Ik geloof geen woord meer van wat hij allemaal zegt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:08 schreef Keltie het volgende:
Hij zegt geen rare dingen.
Dus het valt allemaal wel mee.
Zijn geloofwaarigheid is enigszins gedaald jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik geloof geen woord meer van wat hij allemaal zegt.
In de vorm van gouden handdruk ofzo bedoel je?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:20 schreef feyenoord-dude het volgende:
Die vd Herik zit gewoon te wachten tot er echt geweld gebruikt gaat worden
Zijn situatie is echt onhoudbaar, die is voor het einde van het jaar vertrokken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:47 schreef Chadi het volgende:
Die gaat echt niet zomaar weg hoor....
Denk je hetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zijn situatie is echt onhoudbaar, die is voor het einde van het jaar vertrokken.
Zodra er een net moment is, is'ie vertrokken.quote:
Neuh.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan geeft hij het stokje over aan z'n broer of zo.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:25 schreef Luni het volgende:
Iemand de Knuddestrip gelezen in het AD
quote:Ron Vlaar pas in 2007 weer in actie
Bron: Rijnmond.nl
Het herstel van Ron Vlaar verloopt minder voorspoedig dan verwacht. De Feyenoord-verdediger zal door zijn voetblessure dit kalenderjaar niet meer in actie komen. Vlaar onderging maandag een scan in het ziekenhuis. Die wees uit dat de botbreuk in zijn linkervoet nog niet volledig geheeld is. De Feyenoorder liep tijdens de voorbereiding op dit seizoen tegen het Engelse Reading de voetblessure op.
quote:Danny Buijs niet gestraft voor overtreding
Bron: Rijnmond.nl
Danny Buijs zal niet vervolgd worden voor zijn gedrag tijdens Feyenoord - FC Twente. Daar bestond lange tijd onduidelijkheid over, maar de KNVB heeft besloten geen vooronderzoek te starten. Buijs beging tegen Twente een zware overtreding op Niels Wellenberg, waarna er een opstootje ontstond. Zowel scheidsrechter Dick Jol als zijn assistenten hadden de overtreding niet gezien.
Was geen flikker aan de hand daar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt hij 2x goed weg dan.
quote:Voor de oefeninterland van Nederland tegen Engeland heeft Marco van Basten één Feyenoorder en vier voormalig Feyenoorders opgeroepen in de voorselectie.
Henk Timmer - de sluitpost van Feyenoord - zal waarschijnlijk fungeren als eerste doelman van Oranje, de enige concurrentie zal Maarten Stekelenburg van Ajax zijn, normaliter zal de Ajacied op de bank beginnen. Edwin van der Sar heeft zelf de uitnodiging geweigerd, daardoor komt er een plekje vrij en is Sander Boschker van FC Twente opgenomen.
Evander Sno - nu spelend voor Celtic - is ook door Van Basten beloond door een plaats in de voorselectie te krijgen. De volgende oud-Feyenoorders zijn opgeroepen: Dirk Kuyt, Robin van Persie, Giovanni van Bronckhorst en Evander Sno.
Voorlopige selectie
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord) en Sander Boschker (FC Twente).
Verdediging: Urby Emanuelson en John Heitinga (beiden Ajax), Tim de Cler, Kew Jaliens en Barry Opdam (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), André Ooijer (Blackburn Rovers), Khalid Boulahrouz (Chelsea) en Joris Mathijsen (HSV).
Middenveld: Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (beiden Ajax), David Mendes da Silva, Stijn Schaars en Demy de Zeeuw (allen AZ), Evander Sno (Celtic), Ibrahim Afellay (PSV), Rafael van der Vaart (HSV) en Denny Landzaat (Wigan Athletic).
Aanval: Ryan Babel en Klaas Jan Huntelaar (beiden Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Danny Koevermans (AZ), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic), Arjen Robben (Chelsea) en Dirk Kuijt (Liverpool).
Niet de schuld van Feijenoord. Heeft die jood het zelf naar gemaakt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Evander Sno bij de voorselectie voor het Nederlands elftal.... Ik gaf vorig seizoen al aan dat ik hem 4 wedstrijden in Feyenoord 2 had zien spelen, en dat hij me telkens in positieve zin opviel. Ik vond het al raar dat Feyenoord hem zo makkelijk liet gaan. Bij Celtic speelt hij CL, en nu dus ook bij de voorselectie voor het NL elftal!
Klasse beleid![]()
??? Wat heb ik gemistquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niet de schuld van Feijenoord. Heeft die jood het zelf naar gemaakt.
Ik vond hem juist altijd een uitstraling hebben dat hij veel ouder was omdat hij fysiek zo sterk is.quote:
Neemt niet weg dat het een lamme tak isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vond hem juist altijd een uitstraling hebben dat hij veel ouder was omdat hij fysiek zo sterk is.
Lachen om Mendes da Silva getuigt van weinig voetbalkennis. Die jongen kan verdomd goed controleren, dat deed ie bij NAC al uitstekend (toen ie in een wedstrijd Schaars in z'n zak had bijv.). Zou een perfecte speler voor Feyenoord zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:36 schreef opgebaarde het volgende:
Mendes da Silva, zelfs PSV'er zullen hier om lachen![]()
![]()
![]()
Wat is er mis met Huntelaar?![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:25 schreef Luni het volgende:
Iemand de Knuddestrip gelezen in het AD
Worden we bijna ajax IIquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:56 schreef Cart_man het volgende:
Sowieso zit ik niet te wachten op nog een jood in de basiself...
Nog een jood erbij, dus niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lachen om Mendes da Silva getuigt van weinig voetbalkennis. Die jongen kan verdomd goed controleren, dat deed ie bij NAC al uitstekend (toen ie in een wedstrijd Schaars in z'n zak had bijv.). Zou een perfecte speler voor Feyenoord zijn.
Omdat Ajax hem ooit heeft gehuurd?quote:
Uhu.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat Ajax hem ooit heeft gehuurd?
Dat klopt inderdaad. Hoorde dat ze gewoon woensdagmiddag daar getraind hadden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:51 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Het verhaal dat Feyenoord in aanloop naar het duel tegen FC Twente slechts een keer trainde omdat het maandag en dinsdag vrijaf kreeg blijkt niet helemaal te kloppen. De amateurclub vv Pelikaan meldt op haar website foto's van een training die vorige week in alle stilte is afgewerkt. Afgesproken zou zijn de foto's pas te plaatsen wanneer Feyenoord twee keer op rij zou winnen.
Wat niet duidelijk is, is of de geheime training op woensdagmiddag plaatsvond, nadat de spelers fel waren ontvangen tijdens de woensdagmorgentraining (na twee dagen vrijaf) of dat de spelers daadwerkelijk op dinsdag geen vrij hadden en dus in het geheim een training hebben afgewerkt.
Bekijk foto's: vv Pelikaan
Bron: Feyenoord Netwerk
Ik mis hemquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:20 schreef Cart_man het volgende:
36' Spartak Moscow [0 - 1] Inter Milan
1' [0 - 1] J.R. Cruz
Ik heb pas 2 competitiewedstrijden vanuit het stadion van hem gezien dit seizoen en hij speelde beide wedstrijden barslecht en werd nog net niet uitgefloten door zijn eigen publiek. In principe kan die goed spelen, dit seizoen laat die er helaas op paar mooie acties niks van zien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lachen om Mendes da Silva getuigt van weinig voetbalkennis. Die jongen kan verdomd goed controleren, dat deed ie bij NAC al uitstekend (toen ie in een wedstrijd Schaars in z'n zak had bijv.). Zou een perfecte speler voor Feyenoord zijn.
Gelukkig is er een opstapplaats in Heteren.... Ik woon namelijk vlak bij Nijmegen, en ik moet er niet aan denken om eerst naar Rotterdam te reizen en dan weer terug. En op de terugweg weer hetzelfde liedje.quote:VERPLICHT BUSVERVOER BIJ NEC-FEYENOORD
Feyenoord-supporters die op zondag 26 november aanstaande (12.30 uur) de wedstrijd NEC-Feyenoord willen bijwonen zullen hiervoor gebruik moeten maken van verplicht busvervoer. De Nijmeegse autoriteiten hebben voor deze wedstrijd voor de Rotterdamse aanhang de buscombiregeling verplicht gesteld. Daarmee komt een einde van een reeks van jaren dat het Legioen op eigen vervoer naar ‘de oudste stad van Nederland’ kon reizen.
Vorig seizoen deden zich rond het treffen tussen beide clubs enkele vechtpartijtjes voor op de zogenaamde Hazekamptribune- het deel van Het Goffertstadion waar zich de harde kern van NEC bevindt. Feyenoord-supporters hadden zich toegang verschaft tot dit deel van het stadion. Na afloop van de wedstrijd kwam het tot kleine opstootjes buiten het stadion. Door deze incidenten zijn de verhoudingen tussen supporters van beide clubs verscherpt, hetgeen dus de directe aanleiding vormt voor het opleggen van een combiregeling.
Feyenoord, dat beseft dat haar uitkaarthouders niet betrokken waren bij de incidenten, respecteert het Nijmeegse besluit. Om het combileed enigszins te verzachten wordt een groot deel van de aanhang in staat gesteld met de bus vanaf Heteren te vertrekken. Het overige deel van de supporters dat de wedstrijd wil bezoeken heeft de keuze uit de opstapplaatsen Rotterdam en Utrecht. De voorverkoop voor deze wedstrijd start op woensdag 8 november voor de houders van een Diamondcard. Als de regeling zonder problemen verloopt, is de kans groot dat bij een volgende wedstrijd in Nijmegen weer een vrij-vervoersregeling van kracht zal zijn.
Overigens heeft Feyenoord vandaag de KNVB gevraagd te bemiddelen bij het probleem dat is ontstaan rond de wedstrijd Willem II-Feyenoord op zondag 12 november. Maandag werd bekend dat Feyenoord-supporters worden verplicht per buscombi naar Tilburg te reizen. Feyenoord heeft haar medewerking hieraan geweigerd omdat er volgens de Rotterdamse club geen plausibele argumenten aanwezig zijn voor een dergelijke veiligheidsmaatregel. De Feyenoord Supportersvereniging heeft inmiddels supporters-koepelorganisatie SOVS ingeschakeld.
Wij zijn vriendjes met niemand.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jullie zijn toch vriendjes met nek.
Dat zou helemaal schandalig zijn na al die beloftes de afgelopen jaren. Maar ik ga verwacht eigenlijk wel dat het dit jaar wel vrij vervoer wordt ipv zo'n nutteloze half buscombi / half auto combi. Gebeurt toch nooit wat in arnhemquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vitesse uit is ook een combi toch???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |