Zolang ze haast geen cent in kas hebben denk ik veelquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef Messenga het volgende:
Hoeveel krediet geniet Koeman?
Ach als ze hadden verloren van Twente thuis had ook de kritiek op hem toegenomen. Maar de aandacht gaat nu richting het bestuur.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef Messenga het volgende:
hee weer een nieuw liedjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Liever aids en verkracht dan die kale aan de macht
Bestuur tegen de muur.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe, die was van zondagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hee weer een nieuw liedje![]()
Zaterdag hoorde ik nog een liedje Liever aids of TBC dan een fan van Feyenoord 2![]()
Sparta is de club van Rotterdamquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De rijnhomo's gaan eraan!
----quote:
Veel plezier dan maar met Bubbaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Henk Timmer bij voorlopige Oranje selectie
Henk Timmer is opgenomen in de voorlopige selectie van Oranje voor het oefenduel met Engeland op woensdag 15 november. Bondscoach Marco van Basten laat Edwin van der Sar thuis, de doelman wenst voor deze oefeninterland gebruik te maken van de uitnodiging, maar is de volgende keer wel weer van de partij zo is de verwachting. De kans dat Henk Timmer speelminuten krijgt zijn dus gegroeid.
Agh gut, Bassie moet nu maar eens naar het ziekenhuis.. Lijkt een ernstige tumor in z'n harses te hebben.quote:
Het viel allemaal mee, het blijkt niks te zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Agh gut, Bassie moet nu maar eens naar het ziekenhuis.. Lijkt een ernstige tumor in z'n harses te hebben.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:10 schreef renz0r het volgende:
Dat zijn de homo's yes yes! De homo's van Vites
Stoere relnicht.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:10 schreef renz0r het volgende:
Dat zijn de homo's yes yes! De homo's van Vites
Laatste 2 wedstrijden zijn gewoon gewonnen hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef Messenga het volgende:
Neemt niet weg datquote:Op woensdag 1 november 2006 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Laatste 2 wedstrijden zijn gewoon gewonnen hoor.
iig niet veel bij mij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef Messenga het volgende:
zoals benji de helicopterquote:Op woensdag 1 november 2006 00:09 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Neemt niet weg dateen zwakke homofiel is.
Tis een aardige gozer daar niet van, maar ik heb weinig vertrouwen in hem, hij krijgt gewoon geen een speler aan het voetballen. Ook vorig jaar toen het elftal aardig draaide heeft hij geen een speler beter gemaakt. Zijn manier van "vertrouwen geven" is ook niet je-van-het (als in, als je z'n vertrouwen kwijt ben moet je persoonlijk jong feyenoord aan de champions league helpen wil je weer kans maken)
Vorig jaar het éen en ander gebeurd, in de rust hebben een groepje Feyenoorders een NEC-café aangevallen, na en tijdens de wedstrijd zijn losse Feyenoordsupporters gepakt door boze bosjesmannen. Ook zijn Rotterdamse auto's beschadigd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jullie zijn toch vriendjes met nek.
denk je?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:20 schreef Tommeke het volgende:
Jammer voor ze dat Feyenoord hun jubileumjaar in de Jupiler League moet spelen
Worden ze tenminste wel kampioen in het jubileumjaarquote:Op woensdag 1 november 2006 00:20 schreef Tommeke het volgende:
Jammer voor ze dat Feyenoord hun jubileumjaar in de Jupiler League moet spelen
Mits RBC dan al gepromoveerd is.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:24 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Worden ze tenminste wel kampioen in het jubileumjaar![]()
Ja zoiets las ik al en toen dertijd ook al , de vriendschap dan helmaal overquote:Op woensdag 1 november 2006 00:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Vorig jaar het éen en ander gebeurd, in de rust hebben een groepje Feyenoorders een NEC-café aangevallen, na en tijdens de wedstrijd zijn losse Feyenoordsupporters gepakt door boze bosjesmannen. Ook zijn Rotterdamse auto's beschadigd.
Gewoon lekker los naar NEC
je bedoelt toch niet W.?!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn er nog plekken in de bus naar Nancy vrij???? Die gozer met wie we mee zouden rijden moet dan 2 maanden zitten
![]()
Dat is toch algemeen bekend, die term is al zó oud!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dat jij ze ook al bosjesmannen noemt
![]()
Nee wij wilde met een auto gaan in eerste instantiequote:Op woensdag 1 november 2006 11:03 schreef mister_popcorn het volgende:
hmm ff schrikken voor niets dus![]()
Ik zit geloof ik met nog iemand van hiero (naast erasmusch) in die bus van Bulldog, dus ik dacht ff dat het die kerel was, wat op zich niet vreemd zou zijn namelijk![]()
Dat heet nou scouten !!quote:Op woensdag 1 november 2006 11:44 schreef feyenoord-dude het volgende:
Erwin Koeman moet toch even naar z'n broer kijken als ie denkt dat goede spelers niet naar Nederland komen.
Ja Schotland is een grote competitiequote:Op woensdag 1 november 2006 12:01 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
de meeste van de vertrokken spelers spelen in grote competities ...
Sno
Zit ik ook in gezelliggggquote:Op woensdag 1 november 2006 11:03 schreef mister_popcorn het volgende:
hmm ff schrikken voor niets dus![]()
Ik zit geloof ik met nog iemand van hiero (naast erasmusch) in die bus van Bulldog, dus ik dacht ff dat het die kerel was, wat op zich niet vreemd zou zijn namelijk![]()
Talenten zijn toch ook goede spelers?quote:
Zou voor Feyenoord ook moeten gelden, maar daar wil geen hond heen nu, dankzij het wanbeleid.quote:Goede spelers komen ook niet naar PSV , het zijn de minder bekende die de overstap naar Nederland nog wel willen maken om daarna over te stappen naar een grotere competitie..
Ghaly was te wisselvallig (al hadden ze die NOOIT weg mogen doen, het te smalle middenveld heeft ons misschien wel het kampioenschap gekost) van Persie is weggejaagd, Sno was niet goed genoeg, Tomasson was niet meer te behouden (al had ie wel bij moeten tekenen zodat we er nog wat aan verdiend hadden), Cruz was ook niet meer te behouden.quote:Probleem van Feyenoord is het behouden van de betere spelers ...
de meeste van de vertrokken spelers spelen in grote competities ...
Ghaly , v Persie , Sno , Tomasson , Cruz etc etc...
mooiquote:Op woensdag 1 november 2006 12:12 schreef BiMeWet het volgende:
Heeft iemand dat filmpje nog met 'heb je ook zo'n hekel aan die club uit amsterdam' waarbij 100en feyenoord supporters over frans bauer muziek heenschreeuwen?
Edit: oh, het waren utrechters.
Toch:.
http://www.youtube.com/watch?v=D8FnA26OA4g
Denk het wel, denk alleen niet de zelfde hoeveelheden als vorig jaarquote:Op woensdag 1 november 2006 08:09 schreef Staanplaats het volgende:
MarkNMGN, misschien dit jaar weer een dealtje? hehe..
Sno heeft volgens mij nooit een kans gekregen. Ik vind het dommer dat ze Zuiverloon hebben weggedaan.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:06 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ghaly was te wisselvallig (al hadden ze die NOOIT weg mogen doen, het te smalle middenveld heeft ons misschien wel het kampioenschap gekost) van Persie is weggejaagd, Sno was niet goed genoeg, Tomasson was niet meer te behouden (al had ie wel bij moeten tekenen zodat we er nog wat aan verdiend hadden), Cruz was ook niet meer te behouden.
Ik vind hem geen topper, maar hij is niks minder dan Tiendalli, dus das weggegooid geld geweest.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:37 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik vind het dommer dat ze Zuiverloon hebben weggedaan.
Tiendalli zit nog niet super in zijn vel. Ik zie meer in Tiendalli dan in Zuiverloon. Zuiverloon maakt ook nog grote fouten waaruit doelpunten vallen.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vind hem geen topper, maar hij is niks minder dan Tiendalli, dus das weggegooid geld geweest.
Ik denk ook dat Tiendalli in potentie beter is dan Zuiverloonquote:Op woensdag 1 november 2006 16:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Tiendalli zit nog niet super in zijn vel. Ik zie meer in Tiendalli dan in Zuiverloon. Zuiverloon maakt ook nog grote fouten waaruit doelpunten vallen.
maar zuiverloon komt uit eigen jeugd terwijl tiendalli een jood is.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:14 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Tiendalli in potentie beter is dan Zuiverloon
quote:De Guzman genomineerd voor titel Golden Boy
Jonathan de Guzman is door het Italiaanse Tuttosport genomineerd voor de inmiddels prestigieuze award van Golden Boy, het grootste talent van Europa. De eerste titel ging ooit naar Rafael van der Vaart. Uit de Nederlandse competitie behoren verder Babel, Emanuelson, Afellay en Dembele tot de 40 genomineerden. Grootste kanshebber lijkt Messi te zijn.
Gelukkig zijn wij dit jaar al daar heen geweest. Kon je nog genieten van een netloos uitvak.quote:PSV zal op korte termijn maatregelen nemen om de veiligheid van de eigen supporters verder te garanderen. Dat betekent onder meer dat de netten voor het bezoekersvak teruggehangen worden, aldus veiligheidsmanager Wijnveld.
Naar aanleiding van een aantal wedstrijden en natuurlijk het duel met Galatasaray, zullen we de netten terug gaan hangen, meldt Frank Wijnveld woensdagmiddag. Op verzoek van supportersvereniging PSV Fans United hebben we destijds de service voor onze bezoekers verhoogd, maar gebleken is dat zij daar nog niet allemaal aan toe zijn. Wijnveld betreurt het dat de club alle bezoekende supportersgroepen over een kam moet scheren, maar het gaat om de veiligheid van onze eigen supporters. Die staat voorop, daarom brengen we deze beperkingen spoedig weer aan. PSV zal ook de grote lexaanwand terugplaatsen, waardoor voorwerpen onmogelijk meer uit het vak gegooid kunnen worden
Waren er 14 vorig jaarquote:Op woensdag 1 november 2006 16:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Denk het wel, denk alleen niet de zelfde hoeveelheden als vorig jaar, of was jij dat niet met die 11 kaarten?
Ben nl. niet zo vaak meer in Nijmegen, en denk ook niet dat je nu 4 kaarten per scc kan krijgen op een NEC kaart.
Dom van hem, maar daarom meteen wegsturen vind ik ook niet nodig. Als het echt een topper was geweest, had je hem om die reden niet weg moeten sturen, wel een dikke waarschuwing om zo'n uitspraak.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:48 schreef Staanplaats het volgende:
Sno, is terecht weggestuurd. Iemand die open en bloot zit te vertellen dat hij een ajax-hart heb, moet op tyften..
Is wel nodig. We zijn geen ajaxII.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:09 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Dom van hem, maar daarom meteen wegsturen vind ik ook niet nodig. Als het echt een topper was geweest, had je hem om die reden niet weg moeten sturen, wel een dikke waarschuwing om zo'n uitspraak.
Ali is een goaltjesdiefquote:
Nou...quote:Op woensdag 1 november 2006 23:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is wel nodig. We zijn geen ajaxII.
Prioriteiten stellenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wil ook gaan, maar de nacht ervoor is Qlimax.... Vorige keer na Q-base ook meteen door gegaan naar Sparta uit. Ik kan je vertellen dat met je spacekop op de tribune echt geen pretje is![]()
Lekker hard gaan als Feyenoord scoortquote:Op woensdag 1 november 2006 23:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wil ook gaan, maar de nacht ervoor is Qlimax.... Vorige keer na Q-base ook meteen door gegaan naar Sparta uit. Ik kan je vertellen dat met je spacekop op de tribune echt geen pretje is![]()
Geweldig man, half leip naar het stadion gaan, vroeger zat de halve trein er vol mee, die gelijk van een feest door gingen.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens mij zijn er weinig 25+ers in dit topicquote:Op donderdag 2 november 2006 07:54 schreef Luni het volgende:
En je weet het hè, voor de 25 jaar en ouderen onder ons, 25 november Parkzicht Reuinie in het Maasgebouw!
Houden zoquote:Op donderdag 2 november 2006 09:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er weinig 25+ers in dit topic![]()
quote:COMMISSIE KERKUM VOOR HET EERST BIJEEN
De Commissie Kerkum, die, op verzoek van de directie van Feyenoord, kijkt naar de structuur en organisatie van de stadionclub passend binnen de nu geldende maatschappelijke normen, is voor het eerst bijeen geweest. Op verzoek en onder voorzitterschap van oud-aanvoerder en oud-voorzitter Gerard Kerkum hebben Hans Blankert, Jan de Rooij, Guus de Groot en Eddie Treijtel zitting genomen in de commissie. De commissie wordt ondersteund door Gerard Moussault (jurist) en Ad Kooimans (secretaris).
In de commissie is tevens plaats ingeruimd voor 2 supportersafgevaardigden. De verenigde supportersgroepen hebben vooralsnog te kennen gegeven deze plekken niet in te vullen.
Het advies van de Commissie Kerkum is bindend.
Das onzin, want Smolarek speelt nu ook onder Van Marwijk.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:26 schreef feyenoord-dude het volgende:
Mag je onze 'nuchtere' trainers Bert en Erwin voor bedanken
Smolarek is trouwens niet eens Van Marwijk z'n schuld, maar die van Gullit, die zag iets in z'n ogen dat hij het niet zou redden.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:32 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ja, nu opeens wel... Hebben wij toch niets meer aan.
Omdat ze van jongens van 17-18 verwachten dat ze volwassen gedrag tonen. Daar maken ze de fout. Die jongens moeten ook nog gewoon leren. Maar het probleem is ook dat ze geen figuur hebben om van te leren. Wie weet dat zo'n 2 uurtjes in de week praten met die jongens over hun toekomst wel helpt.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:44 schreef feyenoord-dude het volgende:
Feyenoord kan ook niet met lastige talenten omgaan, weet niet hoe dat komt.
Het probleem zit hem denk ik ook een beetje in de (wat oudere) supporters en spelers zoals Bosvelt en v. Hooijdonk. Die moeten leren de jongere generatie meer te accepteren. van Persie was niet de meest symphatieke speler nee, maar wel een wereldtopper, en als ik zag hoe die behandeld is (door zowel supporters, coach als medespelers) erger ik me dood.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:47 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Omdat ze van jongens van 17-18 verwachten dat ze volwassen gedrag tonen. Daar maken ze de fout. Die jongens moeten ook nog gewoon leren. Maar het probleem is ook dat ze geen figuur hebben om van te leren. Wie weet dat zo'n 2 uurtjes in de week praten met die jongens over hun toekomst wel helpt.
de vraag is dan wie zijn 'ze'. we hebben 3 trainers gehad in die tijd en allerlei andere mannetjes daar omheen, en het lukt ze allemaal niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:47 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Omdat ze van jongens van 17-18 verwachten dat ze volwassen gedrag tonen. Daar maken ze de fout. Die jongens moeten ook nog gewoon leren. Maar het probleem is ook dat ze geen figuur hebben om van te leren. Wie weet dat zo'n 2 uurtjes in de week praten met die jongens over hun toekomst wel helpt.
Messiquote:
De toon over de Guzman was laatst al niet erg positief vooral ook in deze topics vond ik. Dat vind ik koeman dan wel weer goed aanpakken. Alsof zo'n ventje niet eens wat minder mag spelen. Dan haal je hem er eventueel een keer uit, maar afzeiken is not-done.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:55 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer de Guzman weggejaagd wordt
wat wil je, dat ventje hangt van de hormoonkuren aan elkaarquote:Op donderdag 2 november 2006 14:59 schreef renz0r het volgende:
[..]
Messi
Ongetwijveld een goede speler, maar hij is altijd geblesseerd...Aantal wedstrijden wat de Guzman alleen al dit seizoen heeft gespeeld zijn er meer dan Messi bij zijn hele carriere bij Barcelona om het ff kort door de bocht te zeggen.... Dan verdient de Guzman hem eerder
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:01 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
wat wil je, dat ventje hangt van de hormoonkuren aan elkaar
In deze selectie zullen dat Lodewijks, Lucius en Timmer moeten zijn. V. Hooijdonk is voor mij afgeserveerd. Maar ik geloof dat van de oudere garde ze liever in het cafe zitten, dan je ploeg lekker te laten lopen.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:55 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Het probleem zit hem denk ik ook een beetje in de (wat oudere) supporters en spelers zoals Bosvelt en v. Hooijdonk. Die moeten leren de jongere generatie meer te accepteren. van Persie was niet de meest symphatieke speler nee, maar wel een wereldtopper, en als ik zag hoe die behandeld is (door zowel supporters, coach als medespelers) erger ik me dood.
Volgens mij zie je nou toch iemand over het hoofd hoor.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:57 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
we hebben momenteel gewoon niets onder contract staan met inzicht in talent, niet bij de jeugd, niet bij de trainers, niet bij de scouts. triest, maar anders is het niet...
Tim = Held.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:41 schreef Tomasso het volgende:
Tim Vincken
Iemand had het over hem zag ik
Misschien wordt het idd tijd dat Jorien zijn belachelijke salariseisen openbaar maakt. Bovendien leidt dat ook weer fijn de aandacht van hem afquote:Op donderdag 2 november 2006 15:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Volgens mij zie je nou toch iemand over het hoofd hoor.
Omdat'ie de achterlijn kan halen + een bal de 16 in krijgt.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:36 schreef feyenoord-dude het volgende:
Waarom is Vincken zo populair? Komt tekort voor de top, zie je nu al.
Whehehe, je hele post slaat nergens op.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat'ie de achterlijn kan halen + een bal de 16 in krijgt.
Itt die balverspelende neger die godzijdank nog even buitenspel staat.
Door dat "Komt nu al tekort voor de top" gezanik zal het ook nooit wat worden, nee weet je wat? We zetten die Finse wervelwind erin.
Misschien omdat hij één van de weinige spelers is uit de Feyenoord-jeugd, naast De Guzman/Zuiverloon en tussen haakjes Sprockel/Loovens en Snoyl?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:36 schreef feyenoord-dude het volgende:
Zo populair is ie niet hoor. Valt reuze mee.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:36 schreef feyenoord-dude het volgende:
Kras op manquote:Op donderdag 2 november 2006 19:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Whehehe, je hele post slaat nergens op.
Vincken was afgelopen zondag waardeloos tegen Roda JC. Kolkka kwam voor Tim in de plaats en speelde vele malen beter. Diverse goede passes op charidinges, waar Vincken niks liet optekenen.
Hij is te licht en komt te kort voor de top. Dat was al duidelijk toen hij voor het eerst in het eerste speelde.
Probleem is dat hij de achterlijn vaak niet eens haalt, hij heeft maar een beperkte techniek.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kras op man
Vincken straalt in 10 minuten meer gevaar uit dan Kolkka in 5 matches.
Achterlijn halen, snelheid, toch eens een pass in de 16.. Dat waar Kolkka dat eens in de zoveel tijd doet.
Kolkka's beste plek is centraal in de oven.
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:29 schreef Keltie het volgende:
Zelfde techniek als Overmars (ook dezelfde breekbare poten, lijk het jammer genoeg op).quote:Op donderdag 2 november 2006 20:33 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Probleem is dat hij de achterlijn vaak niet eens haalt, hij heeft maar een beperkte techniek.
Maar over Kolkka heb je gelijk![]()
Overmars had dan nog zijn snelheid mee, weet niet of Vincken zo snel is.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zelfde techniek als Overmars (ook dezelfde breekbare poten, lijk het jammer genoeg op).
Bal aannemen en rennen. Als het elftal er beter op in zou spelen ken het best geinig worden
Start ietwat traag, maar op gang vind ik hem best rap.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:54 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Overmars had dan nog zijn snelheid mee, weet niet of Vincken zo snel is.
Heb je de hele wedstrijd tegen Roda gezien?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kras op man
Vincken straalt in 10 minuten meer gevaar uit dan Kolkka in 5 matches.
Achterlijn halen, snelheid, toch eens een pass in de 16.. Dat waar Kolkka dat eens in de zoveel tijd doet.
Ik zou bevestigend moeten antwoorden, maar na zo'n zaterdagavond...quote:Op vrijdag 3 november 2006 07:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb je de hele wedstrijd tegen Roda gezien?
'quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:19 schreef Grimm het volgende:
wat is d't met de ceulaar dan?
Das lastig als de bal nauwelijks voorin komt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
:
Daarnaast vind ik dat het elftal de bal te weinig over rechts gooid.
Zo heel veel ballen krijgt Vincken ook niet.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:01 schreef Keltie het volgende:
Zie Vincken er vaak genoeg voorbij gaan.. Die gast is nu al 10x beter dan Castelen en Kolkka bij elkaar.
Te weinig techniek? Wat moet'ie doen dan? Met de rug naar de tegenstander staan, de bal in de voet aannemen, over de tegenstander heenwippen, de bal op z'n knie aannemen en zo al hooghoudend de bal in het doel lopen?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:01 schreef Keltie het volgende:
Zie Vincken er vaak genoeg voorbij gaan.. Die gast is nu al 10x beter dan Castelen en Kolkka bij elkaar.
Te weinig techniek? Wat moet'ie doen dan? Met de rug naar de tegenstander staan, de bal in de voet aannemen, over de tegenstander heenwippen, de bal op z'n knie aannemen en zo al hooghoudend de bal in het doel lopen?
helaas is hij een van de weinigen, anderen zullen lekker hebben zitten playstationen ofzoquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:00 schreef Luni het volgende:
Waarom was de twee dagen rust na het echec tegen ajax een meesterzet?
“Sommige supporters stelden dat vernederd worden kennelijk een beloning van twee vrije dagen
oplevert. Ik heb met een enorm kutgevoel thuisgezeten. De muren kwamen op me af. Voor mij waren het twee eindeloos durende strafdagen.”
Wat denk je dan. Dat Buijs ook gaat zeggen dat ie lekker heeft zitten Playstationnen? Denk je nou echt dat hij 2 dagen lang voor zich uit heeft lopen staren op de bank? Nadenkend over Feyenoord.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:08 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
helaas is hij een van de weinigen, anderen zullen lekker hebben zitten playstationen ofzo
Daar moest ik ook direct aan denken jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, gelijk na het filmpje van Richard W.![]()
hij is de enige met clubliefde in z'n donder en is net zo ziek van een nederlaag als ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:03 schreef cohen het volgende:
[..]
Wat denk je dan. Dat Buijs ook gaat zeggen dat ie lekker heeft zitten Playstationnen? Denk je nou echt dat hij 2 dagen lang voor zich uit heeft lopen staren op de bank? Nadenkend over Feyenoord.
Die jongen weet precies hoe hij vriendjes kan worden met het publiek. Alleen maar roepen dat je snoeihard moet spelen. Maar wat heeft Buijs laten zien in het veld? 2x een tackle om het publiek tevreden te houden. En buiten het veld roepen dat je hard moet werken, kloten uit je lijf lopen etc. Ik vind het maar een mannetje. Grote bek, maar op het veld laat hij niks zien.
Scheelt dat ik die vergelijking dan ook heel niet wilde makenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:18 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Daar moest ik ook direct aan denken ja![]()
Mwah, ik vind het wel een Feyenoorder qua spelen. Werkt hard die knaap. In zijn tijd bij Excelsior viel hij me ook altijd al op. Toen was het echt een van de beste spelers van Excelsior en bij Groningen heeft hij ook wel wat laten zien vind ik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:03 schreef cohen het volgende:
[..]
Wat denk je dan. Dat Buijs ook gaat zeggen dat ie lekker heeft zitten Playstationnen? Denk je nou echt dat hij 2 dagen lang voor zich uit heeft lopen staren op de bank? Nadenkend over Feyenoord.
Die jongen weet precies hoe hij vriendjes kan worden met het publiek. Alleen maar roepen dat je snoeihard moet spelen. Maar wat heeft Buijs laten zien in het veld? 2x een tackle om het publiek tevreden te houden. En buiten het veld roepen dat je hard moet werken, kloten uit je lijf lopen etc. Ik vind het maar een mannetje. Grote bek, maar op het veld laat hij niks zien.
Had ik niet verwacht. Jammer. Zal wel een hattrick scorenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
Danko Lazovic is vrijgesproken dus die is er bij a.s. Zondag tegen jullie![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:23 schreef Keltie het volgende:
Hij trekt een "WANBELEID" shirt aan en dat laat'ie zien als'ie scoort
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:23 schreef Keltie het volgende:
Hij trekt een "WANBELEID" shirt aan en dat laat'ie zien als'ie scoort
En die jeugdspeler is...quote:Lodewijks heeft een knieblessure en zit als gevolg daarvan niet op de bank. Derde doelman Sherif Ekramy staat nog weken buitenspel door een schouderblessure, wat tot gevolg heeft dat er een jeugdkeeper plaatsneemt op de reservebank.
Met jeugdkeeper zullen ze aerts niet bedoelen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En die jeugdspeler is...
Doedee is ook geblesseerd dacht ik
Edit: Owja, Aerts staat ook nog onder contract bij Feyenoord, helemaal vergeten
Zonde, zonder jou is er niks aan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:44 schreef koningdavid het volgende:
Ik ga niet.
Bron: voetbalzonequote:Feyenoord zonder supporters naar Tilburg
Feyenoord zal op zondag 12 november zonder supporters naar Tilburg afreizen voor het competitieduel met Willem II. De buscombiregeling die de gemeente Tilburg de fans oplegde viel niet in goede aarde bij de Rotterdamse club.
Een bemiddelingspoging van de KNVB is inmiddels mislukt waardoor de Rotterdammers besloten om geen kaarten beschikbaar te stellen. De gemeente Tilburg wijkte niet af van haar standpunt omdat Feyenoord-fans zich vorig seizoen niet aan de parkeerafspraken zouden hebben gehouden.
Vorig seizoen parkeerde namelijk een aantal Feyenoord-supporters hun auto in de wijken rondom het stadion van Willem II. Dit was echter geheel tegen de afspraken van de gemeente in en vandaar het besluit om dit jaar een buscombiregeling aan te bieden.
Dit is nog wel het meest trieste. knJb neemt niet eens de moeite om ons eens voor een keer te helpen.quote:Een poging om de KNVB te bewegen een bemiddelende rol te spelen mislukte. De voetbalbond bleek niet bereid inspanningen te verrichten om de Gemeente Tilburg op andere gedachten te brengen.
zal gezellig wordenquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:01 schreef jorienvdherik het volgende:
We gaan allemaal op de King Side![]()
ja, ongelofelijk.. wat een ophef om niets zeg!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:00 schreef mcyodogg het volgende:
Want stel je voor dat de plaatselijke middenstand daar hun auto niet kwijt kan die middag![]()
tis op een zondag natuurlijkquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:52 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Zonde, zonder jou is er niks aan.
Weet je de datum al dan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:31 schreef mister_popcorn het volgende:
ik ga nu maar 's kijken of ik losse kaarten kan regelenBeter laat dan nooit moet je maar denken...
vrijdagavond as toch? voor de periode titel?quote:
quote:Blackburn Rovers UEFA Cup fixture on Thursday 23rd November will see them allocated an additional 2500 seats to those that Rovers already have when they travel to Holland in their next group E match to face Feyenoord.
News of this has travelled fast with 1000 applications already being received from a mixture of season ticket holders, members and non-season ticket holders by those who attended either or both the FC Red Bull Salzburg and Wisla Krakow UEFA clashes. These are currently being processed and no doubt there will be a greater demand.
Those wishing to purchase a ticket will have to complete the appropriate application form declaring their method of travel, planned accommodation and passport details.
Despite the already high demand thus far, Rovers officials expect tickets to still be available when officially on sale Thursday 9th November for season ticket holders and members. For further information visit the official Blackburn Rovers website by clicking here
Kaarten zijn al geregeld.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:41 schreef jorienvdherik het volgende:
We gaan allemaal los naar Willem II ?
Jeugdkeeper is Erwin Mulder of Eric Cummins.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:41 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Met jeugdkeeper zullen ze aerts niet bedoelen.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Doedee had zn vingers afgesneden toch?
Ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Wij hebben onze auto vorig jaar ook ergens in de wijk gezet, en kan me ook niet herinneren dat het moest. Weet wel dat je vroeger om moest wisselen op een parkeerterrein, ook zo'n belachelijke regeling. ik heb een losse kaart, maar heb er een hard hoofd in dat ik binnen kom.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ja, ongelofelijk.. wat een ophef om niets zeg!!
Ze hebben zich niet aan de parkeerafspraken gehouden.. Foei foei feyenoord!!![]()
Diepe snee, bijna z'n pezen naar de tering ofzo...quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Doedee had zn vingers afgesneden toch?
Hoogstwaarschijnlijk ik en erasmusch ook. (ik heb de scc's al geregeld, moet alleen nog die kaarten kopen)quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:41 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar hebben wij elkaar voor het eerst ontmoet.
In het taxibusje naar het stadion.![]()
Het duurt ff, maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:22 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk ik en erasmusch ook. (ik heb de scc's al geregeld, moet alleen nog die kaarten kopen)
quote:Anarchie rond De Kuip
Het wurgkoord wordt steeds strakker aangetrokken. Aldus is iets dat als een meningsverschil begon, via ruzie, schelden en dreigen verworden tot terreur. Want voor wie het nog niet weet, het is niet langer alleen Jorien van den Herik die wordt bedreigd of van wie familieleden lastig worden gevallen. Nee, de anarchie binnen en rond Feyenoord heeft inmiddels geleid tot een gezwel, dat iedereen aantast die nog redelijk wil zijn.
Zelfs een model-Feyenoorder als Gerard Kerkum is ermee geconfronteerd. Een oud-speler, oud-aanvoerder, oudvoorzitter, iemand die vanwege zijn verdiensten voor de samenleving tot Officier in de Orde van Oranje Nassau is benoemd en die nu zijn nek heeft uitgestoken om als voorzitter van een onafhankelijke commissie ’zijn’ club grondig door te lichten. Kortom, iemand op wie door een Feyenoord-bril bezien niets aan te merken valt. Toch heeft zelfs hij de eerste ’terroristische’ actie voor z’n kiezen gehad.
Zo zijn er meer.
Een situatie die het ergste voor de toekomst van Feyenoord doet vrezen. Zelfs al zou Jorien van den Herik besluiten om als voorzitter van de raad van commissarissen op te stappen. Dan nog zal het beeld dat de afgelopen weken vanuit RotterdamZuid is ontstaan, niet zomaar worden weggepoetst.
Want voor de neutrale waarnemer staat Feyenoord momenteel voor roddel en achterklap en voor verbaal en fysiek geweld op momenten dat het misgaat. Dus alles wat haaks staat op wat sport symboliseert.
Een imago dat voor rekening komt van een kleine, harde kern. Een groep die door de meerderheid van het Legioen niet in de hand wordt gehouden. Tenminste, de verenigde supportersgroepen geven niet bepaald de indruk dat ze echt resoluut een front tegen deze cel vormen. Zij blijven vooral hun pijlen richten op Jorien van den Herik, intussen de oogkleppen ophoudend voor de anarchie die om hen heen in gang is gezet. Terwijl juist nu meer dan ooit stelling tegen de verloedering genomen had moeten worden.
Daardoor dreigt een uiterst bedenkelijke trend te worden gezet. Zodra iets je niet bevalt, speel je de troef van verbaal en fysiek geweld uit. Wat dat betreft heeft Feyenoord internationaal al een dubieuze reputatie opgebouwd. Zo leverde het UEFA-Cupseizoen vorig jaar nog een voor de club bijna dodelijke verliespost op, omdat er een wedstrijd zonder publiek moest worden gespeeld. Een straf opgelegd na ongeregeldheden op de tribunes tijdens een thuiswedstrijd tegen Sporting Lissabon.
Inmiddels balanceert Feyenoord ook nationaal op het randje. Rond de thuisduels met Ajax en FC Twente ontsnapte de club ternauwernood aan een oproer, dat de KNVB tot verstrekkende maatregelen had gedwongen. Met opnieuw alle gevolgen van dien voor de financiële status van de club.
En rijst de vraag wie nu echt bezig is Feyenoord kapot te maken.
Mocht je er meer kunnen regelen dan graag. Zullen er heel veel zijn die nu losse kaarten zoeken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:22 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk ik en erasmusch ook. (ik heb de scc's al geregeld, moet alleen nog die kaarten kopen)
Das toch die k*nkerlul die wel eens bij Talpa zit?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:42 schreef Erasmusch het volgende:
Jaap de Groot. Telegraaf, needless to say...![]()
Twee lieden tegen elkaar? Was wel anders aan de hand hoor...quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:37 schreef BiMeWet het volgende:
Wat een mongool! Tegen ajax verliep alles zó rustig, en die twee lieden die bij de 1 - 0 tegen twente even tegen elkaar in beginnen te morren, dat komt ook voor als je bier over een ander heenflikkerd, kanker toch op joh.
Weet ik, maar het was echt niet zo erg als de klootzak hier doet voorstellen. Twente was een opstootje, niet 'balanceren op het randje', dan had de KNJB wel een grotere bek opgesteld (doen ze sowieso graag). Oke, er was een diepe zucht te horen bij de ME'ers toen de 2 - 1 viel, maar als het echt zo erg was als die malloot hier voorsteld dan had de KNJB echt wel iets gedaan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Twee lieden tegen elkaar? Was wel anders aan de hand hoor...
Nee dat was Jaap Visser.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Das toch die k*nkerlul die wel eens bij Talpa zit?
Wat een belachelijk stuk!
Gewoon geen aandacht aan besteden. Die debiel probeert gewoon makkelijk te scoren...quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:43 schreef BiMeWet het volgende:En wat die malloot vergeet: het is wel die harde kern die al zoveel jaren lang terugkomt en de club boven water heeft gehouden, ook in de moeilijke jaren.
yep.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat was Jaap Visser.
Als je deze meneer bedoelt tenminste:
[afbeelding]
Doe mij er dan ook een paarquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:35 schreef Franky_G het volgende:
Pffff, nog maar 400 kaarten voor Nancy uit, dat wordt dringen 8 November.
Wellicht toch maar op-en-neer naar Nancy dan om losse kaarten tehalen. Of heeft er nog iemand een partijtje liggen?
You wishquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:28 schreef H.M.Murdock het volgende:
Misschien wil Lazovic voor 1x van kant wisselen?![]()
Dat meen je niet...:? die mag van mij echt oprotten!!quote:
Hoe oud is die jongen nou?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens Stefan Grozdanov, coach van Lokomotiv Sofia, staat Cvetan Genkov in serieuze belangstelling van Feyenoord. De oefenmeester vertelde tegenover Uefa.com dat de Rotterdammers al een aantal keer zijn geweest om Genkov te bekijken.
"Ik weet dat Feyenoord hem volgt", zo wist Grozdanov te vertellen over de interesse van zijn 22-jarige spits. "Voor mij is het beste dat Genkov in ieder geval het seizoen afmaakt bij Lokomotiv. Hij heeft diverse ervaren spelers om zich heen die hem altijd helpen."
"Cvetan moet nog veel leren en moet geen overhaaste stap zetten. Een overstap naar Nederland zou uiteraard een stap vooruit voor hem zijn - de Nederlandse speelstijl past wel bij hem. Maar op dit moment speelt hij nog voor Lokomotiv en hij kan alleen maar beter worden."
Feyenoord zou niet de enige geïnteresseerde zijn. Ook Juventus, AS Monaco en het Russische Lokomotiv Moskou zouden lonken naar de diensten van de Bulgaar.
ik pak alles waar ik aan kan komen, hoeveel het er worden weet ik nog niet. Vanavond weer ff hengelen aangezien ik uitga in tilliestad. Als ik over heb gooi ik het wel op fok.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mocht je er meer kunnen regelen dan graag. Zullen er heel veel zijn die nu losse kaarten zoeken.
Niet voor onsquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Weer lekker kut morgen dus
Dat zullen we nog weleens zienquote:
Noodgedwongen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:38 schreef Erasmusch het volgende:
Heb je een nieuwe naam trouwens?
Verspilde moeite, reageren die lui meestal niet op. Zo ben ik dus uiteindelijk viaviavia bij steve_I aanbeland.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:43 schreef Franky_G het volgende:
[..]
Noodgedwongen.
Heb de 22e van Oktober een weekban gekregen (geen idee hoe dat komt), maar die ban is nog steeds niet opgeheven, zelfs niet na meerdere e-mails....
Och die 5e plek belanden we toch wel (of 4e). Dat zal het probleem niet zijn; maar je speelt nu al niet meer om het kampioenschap en met dit team, ook als ze beter in vorm raken, veel geluk hebben, de scheids mee hebben etc. kom je in principe gewoon die voorrondes niet door. Saai seizoen dus.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:40 schreef TC03 het volgende:
'k Hoop zo dat Feyenoord morgen wint. Als dat zo is, sluit Feyenoord weer aan bij AZ. Vervolgens de 5e plek vasthouden, play-offs, en CL voetbal.![]()
Neequote:Op zaterdag 4 november 2006 23:44 schreef koningdavid het volgende:
Slory kunnen jullie best gebruiken volgens mij. Sowieso beter dan Vincken en De Ceulaer.
Iets voor in de winterstop?
Geen geld voor Slory?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:48 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Nee![]()
Er is al duidelijk aangegeven dat we in de winterstop geen geld hebben voor versterkingen![]()
Ach, hij heeft er in zijn eentje wel al meer inliggen dan al jullie spitsen bij elkaar.quote:
Ze willen bij Feyenoord geen spelers die ze aan de overwinning helpen, ze willen alleen bloed aan de paal zien na een wedstrijd.quote:Op zondag 5 november 2006 00:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ach, hij heeft er in zijn eentje wel al meer inliggen dan al jullie spitsen bij elkaar.![]()
Als het daarom ging zou jij wel een rasfeyenoorder zijnquote:Op zondag 5 november 2006 01:01 schreef Nashje het volgende:
Sloery past wel bij jullie. Irritant kutventje is 't.
Wacht maar tot die er tegen 020 er 1 of 2 in legt dan...quote:Op zondag 5 november 2006 01:01 schreef Nashje het volgende:
Mooie edit weer. Pffff....quote:Op zondag 5 november 2006 01:04 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Als het daarom ging zou jij wel een rasfeyenoorder zijn![]()
----
quote:
Daar wordt uiteraard niet tegen opgetreden, kutjodenquote:Op zondag 5 november 2006 01:01 schreef Nashje het volgende:
Bla bla bla bla...quote:Op zondag 5 november 2006 01:01 schreef Nashje het volgende:
Volgens hem zelf is het een 'sambajood'.quote:Op zondag 5 november 2006 03:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bla bla bla bla...
Heb je ook nog wat nuttigs te melden, stinkjood...
Ik klik hier ook eens. En dit is het eerste dat ik lees.quote:Op zondag 5 november 2006 03:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bla bla bla bla...
Heb je ook nog wat nuttigs te melden, stinkjood...
Leuk voor jequote:Op zondag 5 november 2006 03:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik klik hier ook eens. En dit is het eerste dat ik lees.
Jij ook veel wijsheid gewenst. Zal niet meevallen. Maar toch.quote:
Het is nou wel duidelijk dat je niet gaat op zondagquote:Op zondag 5 november 2006 11:38 schreef koningdavid het volgende:
Oh, en jullie hoeven niet op mij te wachten. Ik ga denk ik niet mee vandaag.
godverdomme, weer nietquote:Op zondag 5 november 2006 11:38 schreef koningdavid het volgende:
Oh, en jullie hoeven niet op mij te wachten. Ik ga denk ik niet mee vandaag.
Pff mietje, gewoon verder tanken vandaagquote:Op zondag 5 november 2006 11:42 schreef mister_popcorn het volgende:
zo, als ik hard in me kop knijp komt d'r bier uit me ogen gelopen. bizar. ff rustig aan in de kuip maar denk![]()
Bron: voetbalzonequote:Feyenoord-interesse Genkov bevestigd
Stefan Grozdanov, de trainer van Lokomotiv Sofia, heeft op de website van de UEFA verklaard dat Feyenoord verregaande interesse heeft in Tsvetan Genkov. De 22-jarige Bulgaarse aanvaller is aan een goed seizoen bezig en staat in de belangstelling van meerdere Europese clubs.
“Ik weet dat Feyenoord hem volgt. Voor mij is het beste dat Genkov in ieder geval het seizoen afmaakt bij Lokomotiv. Hij heeft diverse ervaren spelers om zich heen die hem altijd helpen. Hij moet nog veel leren en moet geen overhaaste stap zetten," aldus Gorzdanov over zijn aanvaller.
"Een overstap naar Nederland zou uiteraard een stap vooruit voor hem zijn - de Nederlandse speelstijl past wel bij hem. Maar op dit moment speelt hij nog voor Lokomotiv en hij kan alleen maar beter worden.”
De Rotterdammers en Genkov troffen elkaar dit seizoen al in de UEFA Cup, na twee duels mocht Feyenoord uiteindelijk ten koste van Lokomotiv Sofia verder naar de poulefase van het toernooi.
Jup, hier ook niet.quote:Op zondag 5 november 2006 13:55 schreef Ender_Wiggin het volgende:
kunnen jullie de radio rijnmond stream ook niet bereiken?
Maar eindelijk weer eens een wedstrijd zonder op achterstand te hebben gestaanquote:Op zondag 5 november 2006 16:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Derde keer 2-1.
ophouden?quote:Op zondag 5 november 2006 16:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Drie punten
Ze moeten wel eens ophouden met die spreekkoren, is nu al de derde keer in de laatste 4 wedstrijden volgens mij.
Moet je naar de wedstrijd kijken.quote:Op zondag 5 november 2006 17:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat deed ie dan? Scoren?
Flauw.quote:Op zondag 5 november 2006 17:50 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Moet je naar de wedstrijd kijken.
Braamhaar, Braamhaar je moeder is een ....quote:Op zondag 5 november 2006 16:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Drie punten
Ze moeten wel eens ophouden met die spreekkoren, is nu al de derde keer in de laatste 4 wedstrijden volgens mij.
quote:Lazovic heeft Het Legioen ook erg hoog zitten en heeft aangegeven dat hij uit respect voor Het Legioen niet zal juichen, mocht hij scoren voor Vitesse.
"Ik ben terug in De Kuip voor het Legioen en wanneer ik scoor doe ik niks, uit respect voor de supporters van Feyenoord".
Wat een mongool die Lazovic. Nog hard juichen ook, en dan na zo'n goalquote:
En van het negatief doelsaldo af, werd ook eens tijd.quote:Op zondag 5 november 2006 16:44 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Maar eindelijk weer eens een wedstrijd zonder op achterstand te hebben gestaan, ook lang geleden
homoquote:Op zondag 5 november 2006 19:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar nee kijk eens aan, Talpa begint voor het eerst met een subtopper. Dat is lang geleden zeg
Of is Feyenoord geen topper meer en dat ze daarom ervoor hebben gekozen om met Feyenoord te beginnen
nein, gebeurde niksquote:Op zondag 5 november 2006 19:09 schreef denthemen het volgende:
schorsen die buijs!
Typisch Feyenoord hoorquote:Op zondag 5 november 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
Fikse schorsing voor Buijs.
Wat een jankploeg was dat Feyenoord vandaag. Jammer, zo ken ik ze niet.
quote:Op zondag 5 november 2006 19:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar nee kijk eens aan, Talpa begint voor het eerst met een subtopper. Dat is lang geleden zeg
Of is Feyenoord geen topper meer en dat ze daarom ervoor hebben gekozen om met Feyenoord te beginnen
Je vergeet Ruud Heus, onze laatste goede rechtsbackquote:Op zondag 5 november 2006 19:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Oude tijden herleefde even, ik pinkte bijna een traantje weg toen ik terug moest denken aan een Fraser, De Wolf en Van Gobbel.
Danny Buys![]()
Als ie niet opsprong, had ie zn enkels gebrokenquote:Op zondag 5 november 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
Wat een onzin om over dat doorspelen te gaan zeuren.
Die vrije trap waar Feyenoord de 2e goal uit scoorde was een cadeautje, er was niks aan de hand, de bal werd gespeeld. Met dank aan Braamhaar dus.
In elke wedstrijd worden er cadeautjes gegeven, het uitpakken moeten ze zelf doen.quote:Op zondag 5 november 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
Die vrije trap waar Feyenoord de 2e goal uit scoorde was een cadeautje, er was niks aan de hand, de bal werd gespeeld. Met dank aan Braamhaar dus.
Hij speelde puur de bal. Niks aan het handje. Foutje van Braamhaar, maar daar hoor ik jullie dan weer niet over.quote:Op zondag 5 november 2006 19:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als ie niet opsprong, had ie zn enkels gebroken
Beter kijken. Braamhaar maakte op het eind wat meer foutjes in het voordeel van Feyenoord. Misschien kan ie niet zo goed tegen spreekkoren. Slechte scheids iig.quote:Op zondag 5 november 2006 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij speelde puur de bal. Niks aan het handje. Foutje van Braamhaar, maar daar hoor ik jullie dan weer niet over.
je moet je mond houdenquote:Op zondag 5 november 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
Wat een onzin om over dat doorspelen te gaan zeuren.
Zeker niet, had liever Lazovic met nummer 9 gezien dit seizoen i.p.v. Harry Souflaki!quote:Op zondag 5 november 2006 19:37 schreef SCH het volgende:
Vind je Lazovic slechter dan Charisteas of Van Hooijdonk Franky?
Anders gaat-ie heel boos kijken.quote:
Real talk. Maar helaas, nu is het roeien met de riemen die we hebben.quote:Op zondag 5 november 2006 19:41 schreef Franky_G het volgende:
Zeker niet, had liever Lazovic met nummer 9 gezien dit seizoen i.p.v. Harry Souflaki!
Eens. Feyenoord heeft het de afgelopen maanden zelf ook een paar keer gedaan, zeer onsportief, dat moet ook eens afgelopen zijn.quote:Op zondag 5 november 2006 19:46 schreef Keltie het volgende:
Beetje raar ook dat we altijd bleren dat er doorgespeeld moet worden als er een tegenstander op de grond ligt, maar nu moord en brand krijsen omdat hij scoort terwijl Greene plat gaat.
Mij gaat het meer om het feit dat er 10 minuten later voor een vergelijkbare situatie wordt afgefloten tegen Feyenoord. Dat vind ik meten met twee maten eerlijkgezegd..quote:Op zondag 5 november 2006 19:46 schreef Keltie het volgende:
Beetje raar ook dat we altijd bleren dat er doorgespeeld moet worden als er een tegenstander op de grond ligt, maar nu moord en brand krijsen omdat hij scoort terwijl Greene plat gaat.
Ken Lazovic niets aan doen, moet je jezelf tot Braamhaar richten. Niet tot Lazovic (en die werd ervoor aangepakt).quote:Op zondag 5 november 2006 19:50 schreef Franky_G het volgende:
[..]
Mij gaat het meer om het feit dat er 10 minuten later voor een vergelijkbare situatie wordt afgefloten tegen Feyenoord. Dat vind ik meten met twee maten eerlijkgezegd..
Me reet.quote:Op zondag 5 november 2006 19:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Eens. Feyenoord heeft het de afgelopen maanden zelf ook een paar keer gedaan, zeer onsportief, dat moet ook eens afgelopen zijn.
Had dat niet meer met dit te maken.quote:Op zondag 5 november 2006 19:52 schreef Keltie het volgende:
Ken Lazovic niets aan doen, moet je jezelf tot Braamhaar richten. Niet tot Lazovic (en die werd ervoor aangepakt).
quote:Op zondag 5 november 2006 18:02 schreef zevenkamp het volgende:
Lazovic heeft Het Legioen ook erg hoog zitten en heeft aangegeven dat hij uit respect voor Het Legioen niet zal juichen, mocht hij scoren voor Vitesse.
"Ik ben terug in De Kuip voor het Legioen en wanneer ik scoor doe ik niks, uit respect voor de supporters van Feyenoord".
That's life, mate. Iedereen zal voor z'n eigen hachje zeuren. Als wij er mee stoppen, hebben we er alleen onszelf mee te pakken. Dus gewoon doorspelen én zaniken als de tegenstander het doet!quote:Op zondag 5 november 2006 19:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Me reet.
Gewoon mee doorgaan.
Hoef niet sportief te spelen, als we maar winnen.
Maar dan moet je niet gaan huilen als het ook tegen je gebeurd.
Als een stel oude wijven.quote:Op zondag 5 november 2006 19:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
That's life, mate. Iedereen zal voor z'n eigen hachje zeuren. Als wij er mee stoppen, hebben we er alleen onszelf mee te pakken. Dus gewoon doorspelen én zaniken als de tegenstander het doet!![]()
Homo!!quote:Op zondag 5 november 2006 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Je mag alles tegen me zeggen maar er zijn grenzen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |