Woeiquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:05 schreef An24 het volgende:
![]()
Pff gaar van de bajesklantjes...nu even boodschapje doen, notaris bellen, en inpakken. Donderdag een betaalde shoot en vrijdag krijg ik de sleutel![]()
Ken het ergens van ben nu ook bezig om de zooi op te ruimen die de policy's aangericht hebben.....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Woei![]()
Ik heb hier net een probleem met een applicatie opgelost wat achteraf niet eens mijn probleem had moeten zijn
Ik ga zo maar even een glas met Jim Beam vullen.... En ja, ik heb nu Helloween opstaan...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:01 schreef PKfotografie het volgende:
zooo ben er weer.
koffie mok gevuld.
dus kan er weer tegen aan
(5 min want dan is hij wel leeg maar ach)
Cappuccino hierquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ga zo maar even een glas met Jim Beam vullen.... En ja, ik heb nu Helloween opstaan...![]()
Omdat ze dan een fatsoenlijk uiterlijk hebben voor Halloween feest...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:28 schreef Ynske het volgende:
zo zeg nu weet ik ook weer waarom ik het ov niet echt top vind...
ben om 5 uur vertrokken op t werk (leidschendam) en kwam om 8 uur thuis aan (utrecht)
waarom koppen mensen treinen?
was dat niet afgelopen weekend?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Omdat ze dan een fatsoenlijk uiterlijk hebben voor Halloween feest...![]()
niet echt neequote:maar jech.. niet fijn...
![]()
31 oktober. Samhain of ook wel Halloween genoemdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
was dat niet afgelopen weekend?
[..]
niet echt nee
bordjes langs de spoorlijn monteren...
treinkoppen alleen toegestaan tussen 12 en 13 uur
Krijg je er van, als je al jaren in de metal en heidense invloeden rondwandeld..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Jij bent goed op de hoogte.Vroegah toen ik nog die-hard Wiccan was vierde ik het nog. Met kaarsjes en pompoensoep enzo.
"piel" zequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ga straks slapen, morgen gaat de wekker om kwart voor fucking zes. Ja fijn, school. Och nou ja, de hele dag met mijn nieuwe dochter (30D) pielen is voor mij een fijne dag.
Leuk geboortekaartje:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ga straks slapen, morgen gaat de wekker om kwart voor fucking zes. Ja fijn, school. Och nou ja, de hele dag met mijn nieuwe dochter (30D) pielen is voor mij een fijne dag.
Hoi!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:47 schreef guitarist.nl het volgende:
Hoi, ik ben steeds meer met fotografie bezig
Dus mag ik vast wel even hier tvp'en.. ?
ik lag volledig in coma, heb er niets van meegekregenquote:Op woensdag 1 november 2006 09:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Lekker stormpje afgelopen nacht en deels nog aanwezig. Stond vanacht al op het punt uit bed te gaan en naar strand of in ieder gevalw ater te gaan. Toch maar niet gedaan, foto's maken is dan lastig.:-) Maar het trok me ergens wel!!!
Same here. Kat tegen me aan en coma.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:10 schreef Puckzzz het volgende:
ik lag volledig in coma, heb er niets van meegekregen
Dat is meestal zo met slowchat, maar af en toe zou er ook best wel wat leuks voorbij komenquote:Op woensdag 1 november 2006 09:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoi!
natuurlijk, maar hier wordt voornamelijk slap geauwehoerd
Is ook beter en normaal denk ikquote:Op woensdag 1 november 2006 09:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik lag volledig in coma, heb er niets van meegekregen
quote:Op woensdag 1 november 2006 09:12 schreef freud het volgende:
[..]
Same here. Kat tegen me aan en coma.
Vanmorgen mijn zoon naar school gebracht, lagen wel een paar bomen om, helaas geen camera bij me. :0quote:Op woensdag 1 november 2006 09:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Lekker stormpje afgelopen nacht en deels nog aanwezig. Stond vanacht al op het punt uit bed te gaan en naar strand of in ieder gevalw ater te gaan. Toch maar niet gedaan, foto's maken is dan lastig.:-) Maar het trok me ergens wel!!!
ja bomen koppen daar doen ze niet aan bij de NSquote:Op woensdag 1 november 2006 09:49 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
Ik ben ook weer veilig op mijn werk aangekomen. Wel lekker veel vertraging enzo, 't stormt een beetje en meteen rijden de treinen nóg minder vaak.
En op tijd rijden dat kunnen ze mischien eind 2007 een keer gaan belovenquote:Op woensdag 1 november 2006 10:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja bomen koppen daar doen ze niet aan bij de NS
Dat op tijd rijden gaat ze echt nooit lukkenquote:Op woensdag 1 november 2006 10:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En op tijd rijden dat kunnen ze mischien eind 2007 een keer gaan beloven
Tijd voor een stel ME-ers met 'kut-Mechelaars' die een beetje druk zetten op het in- en uitstappende volkquote:Op woensdag 1 november 2006 10:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat op tijd rijden gaat ze echt nooit lukken![]()
Hoewel ik gistermorgen wel een conducteur had die goed zijn best deed. Die floot al terwijl er nog mensen aan het úitstappen waren en echt iedereen nog in moest stappen.
Is wel weer eens wat anders dan al die sein- en wisselstoringen!quote:Op woensdag 1 november 2006 11:20 schreef Shadow47 het volgende:
en dan krijgen de passagiers gewoon de schuld van de vertragingen!
"Wegens het in- en uitstappen van passagiers op perron 2 is de trein richting Rotterdam 25 minuten vertraagd"....
quote:Op woensdag 1 november 2006 10:48 schreef freud het volgende:
Misschien een kantelmechanisme? Niets zo effectief voor het uitstappen als een goeie helling met schudmechanisme.
De Italiaanse oplossing, gewoon een kwartier extra inplannen, en dan vlak voor je eindstation tien minuten stil gaan staan om stipt op tijd binnen te kunnen lopenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:16 schreef umberrella het volgende:
hahaha ach als de treinen met het nieuwe rooster straks minder vaak gaan rijden dan is er meer ruimte op het spoor dus dan komen ze vast wel op tijd :p
quote:Dear Friends,
Please excuse me for inconvience cause by this message.
My name is Valentin. I'm student and I live with my mother in city Kaluga, Russia, located 200km from Moscow. My mother is invalid. She cannot see and she receive pension from government very rare which is not enought even for medications.
I work very hard every day to be able to buy the necessities for my mother, but my salary is very small, because my studies still not finished.
Due to the deep crisis in our country, the authorities stoped gas in our district and now we cannot heat our home. I don't know what to do, because the winter is coming and the weather will be very cold. I am very afraid that the temperature inside our home will be very cold and we will not be able to survive.
Therefore I collected several e-mail addresses and thanks to the free internet access at our local library I decided to appeal to you with prayer in my heart for small help. If you have any old sleeping bag, portable stove, electric heater, warm clothes, electric water-boiler, canned and dried food, vitamins, medicines from cold, any hygiene-products, I will be very grateful to you if you could send it to our postal address which is:
Valentin Mikhayline,
Rileewa Uliza, 6-45.
Kaluga. 248030,
Russia.
If you think that it would be better or easier for you to help with some money, please write me back and I will provide you with details how to send it safely, if you agree. This way to help is very good, because in this case I will be able to buy a portable stove and heat our home during the winter.
I hope to hear from you very soon and I pray that you can help us. I also hope very much that this hard situation will become better in our country very soon.
>From all my heart, I wish you all the best. I wish that all your dreams come true and your life will be full of hapiness.
God Bless You,
Valentin and my mother Elena,
Kaluga. Russia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |