abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 november 2006 @ 19:30:45 #126
56471 pinquit
oh my lama!
pi_43240310
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_43240503
Whaha Christan
Ze werken dus wel Rewimo
Saartje
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 november 2006 @ 21:06:29 #128
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43243635
Ja, hij wordt er duidelijk slimmer van
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:09:36 #129
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_43243759
Ik had al wel van mensen gehoord dat die dingen best vies waren, maar dat klopt dus kennelijk ook wel.

Ik zou er lekker mee stoppen, Rewimo. Sommige zaken zijn de strijd niet waard.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_43243942
Christan

Wat ik vanmorgen weer had.
Beide meiden spelen op hun kamer.
Met de volgende instructies ga ik douchen.
Jullie kleren liggen klaar kleed je aan.
Als ik dan klaar ben met douchen dan zijn jullie klaar met aankleden.
Geen ruzie maken,
Niet gaan poepen Jans (deed ze gisteren terwijl ik onder de douche stond, dus na 1 minuut dat lekkere warme water gevoeld te hebben werd er al naar boven gegild dat ik dr poep moest afvegen )
Niet gillen
Niet slaan.
En vooral mama even lekker laten douchen

Na 1 minuut, "mama Jans pakt alles af".
op de voet gevolgd door Jans "echt niet"
Ik stuur ze weg met niks afpakken van elkaar.
Nog geen paar seconde later weer.
Weer teruggestuurd met een hoop gemopper van beide meiden.
Ga je lekker aankleden.
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Uiteindelijk hoor ik Jans huilen. Dus ik storm in me blote, natte duidelijk 2 kinderen gehad hebbende lijf hun kamer binnen. Hebben ze toch nog iets gedaan. Het rolgordijntje omhoog gehaald Dag buren
Jans was van een tafeltje gevallen. Viel wel mee verder. Ik mopperde alles bij elkaar.
Bo vraagt dan nog mama ben je nu al klaar met douchen
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Achter t behang plakken die meiden? Ik ga er zelf wel zitten
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_43244056
Dag buren!

Ja, dat ken ik! Als ik op de wc zit, en de wc deur en de kamer deur staan open, zit je ook voor het oog van de natie op de pot.
Lara heeft er nogal eens een handje van om dan beide deuren open te trekken als ze even iets moet vertellen in die ene (of paar) minuut dat ik naar t toilet ben
In 't vervolg dus: deur op slot!
Screw them.
We're going home.
  Jubileum moderator zaterdag 4 november 2006 @ 21:24:30 #132
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_43244361
Hahahahaaa Jessie
Bij ons kan dat dus echt niet, douchen als Eva en Iris er allebei zijn, op die dagen douche ik 's avonds al of voor Jeroen weggaat. . Ik zie het helemaal voor me
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 november 2006 @ 21:28:37 #133
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43244501
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:09 schreef livelink het volgende:
Ik had al wel van mensen gehoord dat die dingen best vies waren, maar dat klopt dus kennelijk ook wel.

Ik zou er lekker mee stoppen, Rewimo. Sommige zaken zijn de strijd niet waard.
Hij krijgt nu een ander merk, en die eet ie wel. Althans, die heb ik niet teruggevonden Hij zegt ook dat hij die wèl lekker vindt (zijn met citroensmaak).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43246525
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:37 schreef livelink het volgende:
Wat doe je met een jongetje dat alles kapot wil maken en niet gevoelig is voor straf en beloning? Een rol behang en veel plaksel houdt hem niet tegen, hoor. Daar moet hij alleen maar om lachen.

knip
Men neme:

Om dit :

mee in te smeren en het kind achter te plakken.
Dan neme men dit :

Om de bobbel mee plat te slaan....
Zo heb je geen last van ongelijke muren....

Doe mij er maar een stuk of drie want ik ben het helemaal zat...
Drie kids ( damien, Duncan en stiefzoontje...)
Iedere 14 dagen is het weekend hetzelfde... vrijdagavond begint het al als ze samen komen... per direct wordt alles gesloopt van elkaar... worden de koppen in geslagen en vooral niet naar mij of vriendlief geluisterd...
Zaterdag is de hele dag politieagentje spelen... rtenminste zolang op en oma er niet zijn want dan zijn ze met zijn drieen POESLIEF tot die weer pleite zijn en dan breekt de hel weer los....
Straffen, belonen, niet meer samen laten spelen maar ieder op de eigen kamer, gewoon niet meer spelen ( resultaat drie krijzende kinders op de bank) , laten gaan en zien wie er ongehavend uit de strijd komt,, maakt allemaal niet uit.... en zondag gaat het wel en zijn ze redelijk hanteerbaar......

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ik ben het zat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  zondag 5 november 2006 @ 09:58:08 #135
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_43253237
Gewoon Opa en Oma standaard in het weekend in huis nemen. Ook wel erg drastisch, maar net iets minder drastisch dan die hamers

Nog beter, kinderen in het weekend bij Opa en Oma en zelf lekker erop uit gaan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 5 november 2006 @ 10:02:46 #136
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43253283
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:14 schreef jessie het volgende:
Uiteindelijk hoor ik Jans huilen. Dus ik storm in me blote, natte duidelijk 2 kinderen gehad hebbende lijf hun kamer binnen. Hebben ze toch nog iets gedaan. Het rolgordijntje omhoog gehaald Dag buren
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 5 november 2006 @ 13:18:41 #137
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_43256969
We hebben waarschijnlijk de reden gevonden waarom Twan zo vroeg wakker was de afgelopen week.... gisteren kreg hij behoorlijke koorts en had dat vanmorgen nog. Vanmorgen naar de huisartsenpost geweest en hij blijkt een flinke amandel/keelontsteking te hebben. En niet piepen over de pijn he, al at hij wel heel weinig? Hij heeft heeft er natuurlijk deze week tegen aangehangen.... Hopelijk gaat het na vandaag wat beter, ook met slapen.
Make love, not war ☮
  zondag 5 november 2006 @ 13:55:20 #138
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_43257948
Oh wat ben ik blij dat ik niet de enige ben die z'n kind af en toe wel achter het behang kan plakken

Melvin zit momenteel weer in een uitprobeer fase. Hij gaat van het één dat niet mag naar het andere en vraagt dan zelf al of ie naar de gang mag. Alsof het daar veel gezelliger is dan binnen!
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  maandag 6 november 2006 @ 14:21:07 #139
114177 Diaan73
pi_43290664
Vannacht was het 2 uur , we gooien het maar op zn amandel/keelontsteking. Hij heeft gelukkig daarna nog wel bij ons in bed willen slapen tot een uur of half 7. Maar hij zat om 2 uur al beneden klaar om een dvd uit te zoeken. Komt zeker ook omdat hij nu ook overdag slaapt...
Make love, not war ☮
  dinsdag 7 november 2006 @ 00:08:34 #140
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_43313009
quote:
Op maandag 6 november 2006 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
Vannacht was het 2 uur , we gooien het maar op zn amandel/keelontsteking. Hij heeft gelukkig daarna nog wel bij ons in bed willen slapen tot een uur of half 7. Maar hij zat om 2 uur al beneden klaar om een dvd uit te zoeken. Komt zeker ook omdat hij nu ook overdag slaapt...
Succes vannacht!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 7 november 2006 @ 07:33:42 #141
114177 Diaan73
pi_43315968
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 00:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Succes vannacht!
Je zult het niet geloven, maar Twan heeft vanaf kwart voor 7 gisterenavond tot bijna half 8 vanmorgen doorgeslapen. Alleen een keer wakker geweest om te plassen . We hebben het lampje op zijn kamer uitgedaan en de lamp in de gang aan, daar krijgt hij ook licht van. Het was een proef, maar het ging goed . Hopelijk is dit de oplossing. Vanavond gaat ie weer naar zn vader, dus hebben we een week om bij te komen en dat zal wel lukken want we gaan donderdag voor 5 dagen naar Athene jippie
Make love, not war ☮
pi_43316686
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik val je niet aan hoor
is gewoon een vraagje. voor mij voelt het een beetje als "klikken" . ik zou het dus nooit vertellen. wat hier aan strafbare feiten gebeurt, wordt hier bestraft/besproken en dan is het klaar.
Ik zou het ook melden, omdat hij misschien zoiets nog een keer kan doen. Dan is het toch fijn om te weten dat ook bij z'n vader gen strijkijzer in de kamer staat.

En klikken? Nee, 'klikken' is iets van iemand anders bekend maken om er zelf beter van te worden. Het lijkt me niet dat dat hier geldt, he
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 10:17:56 #143
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43317960
uit de dikke van dale:

klik·ken1 (onov.ww.)
1 het geluid 'klik' laten horen => klikklakken
2 [pej., inf.] verklappen, over-, aanbrengen
3 de muis van een computer met de vinger indrukken om een programma of functie te (des)activeren

er staat nergens om zelf beter van te woorden.
pi_43318103
Dit is een stoomafblaastopic, geen mierenneuktopic
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_43319340
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:29 schreef m@x het volgende:
Gek he, dat ze gewoon niet lijken te snappen dat het niet prettig ligt met andermans teen in je neus
Mwa, om 8 uur 's ochtends als wip en skippybal te worden gebruikt is ook niet zo goed voor je buik...
Wel leuke geluiden die ze erbij maakt: 'Woepiiiieeee!' als ze van m'n buik achterover valt, maar da's dan weer het liefst tegen slaperige mama aan
pi_43321847
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:17 schreef lady-wrb het volgende:
uit de dikke van dale:

klik·ken1 (onov.ww.)
1 het geluid 'klik' laten horen => klikklakken
2 [pej., inf.] verklappen, over-, aanbrengen
3 de muis van een computer met de vinger indrukken om een programma of functie te (des)activeren

er staat nergens om zelf beter van te woorden.
Lady-wrb, dat weet ik. Maar het vertellen van dingen die gevaarlijk kunnen zijn vind ik juist goed. Als je dan zegt: 'Jantje heeft een mes' terwijl jantje dat niet mag, dan noem ik dat niet 'klikken' en dan zal ik dus ook niet iets zeggen als:
'Foei! Jij mag niet klikken!! Dus nu krijgen jij en Jantje allebei straf'
Wat wel zo is, is dat Jantje daardoor geen straf krijgt (want dan zou de 'verklikker' er beter van worden) - Hopelijk snap je het zo beter. Het gaat me dus niet om de feitelijke betekenis, maar hoe ik ermee om ga.

Oh ja - geen miere(n)neuktopic; sorry, zag ik pas later
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 12:57:14 #147
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43321965
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:18 schreef Bright het volgende:

[..]

Mwa, om 8 uur 's ochtends als wip en skippybal te worden gebruikt is ook niet zo goed voor je buik...
Wel leuke geluiden die ze erbij maakt: 'Woepiiiieeee!' als ze van m'n buik achterover valt, maar da's dan weer het liefst tegen slaperige mama aan
dan neem je een abbootje sportschool en kweek je een sixpack. dat spring niet lekker een bierbuik wel
  dinsdag 7 november 2006 @ 12:58:04 #148
103793 kozakken
Living the life
pi_43321995
HIer een dwars dwars dwars jongetje die eindelijk even op bed ligt "maar niet slapen hoor mama"

Ik heb het zo zo zo zo ge-had! Al drie keer op de gang gezeten, drama's in de buurt van de wc en ga zo maar door.
Daarna volgt al wel snel: sorry mama. Maar ja, dan heb ik het stoom al uit m'n oren.
-zennnnnn- denk ik dan maar. Maar ja, die had vast geen kinderen
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 13:00:51 #149
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43322050
zet je dan een muziekje aan, kozakken?
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:12:35 #150
103793 kozakken
Living the life
pi_43322341
je bedoelt om zelf bj te komen of om onze jongen in slaap te krijgen?
Zelf stort ik me nu op een troostbroodje filet american en jonne mag even lekker slapen.
Gisteren heeft hij bijna niet geslapen vanwege de peuterspeelzaal 's middags en het missen van zijn slaapje. Dus dat zal het wel zijn.
Teller op 0 en vanmiddag opnieuw beginnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')