?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:38 schreef freud het volgende:
[..]
Schijnheilige Nikky?
(Nieuw spelletje?)
not good... very not good...quote:Op donderdag 2 november 2006 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
Zelfs via mail krijg ik mensen over de zeikEn nog niet eens bedoeld dit keer
Volgens mij is het tijd om MASH te gaan kijken
morgen ff langskomt met bosse bollen om goed te makenquote:Op donderdag 2 november 2006 18:33 schreef An24 het volgende:
Hier nog 1....durf te wedden zodra het huisje klaar is ik een mega griepgolf over me heen krijg...maar we geven het niet op, lang leve de citrosannetjes...bah![]()
![]()
Heb net een heel mooi kleurtje voor mijn huisje (slaapkamer) gekocht,
CipresgroenEn die gaat er morgen al op 1 muurtje
![]()
Ach...shit happensquote:
Kom dan ook ff langs Rotterdamquote:Op donderdag 2 november 2006 22:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
morgen ff langskomt met bosse bollen om goed te maken
![]()
ligt op de routequote:Op donderdag 2 november 2006 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
Kom dan ook ff langs Rotterdam![]()
* PdeHoog lust ook wel een bossche bol
Dat kan vast remotequote:Op donderdag 2 november 2006 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...shit happensEr zijn ergere dingen te bedenken
Zoals het feit dat ik nu nog steeds niet naar MASH aan het kijken ben en ik morgen om half 8 op kantoor moet zijn om een update uit te voeren
Nee, je had niets goed te maken....maar daarom lust ik het welquote:Op donderdag 2 november 2006 22:32 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ligt op de route
had ik nog wat goed te maken dan P ?
kan me ff nix voor de geest halen nl.![]()
Helaas....moet echt fysiek aanwezig zijnquote:Op donderdag 2 november 2006 22:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat kan vast remoteen daarna weer naar bed
de stropdas op de afdeling wil ook dat ik aanwezig ben morgen. Der was iets met een switch en geen SAP verbinding. En natuurlijk de proxy server die het weer moet doen voor vrijdag middag onder het motto met moet op vrijdag middag wel kunnen internetten.....quote:Op donderdag 2 november 2006 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas....moet echt fysiek aanwezig zijnOnze serverbeheerders zijn er nl. ook
En die gaan mij niet aardig vinden als ik er dan niet ben
ik snap niet wat mensen lekker vinden aan een hap slagroom met daar omheen een laagje chocolade.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
![]()
wat heb jij liever dan ?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:57 schreef PKfotografie het volgende:
ik snap niet wat mensen lekker vinden aan een hap slagroom met daar omheen een laagje chocolade.
![]()
ehhh ik heb totaal niks met zoet. dus dat vald al afquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:06 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
succes vandaag he..iedereen zet um op![]()
Druk is niet erg, maar laat je werk op je werk en zoquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:59 schreef HMaster-II het volgende:
Wordt vandaag weer een redelijk drukke dag...
Zal weer erg aan mijn motivatie knagen..![]()
Goeiemorgen Mukie en anderen.quote:
Dan zie ik het al helemaal voor me ...weiland ..paar bomen met paarden, waarvan de laatsten nog net buiten de laaghangende mist staanquote:
ik hoef alleen maar een paar straten verder te lopenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dan zie ik het al helemaal voor me ...weiland ..paar bomen met paarden, waarvan de laatsten nog net buiten de laaghangende mist staan![]()
Zag ik laatst ook maar...kon wegens het verkeer en situatie niet stoppen![]()
Tssssssss...bofkontquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik hoef alleen maar een paar straten verder te lopen
nee zij welquote:
hihihiquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een nieuwe sigdat jullie het ff weten...
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Lekker....(tompouchje mag ook
)
Want......het huisje is van mijVanochtend getekend en ik ga er zo heen voor een likje verf hier en daar en dan morgen verhuizen
![]()
Tof An!quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:34 schreef An24 het volgende:
[..]
)
Want......het huisje is van mijVanochtend getekend en ik ga er zo heen voor een likje verf hier en daar en dan morgen verhuizen
![]()
Jij gaat hard!quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:34 schreef An24 het volgende:
[..]
)
![]()
Hier ook nog even feli, damequote:Op vrijdag 3 november 2006 11:34 schreef An24 het volgende:
[..]
)
![]()
tuuk nie, je gaat toch niet riskeren dat je camera verfkledders oploopt of erger tijdens zo'n verbouwing/verhuizing....daar heb je moeders voor met een klein compactjequote:Op vrijdag 3 november 2006 11:40 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Want dat levert mooie foto's op![]()
Gefeliciteerd An!
Altijd al gevondenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een nieuwe sigdat jullie het ff weten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |