Ik geloof geen woord meer van wat hij allemaal zegt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:08 schreef Keltie het volgende:
Hij zegt geen rare dingen.
Dus het valt allemaal wel mee.
Zijn geloofwaarigheid is enigszins gedaald jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik geloof geen woord meer van wat hij allemaal zegt.
In de vorm van gouden handdruk ofzo bedoel je?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:20 schreef feyenoord-dude het volgende:
Die vd Herik zit gewoon te wachten tot er echt geweld gebruikt gaat worden
Zijn situatie is echt onhoudbaar, die is voor het einde van het jaar vertrokken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:47 schreef Chadi het volgende:
Die gaat echt niet zomaar weg hoor....
Denk je hetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zijn situatie is echt onhoudbaar, die is voor het einde van het jaar vertrokken.
Zodra er een net moment is, is'ie vertrokken.quote:
Neuh.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan geeft hij het stokje over aan z'n broer of zo.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:25 schreef Luni het volgende:
Iemand de Knuddestrip gelezen in het AD
quote:Ron Vlaar pas in 2007 weer in actie
Bron: Rijnmond.nl
Het herstel van Ron Vlaar verloopt minder voorspoedig dan verwacht. De Feyenoord-verdediger zal door zijn voetblessure dit kalenderjaar niet meer in actie komen. Vlaar onderging maandag een scan in het ziekenhuis. Die wees uit dat de botbreuk in zijn linkervoet nog niet volledig geheeld is. De Feyenoorder liep tijdens de voorbereiding op dit seizoen tegen het Engelse Reading de voetblessure op.
quote:Danny Buijs niet gestraft voor overtreding
Bron: Rijnmond.nl
Danny Buijs zal niet vervolgd worden voor zijn gedrag tijdens Feyenoord - FC Twente. Daar bestond lange tijd onduidelijkheid over, maar de KNVB heeft besloten geen vooronderzoek te starten. Buijs beging tegen Twente een zware overtreding op Niels Wellenberg, waarna er een opstootje ontstond. Zowel scheidsrechter Dick Jol als zijn assistenten hadden de overtreding niet gezien.
Was geen flikker aan de hand daar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt hij 2x goed weg dan.
quote:Voor de oefeninterland van Nederland tegen Engeland heeft Marco van Basten één Feyenoorder en vier voormalig Feyenoorders opgeroepen in de voorselectie.
Henk Timmer - de sluitpost van Feyenoord - zal waarschijnlijk fungeren als eerste doelman van Oranje, de enige concurrentie zal Maarten Stekelenburg van Ajax zijn, normaliter zal de Ajacied op de bank beginnen. Edwin van der Sar heeft zelf de uitnodiging geweigerd, daardoor komt er een plekje vrij en is Sander Boschker van FC Twente opgenomen.
Evander Sno - nu spelend voor Celtic - is ook door Van Basten beloond door een plaats in de voorselectie te krijgen. De volgende oud-Feyenoorders zijn opgeroepen: Dirk Kuyt, Robin van Persie, Giovanni van Bronckhorst en Evander Sno.
Voorlopige selectie
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord) en Sander Boschker (FC Twente).
Verdediging: Urby Emanuelson en John Heitinga (beiden Ajax), Tim de Cler, Kew Jaliens en Barry Opdam (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), André Ooijer (Blackburn Rovers), Khalid Boulahrouz (Chelsea) en Joris Mathijsen (HSV).
Middenveld: Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (beiden Ajax), David Mendes da Silva, Stijn Schaars en Demy de Zeeuw (allen AZ), Evander Sno (Celtic), Ibrahim Afellay (PSV), Rafael van der Vaart (HSV) en Denny Landzaat (Wigan Athletic).
Aanval: Ryan Babel en Klaas Jan Huntelaar (beiden Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Danny Koevermans (AZ), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic), Arjen Robben (Chelsea) en Dirk Kuijt (Liverpool).
Niet de schuld van Feijenoord. Heeft die jood het zelf naar gemaakt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Evander Sno bij de voorselectie voor het Nederlands elftal.... Ik gaf vorig seizoen al aan dat ik hem 4 wedstrijden in Feyenoord 2 had zien spelen, en dat hij me telkens in positieve zin opviel. Ik vond het al raar dat Feyenoord hem zo makkelijk liet gaan. Bij Celtic speelt hij CL, en nu dus ook bij de voorselectie voor het NL elftal!
Klasse beleid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |