Oooh, helloween!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:55 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag maar even luisteren naar Helloween op Halloween![]()
![]()
Toch een beetje nostalgie erbij halen.
Allemaal moeten ze nodig naar de kapperquote:
Dan ik ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:20 schreef freud het volgende:
[..]
Allemaal moeten ze nodig naar de kapper.
wel nog wat kunnen fotograferen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:16 schreef Puckzzz het volgende:
mogguh! ik zit met een jas aan achter mijn buro zo koud heb ik hetmaar de eigenaar van het gebouw vind het nog te vroeg in het jaar om de verwarming aan te doen
gisteren is het helemaal misgegaan met dat mooie licht, ik heb het gemist, álles zat tegen. er bleek een omleiding te zijn, keidruk vrachtverkeer door de woonwijken van Uden...ik zag het mooie licht voor mijn ogen verdwijnenmaar koppig als ik ben ben ik toch het bos ingetrokken. (dat was best eng zo'n groot bos in het donker in je eentje
)
Mwahhhh....quote:
dat zal handig typen met handschoenen aanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:39 schreef Yoni het volgende:
In de kou moeten werken sucks big time. Weet er alles van. Ik heb een poosje op een project bij de ING gezeten in Rotterdam. Wegens plaatsgebrek (ja in die enorme torens in R'dam is plaatsgebrek) zaten we in een soort van magazijn op de 23e verdieping. Elke keer vergaten ze weer dat wij er zaten en lieten ze de verwarming uit. Midden in december. Zat je daar met je winterjas aan, sjaal om en handschoenen aan achter je laptopje![]()
daar heb ik speciale handschoenen voor gehaald, aangezien ik zo kort op de serverroom zit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat zal handig typen met handschoenen aan
hehe die dingen zijn heel handig:p liggen in ons dorp in alle kleuren... voor 1 euro per paarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
daar heb ik speciale handschoenen voor gehaald, aangezien ik zo kort op de serverroom zit.
Standaard aan vanaf half november.
de topjes van mn vingers zijn daaruit geknipperd
@ foto hierboven
Wij hebben zo'n licht nu niet, altijd pas in het donker thuis enzo
Nogmaals gefeli met je aankoopquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Oooooh de 30D en de lensjes en batterygrip zijn binnen. De flitser komt later. Maar oh my god, zelfs het geluidje als de foto wordt gemaakt is geil. Alles is geil. Ik ben verliefd.![]()
Hoe duur is die grip eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Oooooh de 30D en de lensjes en batterygrip zijn binnen. De flitser komt later. Maar oh my god, zelfs het geluidje als de foto wordt gemaakt is geil. Alles is geil. Ik ben verliefd.![]()
en dan is scherpstellen het voorspel?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:25 schreef CocaColaLight het volgende:
Feli![]()
Klaarkomen met een druk op de knop![]()
Het speelde een beetje in op deze post van haar:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en dan is scherpstellen het voorspel?
nou dan ben je snel klaar he
feli Lotte!
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:43 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zojuist een ieniemienie orgasme had toen ik op 'bestelling plaatsen' klikte.
We hadden toch niks te doen daarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat zal handig typen met handschoenen aan
Hier schijnt de zonquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:32 schreef WurM het volgende:Ik was vet nat, toen ik op school kwam...
Nederland!
* CocaColaLight slaat zichzelf op de vingers, nee niet die opmerking typen nee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:39 schreef Puckzzz het volgende:
dat ben ik nou nooit
zal wel komen omdat ik niet meer naar school ga
Er was iets met geur en douchen en nat wordenquote:
Puckzzz, hoe dubbel wil je dat ik deze post interpreteerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:39 schreef Puckzzz het volgende:
dat ben ik nou nooit
zal wel komen omdat ik niet meer naar school ga
LOL ik had ook al voor de veilige optie gekozenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:46 schreef freud het volgende:
[..]
Puckzzz, hoe dubbel wil je dat ik deze post interpreteer.
met jouw nick lijkt me de freudiaanse wel geinigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:46 schreef freud het volgende:
[..]
Puckzzz, hoe dubbel wil je dat ik deze post interpreteer.
Woeiquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:05 schreef An24 het volgende:
![]()
Pff gaar van de bajesklantjes...nu even boodschapje doen, notaris bellen, en inpakken. Donderdag een betaalde shoot en vrijdag krijg ik de sleutel![]()
Ken het ergens van ben nu ook bezig om de zooi op te ruimen die de policy's aangericht hebben.....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Woei![]()
Ik heb hier net een probleem met een applicatie opgelost wat achteraf niet eens mijn probleem had moeten zijn
Ik ga zo maar even een glas met Jim Beam vullen.... En ja, ik heb nu Helloween opstaan...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:01 schreef PKfotografie het volgende:
zooo ben er weer.
koffie mok gevuld.
dus kan er weer tegen aan
(5 min want dan is hij wel leeg maar ach)
Cappuccino hierquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ga zo maar even een glas met Jim Beam vullen.... En ja, ik heb nu Helloween opstaan...![]()
Omdat ze dan een fatsoenlijk uiterlijk hebben voor Halloween feest...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:28 schreef Ynske het volgende:
zo zeg nu weet ik ook weer waarom ik het ov niet echt top vind...
ben om 5 uur vertrokken op t werk (leidschendam) en kwam om 8 uur thuis aan (utrecht)
waarom koppen mensen treinen?
was dat niet afgelopen weekend?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Omdat ze dan een fatsoenlijk uiterlijk hebben voor Halloween feest...![]()
niet echt neequote:maar jech.. niet fijn...
![]()
31 oktober. Samhain of ook wel Halloween genoemdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
was dat niet afgelopen weekend?
[..]
niet echt nee
bordjes langs de spoorlijn monteren...
treinkoppen alleen toegestaan tussen 12 en 13 uur
Krijg je er van, als je al jaren in de metal en heidense invloeden rondwandeld..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Jij bent goed op de hoogte.Vroegah toen ik nog die-hard Wiccan was vierde ik het nog. Met kaarsjes en pompoensoep enzo.
"piel" zequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ga straks slapen, morgen gaat de wekker om kwart voor fucking zes. Ja fijn, school. Och nou ja, de hele dag met mijn nieuwe dochter (30D) pielen is voor mij een fijne dag.
Leuk geboortekaartje:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ga straks slapen, morgen gaat de wekker om kwart voor fucking zes. Ja fijn, school. Och nou ja, de hele dag met mijn nieuwe dochter (30D) pielen is voor mij een fijne dag.
Hoi!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:47 schreef guitarist.nl het volgende:
Hoi, ik ben steeds meer met fotografie bezig
Dus mag ik vast wel even hier tvp'en.. ?
ik lag volledig in coma, heb er niets van meegekregenquote:Op woensdag 1 november 2006 09:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Lekker stormpje afgelopen nacht en deels nog aanwezig. Stond vanacht al op het punt uit bed te gaan en naar strand of in ieder gevalw ater te gaan. Toch maar niet gedaan, foto's maken is dan lastig.:-) Maar het trok me ergens wel!!!
Same here. Kat tegen me aan en coma.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:10 schreef Puckzzz het volgende:
ik lag volledig in coma, heb er niets van meegekregen
Dat is meestal zo met slowchat, maar af en toe zou er ook best wel wat leuks voorbij komenquote:Op woensdag 1 november 2006 09:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoi!
natuurlijk, maar hier wordt voornamelijk slap geauwehoerd
Is ook beter en normaal denk ikquote:Op woensdag 1 november 2006 09:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik lag volledig in coma, heb er niets van meegekregen
quote:Op woensdag 1 november 2006 09:12 schreef freud het volgende:
[..]
Same here. Kat tegen me aan en coma.
Vanmorgen mijn zoon naar school gebracht, lagen wel een paar bomen om, helaas geen camera bij me. :0quote:Op woensdag 1 november 2006 09:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Lekker stormpje afgelopen nacht en deels nog aanwezig. Stond vanacht al op het punt uit bed te gaan en naar strand of in ieder gevalw ater te gaan. Toch maar niet gedaan, foto's maken is dan lastig.:-) Maar het trok me ergens wel!!!
ja bomen koppen daar doen ze niet aan bij de NSquote:Op woensdag 1 november 2006 09:49 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
Ik ben ook weer veilig op mijn werk aangekomen. Wel lekker veel vertraging enzo, 't stormt een beetje en meteen rijden de treinen nóg minder vaak.
En op tijd rijden dat kunnen ze mischien eind 2007 een keer gaan belovenquote:Op woensdag 1 november 2006 10:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja bomen koppen daar doen ze niet aan bij de NS
Dat op tijd rijden gaat ze echt nooit lukkenquote:Op woensdag 1 november 2006 10:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En op tijd rijden dat kunnen ze mischien eind 2007 een keer gaan beloven
Tijd voor een stel ME-ers met 'kut-Mechelaars' die een beetje druk zetten op het in- en uitstappende volkquote:Op woensdag 1 november 2006 10:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat op tijd rijden gaat ze echt nooit lukken![]()
Hoewel ik gistermorgen wel een conducteur had die goed zijn best deed. Die floot al terwijl er nog mensen aan het úitstappen waren en echt iedereen nog in moest stappen.
Is wel weer eens wat anders dan al die sein- en wisselstoringen!quote:Op woensdag 1 november 2006 11:20 schreef Shadow47 het volgende:
en dan krijgen de passagiers gewoon de schuld van de vertragingen!
"Wegens het in- en uitstappen van passagiers op perron 2 is de trein richting Rotterdam 25 minuten vertraagd"....
quote:Op woensdag 1 november 2006 10:48 schreef freud het volgende:
Misschien een kantelmechanisme? Niets zo effectief voor het uitstappen als een goeie helling met schudmechanisme.
De Italiaanse oplossing, gewoon een kwartier extra inplannen, en dan vlak voor je eindstation tien minuten stil gaan staan om stipt op tijd binnen te kunnen lopenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:16 schreef umberrella het volgende:
hahaha ach als de treinen met het nieuwe rooster straks minder vaak gaan rijden dan is er meer ruimte op het spoor dus dan komen ze vast wel op tijd :p
quote:Dear Friends,
Please excuse me for inconvience cause by this message.
My name is Valentin. I'm student and I live with my mother in city Kaluga, Russia, located 200km from Moscow. My mother is invalid. She cannot see and she receive pension from government very rare which is not enought even for medications.
I work very hard every day to be able to buy the necessities for my mother, but my salary is very small, because my studies still not finished.
Due to the deep crisis in our country, the authorities stoped gas in our district and now we cannot heat our home. I don't know what to do, because the winter is coming and the weather will be very cold. I am very afraid that the temperature inside our home will be very cold and we will not be able to survive.
Therefore I collected several e-mail addresses and thanks to the free internet access at our local library I decided to appeal to you with prayer in my heart for small help. If you have any old sleeping bag, portable stove, electric heater, warm clothes, electric water-boiler, canned and dried food, vitamins, medicines from cold, any hygiene-products, I will be very grateful to you if you could send it to our postal address which is:
Valentin Mikhayline,
Rileewa Uliza, 6-45.
Kaluga. 248030,
Russia.
If you think that it would be better or easier for you to help with some money, please write me back and I will provide you with details how to send it safely, if you agree. This way to help is very good, because in this case I will be able to buy a portable stove and heat our home during the winter.
I hope to hear from you very soon and I pray that you can help us. I also hope very much that this hard situation will become better in our country very soon.
>From all my heart, I wish you all the best. I wish that all your dreams come true and your life will be full of hapiness.
God Bless You,
Valentin and my mother Elena,
Kaluga. Russia.
quote:
ik lees het ter vermaeck ende plaisierquote:Op woensdag 1 november 2006 13:05 schreef ultra_ivo het volgende:
Die mail heb ik laatst ook gehad, niet eens aandachtig genoeg gelezen om dat soort dingen te ontdekken, pleur ik direct weg zoiets
Kan ik me heel goed voorstellenquote:Op woensdag 1 november 2006 09:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
@Pie: jazeker! toen ik hoorde dat het ging stormen wou ik dat ik aan het strand woonde, maar helaas...
knotje wol sturen met 2 breinaaldenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:48 schreef Puckzzz het volgende:
Dit komt net in mijn mailbox binnen
[..]
vannacht gewerkt heeftquote:Op woensdag 1 november 2006 09:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
* Lekker stormpje afgelopen nacht en deels nog aanwezig. Stond vanacht al op het punt uit bed te gaan en naar strand of in ieder gevalw ater te gaan. Toch maar niet gedaan, foto's maken is dan lastig.:-) Maar het trok me ergens wel!!!
Yep, dat is het nadeel. Ik had ook gehoopt op meer onweersbuien, die ook misschien zouden komen. Als je dan ergens hoog staat en ver kijken kunt ...gaaffffffffffff.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:29 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
vannacht gewerkt heeft
stormpje dus hele tijd meegemaakt heeft
was wel lekker, alleen te donker om ff foto's te maken
Er staan een paar bezig zijn te verdrinken omdat ze op een klein stukje land staan terwijl de rest er omheen aan het volstromen met water is... Zijn al een paar verdronken...quote:Op woensdag 1 november 2006 15:04 schreef Puckzzz het volgende:
maar wat was er nou met die paarden dan?
http://www.leeuwardercourant.nl/article1085577.ecequote:Op woensdag 1 november 2006 15:04 schreef Puckzzz het volgende:
maar wat was er nou met die paarden dan?
Das wel heel sneu zegquote:Op woensdag 1 november 2006 15:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Er staan een paar bezig zijn te verdrinken omdat ze op een klein stukje land staan terwijl de rest er omheen aan het volstromen met water is... Zijn al een paar verdronken...
Nou ja, mishandeling... tis moord zelfs, of doodslag ofzoquote:Op woensdag 1 november 2006 15:35 schreef Puckzzz het volgende:
dat ze die boer maar aanklagen voor dierenmishandelingalle andere boeren hadden wel hun paarden veilig gesteld.
Volgens mij is er wel een artikel over verwaarlozing met een zwaardere straf als dat tot de dood leidt. Maar geen idee hoe het precies zit en of dat hier bijvoorbeeld ook geldt,quote:Op woensdag 1 november 2006 15:48 schreef Puckzzz het volgende:
jamaar dat bestaat toch niet voor dieren?
Is het mooi geworden?quote:
Maak er eens een foto van , ik ben wel benieuwd eigenlijkquote:
Yep, van "Schaduw"...quote:Op woensdag 1 november 2006 17:17 schreef blomst het volgende:
[..]
Die van een paar wedstrijden terug?
Dan heeft dat wel lang geduurd![]()
das wel een leuke foto zegquote:Op woensdag 1 november 2006 18:01 schreef -Marjo- het volgende:
Het is geen fotografisch hoogstandje, maar gaat om het idee:
[afbeelding]
En het doek hangt nog niet op de juiste plek...
Weet ik niet, ik bedoelde alleen dat het nog erger is dan mishandeling.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:48 schreef Puckzzz het volgende:
jamaar dat bestaat toch niet voor dieren?
Ben blij voor je Marjo...ok dat het goed is afgelopenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:01 schreef -Marjo- het volgende:
[afbeelding]
Ik had een spannendere post verwacht daar, maar ik volgde de discussie ook niet meer helemaalquote:Op woensdag 1 november 2006 18:48 schreef An24 het volgende:
Voor de nieuwsgierigen onder ons, check het wedstrijddiscussietopic!
Gewoon ff mijn post lezen en commentaar geven that's allquote:Op woensdag 1 november 2006 18:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik had een spannendere post verwacht daar, maar ik volgde de discussie ook niet meer helemaal![]()
ik zal me ff inlezenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Gewoon ff mijn post lezen en commentaar geven that's all![]()
Leuk marjoquote:Op woensdag 1 november 2006 18:01 schreef -Marjo- het volgende:
[afbeelding]
en kun je er wijs uit worden want dan wil ik wel een samenvattingquote:Op woensdag 1 november 2006 18:55 schreef WurM het volgende:
[..]
ik zal me ff inlezen
in de rest van het topic that is
Jij, jij....quote:Op woensdag 1 november 2006 23:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
en kun je er wijs uit worden want dan wil ik wel een samenvatting![]()
Ja, pffquote:Op woensdag 1 november 2006 23:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Ok, voor deze keer dan:quote:Op woensdag 1 november 2006 23:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
over welke van de afgelopen SC's heb je het nuquote:Op donderdag 2 november 2006 00:02 schreef WurM het volgende:
[..]
Ok, voor deze keer dan:
Puckzzz doet moeilijk.
garpje @ Puckzzz...
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:16 schreef Puckzzz het volgende:
ik hoorde net dat er al 10 paarden dood zijn, en dat ze nu veulentjes aan het redden zijn...
reageer jij eens in [KROEGMEET-FOT] koud weer, tijd voor binnen aan de drankquote:
*pets*quote:Op donderdag 2 november 2006 08:39 schreef umberrella het volgende:
*wrijft in ogen en vraagt of t licht weer uit mag*
GAAAAAAAAAAAAAAP
Zo dan...Xil wordt agressiefquote:
jaa maaaaar t is nog vroeg..quote:
Helemaal niet zeikerdquote:
Moguhquote:Op donderdag 2 november 2006 09:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog stuitert even door de SC heen
Tis wel te vroeg en tis kutweer en koud.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helemaal niet zeikerdHet is mooi op tijd
Gisteren een tof etentje gehad....ietsiepietsie te druk, maar wel tof
en daarna nog een tof gesprek met iemand
Ik ben gewoon weer blij
* PdeHoog stuitert even door de SC heen
Nou enquote:Op donderdag 2 november 2006 09:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Tis wel te vroeg en tis kutweer en koud.
Maar het is zo'n mooie dag!quote:Op donderdag 2 november 2006 09:43 schreef umberrella het volgende:
mn ochtendhumeur is te erg vandaag... blegh
Mijne is er niétquote:Op donderdag 2 november 2006 09:43 schreef umberrella het volgende:
mn ochtendhumeur is te erg vandaag... blegh
Ik ben gewoon niet zo'n ochtendmens. Voor tien uur functioneer ik nietquote:
Koffie is goedquote:Op donderdag 2 november 2006 10:21 schreef freud het volgende:
Bijna weekend en veeeel koffie deed het voor mij.
Wat hij zegt dusquote:Op donderdag 2 november 2006 10:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mijne is er niét
Ook best bijzonder na zo'n korte nachtrust
Ik doe iig gezellig met PdeH mee!
Koffie is ook goedquote:Op donderdag 2 november 2006 10:27 schreef Yoni het volgende:
[..]
Koffie is goedIk heb net ook een lekker bakkie achterover geslagen
En dat mengen met een bak koffiequote:Op donderdag 2 november 2006 10:32 schreef Puckzzz het volgende:
wij hebben een nieuw koffieapparaat hier, de cappucino is weg maar daarvoor in de plaats hebben we nu chocomelk
Ik hou de regel aan dat ik voor elke km file, er 1 kop koffie tegenover moet staan. Vanochtend 7km file, do the math...quote:Op donderdag 2 november 2006 10:27 schreef Yoni het volgende:
[..]
Koffie is goedIk heb net ook een lekker bakkie achterover geslagen
Da's veel te veel manquote:Op donderdag 2 november 2006 10:49 schreef freud het volgende:
[..]
Ik hou de regel aan dat ik voor elke km file, er 1 kop koffie tegenover moet staan. Vanochtend 7km file, do the math...
De enige file di eik vanmorgen had was een auto die voor mij stond bij het stoplicht..quote:Op donderdag 2 november 2006 10:49 schreef freud het volgende:
[..]
Ik hou de regel aan dat ik voor elke km file, er 1 kop koffie tegenover moet staan. Vanochtend 7km file, do the math...
Jawel hoor, als alles is ingepakt...quote:Op donderdag 2 november 2006 12:12 schreef An24 het volgende:
![]()
Beetje uitgeslapen tot tien uur, al wat shopwerk gedaan...ik denk dat ik wel een bakkie verdiend heb![]()
daarna weer lekker INPAKKEN...komt er nooit een einde aan![]()
![]()
![]()
Komt ooit een einde aan Anquote:Op donderdag 2 november 2006 12:12 schreef An24 het volgende:
![]()
Beetje uitgeslapen tot tien uur, al wat shopwerk gedaan...ik denk dat ik wel een bakkie verdiend heb![]()
daarna weer lekker INPAKKEN...komt er nooit een einde aan![]()
![]()
![]()
Jawel hoorquote:
* HM2 inserts de over-het-bolletje-aai-smileyquote:Op donderdag 2 november 2006 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jawel hoorZaterdag
En dan krijgen we vanaf zondag vermoedelijk dezelfde opmerkingen maar dan over uitpakken
*insert hier een over-het-bolletje-aai-smiley*
.... van mij ook. Kan het hoofd er (nog steeds) niet helemaal bijhouden. Dus alles dubbel check en de koffie werkt ook maar beperktquote:Op donderdag 2 november 2006 13:27 schreef HMaster-II het volgende:
Nou van mij mag de dag al ten einde zijn.. sjeezzz flutdag...
-B-B-quote:Op donderdag 2 november 2006 14:52 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Goeie middag beste luitjes![]()
wat een heerlijke dag weer![]()
Ik denk niet dat iedereen dat met je eens isquote:Op donderdag 2 november 2006 14:52 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Wat hij zegtquote:Op donderdag 2 november 2006 14:55 schreef WurM het volgende:
De SC wordt altijd zo vrolijk van jou, vind ik
in thuiszorg werk je maar dag delen hequote:Op donderdag 2 november 2006 15:21 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
heb al gewerkt.....moes maar tot 12en morgen weer![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
BofkontIk moet nog 1,5 uur
En het is echt mega-saai werk op dit moment
Ik laad tussendoor af en toe even op, dat is goed voor mn concentratiequote:Op donderdag 2 november 2006 15:27 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Volgens mij zijn er veel mensen die tijdens hun werk op de fok zitten???
vindt de baas dat allemaal wel goed????
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:27 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Wat hij zegtquote:Op donderdag 2 november 2006 15:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik laad tussendoor af en toe even op, dat is goed voor mn concentratie![]()
Gaat goed komenquote:
Tuurlijk, ik heb fokpauzes ipv rookpauzesquote:Op donderdag 2 november 2006 15:27 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Hey liefie....alles goed? Nog zin om naar huisje te komen kijken het weekend?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:52 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jawel hoorZaterdag
En dan krijgen we vanaf zondag vermoedelijk dezelfde opmerkingen maar dan over uitpakken
*insert hier een over-het-bolletje-aai-smiley*
Daarom is ze ook mijn lieverlingsnichtjequote:Op donderdag 2 november 2006 14:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen dat met je eens is
Maar hoi
De SC wordt altijd zo vrolijk van jou, vind ik
Ja tuurlijk.....help graagquote:Op donderdag 2 november 2006 15:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Hey liefie....alles goed? Nog zin om naar huisje te komen kijken het weekend?
Ohw, ik heb ff pauze...alleen de kleren nog en de bed, kast en tafel demonteren....![]()
nou stoppen hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 15:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Daarom is ze ook mijn lieverlingsnichtje![]()
Naast je schoenen mag ookquote:Op donderdag 2 november 2006 15:36 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
nou stoppen hoor![]()
![]()
![]()
ga bijna buiten m'n schoenen staan
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Ben bang dat ik je gelijk moet geven..ja
gelijk ja, lees het maar goed
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik help het je hopen dat ik geen gelijk krijg
![]()
ff doorbijten en je bent ervanaf
tot die tijd staat dit op een duidelijk zichtbare plek![]()
![]()
![]()
Like I give a shitquote:Op donderdag 2 november 2006 16:07 schreef Vliegvrager het volgende:
quotes in sigs is zooooo 2002
![]()
En dat mag iemand gerust quoeten in zijn/haar sig
Iddquote:Op donderdag 2 november 2006 16:09 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Tja, die ene keer dat je gelijk krijgt...
![]()
Mannen, mannen..is er ook een smylie uit elkaar haal smylie ?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:09 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Tja, die ene keer dat je gelijk krijgt...
![]()
Zoek en gij zult vindenquote:Op donderdag 2 november 2006 16:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Mannen, mannen..is er ook een smylie uit elkaar haal smylie ?![]()
Joh, dat zijn er veel zeg!quote:Op donderdag 2 november 2006 16:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoek en gij zult vinden
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
quote:Op donderdag 2 november 2006 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddDat moet groot gevierd worden
Vanavond pizza bij mij thuis
Uurtje of half 7quote:
Lekker!quote:Op donderdag 2 november 2006 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddDat moet groot gevierd worden
Vanavond pizza bij mij thuis
Zo jammerquote:Op donderdag 2 november 2006 16:28 schreef Vliegvrager het volgende:
Oh shit, heb ik net vanavond een date met een bloedmooie vrouw en twee hele lieve kindjes.![]()
Ander keertje dan maar...![]()
Wil jij dan wel komenquote:
juich niet te vroeg, ik dacht gisteren ook dat ik over mn griepaanvalletje heen was, maar te begint nu toch weer lelijk te bonken onder de schedel en te branden achter de ogen.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:53 schreef ultra_ivo het volgende:
![]()
![]()
Ik ben ook weer eens wakker. Ff bijslapen was hard nodig. Gisteravond brak gevoeld, hele nacht op paracetmalol gewerkt en het vanmiddag allemaal uitgezweet. Ik kan er weer tegen voor de rest van de week. Gelukkig iets minder druk nu.
Ik denk dat 't geen griepaanvalletje was maar een verkeerd gevallen verdoving van de tandarts.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:17 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
juich niet te vroeg, ik dacht gisteren ook dat ik over mn griepaanvalletje heen was, maar te begint nu toch weer lelijk te bonken onder de schedel en te branden achter de ogen.![]()
Niet liegen jij! Ik wilde wel, maar kán niet. Da's heel wat anders!quote:Op donderdag 2 november 2006 16:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo jammer
[..]
Wil jij dan wel komen![]()
Die blonde wil dus ook al niet komen
Hier nog 1....durf te wedden zodra het huisje klaar is ik een mega griepgolf over me heen krijg...maar we geven het niet op, lang leve de citrosannetjes...bahquote:Op donderdag 2 november 2006 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...sterkte heren. Ik hoop dat ik dit keer verschoond blijf van een griepaanval. Heb het wel helemaal gehad met die ene week begin van het jaar.
Wil jij mij niet demotiveren a.u.b.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef freud het volgende:
Ben erg benieuwd! Was bij mij ook een keer de bedoeling, alleen eenmaal op de muur bleek het meer pastelgroen
Maar de verf menger nietquote:Op donderdag 2 november 2006 19:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Wil jij mij niet demotiveren a.u.b.![]()
Nee, ik denk dat hij goed is...Ik ben namelijk heel goed met kleurtjes
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:24 schreef Yoni het volgende:
[..]
Niet liegen jij! Ik wilde wel, maar kán niet. Da's heel wat anders!![]()
Goed punt... Stel dat die verfmenger kleurenblind is....quote:
Ik heb het dus nuquote:Op donderdag 2 november 2006 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...sterkte heren. Ik hoop dat ik dit keer verschoond blijf van een griepaanval. Heb het wel helemaal gehad met die ene week begin van het jaar.
Fijnquote:Op donderdag 2 november 2006 20:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb het dus nu
Als cadeautje van de regenbui die ik op mijn dak kreeg toen ik midden in de stad Grunn liep.En ik moest nog werken dus de gehele dag in de zeiknatte kleren gezeten.
Wat hij zegt.quote:
Nee het was er bloedheet maar kachels stonden niet aan. En wie moet mij kleren brengen dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
had je geen plek bij een warme kachel kunnen claimen om iets op te drogen???![]()
Of droge kleren laten brengen?![]()
Daar heb je een punt...quote:Op donderdag 2 november 2006 20:40 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee het was er bloedheet maar kachels stonden niet aan. En wie moet mij kleren brengen dan?![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daar heb je een punt...![]()
Maar wat heb je nu geleerd spelende vrouw??? Schone en droge kledning meenemen bij dit soort herfstweer.![]()
![]()
![]()
dit snap ik zefs al niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:48 schreef nikky het volgende:
[..]Ik heb geen auto bij me en ik ga geen tassen met kleding versjouwen omdat er kans is dat ik nat wordt
.
Wat dacht je van een preventief set kleren in je locker duwen voor het geval dat??quote:Op donderdag 2 november 2006 20:48 schreef nikky het volgende:
[..]Ik heb geen auto bij me en ik ga geen tassen met kleding versjouwen omdat er kans is dat ik nat wordt
.
Ik heb in mijn auto een deken en een wegwerkersjas liggen. Mocht het zo zijn dat ik pech krijg heb ik altijd iets warms bij me. Je zal maar langs de snelweg in de winter staan en je wagen doet het niet meer. Dan hebbie ook geen kachel.quote:
Vooral in Groningen en Drenthe...quote:
Inderdaad. Maar ja, file tegenwoordig.quote:
Dat stuk A7 zeker ierdere morgen??? Kan je dan niet via Hoogkerk rijden?? Is tussen door, maar wel te doen dacht ik..quote:Op donderdag 2 november 2006 21:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ja, file tegenwoordig.
Dat is een nieuw woord hier in Groningen. Net uitgevonden en nu al mateloos populair aangezien iedereen er elke morgen in wil staan
Nope want die randdebielen hebben de stoplichten uitgezet bij Hoogkerkquote:Op donderdag 2 november 2006 21:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat stuk A7 zeker ierdere morgen??? Kan je dan niet via Hoogkerk rijden?? Is tussen door, maar wel te doen dacht ik..![]()
Gekke nikky danquote:
Okee laat maar... te veel gedonder om niks... Dan maar blij met de busquote:Op donderdag 2 november 2006 21:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Nope want die randdebielen hebben de stoplichten uitgezet bij Hoogkerk.
Daarbij moet je 14 euro per dag betalen voor een parkeeplaats. Ik ben gekke henkie niet.
quote:
Schijnheilige Nikky?quote:
?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:38 schreef freud het volgende:
[..]
Schijnheilige Nikky?
(Nieuw spelletje?)
not good... very not good...quote:Op donderdag 2 november 2006 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
Zelfs via mail krijg ik mensen over de zeikEn nog niet eens bedoeld dit keer
Volgens mij is het tijd om MASH te gaan kijken
morgen ff langskomt met bosse bollen om goed te makenquote:Op donderdag 2 november 2006 18:33 schreef An24 het volgende:
Hier nog 1....durf te wedden zodra het huisje klaar is ik een mega griepgolf over me heen krijg...maar we geven het niet op, lang leve de citrosannetjes...bah![]()
![]()
Heb net een heel mooi kleurtje voor mijn huisje (slaapkamer) gekocht,
CipresgroenEn die gaat er morgen al op 1 muurtje
![]()
Ach...shit happensquote:
Kom dan ook ff langs Rotterdamquote:Op donderdag 2 november 2006 22:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
morgen ff langskomt met bosse bollen om goed te maken
![]()
ligt op de routequote:Op donderdag 2 november 2006 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
Kom dan ook ff langs Rotterdam![]()
* PdeHoog lust ook wel een bossche bol
Dat kan vast remotequote:Op donderdag 2 november 2006 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...shit happensEr zijn ergere dingen te bedenken
Zoals het feit dat ik nu nog steeds niet naar MASH aan het kijken ben en ik morgen om half 8 op kantoor moet zijn om een update uit te voeren
Nee, je had niets goed te maken....maar daarom lust ik het welquote:Op donderdag 2 november 2006 22:32 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ligt op de route
had ik nog wat goed te maken dan P ?
kan me ff nix voor de geest halen nl.![]()
Helaas....moet echt fysiek aanwezig zijnquote:Op donderdag 2 november 2006 22:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat kan vast remoteen daarna weer naar bed
de stropdas op de afdeling wil ook dat ik aanwezig ben morgen. Der was iets met een switch en geen SAP verbinding. En natuurlijk de proxy server die het weer moet doen voor vrijdag middag onder het motto met moet op vrijdag middag wel kunnen internetten.....quote:Op donderdag 2 november 2006 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas....moet echt fysiek aanwezig zijnOnze serverbeheerders zijn er nl. ook
En die gaan mij niet aardig vinden als ik er dan niet ben
ik snap niet wat mensen lekker vinden aan een hap slagroom met daar omheen een laagje chocolade.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
![]()
wat heb jij liever dan ?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:57 schreef PKfotografie het volgende:
ik snap niet wat mensen lekker vinden aan een hap slagroom met daar omheen een laagje chocolade.
![]()
ehhh ik heb totaal niks met zoet. dus dat vald al afquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:06 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
succes vandaag he..iedereen zet um op![]()
Druk is niet erg, maar laat je werk op je werk en zoquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:59 schreef HMaster-II het volgende:
Wordt vandaag weer een redelijk drukke dag...
Zal weer erg aan mijn motivatie knagen..![]()
Goeiemorgen Mukie en anderen.quote:
Dan zie ik het al helemaal voor me ...weiland ..paar bomen met paarden, waarvan de laatsten nog net buiten de laaghangende mist staanquote:
ik hoef alleen maar een paar straten verder te lopenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dan zie ik het al helemaal voor me ...weiland ..paar bomen met paarden, waarvan de laatsten nog net buiten de laaghangende mist staan![]()
Zag ik laatst ook maar...kon wegens het verkeer en situatie niet stoppen![]()
Tssssssss...bofkontquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik hoef alleen maar een paar straten verder te lopen
nee zij welquote:
hihihiquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een nieuwe sigdat jullie het ff weten...
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Lekker....(tompouchje mag ook
)
Want......het huisje is van mijVanochtend getekend en ik ga er zo heen voor een likje verf hier en daar en dan morgen verhuizen
![]()
Tof An!quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:34 schreef An24 het volgende:
[..]
)
Want......het huisje is van mijVanochtend getekend en ik ga er zo heen voor een likje verf hier en daar en dan morgen verhuizen
![]()
Jij gaat hard!quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:34 schreef An24 het volgende:
[..]
)
![]()
Hier ook nog even feli, damequote:Op vrijdag 3 november 2006 11:34 schreef An24 het volgende:
[..]
)
![]()
tuuk nie, je gaat toch niet riskeren dat je camera verfkledders oploopt of erger tijdens zo'n verbouwing/verhuizing....daar heb je moeders voor met een klein compactjequote:Op vrijdag 3 november 2006 11:40 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Want dat levert mooie foto's op![]()
Gefeliciteerd An!
Altijd al gevondenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een nieuwe sigdat jullie het ff weten...
Idd en ook geen groen gestipte lens teruggeven hequote:Op vrijdag 3 november 2006 11:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
tuuk nie, je gaat toch niet riskeren dat je camera verfkledders oploopt of erger tijdens zo'n verbouwing/verhuizing....daar heb je moeders voor met een klein compactje
Dank jullie wel allemaal!quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij gaat hard!Je verft vandaag en gaat morgen al over? Hoef jij niet te schuren, verven, drogen, nog een laagje verven enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |