abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 november 2006 @ 16:41:17 #151
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43208748
We gaan allemaal los naar Willem II ?
pi_43208843
Ik ga niet.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43209026
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:44 schreef koningdavid het volgende:
Ik ga niet.
Zonde, zonder jou is er niks aan.
Feijenoord Rotterdam
pi_43209173
quote:
Feyenoord zonder supporters naar Tilburg

Feyenoord zal op zondag 12 november zonder supporters naar Tilburg afreizen voor het competitieduel met Willem II. De buscombiregeling die de gemeente Tilburg de fans oplegde viel niet in goede aarde bij de Rotterdamse club.

Een bemiddelingspoging van de KNVB is inmiddels mislukt waardoor de Rotterdammers besloten om geen kaarten beschikbaar te stellen. De gemeente Tilburg wijkte niet af van haar standpunt omdat Feyenoord-fans zich vorig seizoen niet aan de parkeerafspraken zouden hebben gehouden.

Vorig seizoen parkeerde namelijk een aantal Feyenoord-supporters hun auto in de wijken rondom het stadion van Willem II. Dit was echter geheel tegen de afspraken van de gemeente in en vandaar het besluit om dit jaar een buscombiregeling aan te bieden.
Bron: voetbalzone

Belachelijk!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43209256
Want stel je voor dat de plaatselijke middenstand daar hun auto niet kwijt kan die middag
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_43209291
quote:
Een poging om de KNVB te bewegen een bemiddelende rol te spelen mislukte. De voetbalbond bleek niet bereid inspanningen te verrichten om de Gemeente Tilburg op andere gedachten te brengen.
Dit is nog wel het meest trieste. knJb neemt niet eens de moeite om ons eens voor een keer te helpen.
Feijenoord Rotterdam
  vrijdag 3 november 2006 @ 17:01:45 #157
139407 jorienvdherik
pi_43209305
We gaan allemaal op de King Side
pi_43209386
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:01 schreef jorienvdherik het volgende:
We gaan allemaal op de King Side
zal gezellig worden
geen CC nodig?
pi_43209468
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:00 schreef mcyodogg het volgende:
Want stel je voor dat de plaatselijke middenstand daar hun auto niet kwijt kan die middag
ja, ongelofelijk.. wat een ophef om niets zeg!!

Ze hebben zich niet aan de parkeerafspraken gehouden.. Foei foei feyenoord!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43210052
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:52 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Zonde, zonder jou is er niks aan.
tis op een zondag natuurlijk
pi_43210147
ik ga nu maar 's kijken of ik losse kaarten kan regelen Beter laat dan nooit moet je maar denken...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_43210307
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:31 schreef mister_popcorn het volgende:
ik ga nu maar 's kijken of ik losse kaarten kan regelen Beter laat dan nooit moet je maar denken...
Weet je de datum al dan?
pi_43210422
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:38 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Weet je de datum al dan?
vrijdagavond as toch? voor de periode titel?

ps, je fotoboek werkt niet, v0g0l
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_43210886
quote:
Blackburn Rovers UEFA Cup fixture on Thursday 23rd November will see them allocated an additional 2500 seats to those that Rovers already have when they travel to Holland in their next group E match to face Feyenoord.

News of this has travelled fast with 1000 applications already being received from a mixture of season ticket holders, members and non-season ticket holders by those who attended either or both the FC Red Bull Salzburg and Wisla Krakow UEFA clashes. These are currently being processed and no doubt there will be a greater demand.

Those wishing to purchase a ticket will have to complete the appropriate application form declaring their method of travel, planned accommodation and passport details.

Despite the already high demand thus far, Rovers officials expect tickets to still be available when officially on sale Thursday 9th November for season ticket holders and members. For further information visit the official Blackburn Rovers website by clicking here

Voor zo'n kutclubje... Volgens mij hadden ze maar 300 man in Krakau
pi_43210948
En ze hadden al een vak van 2500 begrijp ik. Zouden ze dan minimaal die 3500 meenemen?
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:13:31 #166
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_43211057
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Kaarten zijn al geregeld.
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:41 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Met jeugdkeeper zullen ze aerts niet bedoelen.
Jeugdkeeper is Erwin Mulder of Eric Cummins.
A.M.A.B
pi_43211418
Doedee had zn vingers afgesneden toch?
pi_43211532
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:29 schreef TerroRobbie het volgende:

klopt, kan nog niet spelen
pi_43211653
quote:
Ik
pi_43211699
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:06 schreef venomsnake het volgende:

[..]

ja, ongelofelijk.. wat een ophef om niets zeg!!

Ze hebben zich niet aan de parkeerafspraken gehouden.. Foei foei feyenoord!!
Wij hebben onze auto vorig jaar ook ergens in de wijk gezet, en kan me ook niet herinneren dat het moest. Weet wel dat je vroeger om moest wisselen op een parkeerterrein, ook zo'n belachelijke regeling. ik heb een losse kaart, maar heb er een hard hoofd in dat ik binnen kom.
  vrijdag 3 november 2006 @ 19:41:27 #171
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43213321
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Diepe snee, bijna z'n pezen naar de tering ofzo...
  vrijdag 3 november 2006 @ 19:43:31 #172
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_43213365
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:39 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik
Daar hebben wij elkaar voor het eerst ontmoet.

In het taxibusje naar het stadion.
A.M.A.B
pi_43214293
http://www.rovers.premium(...),,10303~41326,00.doc

En wij dachten dat wij het hier kut hadden met al die cards en combis
pi_43223454
Timmer mag van mij wel uitvallen , al zal het niet veel uitmaken
pi_43226711
quote:
Hoogstwaarschijnlijk ik en erasmusch ook. (ik heb de scc's al geregeld, moet alleen nog die kaarten kopen)
pi_43226909
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 19:43 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Daar hebben wij elkaar voor het eerst ontmoet.

In het taxibusje naar het stadion.
pi_43228208
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 09:22 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk ik en erasmusch ook. (ik heb de scc's al geregeld, moet alleen nog die kaarten kopen)
Het duurt ff, maar dan heb je ook wat
pi_43228407
quote:
Anarchie rond De Kuip

Het wurgkoord wordt steeds strakker aangetrokken. Aldus is iets dat als een meningsverschil begon, via ruzie, schelden en dreigen verworden tot terreur. Want voor wie het nog niet weet, het is niet langer alleen Jorien van den Herik die wordt bedreigd of van wie familieleden lastig worden gevallen. Nee, de anarchie binnen en rond Feyenoord heeft inmiddels geleid tot een gezwel, dat iedereen aantast die nog redelijk wil zijn.

Zelfs een model-Feyenoorder als Gerard Kerkum is ermee geconfronteerd. Een oud-speler, oud-aanvoerder, oudvoorzitter, iemand die vanwege zijn verdiensten voor de samenleving tot Officier in de Orde van Oranje Nassau is benoemd en die nu zijn nek heeft uitgestoken om als voorzitter van een onafhankelijke commissie ’zijn’ club grondig door te lichten. Kortom, iemand op wie door een Feyenoord-bril bezien niets aan te merken valt. Toch heeft zelfs hij de eerste ’terroristische’ actie voor z’n kiezen gehad.

Zo zijn er meer.

Een situatie die het ergste voor de toekomst van Feyenoord doet vrezen. Zelfs al zou Jorien van den Herik besluiten om als voorzitter van de raad van commissarissen op te stappen. Dan nog zal het beeld dat de afgelopen weken vanuit RotterdamZuid is ontstaan, niet zomaar worden weggepoetst.

Want voor de neutrale waarnemer staat Feyenoord momenteel voor roddel en achterklap en voor verbaal en fysiek geweld op momenten dat het misgaat. Dus alles wat haaks staat op wat sport symboliseert.

Een imago dat voor rekening komt van een kleine, harde kern. Een groep die door de meerderheid van het Legioen niet in de hand wordt gehouden. Tenminste, de verenigde supportersgroepen geven niet bepaald de indruk dat ze echt resoluut een front tegen deze cel vormen. Zij blijven vooral hun pijlen richten op Jorien van den Herik, intussen de oogkleppen ophoudend voor de anarchie die om hen heen in gang is gezet. Terwijl juist nu meer dan ooit stelling tegen de verloedering genomen had moeten worden.

Daardoor dreigt een uiterst bedenkelijke trend te worden gezet. Zodra iets je niet bevalt, speel je de troef van verbaal en fysiek geweld uit. Wat dat betreft heeft Feyenoord internationaal al een dubieuze reputatie opgebouwd. Zo leverde het UEFA-Cupseizoen vorig jaar nog een voor de club bijna dodelijke verliespost op, omdat er een wedstrijd zonder publiek moest worden gespeeld. Een straf opgelegd na ongeregeldheden op de tribunes tijdens een thuiswedstrijd tegen Sporting Lissabon.

Inmiddels balanceert Feyenoord ook nationaal op het randje. Rond de thuisduels met Ajax en FC Twente ontsnapte de club ternauwernood aan een oproer, dat de KNVB tot verstrekkende maatregelen had gedwongen. Met opnieuw alle gevolgen van dien voor de financiële status van de club.

En rijst de vraag wie nu echt bezig is Feyenoord kapot te maken.
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:36:59 #179
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_43228412
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 09:22 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Mocht je er meer kunnen regelen dan graag. Zullen er heel veel zijn die nu losse kaarten zoeken.
A.M.A.B
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:39:35 #180
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_43228459
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:36 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Welke debiel heeft dat geschreven, tjezus!
A.M.A.B
pi_43228534
Jaap de Groot. Telegraaf, needless to say...
pi_43229656
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:42 schreef Erasmusch het volgende:
Jaap de Groot. Telegraaf, needless to say...
Das toch die k*nkerlul die wel eens bij Talpa zit?

Wat een belachelijk stuk!
pi_43229734
Wat een mongool! Tegen ajax verliep alles zó rustig, en die twee lieden die bij de 1 - 0 tegen twente even tegen elkaar in beginnen te morren, dat komt ook voor als je bier over een ander heenflikkerd, kanker toch op joh.
Kutkloon.
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:39:31 #184
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_43229785
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:37 schreef BiMeWet het volgende:
Wat een mongool! Tegen ajax verliep alles zó rustig, en die twee lieden die bij de 1 - 0 tegen twente even tegen elkaar in beginnen te morren, dat komt ook voor als je bier over een ander heenflikkerd, kanker toch op joh.
Twee lieden tegen elkaar? Was wel anders aan de hand hoor...
A.M.A.B
pi_43229883
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:39 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Twee lieden tegen elkaar? Was wel anders aan de hand hoor...
Weet ik, maar het was echt niet zo erg als de klootzak hier doet voorstellen. Twente was een opstootje, niet 'balanceren op het randje', dan had de KNJB wel een grotere bek opgesteld (doen ze sowieso graag). Oke, er was een diepe zucht te horen bij de ME'ers toen de 2 - 1 viel, maar als het echt zo erg was als die malloot hier voorsteld dan had de KNJB echt wel iets gedaan.

En heeft iemand überhaupt iets van 'op het randje balanceren' gemerkt tegen de neuzen? Ik heb toch heel wat andere dingen meegemaakt die veel meer passen bij 'op het randje'

En wat die malloot vergeet: het is wel die harde kern die al zoveel jaren lang terugkomt en de club boven water heeft gehouden, ook in de moeilijke jaren.
Kutkloon.
pi_43230092
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:34 schreef Luni het volgende:

[..]

Das toch die k*nkerlul die wel eens bij Talpa zit?

Wat een belachelijk stuk!
Nee dat was Jaap Visser.

Als je deze meneer bedoelt tenminste:

[ Bericht 9% gewijzigd door TerroRobbie op 04-11-2006 13:11:49 ]
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:03:38 #187
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_43230410
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:43 schreef BiMeWet het volgende:En wat die malloot vergeet: het is wel die harde kern die al zoveel jaren lang terugkomt en de club boven water heeft gehouden, ook in de moeilijke jaren.
Gewoon geen aandacht aan besteden. Die debiel probeert gewoon makkelijk te scoren...
A.M.A.B
pi_43230640
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nee dat was Jaap Visser.

Als je deze meneer bedoelt tenminste:

[afbeelding]
yep.
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:35:20 #189
161205 Franky_G
I'd rather have the scar
pi_43231208
Pffff, nog maar 400 kaarten voor Nancy uit, dat wordt dringen 8 November.

Wellicht toch maar op-en-neer naar Nancy dan om losse kaarten tehalen. Of heeft er nog iemand een partijtje liggen?
Niets is sterker dan dat ene woord.... FEYENOORD!
Begin met een willekeurige Jood over de onderdrukking van de Palestijnen, en binnen vijf minuten gaat het over de Holocaust!
pi_43232569
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:35 schreef Franky_G het volgende:
Pffff, nog maar 400 kaarten voor Nancy uit, dat wordt dringen 8 November.

Wellicht toch maar op-en-neer naar Nancy dan om losse kaarten tehalen. Of heeft er nog iemand een partijtje liggen?
Doe mij er dan ook een paar

Heb je een nieuwe naam trouwens?
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:11:04 #191
139407 jorienvdherik
pi_43233233
Volgens Stefan Grozdanov, coach van Lokomotiv Sofia, staat Cvetan Genkov in serieuze belangstelling van Feyenoord. De oefenmeester vertelde tegenover Uefa.com dat de Rotterdammers al een aantal keer zijn geweest om Genkov te bekijken.
"Ik weet dat Feyenoord hem volgt", zo wist Grozdanov te vertellen over de interesse van zijn 22-jarige spits. "Voor mij is het beste dat Genkov in ieder geval het seizoen afmaakt bij Lokomotiv. Hij heeft diverse ervaren spelers om zich heen die hem altijd helpen."

"Cvetan moet nog veel leren en moet geen overhaaste stap zetten. Een overstap naar Nederland zou uiteraard een stap vooruit voor hem zijn - de Nederlandse speelstijl past wel bij hem. Maar op dit moment speelt hij nog voor Lokomotiv en hij kan alleen maar beter worden."

Feyenoord zou niet de enige geïnteresseerde zijn. Ook Juventus, AS Monaco en het Russische Lokomotiv Moskou zouden lonken naar de diensten van de Bulgaar.
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:14:52 #192
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_43233310
Morgen Pierre in de spits
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:23:35 #193
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_43233514
Alles beter dan charidinges
A.M.A.B
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:28:49 #194
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_43233625
Misschien wil Lazovic voor 1x van kant wisselen?
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_43233731
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:28 schreef H.M.Murdock het volgende:
Misschien wil Lazovic voor 1x van kant wisselen?
You wish .
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:35:12 #196
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_43233793
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Morgen Pierre in de spits
Dat meen je niet...:? die mag van mij echt oprotten!!
Sinds hij terug is bij Feyenoord gaat alles daar kapot
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:09:39 #197
139407 jorienvdherik
pi_43234647
Weer lekker kut morgen dus
pi_43237489
Doe dan Ali B. er in, die vind ik een stuk meer dreiging hebben dan Pi-Euro.
I'd rather die like a man than live like a coward
  zaterdag 4 november 2006 @ 18:00:52 #199
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43237893
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens Stefan Grozdanov, coach van Lokomotiv Sofia, staat Cvetan Genkov in serieuze belangstelling van Feyenoord. De oefenmeester vertelde tegenover Uefa.com dat de Rotterdammers al een aantal keer zijn geweest om Genkov te bekijken.
"Ik weet dat Feyenoord hem volgt", zo wist Grozdanov te vertellen over de interesse van zijn 22-jarige spits. "Voor mij is het beste dat Genkov in ieder geval het seizoen afmaakt bij Lokomotiv. Hij heeft diverse ervaren spelers om zich heen die hem altijd helpen."

"Cvetan moet nog veel leren en moet geen overhaaste stap zetten. Een overstap naar Nederland zou uiteraard een stap vooruit voor hem zijn - de Nederlandse speelstijl past wel bij hem. Maar op dit moment speelt hij nog voor Lokomotiv en hij kan alleen maar beter worden."

Feyenoord zou niet de enige geïnteresseerde zijn. Ook Juventus, AS Monaco en het Russische Lokomotiv Moskou zouden lonken naar de diensten van de Bulgaar.
Hoe oud is die jongen nou?
want ik las ergens anders 19... (en ik geloof dat 't ook 19 is )
iig vind ik het een goede speler, zou hem er graag bij hebben. Denk dat ie dan gelijk bij de beste spelers van dit team zit.
pi_43238530
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:36 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Mocht je er meer kunnen regelen dan graag. Zullen er heel veel zijn die nu losse kaarten zoeken.
ik pak alles waar ik aan kan komen, hoeveel het er worden weet ik nog niet. Vanavond weer ff hengelen aangezien ik uitga in tilliestad. Als ik over heb gooi ik het wel op fok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')