Hij krijgt nu een ander merk, en die eet ie wel. Althans, die heb ik niet teruggevondenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:09 schreef livelink het volgende:
Ik had al wel van mensen gehoord dat die dingen best vies waren, maar dat klopt dus kennelijk ook wel.
Ik zou er lekker mee stoppen, Rewimo. Sommige zaken zijn de strijd niet waard.
Men neme:quote:Op donderdag 2 november 2006 21:37 schreef livelink het volgende:
Wat doe je met een jongetje dat alles kapot wil maken en niet gevoelig is voor straf en beloning? Een rol behang en veel plaksel houdt hem niet tegen, hoor. Daar moet hij alleen maar om lachen.
knip
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:14 schreef jessie het volgende:
Uiteindelijk hoor ik Jans huilen. Dus ik storm in me blote, natte duidelijk 2 kinderen gehad hebbende lijf hun kamer binnen. Hebben ze toch nog iets gedaan. Het rolgordijntje omhoog gehaaldDag buren
quote:Op maandag 6 november 2006 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
Vannacht was het 2 uur, we gooien het maar op zn amandel/keelontsteking. Hij heeft gelukkig daarna nog wel bij ons in bed willen slapen tot een uur of half 7. Maar hij zat om 2 uur al beneden klaar om een dvd uit te zoeken. Komt zeker ook omdat hij nu ook overdag slaapt...
Je zult het niet geloven, maar Twan heeft vanaf kwart voor 7 gisterenavond tot bijna half 8 vanmorgen doorgeslapen. Alleen een keer wakker geweest om te plassenquote:
Ik zou het ook melden, omdat hij misschien zoiets nog een keer kan doen. Dan is het toch fijn om te weten dat ook bij z'n vader gen strijkijzer in de kamer staat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik val je niet aan hoor
is gewoon een vraagje. voor mij voelt het een beetje als "klikken" . ik zou het dus nooit vertellen. wat hier aan strafbare feiten gebeurt, wordt hier bestraft/besproken en dan is het klaar.
Mwa, om 8 uur 's ochtends als wip en skippybal te worden gebruikt is ook niet zo goed voor je buik...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:29 schreef m@x het volgende:
Gek he, dat ze gewoon niet lijken te snappen dat het niet prettig ligt met andermans teen in je neus![]()
Lady-wrb, dat weet ik. Maar het vertellen van dingen die gevaarlijk kunnen zijn vind ik juist goed. Als je dan zegt: 'Jantje heeft een mes' terwijl jantje dat niet mag, dan noem ik dat niet 'klikken' en dan zal ik dus ook niet iets zeggen als:quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:17 schreef lady-wrb het volgende:
uit de dikke van dale:
klik·ken1 (onov.ww.)
1 het geluid 'klik' laten horen => klikklakken
2 [pej., inf.] verklappen, over-, aanbrengen
3 de muis van een computer met de vinger indrukken om een programma of functie te (des)activeren
er staat nergens om zelf beter van te woorden.
dan neem je een abbootje sportschool en kweek je een sixpack. dat spring niet lekkerquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:18 schreef Bright het volgende:
[..]
Mwa, om 8 uur 's ochtends als wip en skippybal te worden gebruikt is ook niet zo goed voor je buik...![]()
Wel leuke geluiden die ze erbij maakt: 'Woepiiiieeee!' als ze van m'n buik achterover valt, maar da's dan weer het liefst tegen slaperige mama aan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |