Volgens mij zie je nou toch iemand over het hoofd hoor.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:57 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
we hebben momenteel gewoon niets onder contract staan met inzicht in talent, niet bij de jeugd, niet bij de trainers, niet bij de scouts. triest, maar anders is het niet...
Tim = Held.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:41 schreef Tomasso het volgende:
Tim Vincken
Iemand had het over hem zag ik
Misschien wordt het idd tijd dat Jorien zijn belachelijke salariseisen openbaar maakt. Bovendien leidt dat ook weer fijn de aandacht van hem afquote:Op donderdag 2 november 2006 15:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Volgens mij zie je nou toch iemand over het hoofd hoor.
Omdat'ie de achterlijn kan halen + een bal de 16 in krijgt.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:36 schreef feyenoord-dude het volgende:
Waarom is Vincken zo populair? Komt tekort voor de top, zie je nu al.
Whehehe, je hele post slaat nergens op.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat'ie de achterlijn kan halen + een bal de 16 in krijgt.
Itt die balverspelende neger die godzijdank nog even buitenspel staat.
Door dat "Komt nu al tekort voor de top" gezanik zal het ook nooit wat worden, nee weet je wat? We zetten die Finse wervelwind erin.
Misschien omdat hij één van de weinige spelers is uit de Feyenoord-jeugd, naast De Guzman/Zuiverloon en tussen haakjes Sprockel/Loovens en Snoyl?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:36 schreef feyenoord-dude het volgende:
Zo populair is ie niet hoor. Valt reuze mee.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:36 schreef feyenoord-dude het volgende:
Kras op manquote:Op donderdag 2 november 2006 19:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Whehehe, je hele post slaat nergens op.
Vincken was afgelopen zondag waardeloos tegen Roda JC. Kolkka kwam voor Tim in de plaats en speelde vele malen beter. Diverse goede passes op charidinges, waar Vincken niks liet optekenen.
Hij is te licht en komt te kort voor de top. Dat was al duidelijk toen hij voor het eerst in het eerste speelde.
Probleem is dat hij de achterlijn vaak niet eens haalt, hij heeft maar een beperkte techniek.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kras op man
Vincken straalt in 10 minuten meer gevaar uit dan Kolkka in 5 matches.
Achterlijn halen, snelheid, toch eens een pass in de 16.. Dat waar Kolkka dat eens in de zoveel tijd doet.
Kolkka's beste plek is centraal in de oven.
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:29 schreef Keltie het volgende:
Zelfde techniek als Overmars (ook dezelfde breekbare poten, lijk het jammer genoeg op).quote:Op donderdag 2 november 2006 20:33 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Probleem is dat hij de achterlijn vaak niet eens haalt, hij heeft maar een beperkte techniek.
Maar over Kolkka heb je gelijk![]()
Overmars had dan nog zijn snelheid mee, weet niet of Vincken zo snel is.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zelfde techniek als Overmars (ook dezelfde breekbare poten, lijk het jammer genoeg op).
Bal aannemen en rennen. Als het elftal er beter op in zou spelen ken het best geinig worden
Start ietwat traag, maar op gang vind ik hem best rap.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:54 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Overmars had dan nog zijn snelheid mee, weet niet of Vincken zo snel is.
Heb je de hele wedstrijd tegen Roda gezien?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kras op man
Vincken straalt in 10 minuten meer gevaar uit dan Kolkka in 5 matches.
Achterlijn halen, snelheid, toch eens een pass in de 16.. Dat waar Kolkka dat eens in de zoveel tijd doet.
Ik zou bevestigend moeten antwoorden, maar na zo'n zaterdagavond...quote:Op vrijdag 3 november 2006 07:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb je de hele wedstrijd tegen Roda gezien?
'quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:19 schreef Grimm het volgende:
wat is d't met de ceulaar dan?
Das lastig als de bal nauwelijks voorin komt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
:
Daarnaast vind ik dat het elftal de bal te weinig over rechts gooid.
Zo heel veel ballen krijgt Vincken ook niet.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:01 schreef Keltie het volgende:
Zie Vincken er vaak genoeg voorbij gaan.. Die gast is nu al 10x beter dan Castelen en Kolkka bij elkaar.
Te weinig techniek? Wat moet'ie doen dan? Met de rug naar de tegenstander staan, de bal in de voet aannemen, over de tegenstander heenwippen, de bal op z'n knie aannemen en zo al hooghoudend de bal in het doel lopen?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:01 schreef Keltie het volgende:
Zie Vincken er vaak genoeg voorbij gaan.. Die gast is nu al 10x beter dan Castelen en Kolkka bij elkaar.
Te weinig techniek? Wat moet'ie doen dan? Met de rug naar de tegenstander staan, de bal in de voet aannemen, over de tegenstander heenwippen, de bal op z'n knie aannemen en zo al hooghoudend de bal in het doel lopen?
helaas is hij een van de weinigen, anderen zullen lekker hebben zitten playstationen ofzoquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:00 schreef Luni het volgende:
Waarom was de twee dagen rust na het echec tegen ajax een meesterzet?
“Sommige supporters stelden dat vernederd worden kennelijk een beloning van twee vrije dagen
oplevert. Ik heb met een enorm kutgevoel thuisgezeten. De muren kwamen op me af. Voor mij waren het twee eindeloos durende strafdagen.”
Wat denk je dan. Dat Buijs ook gaat zeggen dat ie lekker heeft zitten Playstationnen? Denk je nou echt dat hij 2 dagen lang voor zich uit heeft lopen staren op de bank? Nadenkend over Feyenoord.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:08 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
helaas is hij een van de weinigen, anderen zullen lekker hebben zitten playstationen ofzo
Daar moest ik ook direct aan denken jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, gelijk na het filmpje van Richard W.![]()
hij is de enige met clubliefde in z'n donder en is net zo ziek van een nederlaag als ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:03 schreef cohen het volgende:
[..]
Wat denk je dan. Dat Buijs ook gaat zeggen dat ie lekker heeft zitten Playstationnen? Denk je nou echt dat hij 2 dagen lang voor zich uit heeft lopen staren op de bank? Nadenkend over Feyenoord.
Die jongen weet precies hoe hij vriendjes kan worden met het publiek. Alleen maar roepen dat je snoeihard moet spelen. Maar wat heeft Buijs laten zien in het veld? 2x een tackle om het publiek tevreden te houden. En buiten het veld roepen dat je hard moet werken, kloten uit je lijf lopen etc. Ik vind het maar een mannetje. Grote bek, maar op het veld laat hij niks zien.
Scheelt dat ik die vergelijking dan ook heel niet wilde makenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:18 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Daar moest ik ook direct aan denken ja![]()
Mwah, ik vind het wel een Feyenoorder qua spelen. Werkt hard die knaap. In zijn tijd bij Excelsior viel hij me ook altijd al op. Toen was het echt een van de beste spelers van Excelsior en bij Groningen heeft hij ook wel wat laten zien vind ik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:03 schreef cohen het volgende:
[..]
Wat denk je dan. Dat Buijs ook gaat zeggen dat ie lekker heeft zitten Playstationnen? Denk je nou echt dat hij 2 dagen lang voor zich uit heeft lopen staren op de bank? Nadenkend over Feyenoord.
Die jongen weet precies hoe hij vriendjes kan worden met het publiek. Alleen maar roepen dat je snoeihard moet spelen. Maar wat heeft Buijs laten zien in het veld? 2x een tackle om het publiek tevreden te houden. En buiten het veld roepen dat je hard moet werken, kloten uit je lijf lopen etc. Ik vind het maar een mannetje. Grote bek, maar op het veld laat hij niks zien.
Had ik niet verwacht. Jammer. Zal wel een hattrick scorenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
Danko Lazovic is vrijgesproken dus die is er bij a.s. Zondag tegen jullie![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:23 schreef Keltie het volgende:
Hij trekt een "WANBELEID" shirt aan en dat laat'ie zien als'ie scoort
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:23 schreef Keltie het volgende:
Hij trekt een "WANBELEID" shirt aan en dat laat'ie zien als'ie scoort
En die jeugdspeler is...quote:Lodewijks heeft een knieblessure en zit als gevolg daarvan niet op de bank. Derde doelman Sherif Ekramy staat nog weken buitenspel door een schouderblessure, wat tot gevolg heeft dat er een jeugdkeeper plaatsneemt op de reservebank.
Met jeugdkeeper zullen ze aerts niet bedoelen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En die jeugdspeler is...
Doedee is ook geblesseerd dacht ik
Edit: Owja, Aerts staat ook nog onder contract bij Feyenoord, helemaal vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |