Zonde, zonder jou is er niks aan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:44 schreef koningdavid het volgende:
Ik ga niet.
Bron: voetbalzonequote:Feyenoord zonder supporters naar Tilburg
Feyenoord zal op zondag 12 november zonder supporters naar Tilburg afreizen voor het competitieduel met Willem II. De buscombiregeling die de gemeente Tilburg de fans oplegde viel niet in goede aarde bij de Rotterdamse club.
Een bemiddelingspoging van de KNVB is inmiddels mislukt waardoor de Rotterdammers besloten om geen kaarten beschikbaar te stellen. De gemeente Tilburg wijkte niet af van haar standpunt omdat Feyenoord-fans zich vorig seizoen niet aan de parkeerafspraken zouden hebben gehouden.
Vorig seizoen parkeerde namelijk een aantal Feyenoord-supporters hun auto in de wijken rondom het stadion van Willem II. Dit was echter geheel tegen de afspraken van de gemeente in en vandaar het besluit om dit jaar een buscombiregeling aan te bieden.
Dit is nog wel het meest trieste. knJb neemt niet eens de moeite om ons eens voor een keer te helpen.quote:Een poging om de KNVB te bewegen een bemiddelende rol te spelen mislukte. De voetbalbond bleek niet bereid inspanningen te verrichten om de Gemeente Tilburg op andere gedachten te brengen.
zal gezellig wordenquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:01 schreef jorienvdherik het volgende:
We gaan allemaal op de King Side![]()
ja, ongelofelijk.. wat een ophef om niets zeg!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:00 schreef mcyodogg het volgende:
Want stel je voor dat de plaatselijke middenstand daar hun auto niet kwijt kan die middag![]()
tis op een zondag natuurlijkquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:52 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Zonde, zonder jou is er niks aan.
Weet je de datum al dan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:31 schreef mister_popcorn het volgende:
ik ga nu maar 's kijken of ik losse kaarten kan regelenBeter laat dan nooit moet je maar denken...
vrijdagavond as toch? voor de periode titel?quote:
quote:Blackburn Rovers UEFA Cup fixture on Thursday 23rd November will see them allocated an additional 2500 seats to those that Rovers already have when they travel to Holland in their next group E match to face Feyenoord.
News of this has travelled fast with 1000 applications already being received from a mixture of season ticket holders, members and non-season ticket holders by those who attended either or both the FC Red Bull Salzburg and Wisla Krakow UEFA clashes. These are currently being processed and no doubt there will be a greater demand.
Those wishing to purchase a ticket will have to complete the appropriate application form declaring their method of travel, planned accommodation and passport details.
Despite the already high demand thus far, Rovers officials expect tickets to still be available when officially on sale Thursday 9th November for season ticket holders and members. For further information visit the official Blackburn Rovers website by clicking here
Kaarten zijn al geregeld.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:41 schreef jorienvdherik het volgende:
We gaan allemaal los naar Willem II ?
Jeugdkeeper is Erwin Mulder of Eric Cummins.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:41 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Met jeugdkeeper zullen ze aerts niet bedoelen.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Doedee had zn vingers afgesneden toch?
Ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Wij hebben onze auto vorig jaar ook ergens in de wijk gezet, en kan me ook niet herinneren dat het moest. Weet wel dat je vroeger om moest wisselen op een parkeerterrein, ook zo'n belachelijke regeling. ik heb een losse kaart, maar heb er een hard hoofd in dat ik binnen kom.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ja, ongelofelijk.. wat een ophef om niets zeg!!
Ze hebben zich niet aan de parkeerafspraken gehouden.. Foei foei feyenoord!!![]()
Diepe snee, bijna z'n pezen naar de tering ofzo...quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Doedee had zn vingers afgesneden toch?
Hoogstwaarschijnlijk ik en erasmusch ook. (ik heb de scc's al geregeld, moet alleen nog die kaarten kopen)quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:41 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar hebben wij elkaar voor het eerst ontmoet.
In het taxibusje naar het stadion.![]()
Het duurt ff, maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:22 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk ik en erasmusch ook. (ik heb de scc's al geregeld, moet alleen nog die kaarten kopen)
quote:Anarchie rond De Kuip
Het wurgkoord wordt steeds strakker aangetrokken. Aldus is iets dat als een meningsverschil begon, via ruzie, schelden en dreigen verworden tot terreur. Want voor wie het nog niet weet, het is niet langer alleen Jorien van den Herik die wordt bedreigd of van wie familieleden lastig worden gevallen. Nee, de anarchie binnen en rond Feyenoord heeft inmiddels geleid tot een gezwel, dat iedereen aantast die nog redelijk wil zijn.
Zelfs een model-Feyenoorder als Gerard Kerkum is ermee geconfronteerd. Een oud-speler, oud-aanvoerder, oudvoorzitter, iemand die vanwege zijn verdiensten voor de samenleving tot Officier in de Orde van Oranje Nassau is benoemd en die nu zijn nek heeft uitgestoken om als voorzitter van een onafhankelijke commissie ’zijn’ club grondig door te lichten. Kortom, iemand op wie door een Feyenoord-bril bezien niets aan te merken valt. Toch heeft zelfs hij de eerste ’terroristische’ actie voor z’n kiezen gehad.
Zo zijn er meer.
Een situatie die het ergste voor de toekomst van Feyenoord doet vrezen. Zelfs al zou Jorien van den Herik besluiten om als voorzitter van de raad van commissarissen op te stappen. Dan nog zal het beeld dat de afgelopen weken vanuit RotterdamZuid is ontstaan, niet zomaar worden weggepoetst.
Want voor de neutrale waarnemer staat Feyenoord momenteel voor roddel en achterklap en voor verbaal en fysiek geweld op momenten dat het misgaat. Dus alles wat haaks staat op wat sport symboliseert.
Een imago dat voor rekening komt van een kleine, harde kern. Een groep die door de meerderheid van het Legioen niet in de hand wordt gehouden. Tenminste, de verenigde supportersgroepen geven niet bepaald de indruk dat ze echt resoluut een front tegen deze cel vormen. Zij blijven vooral hun pijlen richten op Jorien van den Herik, intussen de oogkleppen ophoudend voor de anarchie die om hen heen in gang is gezet. Terwijl juist nu meer dan ooit stelling tegen de verloedering genomen had moeten worden.
Daardoor dreigt een uiterst bedenkelijke trend te worden gezet. Zodra iets je niet bevalt, speel je de troef van verbaal en fysiek geweld uit. Wat dat betreft heeft Feyenoord internationaal al een dubieuze reputatie opgebouwd. Zo leverde het UEFA-Cupseizoen vorig jaar nog een voor de club bijna dodelijke verliespost op, omdat er een wedstrijd zonder publiek moest worden gespeeld. Een straf opgelegd na ongeregeldheden op de tribunes tijdens een thuiswedstrijd tegen Sporting Lissabon.
Inmiddels balanceert Feyenoord ook nationaal op het randje. Rond de thuisduels met Ajax en FC Twente ontsnapte de club ternauwernood aan een oproer, dat de KNVB tot verstrekkende maatregelen had gedwongen. Met opnieuw alle gevolgen van dien voor de financiële status van de club.
En rijst de vraag wie nu echt bezig is Feyenoord kapot te maken.
Mocht je er meer kunnen regelen dan graag. Zullen er heel veel zijn die nu losse kaarten zoeken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:22 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk ik en erasmusch ook. (ik heb de scc's al geregeld, moet alleen nog die kaarten kopen)
Das toch die k*nkerlul die wel eens bij Talpa zit?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:42 schreef Erasmusch het volgende:
Jaap de Groot. Telegraaf, needless to say...![]()
Twee lieden tegen elkaar? Was wel anders aan de hand hoor...quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:37 schreef BiMeWet het volgende:
Wat een mongool! Tegen ajax verliep alles zó rustig, en die twee lieden die bij de 1 - 0 tegen twente even tegen elkaar in beginnen te morren, dat komt ook voor als je bier over een ander heenflikkerd, kanker toch op joh.
Weet ik, maar het was echt niet zo erg als de klootzak hier doet voorstellen. Twente was een opstootje, niet 'balanceren op het randje', dan had de KNJB wel een grotere bek opgesteld (doen ze sowieso graag). Oke, er was een diepe zucht te horen bij de ME'ers toen de 2 - 1 viel, maar als het echt zo erg was als die malloot hier voorsteld dan had de KNJB echt wel iets gedaan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Twee lieden tegen elkaar? Was wel anders aan de hand hoor...
Nee dat was Jaap Visser.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Das toch die k*nkerlul die wel eens bij Talpa zit?
Wat een belachelijk stuk!
Gewoon geen aandacht aan besteden. Die debiel probeert gewoon makkelijk te scoren...quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:43 schreef BiMeWet het volgende:En wat die malloot vergeet: het is wel die harde kern die al zoveel jaren lang terugkomt en de club boven water heeft gehouden, ook in de moeilijke jaren.
yep.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat was Jaap Visser.
Als je deze meneer bedoelt tenminste:
[afbeelding]
Doe mij er dan ook een paarquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:35 schreef Franky_G het volgende:
Pffff, nog maar 400 kaarten voor Nancy uit, dat wordt dringen 8 November.
Wellicht toch maar op-en-neer naar Nancy dan om losse kaarten tehalen. Of heeft er nog iemand een partijtje liggen?
You wishquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:28 schreef H.M.Murdock het volgende:
Misschien wil Lazovic voor 1x van kant wisselen?![]()
Dat meen je niet...:? die mag van mij echt oprotten!!quote:
Hoe oud is die jongen nou?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens Stefan Grozdanov, coach van Lokomotiv Sofia, staat Cvetan Genkov in serieuze belangstelling van Feyenoord. De oefenmeester vertelde tegenover Uefa.com dat de Rotterdammers al een aantal keer zijn geweest om Genkov te bekijken.
"Ik weet dat Feyenoord hem volgt", zo wist Grozdanov te vertellen over de interesse van zijn 22-jarige spits. "Voor mij is het beste dat Genkov in ieder geval het seizoen afmaakt bij Lokomotiv. Hij heeft diverse ervaren spelers om zich heen die hem altijd helpen."
"Cvetan moet nog veel leren en moet geen overhaaste stap zetten. Een overstap naar Nederland zou uiteraard een stap vooruit voor hem zijn - de Nederlandse speelstijl past wel bij hem. Maar op dit moment speelt hij nog voor Lokomotiv en hij kan alleen maar beter worden."
Feyenoord zou niet de enige geïnteresseerde zijn. Ook Juventus, AS Monaco en het Russische Lokomotiv Moskou zouden lonken naar de diensten van de Bulgaar.
ik pak alles waar ik aan kan komen, hoeveel het er worden weet ik nog niet. Vanavond weer ff hengelen aangezien ik uitga in tilliestad. Als ik over heb gooi ik het wel op fok.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mocht je er meer kunnen regelen dan graag. Zullen er heel veel zijn die nu losse kaarten zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |