Tis wel te vroeg en tis kutweer en koud.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helemaal niet zeikerdHet is mooi op tijd
Gisteren een tof etentje gehad....ietsiepietsie te druk, maar wel tof
en daarna nog een tof gesprek met iemand
Ik ben gewoon weer blij
* PdeHoog stuitert even door de SC heen
Nou enquote:Op donderdag 2 november 2006 09:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Tis wel te vroeg en tis kutweer en koud.
Maar het is zo'n mooie dag!quote:Op donderdag 2 november 2006 09:43 schreef umberrella het volgende:
mn ochtendhumeur is te erg vandaag... blegh
Mijne is er niétquote:Op donderdag 2 november 2006 09:43 schreef umberrella het volgende:
mn ochtendhumeur is te erg vandaag... blegh
Ik ben gewoon niet zo'n ochtendmens. Voor tien uur functioneer ik nietquote:
Koffie is goedquote:Op donderdag 2 november 2006 10:21 schreef freud het volgende:
Bijna weekend en veeeel koffie deed het voor mij.
Wat hij zegt dusquote:Op donderdag 2 november 2006 10:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mijne is er niét
Ook best bijzonder na zo'n korte nachtrust
Ik doe iig gezellig met PdeH mee!
Koffie is ook goedquote:Op donderdag 2 november 2006 10:27 schreef Yoni het volgende:
[..]
Koffie is goedIk heb net ook een lekker bakkie achterover geslagen
En dat mengen met een bak koffiequote:Op donderdag 2 november 2006 10:32 schreef Puckzzz het volgende:
wij hebben een nieuw koffieapparaat hier, de cappucino is weg maar daarvoor in de plaats hebben we nu chocomelk
Ik hou de regel aan dat ik voor elke km file, er 1 kop koffie tegenover moet staan. Vanochtend 7km file, do the math...quote:Op donderdag 2 november 2006 10:27 schreef Yoni het volgende:
[..]
Koffie is goedIk heb net ook een lekker bakkie achterover geslagen
Da's veel te veel manquote:Op donderdag 2 november 2006 10:49 schreef freud het volgende:
[..]
Ik hou de regel aan dat ik voor elke km file, er 1 kop koffie tegenover moet staan. Vanochtend 7km file, do the math...
De enige file di eik vanmorgen had was een auto die voor mij stond bij het stoplicht..quote:Op donderdag 2 november 2006 10:49 schreef freud het volgende:
[..]
Ik hou de regel aan dat ik voor elke km file, er 1 kop koffie tegenover moet staan. Vanochtend 7km file, do the math...
Jawel hoor, als alles is ingepakt...quote:Op donderdag 2 november 2006 12:12 schreef An24 het volgende:
![]()
Beetje uitgeslapen tot tien uur, al wat shopwerk gedaan...ik denk dat ik wel een bakkie verdiend heb![]()
daarna weer lekker INPAKKEN...komt er nooit een einde aan![]()
![]()
![]()
Komt ooit een einde aan Anquote:Op donderdag 2 november 2006 12:12 schreef An24 het volgende:
![]()
Beetje uitgeslapen tot tien uur, al wat shopwerk gedaan...ik denk dat ik wel een bakkie verdiend heb![]()
daarna weer lekker INPAKKEN...komt er nooit een einde aan![]()
![]()
![]()
Jawel hoorquote:
* HM2 inserts de over-het-bolletje-aai-smileyquote:Op donderdag 2 november 2006 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jawel hoorZaterdag
En dan krijgen we vanaf zondag vermoedelijk dezelfde opmerkingen maar dan over uitpakken
*insert hier een over-het-bolletje-aai-smiley*
.... van mij ook. Kan het hoofd er (nog steeds) niet helemaal bijhouden. Dus alles dubbel check en de koffie werkt ook maar beperktquote:Op donderdag 2 november 2006 13:27 schreef HMaster-II het volgende:
Nou van mij mag de dag al ten einde zijn.. sjeezzz flutdag...
-B-B-quote:Op donderdag 2 november 2006 14:52 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Goeie middag beste luitjes![]()
wat een heerlijke dag weer![]()
Ik denk niet dat iedereen dat met je eens isquote:Op donderdag 2 november 2006 14:52 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Wat hij zegtquote:Op donderdag 2 november 2006 14:55 schreef WurM het volgende:
De SC wordt altijd zo vrolijk van jou, vind ik
in thuiszorg werk je maar dag delen hequote:Op donderdag 2 november 2006 15:21 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
heb al gewerkt.....moes maar tot 12en morgen weer![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
BofkontIk moet nog 1,5 uur
En het is echt mega-saai werk op dit moment
Ik laad tussendoor af en toe even op, dat is goed voor mn concentratiequote:Op donderdag 2 november 2006 15:27 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Volgens mij zijn er veel mensen die tijdens hun werk op de fok zitten???
vindt de baas dat allemaal wel goed????
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:27 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Wat hij zegtquote:Op donderdag 2 november 2006 15:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik laad tussendoor af en toe even op, dat is goed voor mn concentratie![]()
Gaat goed komenquote:
Tuurlijk, ik heb fokpauzes ipv rookpauzesquote:Op donderdag 2 november 2006 15:27 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Hey liefie....alles goed? Nog zin om naar huisje te komen kijken het weekend?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:52 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jawel hoorZaterdag
En dan krijgen we vanaf zondag vermoedelijk dezelfde opmerkingen maar dan over uitpakken
*insert hier een over-het-bolletje-aai-smiley*
Daarom is ze ook mijn lieverlingsnichtjequote:Op donderdag 2 november 2006 14:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen dat met je eens is
Maar hoi
De SC wordt altijd zo vrolijk van jou, vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |