abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 november 2006 @ 22:30:35 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43623135
Naar het schijnt word je makkelijker met een tweede maar toch...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 16 november 2006 @ 22:33:14 #202
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43623221
He toch Dutch, wat een blunder! Pak je 'm niet te hard aan? Anders zal ik hier nog een promotiecampagne moeten starten voor je man. (Ja dames, want diezelfde druiloor ruimde zonder morren de spuug van mijn dochter op. Zonder blikken of blozen.)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_43628976
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:55 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Zou het de tijd van het jaar zijn? Bij Twan gaat het ook de hele dag door: ik wil dit niet, ik wil dat niet. Als ik ja, zegt hij nee en andersom. En om het minste of geringste huilen.... ik word er gek van. Pff het lijkt zo wel of Twan alleen maar huilt of vervelend is, maar dat is niet zo hoor.
Dit is momenteel bij ons ook zeer herkenbaar! Als mevrouwtje iets niet zint, gaat ze huilen. En als je dan netjes aan haar vraagt of ze in de gang wilt uithuilen en terug komt als ze klaar is, dan snikt ze nu verder, dus dat heeft ook al geen zin...
Wellicht heeft het toch met slaap te maken; ze lijkt nu wel weer wat sneller moe te zijn. Toch misschien door het weer dan? Het is natuurlijk ook veel te warm voor de tijd van het jaar.
pi_43629097

Ik heb het zelf eerlijk gezegd ook erg vaak bij de hand gehad....
Voeden op verzoek en er dan op een gegeven moment achter komen dat het toch wel erg lang geleden is dat de kleine gegeten heeft...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 17 november 2006 @ 16:16:10 #205
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_43639208
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:48 schreef Ireth het volgende:
Iemand nog wat behang + lijm over?? Suus heeft sinds enkele weken iets gevonden om me vreselijk om mijn zenuwen te werken!!!

Click here to watch irritante Suus
Mijn katten schoten acuut in de paniekstand.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_43640221
oei dutch, niet zo handig van je man. en helemaal als 't om gekolfde melk gaat weet ik hoe pijnlijk het kan zijn. zo heeft G wel eens doodleuk een pakje nutrilon gegeven terwijl er een flesje gekolfd ontdooid in de koelkast stond. dat kun je dan ook weer niet zo lang bewaren dus hebben we dat de volgende voeding maar gegeven en de verse weer gekolfd en ingevroren. was ik ook niet echt amused over nee.
  Moderator vrijdag 17 november 2006 @ 21:33:06 #207
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_43643632
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 17:09 schreef bixister het volgende:
oei dutch, niet zo handig van je man. en helemaal als 't om gekolfde melk gaat weet ik hoe pijnlijk het kan zijn. zo heeft G wel eens doodleuk een pakje nutrilon gegeven terwijl er een flesje gekolfd ontdooid in de koelkast stond. dat kun je dan ook weer niet zo lang bewaren dus hebben we dat de volgende voeding maar gegeven en de verse weer gekolfd en ingevroren. was ik ook niet echt amused over nee.
Wat een gezeur. Melk genoeg in de wereld.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_43646404
ja, ik vind 't achteraf ook wel wat overdreven van mezelf maar geloof me, als je al maanden enorm je best doet om je kind alleen in uiterst noodgeval kunstvoeding te geven, met moeite een voorraadje gekolfde melk hebt aangelegd voor de keren dat je eens een keer niet zelf kunt voeden, kun je je over zoiets echt woest maken.
pi_43650029
Daar zou ik inderdaad ook niet blij mee zijn nee....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_43653525
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:09 schreef dutchie het volgende:
Mogen er hier trouwens ook mannen achter het behang geplakt worden?
Gister moest ik werken en het mannetje was vrij. Dus zorgt voor de kinderen, doet hij altijd hartstikke goed.
Maar gisteravond kwam ik thuis en zet mijn afgekolfde flesjes in de koelkast. Staat daar nog een vol flesje.
"Hoe laat heeft Cas voor het laatst gedronken?"
"Tussen de middag bij jou"
"En om 4 uur dan?"
"Heu moet dat dan?"

"Heeft Cas niks meer gehad sinds 12.30?"
"Nee"

"Waarom niet?"
"Hij huilde niet"

"Doe normaal man, moet zo'n kind eerst janken om aandacht te krijgen? Cas huilt bijna nooit weet je nog?"
"O hihi, helemaal niet aan gedacht."

Ik vond dit helemaal niet grappig. Mijn hele schema naar de knoppen. We hebben wat aan zitten klooien gister verder met die voedingen om weer een beetje op een gelijk niveau te komen. En dat omdat Cas niet huilt.
Hier ook een keer. Ik zat op mijn wekelijkse 3 uurtjes niet-mama-hobby, telefoon: "Ja, ik weet het niet meer, ze zijn zó vervelend!" Ik al balend even de ruimte uit.
Op de achtergrond hoor ik het tuig flink tekeergaan idd met van die zeurhuiltjes. "Ja, en zo zijn ze al anderhalf uur aan het klieren, ik weet het niet meer hoor...misschien worden ze ziek"
Het signaalwoord "ziek" deed het m, ik kwam naar huis, anders ben je immers een gruwelijk slechte moeder ( ). Kom ik thuis, staan ze met zijn tweeën het hek naar de keuken te slopen. Ik zo: "Oh, ze spelen weer hotelletje?" (Dat is dat ze om snoep staan te krijsen en dingen bestellen uit de cuisine). "Hebben ze wel goed gegeten dan?"
Hij: "Gut, moest dat dan?"
Ik:
Hij: Oeps
Ik:

En dat doet ie dan echt niet expres he

Inmiddels werk ik en zorgt hij, hij heeft 2x het eten laten aanbranden en verder nooit meer problemen gehad van dien aard.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43671034
Echt niks is goed....
Hij wil niet slapen, eten spuugt hij weer uit na een minuut, niet in de box, niet in de wipstoel, op schoot strekt hij zich tot het uiterste ( niet huilend )
... Nou ja niks...., hij wil wel samen in de spiegel kijken want dat is natuurlijk machtig!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 18-11-2006 23:06:59 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_43671174
Vanmorgen was 1 rol behang echt niet genoeg. Amber was niet te genieten. Wilde niet spelen, maar wilde alleen maar hangen. En als ik dan even wegliep was het janken.. kreeg er de schijt van. Heb d';r uiteindelijk maar naar bed gebracht en na 2 uur slapen was ze weer gezellig...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_43672015
anna was ook pieperig vandaag, en volgens mij niet helemaal lekker. geen ideaal moment om naar de kapper te gaan dus, maar 't moest wel eigenlijk 'eventjes'. sjonge dat werd me toch een drama!! de kapster heeft met veel moeite een stukje van haar pony afgeknipt (iets teveel zelfs, maar ja). en de rest hebben we maar gelaten, 't was echt geen doen. dr haren hangen nu tenminste niet meer in haar ogen. ze weigert ook alle pogingen tot staartjes of speldjes tegenwoordig, dus dit is wel weer even praktisch. maar echt mooi is anders...
pi_43672058
het zal wel in het weer zitten...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:05:24 #215
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43672237
*afklopt*

Ik heb een heerlijk kind de laatste paar dagen!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_43672290
* jaloers is *
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_43672310
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:07 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
* jaloers is *
het zijn fases.. gaat vanzelf wel weer over toch Belaan?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_43681309
Wat moest ik vannacht aan Mwanatabu en Dutchie denken!

Gisteren gingen we met Eva op stap: Verjaardag en daarna op onze 'eigen' kamer slapen bij schoonouders. Manlief had flesjes in het voren gemaakt, en de dag ervoor ook al, op mijn instructies. Ik geef haar gisteren een flesje en het ziet er wel heel anders uit. Glad, terwijl ze sinds een week voeding voor hongerige babies erbij krijgt (50-50 overdag en de laatste fles helemaal) en dat is wat korrelig.
Hee, zit hier wel 'Forte' bij?

Ja, je weet toch, dat krijgt ze sinds een week
Alleen het laatste flesje toch?
Nee gek, het laatste flesje helemaal, maar de rest van de flesjes half om half
O hihi, dat wist ik niet. ik had het nog uitgeschreven voor hem ...
Dus ze krijgt al twee dagen weer gewone voeding? Dus vandaar dat ze weer terugvalt in haar oude schema? Nou ja, jij doet de nachtvoedingen in het weekend, dus jij bent het haasje als ze twee keer komt of niet stil te krijgen is omdat dat kind honger heeft

Maar helaas, manlief heeft een erg lage tax qua alcohol, en had die een beetje overschreden op het feestje, en kreeg dus een enorme migraineaanval. Dus wie mocht er uit om 3 uur en om 6 uur.... IK En daarna niet meer willen slapen natuurlijk... Maar goed, toen heeft ze gezellig lepeltje tegen me aan gelegen, was ook wel weer leuk
Eva
  zondag 19 november 2006 @ 12:57:23 #219
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43681431
ik had toestraks ook wel even een rol nodig

beide moe, beide piepen, beide zeuren, beide huilen ARGHHHH!!!

en nu ......beide slapen
  zondag 19 november 2006 @ 20:57:40 #220
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_43696612
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:05 schreef Ireth het volgende:
*afklopt*

Ik heb een heerlijk kind de laatste paar dagen!
Ook Twan is een heerlijk kind de afgelopen dagen, dat mag ook gezegd worden.
Make love, not war ☮
  zondag 19 november 2006 @ 21:41:31 #221
24188 Belana
kloon van belana
pi_43698738
diaan, hoe gaat het met het slapen eigenlijk? Liam slaapt weer door 's nachts, zomaar weer. scheelt een hoop.
stormy waters...
sailin'
  zondag 19 november 2006 @ 21:59:25 #222
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_43699688
Het gaat redelijk. Ik heb van mn ex begrepen dat hij daar weer goed heeft geslapen op 1 nacht na. Afgelopen woensdag en donderdagochtend was hij bij ons rond half 6 wakker. Vrijdagochtend om half 7. Hij heeft vrijdagavond bij zn oma en opa geslapen en werd om half 8 wakker, vanmorgen was het ook half 8 maar is gisteren rond 9 uur naar bed gegaan. Sinds donderdag krijgt hij ook Kindival van VSM voor onrust en slapeloosheid. Met de Passiebloem ben ik gestopt, vond hij erg vies was het ook en waren grote capsules. Ben benieuwd hoe het nu verdergaat....

Maar wat heerlijk dat Liam weer doorslaapt zeg . En ja scheelt een hoop.
Make love, not war ☮
pi_43715269
Irritant schel zeurhuiltje "Past nieieieeeeet,"
[behulpzame modus] Kom maar, mama doet het wel.
"Nee, hij moet dihicht!"
[behulpzame modus] Zzzzzip
"Past niehiehiehiet,"
[geïrriteerde modus] Oh, je hebt hem weer open gemaakt
Bovenstaande rondje 3x

[afleidende modus] Kom, we gaan een puzzeltje maken.
"Past nieieieeet,"
[behulpzame modus] Kijk, die past hier.
"Jij moet het doen!"
[afraffelmodus] Passerdepas. Voilà, un puzzle!
*krijs* "Nee! Zelluf doehoeoehoen!"
[geïrriteerde modus] Prima! *uitelkaarhaalt*

"IIHHIHIHHH Niet kapotmaken!"
[afsluitende boze modus] Doe het dan zelf maar!
IIIHHHIIIHHHHHHH

...
[negeermodus] *Fok aanzet*

Ik ga straks de basisschool ff bellen voor een kennismaking. Iets in me zegt dat we daar allebei aan toe zijn.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 20 november 2006 @ 13:43:32 #224
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_43715530
Sorry Mwana, maar ik vind dit zo ontzettend grappig en helaas ook herkenbaar.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 20 november 2006 @ 13:48:21 #225
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43715702
Mwana!! Ik zie het helemaal voor me!!!
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:05 schreef Ireth het volgende:
*afklopt*

Ik heb had een heerlijk kind de laatste paar dagen!
Mééén! Niet te ge-nie-ten!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')