abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43132298
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:44 schreef feyenoord-dude het volgende:
Erwin Koeman moet toch even naar z'n broer kijken als ie denkt dat goede spelers niet naar Nederland komen.
Dat heet nou scouten !!
Goede spelers komen ook niet naar PSV , het zijn de minder bekende die de overstap naar Nederland nog wel willen maken om daarna over te stappen naar een grotere competitie..
Probleem van Feyenoord is het behouden van de betere spelers ...
de meeste van de vertrokken spelers spelen in grote competities ...
Ghaly , v Persie , Sno , Tomasson , Cruz etc etc...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_43132367
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:01 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Sno
Ja Schotland is een grote competitie
pi_43132554
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:03 schreef mister_popcorn het volgende:
hmm ff schrikken voor niets dus
Ik zit geloof ik met nog iemand van hiero (naast erasmusch) in die bus van Bulldog, dus ik dacht ff dat het die kerel was, wat op zich niet vreemd zou zijn namelijk
Zit ik ook in gezelligggg
Feijenoord Rotterdam
pi_43132558
Heeft iemand dat filmpje nog met 'heb je ook zo'n hekel aan die club uit amsterdam' waarbij 100en feyenoord supporters over frans bauer muziek heenschreeuwen?

Edit: oh, het waren utrechters.

Toch: .

http://www.youtube.com/watch?v=D8FnA26OA4g
Kutkloon.
pi_43132605
Vorige topic
pi_43134022
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:01 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Dat heet nou scouten !!
Talenten zijn toch ook goede spelers? Erwin loopt altijd te mekkeren over de beperkingen van de Nederlandse competitie. Als er nou eens fatsoenlijk gescout werd, ipv dat hij spelers als Kolkka haalde...
quote:
Goede spelers komen ook niet naar PSV , het zijn de minder bekende die de overstap naar Nederland nog wel willen maken om daarna over te stappen naar een grotere competitie..
Zou voor Feyenoord ook moeten gelden, maar daar wil geen hond heen nu, dankzij het wanbeleid.
quote:
Probleem van Feyenoord is het behouden van de betere spelers ...
Ghaly , v Persie , Sno , Tomasson , Cruz etc etc...
Ghaly was te wisselvallig (al hadden ze die NOOIT weg mogen doen, het te smalle middenveld heeft ons misschien wel het kampioenschap gekost) van Persie is weggejaagd, Sno was niet goed genoeg, Tomasson was niet meer te behouden (al had ie wel bij moeten tekenen zodat we er nog wat aan verdiend hadden), Cruz was ook niet meer te behouden.
  woensdag 1 november 2006 @ 13:08:13 #57
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43134089
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:12 schreef BiMeWet het volgende:
Heeft iemand dat filmpje nog met 'heb je ook zo'n hekel aan die club uit amsterdam' waarbij 100en feyenoord supporters over frans bauer muziek heenschreeuwen?

Edit: oh, het waren utrechters.

Toch: .

http://www.youtube.com/watch?v=D8FnA26OA4g
mooi
  woensdag 1 november 2006 @ 16:09:46 #58
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_43140386
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:09 schreef Staanplaats het volgende:
MarkNMGN, misschien dit jaar weer een dealtje? hehe..
Denk het wel, denk alleen niet de zelfde hoeveelheden als vorig jaar , of was jij dat niet met die 11 kaarten?
Ben nl. niet zo vaak meer in Nijmegen, en denk ook niet dat je nu 4 kaarten per scc kan krijgen op een NEC kaart.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  woensdag 1 november 2006 @ 16:16:02 #59
139407 jorienvdherik
pi_43140607
Owja NEC combi pff
  woensdag 1 november 2006 @ 16:37:42 #60
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43141404
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:06 schreef feyenoord-dude het volgende:

Ghaly was te wisselvallig (al hadden ze die NOOIT weg mogen doen, het te smalle middenveld heeft ons misschien wel het kampioenschap gekost) van Persie is weggejaagd, Sno was niet goed genoeg, Tomasson was niet meer te behouden (al had ie wel bij moeten tekenen zodat we er nog wat aan verdiend hadden), Cruz was ook niet meer te behouden.
Sno heeft volgens mij nooit een kans gekregen. Ik vind het dommer dat ze Zuiverloon hebben weggedaan.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_43141865
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:37 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Ik vind het dommer dat ze Zuiverloon hebben weggedaan.
Ik vind hem geen topper, maar hij is niks minder dan Tiendalli, dus das weggegooid geld geweest.
pi_43141906
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:49 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik vind hem geen topper, maar hij is niks minder dan Tiendalli, dus das weggegooid geld geweest.
Tiendalli zit nog niet super in zijn vel. Ik zie meer in Tiendalli dan in Zuiverloon. Zuiverloon maakt ook nog grote fouten waaruit doelpunten vallen.
  woensdag 1 november 2006 @ 17:14:40 #63
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_43142772
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Tiendalli zit nog niet super in zijn vel. Ik zie meer in Tiendalli dan in Zuiverloon. Zuiverloon maakt ook nog grote fouten waaruit doelpunten vallen.
Ik denk ook dat Tiendalli in potentie beter is dan Zuiverloon
kankelul.
  woensdag 1 november 2006 @ 18:22:24 #64
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43145211
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:14 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ik denk ook dat Tiendalli in potentie beter is dan Zuiverloon
maar zuiverloon komt uit eigen jeugd terwijl tiendalli een jood is.
pi_43146934
quote:
De Guzman genomineerd voor titel Golden Boy

Jonathan de Guzman is door het Italiaanse Tuttosport genomineerd voor de inmiddels prestigieuze award van Golden Boy, het grootste talent van Europa. De eerste titel ging ooit naar Rafael van der Vaart. Uit de Nederlandse competitie behoren verder Babel, Emanuelson, Afellay en Dembele tot de 40 genomineerden. Grootste kanshebber lijkt Messi te zijn.
pi_43150445
quote:
PSV zal op korte termijn maatregelen nemen om de veiligheid van de eigen supporters verder te garanderen. Dat betekent onder meer dat de netten voor het bezoekersvak teruggehangen worden, aldus veiligheidsmanager Wijnveld.

Naar aanleiding van een aantal wedstrijden en natuurlijk het duel met Galatasaray, zullen we de netten terug gaan hangen, meldt Frank Wijnveld woensdagmiddag. Op verzoek van supportersvereniging PSV Fans United hebben we destijds de service voor onze bezoekers verhoogd, maar gebleken is dat zij daar nog niet allemaal aan toe zijn. Wijnveld betreurt het dat de club alle bezoekende supportersgroepen over een kam moet scheren, maar het gaat om de veiligheid van onze eigen supporters. Die staat voorop, daarom brengen we deze beperkingen spoedig weer aan. PSV zal ook de grote lexaanwand terugplaatsen, waardoor voorwerpen onmogelijk meer uit het vak gegooid kunnen worden
Gelukkig zijn wij dit jaar al daar heen geweest. Kon je nog genieten van een netloos uitvak.
Feijenoord Rotterdam
pi_43150771
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:09 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Denk het wel, denk alleen niet de zelfde hoeveelheden als vorig jaar , of was jij dat niet met die 11 kaarten?
Ben nl. niet zo vaak meer in Nijmegen, en denk ook niet dat je nu 4 kaarten per scc kan krijgen op een NEC kaart.
Waren er 14 vorig jaar Toch? haha naja zoiets
Goed bevallen. Ik zal wel ff inventariseren en rondvragen!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_43150921
Sno, is terecht weggestuurd. Iemand die open en bloot zit te vertellen dat hij een ajax-hart heb, moet op tyften..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_43156954
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:48 schreef Staanplaats het volgende:
Sno, is terecht weggestuurd. Iemand die open en bloot zit te vertellen dat hij een ajax-hart heb, moet op tyften..
Dom van hem, maar daarom meteen wegsturen vind ik ook niet nodig. Als het echt een topper was geweest, had je hem om die reden niet weg moeten sturen, wel een dikke waarschuwing om zo'n uitspraak.
  woensdag 1 november 2006 @ 23:15:54 #70
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_43157190
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:09 schreef feyenoord-dude het volgende:

[..]

Dom van hem, maar daarom meteen wegsturen vind ik ook niet nodig. Als het echt een topper was geweest, had je hem om die reden niet weg moeten sturen, wel een dikke waarschuwing om zo'n uitspraak.
Is wel nodig. We zijn geen ajaxII.
A.M.A.B
pi_43157795
Wie staat er zondag bij jullie nu in de spits
pi_43157923
Ali B
pi_43158070
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ali B
dan ........
pi_43158356
Ik ben er ook tegen NEC.. maar dan in een suf kut vak.
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_43158443
Ik wil ook gaan, maar de nacht ervoor is Qlimax.... Vorige keer na Q-base ook meteen door gegaan naar Sparta uit. Ik kan je vertellen dat met je spacekop op de tribune echt geen pretje is
  woensdag 1 november 2006 @ 23:59:34 #76
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43158510
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:45 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

dan ........
Ali is een goaltjesdief
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_43159300
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:15 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Is wel nodig. We zijn geen ajaxII.
Nou...
pi_43159398
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wil ook gaan, maar de nacht ervoor is Qlimax.... Vorige keer na Q-base ook meteen door gegaan naar Sparta uit. Ik kan je vertellen dat met je spacekop op de tribune echt geen pretje is
Prioriteiten stellen
  donderdag 2 november 2006 @ 02:57:13 #79
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_43161441
quote:
Lekker hard gaan als Feyenoord scoort
kankelul.
pi_43162257
quote:
Geweldig man, half leip naar het stadion gaan, vroeger zat de halve trein er vol mee, die gelijk van een feest door gingen.

En je weet het hè, voor de 25 jaar en ouderen onder ons, 25 november Parkzicht Reuinie in het Maasgebouw!
pi_43162864
quote:
Op donderdag 2 november 2006 07:54 schreef Luni het volgende:
En je weet het hè, voor de 25 jaar en ouderen onder ons, 25 november Parkzicht Reuinie in het Maasgebouw!
Volgens mij zijn er weinig 25+ers in dit topic
tvp
pi_43167176
quote:
Op donderdag 2 november 2006 09:01 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er weinig 25+ers in dit topic
Houden zo
pi_43167203
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:26 schreef feyenoord-dude het volgende:

[..]

Houden zo
Want?
pi_43167435
quote:
COMMISSIE KERKUM VOOR HET EERST BIJEEN

De Commissie Kerkum, die, op verzoek van de directie van Feyenoord, kijkt naar de structuur en organisatie van de stadionclub passend binnen de nu geldende maatschappelijke normen, is voor het eerst bijeen geweest. Op verzoek en onder voorzitterschap van oud-aanvoerder en oud-voorzitter Gerard Kerkum hebben Hans Blankert, Jan de Rooij, Guus de Groot en Eddie Treijtel zitting genomen in de commissie. De commissie wordt ondersteund door Gerard Moussault (jurist) en Ad Kooimans (secretaris).

In de commissie is tevens plaats ingeruimd voor 2 supportersafgevaardigden. De verenigde supportersgroepen hebben vooralsnog te kennen gegeven deze plekken niet in te vullen.

Het advies van de Commissie Kerkum is bindend.
pi_43168492
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:27 schreef Luni het volgende:

[..]

Want?
Ze zijn oud en saai
pi_43168684
Waarom kunnen Van persie, Sno en Smolarek wel spelen in de Champions League/Grote Europese competitie, maar stelde Feyenoord deze spelers nooit op? Heeft dit te maken met beleid? of pech of onkunde?
wie zaait zal oogsten.....
pi_43168820
Mag je onze 'nuchtere' trainers Bert en Erwin voor bedanken
  donderdag 2 november 2006 @ 13:28:15 #88
139407 jorienvdherik
pi_43168898
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
zozo bindend
pi_43168952
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:26 schreef feyenoord-dude het volgende:
Mag je onze 'nuchtere' trainers Bert en Erwin voor bedanken
Das onzin, want Smolarek speelt nu ook onder Van Marwijk.
pi_43169059
Ja, nu opeens wel... Hebben wij toch niets meer aan.
pi_43171253
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:32 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ja, nu opeens wel... Hebben wij toch niets meer aan.
Smolarek is trouwens niet eens Van Marwijk z'n schuld, maar die van Gullit, die zag iets in z'n ogen dat hij het niet zou redden.

Feyenoord heeft natuurlijk de pech gehad dat een aantal spelers niet bij wilden tekenen, wat natuurlijk ook wel door hun trainer kwam.
pi_43171476
Feyenoord kan ook niet met lastige talenten omgaan, weet niet hoe dat komt.
  donderdag 2 november 2006 @ 14:47:34 #93
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43171581
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:44 schreef feyenoord-dude het volgende:
Feyenoord kan ook niet met lastige talenten omgaan, weet niet hoe dat komt.
Omdat ze van jongens van 17-18 verwachten dat ze volwassen gedrag tonen. Daar maken ze de fout. Die jongens moeten ook nog gewoon leren. Maar het probleem is ook dat ze geen figuur hebben om van te leren. Wie weet dat zo'n 2 uurtjes in de week praten met die jongens over hun toekomst wel helpt.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_43171818
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:47 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Omdat ze van jongens van 17-18 verwachten dat ze volwassen gedrag tonen. Daar maken ze de fout. Die jongens moeten ook nog gewoon leren. Maar het probleem is ook dat ze geen figuur hebben om van te leren. Wie weet dat zo'n 2 uurtjes in de week praten met die jongens over hun toekomst wel helpt.
Het probleem zit hem denk ik ook een beetje in de (wat oudere) supporters en spelers zoals Bosvelt en v. Hooijdonk. Die moeten leren de jongere generatie meer te accepteren. van Persie was niet de meest symphatieke speler nee, maar wel een wereldtopper, en als ik zag hoe die behandeld is (door zowel supporters, coach als medespelers) erger ik me dood.

Terwijl Kalou degene was die aangepakt moest worden (na een jaar willen overlopen naar PSV doe je gewoon niet), maar die kwam dan weer overal mee weg

Ik ben benieuwd wanneer de Guzman weggejaagd wordt
  donderdag 2 november 2006 @ 14:57:58 #95
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43171933
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:47 schreef Maikalo het volgende:

[..]

de vraag is dan wie zijn 'ze'. we hebben 3 trainers gehad in die tijd en allerlei andere mannetjes daar omheen, en het lukt ze allemaal niet.
daarbij wil een 17-jarige geen 2 uur per week over zijn toekomst praten

we hebben momenteel gewoon niets onder contract staan met inzicht in talent, niet bij de jeugd, niet bij de trainers, niet bij de scouts. triest, maar anders is het niet...
pi_43171990
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Messi
Ongetwijveld een goede speler, maar hij is altijd geblesseerd...Aantal wedstrijden wat de Guzman alleen al dit seizoen heeft gespeeld zijn er meer dan Messi bij zijn hele carriere bij Barcelona om het ff kort door de bocht te zeggen.... Dan verdient de Guzman hem eerder
  donderdag 2 november 2006 @ 15:00:51 #97
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43172040
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:55 schreef feyenoord-dude het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wanneer de Guzman weggejaagd wordt
De toon over de Guzman was laatst al niet erg positief vooral ook in deze topics vond ik. Dat vind ik koeman dan wel weer goed aanpakken. Alsof zo'n ventje niet eens wat minder mag spelen. Dan haal je hem er eventueel een keer uit, maar afzeiken is not-done.
  donderdag 2 november 2006 @ 15:01:33 #98
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43172064
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:59 schreef renz0r het volgende:

[..]

Messi
Ongetwijveld een goede speler, maar hij is altijd geblesseerd...Aantal wedstrijden wat de Guzman alleen al dit seizoen heeft gespeeld zijn er meer dan Messi bij zijn hele carriere bij Barcelona om het ff kort door de bocht te zeggen.... Dan verdient de Guzman hem eerder
wat wil je, dat ventje hangt van de hormoonkuren aan elkaar
pi_43172133
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:01 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

wat wil je, dat ventje hangt van de hormoonkuren aan elkaar
  donderdag 2 november 2006 @ 15:05:41 #100
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43172215
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:55 schreef feyenoord-dude het volgende:

[..]

Het probleem zit hem denk ik ook een beetje in de (wat oudere) supporters en spelers zoals Bosvelt en v. Hooijdonk. Die moeten leren de jongere generatie meer te accepteren. van Persie was niet de meest symphatieke speler nee, maar wel een wereldtopper, en als ik zag hoe die behandeld is (door zowel supporters, coach als medespelers) erger ik me dood.
In deze selectie zullen dat Lodewijks, Lucius en Timmer moeten zijn. V. Hooijdonk is voor mij afgeserveerd. Maar ik geloof dat van de oudere garde ze liever in het cafe zitten, dan je ploeg lekker te laten lopen.

En ik bedoel ook geen 2 uur achter elkaar natuurlijk. Of 1 uur mijn part. 2 keer in de week een half uurtje. Dan krijg je tenminste wel inzicht in wat ze allemaal willen. Wie dat zou moeten gaan doen? Dat weet ik ook niet
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')