Goeiemorgen Mukie en anderen.quote:
Dan zie ik het al helemaal voor me ...weiland ..paar bomen met paarden, waarvan de laatsten nog net buiten de laaghangende mist staanquote:
ik hoef alleen maar een paar straten verder te lopenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dan zie ik het al helemaal voor me ...weiland ..paar bomen met paarden, waarvan de laatsten nog net buiten de laaghangende mist staan![]()
Zag ik laatst ook maar...kon wegens het verkeer en situatie niet stoppen![]()
Tssssssss...bofkontquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik hoef alleen maar een paar straten verder te lopen
nee zij welquote:
hihihiquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een nieuwe sigdat jullie het ff weten...
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
morgen ff langskomt met bosse bollen om goed te maken
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Lekker....(tompouchje mag ook
)
Want......het huisje is van mijVanochtend getekend en ik ga er zo heen voor een likje verf hier en daar en dan morgen verhuizen
![]()
Tof An!quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:34 schreef An24 het volgende:
[..]
)
Want......het huisje is van mijVanochtend getekend en ik ga er zo heen voor een likje verf hier en daar en dan morgen verhuizen
![]()
Jij gaat hard!quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:34 schreef An24 het volgende:
[..]
)
![]()
Hier ook nog even feli, damequote:Op vrijdag 3 november 2006 11:34 schreef An24 het volgende:
[..]
)
![]()
tuuk nie, je gaat toch niet riskeren dat je camera verfkledders oploopt of erger tijdens zo'n verbouwing/verhuizing....daar heb je moeders voor met een klein compactjequote:Op vrijdag 3 november 2006 11:40 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Want dat levert mooie foto's op![]()
Gefeliciteerd An!
Altijd al gevondenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een nieuwe sigdat jullie het ff weten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |