quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:05 schreef Leah het volgende:
Na een geweldige krijspartij van mijn twee bloedjes van kinderen heb ik net weer even bij zitten lezen in het stoomafblaastopic van Viva.
Ik kan er weer even tegen, want dan valt het weer alles mee hier, zullen we maar zeggen
.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:34 schreef m@x het volgende:
Linkje! Ik kan zoiets na de sollicitatie from hell van vandaag ook wel gebruiken
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:05 schreef Leah het volgende:
vivatopic
Hoe ik dat nu keurig in een klein dingetje kan zetten , weet ik nietik wel leah
. Al die dames zijn volgens mij wel stevig aan de drank
.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:10 schreef m@x het volgende:
Supertopic
Kunnen we hier ook niet zoiets beginnen?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:12 schreef Leah het volgende:
Gaat hier niet lopen, ben ik bang. Maar ik vind het echt hilarisch, moet soms heel hard lachen.
We kunnen het altijd proberen ..... dit bedacht ik me vannacht nadat Sven (mijn zoon van bijna 3 en een half) me voor de 3e keer wakker had gemaakt omdat hij het gisteren op de psz bij een tractatie gekregen vingerpopje (die meteen natuurlijk tot zijn lievelingskroeldinges was gebombardeerd) kwijt was.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:14 schreef m@x het volgende:
Hmmmmm jammer, lijkt me af en toe heerlijk om het hier uit te kunnen gillen als Kai me weer eens onder het mom van "mama, taai kaasjes blaaaaaaaaasen" in mijn gezicht gespuugd heeft.
waarom vertel je het aan zijn vader? dat zijn toch dingen die bij jou gebeuren?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dit lijkt me een heerlijk topic.....
Dit overkwam me vorige week maandag met Twan (4,5 jaar)
Twan was om 6 uur smorgens wakker en ging naar beneden om even tv te kijken. Prima, kon ik nog eventjes slapen het was tenslotte vakantie. Rond 8 uur kwam hij weer boven en ging nog even in bed liggen en ik ging naar beneden. Hij wilde nog even boven blijven... ik kom beneden en stinken... had hij de oven op 270 graden aangezet en er een ovenschaal met water en wat afwasmiddel ingezet. Ik ontplofte bijna, ik heb geroepen, maar hij kwam maar niet... Toen zag ik in de kamer dat hij het strijkijzer (die toevallig nog in de kamer stond omdat we met strijkkraaltjes hadden gespeeld) had aangedaan en op de leren keukenstoel had gezet. Hele afdruk van het strijkijzer er dus in. Ook op de leuning. Toen ik hem nogmaals riep, vroeg hij of ik boos op hem was. En of ik boos was..... ik was woedend... niet zozeer om de schroeiplek maar meer over het feit dat hij zich ontzettend pijn had kunnen doen en het huis wel in de brand kon vliegen. Toen hij snel naar beneden wilde komen, viel hij bij overmaat van ramp ook nog van de trap... Hij was zich zeer bewust dat hij iets had gedaan wat niet mocht. Ik was woedend en wilde hem weet niet wat doen. Uiteindelijk heeft hij bij mij op schoot zitten uithuilen en heb ik hem geprobeerd uit te leggen hoe gevaarlijk dat is. Toen ik het zn vader (Twan woont de ene week bij ons en de andere week bij zijn vader) wilde vertellen, mocht ik het niet vertellen van hem. Heb ik natuurlijk wel gedaan.
Het vreemde is dat hij wel vaker alleen naar beneden gaat, maar dit was de eerste keer dat hij dit gedaan heeft. En als het aan mij ligt, ook de laatste keer.
Zijn vader en ik vertellen elkaar altijd wat er die week gebeurd is om elkaar een beetje op de hoogte te houden wat er speelt. Ik vind dat ook heel normaal met een co-ouderschap. Het is niet zo dat hij dan nog straf krijgt oid...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom vertel je het aan zijn vader? dat zijn toch dingen die bij jou gebeuren?
en ik vind eerlijk gezegd dat je een strijkbout gewoon moet opbergen. zoals je zelf zegt, die dingen zijn gevaarlijk.
misschien is het handig om van die stopcontactgevalletjes op je stopcontacten te plakken?
want nu is het de stekker van de strijkbout maar een andere keer zittie er met zijn vingers in of weet ik veel wat.
ik val je niet aan hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn vader en ik vertellen elkaar altijd wat er die week gebeurd is om elkaar een beetje op de hoogte te houden wat er speelt. Ik vind dat ook heel normaal met een co-ouderschap. Het is niet zo dat hij dan nog straf krijgt oid...
Je hebt gelijk wat het strijkijzer betreft.... zal ook niet weer gebeuren. "Excuus" is dat ik toen ook ziek/grieperig was en ik helemaal vergeten ben het strijkijzer weg te zetten. Ik ben er nu wel kien op.
Toch nog even reactie van mij..... wel offtopic.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik val je niet aan hoor
is gewoon een vraagje. voor mij voelt het een beetje als "klikken" . ik zou het dus nooit vertellen. wat hier aan strafbare feiten gebeurt, wordt hier bestraft/besproken en dan is het klaar.
Dan wijst hij dus in de koelkast naar zomaar iets, cola ofzo...volgens mij weet hij dan zelf niet wat hij wil, alleen niet dat wat ik aanbied.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:02 schreef lady-wrb het volgende:
oooooow daar zou ik ook gek van worden.
kan je t m niet laten aanwijzen?
Hier hoor ik regelmatig 'Gaatte niet' gevolgd door boos gekrijs...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:07 schreef LadyS het volgende:
Amber heeft het zinnetje "kan ik niet" ontdek. Dat wordt te pas en te onpas gebruiktEn "ik kan niet lopen"
*plak*
Slot meenemen en de wagen ergens buiten aan vast maken?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:04 schreef texelonia het volgende:
Hier is het ook (bijna) elke ochtend drama. Omdat z'n fles niet metéén klaar is. En dan brullen alsof er ik weet niet wat gebeurt![]()
Ook naar de supermarkt is altijd leuk. Als we met de wagen gaan dan is het drama als ie niet in het auto-wagentje van de supermarkt kan, maar ja ik kan nu eenmaal geen 2 wagens duwen. Als we gaan lopen gaat ie elke 3 stappen jammeren dat ie niet meer wil lopenHet is dus sowieso drama.
briljant ideequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
Slot meenemen en de wagen ergens buiten aan vast maken?
dat is wel lekker als dat mogelijk is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toch nog even reactie van mij..... wel offtopic.
Zo voelde ik het ook niet, maar ik vond dat er wel even een toelichting op zn plaats was.
Tja wij hebben met elkaar afgesproken dat wij essentiële dingen die gebeuren met/door Twan, in ieder "gemeld" wordt, zodat je op de hoogte bent. Het is niet iets van klikken, vind ik maar gewoon informatie. Zijn vader moet en mag er niets mee doen, alleen maar weten.
Vanavond komt Twan weer thuis, dus ik denk dat ik de komende week hier nog wel zal verschijnen om stoom af te blazen. Hij zit namelijk in een dwarse periode... zal wel aan de herfst liggen ofzo.
heb je ook al een fietsbel op je kinderwagen? dat is ook zo handig als je ergens langs wilt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:20 schreef texelonia het volgende:
[..]
briljant idee
heb er idd weleens aan gedacht de kinderwagen te laten staan maar dat durfde ik idd dan weer niet, maar nooit aan een slot gedacht
Ja, soms wil de boel hierbovenin nog wel eens werken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:20 schreef texelonia het volgende:
[..]
briljant idee
heb er idd weleens aan gedacht de kinderwagen te laten staan maar dat durfde ik idd dan weer niet, maar nooit aan een slot gedacht
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:34 schreef reese.com het volgende:
Zodat jij snotverdorrie kon uitgroeien tot wat je nu bent en mij deze klote vragen kan stellen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is wel lekker als dat mogelijk is.
Jij denkt hem niet nodig te hebbenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Emmer behanglijm hebben? gratis af te halen![]()
ijdele hoop hequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:04 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Jij denkt hem niet nodig te hebben![]()
![]()
Al gevonden?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:30 schreef hestria het volgende:
Heeft iemand toevallig een paar oren gezien? Michelle is de hare al sinds 4 uur kwijt. verloren tussen middagslaapje en opstaan. Doe mij dus ook maar een rol behangpapier!
Als iemand een oplossing weet, kan ik dan ook op de hoogte gesteld worden. Twan was vanmorgen om kwart voor 6 wakker....quote:Op woensdag 1 november 2006 06:15 schreef Belana het volgende:
kan iemand mijn oudste zoon leren dat ie tot 7 uur moet slapen minimaal?Ik heb er best zat van om om 5 uur beneden te zitten... en dat terwijl meneer ook al geen middagslaapjes meer wil
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:19 schreef LadyS het volgende:
en mijn nichtje (4) was hier een week te logeren en ze zit in haar "waarom?" periode
"Waar is P.?"
"Die is naar zijn werk."
"waarom...?"
"om centjes te verdienen"
"waarom...?"
"Zodat hij dingen kan kopen"
"Waarom?..."
"Omdat hij dat leuk vind....*zucht*"
"Waarom?..."
"Ja jemig, weet ik veel...![]()
Vraag toch niet steeds "waarom?""
![]()
"waarom?..."
""
Gewoon je msn aanslingeren, dan zitten we samen om 5 uur al benedenquote:Op woensdag 1 november 2006 06:15 schreef Belana het volgende:
kan iemand mijn oudste zoon leren dat ie tot 7 uur moet slapen minimaal?Ik heb er best zat van om om 5 uur beneden te zitten... en dat terwijl meneer ook al geen middagslaapjes meer wil
![]()
Doe ik ook mee. Ik ben al 3,5 jaar lang niet na 6 uur 's morgens wakker geworden en sinds Thomas er is, is 5 uur eerder regel dan uitzondering.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:59 schreef m@x het volgende:
[..]
Gewoon je msn aanslingeren, dan zitten we samen om 5 uur al benedenKan iemand mijn kind leren dat hij best af en toe tussen papa en mama in mag slapen maar niet overdwars. Dat gaat namelijk niet in een bed wat maar 1.40 breed is
![]()
Wij hebben een bed van 1,80 breed, maar ook daar passen ze niet overdwars inquote:Op woensdag 1 november 2006 19:59 schreef m@x het volgende:
[..]
Gewoon je msn aanslingeren, dan zitten we samen om 5 uur al benedenKan iemand mijn kind leren dat hij best af en toe tussen papa en mama in mag slapen maar niet overdwars. Dat gaat namelijk niet in een bed wat maar 1.40 breed is
![]()
Gaat prima hoor, vooral als mama dan op de grond ligt, dan kruip je naar de zijkant en heel lief mama uitlachen....quote:Op woensdag 1 november 2006 20:25 schreef LadyS het volgende:
[..]
Wij hebben een bed van 1,80 breed, maar ook daar passen ze niet overdwars in![]()
Hier ook niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:25 schreef LadyS het volgende:
[..]
Wij hebben een bed van 1,80 breed, maar ook daar passen ze niet overdwars in![]()
Komt me heel bekend voor!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:47 schreef Vicky het volgende:
Ik kan ook af en toe wel een rol behang gebruiken als Amber niet stil blijft liggen bij het verschonen van een luier.. Nu vind ik het bij een plasluier nog niet zo heel erg, maar bij een volle poepluier vind ik het toch wat minder fijn... vooral als d'r billen nog niet schoon zijn..aargghh
Ik MOET helemaal niksquote:Op woensdag 1 november 2006 21:53 schreef Belana het volgende:
en "jij MOET mij toch helpen...."
Sven weet nog niet wanneer het 7 uur isquote:Op woensdag 1 november 2006 21:58 schreef Leah het volgende:
Maar dat jullie er uit gaan joh! Hier komt dus zelfs de poes niet de kamer in voordat het 7 uur is. Echt niet.
Dan haalt hij het lampje eruit .......... Mamaaaaa, lampje is uit ... opstaan!!!!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb op Christans kamer een tijdschakelaar met een nachtlampje gehangen. Het licht brandt van 19 tot 7 uur. Lampje uit, dan mag hij uit bed. Hier werkt het, misschien bij andere kids ook?
Freek ook niet, maar daar springt een lampje aan als het 7 uur is. En voor die tijd dient ie dus geen lawaai te makenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:19 schreef easy-going het volgende:
[..]
Sven weet nog niet wanneer het 7 uur is
Hmja, ik gaf ook geen garantiequote:Op woensdag 1 november 2006 22:27 schreef easy-going het volgende:
Dan haalt hij het lampje eruit .......... Mamaaaaa, lampje is uit ... opstaan!!!!
Goed idee zeg... dat ga ik ook proberen!!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb op Christans kamer een tijdschakelaar met een nachtlampje gehangen. Het licht brandt van 19 tot 7 uur. Lampje uit, dan mag hij uit bed. Hier werkt het, misschien bij andere kids ook?
quote:Op donderdag 2 november 2006 09:33 schreef Spekkiemonster het volgende:
Mijn oppaskindje heeft hier ook zijn ochtendkuurtjes.... hij loopt al een half uur om "mijne" te krijsen .... ik weet niet wat hij bedoelt. Als ik vraag wat hij bedoelt dan wijst hij huilend met zijn vinger in de ruimte.... heeft er nog iemand wat plaksel over??
Wanneer dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 13:14 schreef lady-wrb het volgende:
waarom niet sugar?
het is zooooo herkenbaar. ik heb wel staan gillen dattie zijn kop moest houden.
later ging ik gewoon even 5 minuten buiten lopen om af te koelen, anders had ik m beslist van het balkon gemieterd en er zelf achteraan gesprongen.
echt gek word je ervan. maar ooit stoptie en wordtie een normaal leuk en lief jochie
Over nog veel te lang zeg maar...quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:37 schreef livelink het volgende:
Wat doe je met een jongetje dat alles kapot wil maken en niet gevoelig is voor straf en beloning? Een rol behang en veel plaksel houdt hem niet tegen, hoor. Daar moet hij alleen maar om lachen.
Voor alsnog geen effect.... half 6.... hij heeft geprobeerd om nog te slapen (op verzoek), maar nog voor 6 uur kwam de mededeling dat het niet gelukt was...quote:
Ik had expres nog de wasmand met was voor de koelkast gezet, gasstel staat boven op de koelkast maar ze heeft deze dus verschoven en haar stoeltje er tussen geproptquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:19 schreef bixister het volgende:
brrr eng rottdog! ik vind 't altijd zo griezelig dat ze bij die hete pannen en oven enzo kunnen.
da's dan wel weer heel ontopic jordy!quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:12 schreef Githa het volgende:
Als ik tegen Jordy zegt; 'pas op, dat is heet' dan gaat hij blazen![]()
Vandaag dus 5 uur... Nadat hij al een keer wakker geweest is. Op dit moment zou je zeggen dat het een tegengesteld effect heeft, die tabletten, al is dat natuurlijk voorbarig. Feit is wel dat het deze week erger lijkt te worden met dat vroege wakker zijn ipv minder erg.quote:Op vrijdag 3 november 2006 07:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor alsnog geen effect.... half 6.... hij heeft geprobeerd om nog te slapen (op verzoek), maar nog voor 6 uur kwam de mededeling dat het niet gelukt was...![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 07:03 schreef Belana het volgende:
diaan, je gebruikt het pas 2 dagen... wach het nog even af
Tuurlijk is het deze week erger: wintertijdquote:Op zaterdag 4 november 2006 05:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vandaag dus 5 uur... Nadat hij al een keer wakker geweest is. Op dit moment zou je zeggen dat het een tegengesteld effect heeft, die tabletten, al is dat natuurlijk voorbarig. Feit is wel dat het deze week erger lijkt te worden met dat vroege wakker zijn ipv minder erg.
![]()
![]()
![]()
Hij krijgt nu een ander merk, en die eet ie wel. Althans, die heb ik niet teruggevondenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:09 schreef livelink het volgende:
Ik had al wel van mensen gehoord dat die dingen best vies waren, maar dat klopt dus kennelijk ook wel.
Ik zou er lekker mee stoppen, Rewimo. Sommige zaken zijn de strijd niet waard.
Men neme:quote:Op donderdag 2 november 2006 21:37 schreef livelink het volgende:
Wat doe je met een jongetje dat alles kapot wil maken en niet gevoelig is voor straf en beloning? Een rol behang en veel plaksel houdt hem niet tegen, hoor. Daar moet hij alleen maar om lachen.
knip
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:14 schreef jessie het volgende:
Uiteindelijk hoor ik Jans huilen. Dus ik storm in me blote, natte duidelijk 2 kinderen gehad hebbende lijf hun kamer binnen. Hebben ze toch nog iets gedaan. Het rolgordijntje omhoog gehaaldDag buren
quote:Op maandag 6 november 2006 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
Vannacht was het 2 uur, we gooien het maar op zn amandel/keelontsteking. Hij heeft gelukkig daarna nog wel bij ons in bed willen slapen tot een uur of half 7. Maar hij zat om 2 uur al beneden klaar om een dvd uit te zoeken. Komt zeker ook omdat hij nu ook overdag slaapt...
Je zult het niet geloven, maar Twan heeft vanaf kwart voor 7 gisterenavond tot bijna half 8 vanmorgen doorgeslapen. Alleen een keer wakker geweest om te plassenquote:
Ik zou het ook melden, omdat hij misschien zoiets nog een keer kan doen. Dan is het toch fijn om te weten dat ook bij z'n vader gen strijkijzer in de kamer staat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik val je niet aan hoor
is gewoon een vraagje. voor mij voelt het een beetje als "klikken" . ik zou het dus nooit vertellen. wat hier aan strafbare feiten gebeurt, wordt hier bestraft/besproken en dan is het klaar.
Mwa, om 8 uur 's ochtends als wip en skippybal te worden gebruikt is ook niet zo goed voor je buik...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:29 schreef m@x het volgende:
Gek he, dat ze gewoon niet lijken te snappen dat het niet prettig ligt met andermans teen in je neus![]()
Lady-wrb, dat weet ik. Maar het vertellen van dingen die gevaarlijk kunnen zijn vind ik juist goed. Als je dan zegt: 'Jantje heeft een mes' terwijl jantje dat niet mag, dan noem ik dat niet 'klikken' en dan zal ik dus ook niet iets zeggen als:quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:17 schreef lady-wrb het volgende:
uit de dikke van dale:
klik·ken1 (onov.ww.)
1 het geluid 'klik' laten horen => klikklakken
2 [pej., inf.] verklappen, over-, aanbrengen
3 de muis van een computer met de vinger indrukken om een programma of functie te (des)activeren
er staat nergens om zelf beter van te woorden.
dan neem je een abbootje sportschool en kweek je een sixpack. dat spring niet lekkerquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:18 schreef Bright het volgende:
[..]
Mwa, om 8 uur 's ochtends als wip en skippybal te worden gebruikt is ook niet zo goed voor je buik...![]()
Wel leuke geluiden die ze erbij maakt: 'Woepiiiieeee!' als ze van m'n buik achterover valt, maar da's dan weer het liefst tegen slaperige mama aan![]()
![]()
Ik geloof dat het in de lucht zit ofzo... ik had ongeveer hetzelfde theater met de spagetti hierquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:37 schreef texelonia het volgende:
Bestaat er ook zoiets als geludisdicht behang? Want daar zou ik Noah dan wel achter willen plakken
Terwijl ik aan het koken was riep Noah de hele tijd enthousiast "happie! happie!" waaruit ik domweg concludeerde dat ie honger hadHij werd zelfs boos toen we in de kamer gingen zitten omdat het eten nog even in de oven zat. Maar toen het eindelijk op tafel kwam begon meneer hysterisch te huilen/krijsen en wilde al niet eens aan tafel zitten, laat staan eten. Nou prima dan eet je toch niet. Maar dat hysterische gejank bleef aanhouden. Wat we ook proberen niks helpt
Was ie eindelijk rustig begint ie over een appel. Dus ik vraag of ie banaan wilt en hij zegt ja. Er zat ook banaan door het eten dus ik prik een stukje banaan aan zijn vork en het hysterische gekrijs begint weer van voren af aan
Ik had dus echt zoiets van zoek het lekker zelf maar even uit. Maar dat gekrijs en gejank daar kan ik echt niet tegen
Vooral als het echte huilen over gegaan is in dat irritante gesnik a la "ik ben zo ziehiehiehiehiehiehiehiehielig"...
Je mag hem een nachtje lenenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:24 schreef reese.com het volgende:
Ik ben gemeen, I'm evil, ik kom hier nu schaamteloos vertellen dat dit topic echt geweldig is![]()
ik lig hier ook echt in een deuk....quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:24 schreef reese.com het volgende:
Ik ben gemeen, I'm evil, ik kom hier nu schaamteloos vertellen dat dit topic echt geweldig is![]()
dat denk ik ook steedsquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:24 schreef bixister het volgende:
.....
en bar, ik weet dat het behalve grappig voor jou ook wel erg wrang moet zijn om dit soort verhalen te lezen; had je dat behang nog maar nodig zo af en toe.
Ze heeft het begrip meidenavondje al goed door!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:23 schreef Jelief het volgende:
Zaterdagavond, manlief is weg naar de padvinders en ik heb schoonzus en nog een vriendin over de vloer. We hebben lekker gegeten, Emma is in bad geweest en de Irish coffe en chocoladedip met vers fruit staat klaar. Nog even Emma voeden en dan lekker meidenavondje....
Nee dusEmma vond het nodig om steeds in mijn tepel te bijten en niet te willen drinken. Dan maar zo in bed... wheeeee, nee dus
.Toch maar even huilen dan. Koffie is inmiddels bijna koud, na een kwartier dan maar uit bed...
Ze heeft de hele avond bij ons gezeten en lag uiteindelijk pas om 23.20 in bed![]()
Dit alles was niet zo heel erg geweest als ik zelf niet behoorlijk moe was..helaas is het meestal zo dat zij moe is als ik moe ben... (en ik vergeet dan vaak om even te gaan slapen als zij slaapt)
Komt vast omdat jullie plafond laag isquote:Op woensdag 15 november 2006 22:03 schreef snoopy het volgende:
Mijn vriend wilde Morris van de week achter het plafond plakken.
Die uitdrukking kende ik nog niet!
Als de winkel wel open zou zijn geweest, zou je dan serieus melk zijn gaan halen?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
Wat is het rustig hier, geen behang en plaksel meer nodig?
Twan ging vanmorgen helemaal over de rooie omdat ik de melk was vergeten en hij geen pap kon krijgen. Alsof de wereld verging zo erg huilen en gillen. Wilde geen brood en ook niet wat anders, alleen maar pap. Nou daar sta je dan om 7 uur sochtends, geen winkel open en dan ook nog een half uur later een trein moeten pakken om naar je werk te gaan en hem nog eerst naar opa en oma brengen met de fiets. Wat een begin van de dag... pffff.
Nopequote:Op woensdag 15 november 2006 23:05 schreef sombie het volgende:
[..]
Als de winkel wel open zou zijn geweest, zou je dan serieus melk zijn gaan halen?
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:40 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Komt vast omdat jullie plafond laag is![]()
Kan hij meteen even uitwaaienquote:Op donderdag 16 november 2006 09:57 schreef snoopy het volgende:
[..]dan ligt ie gewoon boven op de boot ja
Maar dan heb ik de kaartjes al gekocht.... ik heb hem nu gezegd, omdat hij het er steeds over heeft, dat de kaartjes uitverkocht zijnquote:Op donderdag 16 november 2006 11:27 schreef Rewimo het volgende:
Is chanteren een optie?Lief zijn, dan mag je naar Ernst en Bobbie?
Ja het is ook geweldig, begin dit jaar waren ze in Gorinchem, waar Peaceman toen nog woonde en zijn we ook geweest. Hij vond het fantastisch.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Ah dus chanteren zit er niet inTja... moeilijk dan. Christan is vorig jaar geweest (Bloemendaals verjaardagsfeestje - met een limousine
), hij vond het geweldig
Ik zou hem zeggen dat jullie iets heel bijzonders gaan doen. Als hij dan weer eens boos is, dan kun je de aandacht steeds afleiden met 'weet je nog van onze verrassing?'.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja het is ook geweldig, begin dit jaar waren ze in Gorinchem, waar Peaceman toen nog woonde en zijn we ook geweest. Hij vond het fantastisch.
Zo heb ik mijn moeder ook gek gekregen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:00 schreef Githa het volgende:
Maar om on-topic te blijven![]()
Jordy kan ik wel achter het behang plakken als hij s'morgens uit bed komt en dramatisch in de keuken op de grond gaat liggen huilen omdat hij "dieeeeeeehieeee" wil, en ik maar niet kan ondekken wat " dieeeeeeeehieeeee" is![]()
O, gelukkig.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope![]()
En als ik wel zou willen, had ik daar ook geen tijd voor want ik moest ook naar mn werk. Ik heb tussen de middag wel even melk gekocht, dus meneer had vanmorgen weer pap.
Zou het de tijd van het jaar zijn? Bij Twan gaat het ook de hele dag door: ik wil dit niet, ik wil dat niet. Als ik ja, zegt hij nee en andersom. En om het minste of geringste huilen.... ik word er gek van. Pff het lijkt zo wel of Twan alleen maar huilt of vervelend is, maar dat is niet zo hoor.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:18 schreef Githa het volgende:
Mag ikJordy toch heel voorzichtig achter het behang plakken?
Hij is echt onuitstaanbaar geweest vandaag, een waar monster![]()
Gillen, krijsen, slaan en aaaaaaaaallles doen wat niet mag, wat écht niet mag![]()
Afreageren e.d. heb ik best begrip voor, maar er zijn toch best wel grenzen.
* plak* dus....
Dit is momenteel bij ons ook zeer herkenbaar! Als mevrouwtje iets niet zint, gaat ze huilen. En als je dan netjes aan haar vraagt of ze in de gang wilt uithuilen en terug komt als ze klaar is, dan snikt ze nu verder, dus dat heeft ook al geen zin...quote:Op donderdag 16 november 2006 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou het de tijd van het jaar zijn? Bij Twan gaat het ook de hele dag door: ik wil dit niet, ik wil dat niet. Als ik ja, zegt hij nee en andersom. En om het minste of geringste huilen.... ik word er gek van. Pff het lijkt zo wel of Twan alleen maar huilt of vervelend is, maar dat is niet zo hoor.
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:48 schreef Ireth het volgende:
Iemand nog wat behang + lijm over?? Suus heeft sinds enkele weken iets gevonden om me vreselijk om mijn zenuwen te werken!!!![]()
![]()
Click here to watch irritante Suus
Wat een gezeur. Melk genoeg in de wereld.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:09 schreef bixister het volgende:
oei dutch, niet zo handig van je man.en helemaal als 't om gekolfde melk gaat weet ik hoe pijnlijk het kan zijn. zo heeft G wel eens doodleuk een pakje nutrilon gegeven terwijl er een flesje gekolfd ontdooid in de koelkast stond. dat kun je dan ook weer niet zo lang bewaren dus hebben we dat de volgende voeding maar gegeven en de verse weer gekolfd en ingevroren. was ik ook niet echt amused over nee.
Hier ook een keer. Ik zat op mijn wekelijkse 3 uurtjes niet-mama-hobby, telefoon: "Ja, ik weet het niet meer, ze zijn zó vervelend!" Ik al balend even de ruimte uit.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:09 schreef dutchie het volgende:
Mogen er hier trouwens ook mannen achter het behang geplakt worden?
Gister moest ik werken en het mannetje was vrij. Dus zorgt voor de kinderen, doet hij altijd hartstikke goed.
Maar gisteravond kwam ik thuis en zet mijn afgekolfde flesjes in de koelkast. Staat daar nog een vol flesje.
"Hoe laat heeft Cas voor het laatst gedronken?"
"Tussen de middag bij jou"
"En om 4 uur dan?"
"Heu moet dat dan?"
"Heeft Cas niks meer gehad sinds 12.30?"
"Nee"
"Waarom niet?"
"Hij huilde niet"![]()
"Doe normaal man, moet zo'n kind eerst janken om aandacht te krijgen? Cas huilt bijna nooit weet je nog?"
"O hihi, helemaal niet aan gedacht."![]()
![]()
Ik vond dit helemaal niet grappig. Mijn hele schema naar de knoppen. We hebben wat aan zitten klooien gister verder met die voedingen om weer een beetje op een gelijk niveau te komen. En dat omdat Cas niet huilt.
het zijn fases.. gaat vanzelf wel weer over toch Belaan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:07 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
* jaloers is *
Ook Twan is een heerlijk kind de afgelopen dagen, dat mag ook gezegd worden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:05 schreef Ireth het volgende:
*afklopt*
Ik heb een heerlijk kind de laatste paar dagen!
quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:05 schreef Ireth het volgende:
*afklopt*
Ik heb had een heerlijk kind de laatste paar dagen!
quote:Op maandag 20 november 2006 13:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik denk dat het weer ook meehelpt... De hele peuterzaal zat vanochtend vol met chagrijnige peuters.
Edit: tegelijk! Het is het weer!
quote:Op maandag 20 november 2006 14:23 schreef Ireth het volgende:
Schakelklok zou ideaal zijn, ware het niet dat er maar 1 stekkertact op haar kamer zit en daar zit de babyfoon in....
Dan kan de deur niet meer open, die gaat dus open langs het stopcontact. Been there done thatquote:
Dubbel stopcontact (laten) installeren?quote:Op maandag 20 november 2006 14:38 schreef Ireth het volgende:
Dan kan de deur niet meer open, die gaat dus open langs het stopcontact. Been there done that
En een gewone stekkerdoos?quote:Op maandag 20 november 2006 14:38 schreef Ireth het volgende:
Dan kan de deur niet meer open, die gaat dus open langs het stopcontact. Been there done that
Idd, dat kwartje valt over het algemeen snel hequote:Op maandag 20 november 2006 20:12 schreef Lois het volgende:
Whahaha Mwana![]()
![]()
Bij mij hoor ik dan steevast rond een uur of 3 's nachts "mama!" met wat extra bemoedigende tikken op mijn schouder "maaaamaaa"
Ja?
"ik heb honger"![]()
Ja daaaag had je maar moeten eten!
Dat gaat dan weer een paar dagen goed![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:51 schreef Sjeen het volgende:
Luier, da's toch de overtreffende trap van lui... Nu snap ik pas waarom ze die dingen zo noemen![]()
Meesleept naar Peuters...quote:
hahahahahaquote:Op woensdag 1 november 2006 20:29 schreef m@x het volgende:
Gek he, dat ze gewoon niet lijken te snappen dat het niet prettig ligt met andermans teen in je neus![]()
gelukkig zijn mijn kindjes uit de luiers (al een tijdje hoor) maar mijn zoon deed dit ook altijd, met als eindreslutaat dat ik vaak in de volle inhoud van de luier greep!......quote:Op woensdag 1 november 2006 21:05 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Komt me heel bekend voor!
Opgepast, poepverhaal!
Kim had vanmiddag gepoept. Dus een schone luier nodig. Ze wilde al niet stil liggen met uitkleden.
Ik had al een aantal doekjes klaar gelegd. Luier los, natuurlijk heel veel poep. Op het moment dat de luier losgaat, trapt Kim wild om dr heen en probeert om te draaien. Ik met 1 hand Kim vast en met de andere proberen af te vegen. Het ging redelijk. Maar toen moest ik nog meer doekjes pakken en ja hoor, hup, Kim er vandoor. Dus Kim in de blote kont, waar nog poepresten aanzaten, kruipt supersnel weg.
Uiteindelijk gelukt, maar was wel een halfuur bezig. Was al expres op de grond gaan zitten.
En vanavond moest ze nog een keer poepen. Gelukig had ik versterking!
Paps held haar zo goed mogelijk tegen en ik vegen. Gaat toch makkelijker!
Waarom kan ze niet gewoon stilliggen?
quote:Op maandag 27 november 2006 16:03 schreef livelink het volgende:
Ik probeer mijn zoon een beetje richting zindelijkheid te krijgen en vanochtend besloot ik in een dwarse bui gewoon maar geen luier aan te doen. Dan maar wat ongelukjes, maar hij moet een keer uit die luiers, dacht ik.
Zie ik nog geen half uur later een drol op de grond liggen. En hij had er zelf al in gestaan en zijn hele benen en billen en handen zaten onder![]()
. Nadat ik hem schoon had gemaakt, zei hij vrolijk dat hij nu wel weer een luier om wilde hebben. Ik ben maar overstag gegaan. Nog een jaar de tijd voordat hij naar school moet......wie weet gaat het ooit lukken.
luca was pas 2 maanden voor hij naar school ging helemaal zindelijk. dus gewoon de moed erin houdenquote:Op maandag 27 november 2006 16:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
sorry Er is nog hoop excusez le mot hoor Livelink... Twan was pas ruim 7 maanden voordat hij naar school ging zindelijk. Het komt vanzelf.
quote:Op maandag 27 november 2006 16:03 schreef livelink het volgende:
Ik probeer mijn zoon een beetje richting zindelijkheid te krijgen en vanochtend besloot ik in een dwarse bui gewoon maar geen luier aan te doen. Dan maar wat ongelukjes, maar hij moet een keer uit die luiers, dacht ik.
Zie ik nog geen half uur later een drol op de grond liggen. En hij had er zelf al in gestaan en zijn hele benen en billen en handen zaten onder![]()
. Nadat ik hem schoon had gemaakt, zei hij vrolijk dat hij nu wel weer een luier om wilde hebben. Ik ben maar overstag gegaan. Nog een jaar de tijd voordat hij naar school moet......wie weet gaat het ooit lukken.
hij is al 7!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:29 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet niet hoe oud tony is.
maar zou je hem niet gewoon een luierbroekje aandoen tijdelijk?
zoals ik het lees, raak je er nogal in de stress van en dat voelt het kind natuurlijk ook.
geef m nog wat tijd joh.
ja inderdaad, de huisarts zei dat ook al, en helemaal dat jongetjes veel trager zijn met s'nachts zindeljik maken, pas als hij een jaar of 8/9 is gaan ze echt actie ondernemen.....quote:Op donderdag 30 november 2006 12:58 schreef poemojn het volgende:
's Nachts hoeft een kind pas met een jaar of 7 zindelijk te zijn (overdag met 5), als het dan echt nog niet lukt kun je misschien een plaswekker proberen. Er zijn trouwens ook kinderen die door een hormonale kwestie pas rond een jaar of 12 zindelijk worden maar dat komt maarerg weinig voor gelukkig.
/edit Te lang open laten staan, sorry
Maar die kan wel uit, weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 29 november 2006 14:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een zendergestuurde wekker. daar zitten geen knopjes op en die kan ik ook niet voor of achteruit zetten.
Nee hoor, niet zindelijk is niet naar school.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:30 schreef Mwanatabu het volgende:
2,5 verplicht zindelijk en school? En anders krijg je straf als ouder ofzo?
Nee, het hoeft niet, maar wordt sterk aangeraden. Leerplicht vanaf zes jaar pas.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
Maar moeten ze al zo jong naar school? Dat is hier pas bij 4 jaar en dan nog niet leerplichtig, pas bij 5 jaar. Bij de peuterspeelzaal mogen ze gewoon met luier komen.
Da's relaxt Diaan! En lief ..quote:Op zaterdag 2 december 2006 08:47 schreef Diaan73 het volgende:ook even een positief berichtje... Twan heeft tot half 7 geslapen vanmorgen
![]()
En toen ik zei dat hij ook wel naar beneden mocht, zei hij Mama dat vind ik lief van je... zo aandoenlijk. Hij is ook erg lief momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |