veel ruimte voor.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:37 schreef Emel het volgende:
[..]
mooi zo!!
weer iemand blij gemaaktik help mensen graag
![]()
ik ben een stom meisje?quote:
weet ik, maar weet ook dat jij geen foute opmerkingen wil maken bij mijquote:Op donderdag 2 november 2006 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Had zo een foute opmerking kunnen maken he, je geeft er erg veel ruimte voor.
quote:
quote:
Nee, ik ben gewoonquote:Op donderdag 2 november 2006 21:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt een portie teveel aan Gulen op?
Verschil tussen niet willen en niet doen. Tis maar wat je overweegtquote:Op donderdag 2 november 2006 21:39 schreef Emel het volgende:
[..]
weet ik, maar weet ook dat jij geen foute opmerkingen wil maken bij mij![]()
na een dag werkenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:40 schreef Emel het volgende:
ik ben toe aan weekend mensen!
Gisteren wou je me nog aangevenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoonTrigger
- Fan
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |