Niet voor onsquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Weer lekker kut morgen dus
Dat zullen we nog weleens zienquote:
Noodgedwongen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:38 schreef Erasmusch het volgende:
Heb je een nieuwe naam trouwens?
Verspilde moeite, reageren die lui meestal niet op. Zo ben ik dus uiteindelijk viaviavia bij steve_I aanbeland.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:43 schreef Franky_G het volgende:
[..]
Noodgedwongen.
Heb de 22e van Oktober een weekban gekregen (geen idee hoe dat komt), maar die ban is nog steeds niet opgeheven, zelfs niet na meerdere e-mails....
Och die 5e plek belanden we toch wel (of 4e). Dat zal het probleem niet zijn; maar je speelt nu al niet meer om het kampioenschap en met dit team, ook als ze beter in vorm raken, veel geluk hebben, de scheids mee hebben etc. kom je in principe gewoon die voorrondes niet door. Saai seizoen dus.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:40 schreef TC03 het volgende:
'k Hoop zo dat Feyenoord morgen wint. Als dat zo is, sluit Feyenoord weer aan bij AZ. Vervolgens de 5e plek vasthouden, play-offs, en CL voetbal.![]()
Neequote:Op zaterdag 4 november 2006 23:44 schreef koningdavid het volgende:
Slory kunnen jullie best gebruiken volgens mij. Sowieso beter dan Vincken en De Ceulaer.
Iets voor in de winterstop?
Geen geld voor Slory?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:48 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Nee![]()
Er is al duidelijk aangegeven dat we in de winterstop geen geld hebben voor versterkingen![]()
Ach, hij heeft er in zijn eentje wel al meer inliggen dan al jullie spitsen bij elkaar.quote:
Ze willen bij Feyenoord geen spelers die ze aan de overwinning helpen, ze willen alleen bloed aan de paal zien na een wedstrijd.quote:Op zondag 5 november 2006 00:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ach, hij heeft er in zijn eentje wel al meer inliggen dan al jullie spitsen bij elkaar.![]()
Als het daarom ging zou jij wel een rasfeyenoorder zijnquote:Op zondag 5 november 2006 01:01 schreef Nashje het volgende:
Sloery past wel bij jullie. Irritant kutventje is 't.
Wacht maar tot die er tegen 020 er 1 of 2 in legt dan...quote:Op zondag 5 november 2006 01:01 schreef Nashje het volgende:
Mooie edit weer. Pffff....quote:Op zondag 5 november 2006 01:04 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Als het daarom ging zou jij wel een rasfeyenoorder zijn![]()
----
quote:
Daar wordt uiteraard niet tegen opgetreden, kutjodenquote:Op zondag 5 november 2006 01:01 schreef Nashje het volgende:
Bla bla bla bla...quote:Op zondag 5 november 2006 01:01 schreef Nashje het volgende:
Volgens hem zelf is het een 'sambajood'.quote:Op zondag 5 november 2006 03:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bla bla bla bla...
Heb je ook nog wat nuttigs te melden, stinkjood...
Ik klik hier ook eens. En dit is het eerste dat ik lees.quote:Op zondag 5 november 2006 03:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bla bla bla bla...
Heb je ook nog wat nuttigs te melden, stinkjood...
Leuk voor jequote:Op zondag 5 november 2006 03:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik klik hier ook eens. En dit is het eerste dat ik lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |