Dit is momenteel bij ons ook zeer herkenbaar! Als mevrouwtje iets niet zint, gaat ze huilen. En als je dan netjes aan haar vraagt of ze in de gang wilt uithuilen en terug komt als ze klaar is, dan snikt ze nu verder, dus dat heeft ook al geen zin...quote:Op donderdag 16 november 2006 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou het de tijd van het jaar zijn? Bij Twan gaat het ook de hele dag door: ik wil dit niet, ik wil dat niet. Als ik ja, zegt hij nee en andersom. En om het minste of geringste huilen.... ik word er gek van. Pff het lijkt zo wel of Twan alleen maar huilt of vervelend is, maar dat is niet zo hoor.
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:48 schreef Ireth het volgende:
Iemand nog wat behang + lijm over?? Suus heeft sinds enkele weken iets gevonden om me vreselijk om mijn zenuwen te werken!!!![]()
![]()
Click here to watch irritante Suus
Wat een gezeur. Melk genoeg in de wereld.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:09 schreef bixister het volgende:
oei dutch, niet zo handig van je man.en helemaal als 't om gekolfde melk gaat weet ik hoe pijnlijk het kan zijn. zo heeft G wel eens doodleuk een pakje nutrilon gegeven terwijl er een flesje gekolfd ontdooid in de koelkast stond. dat kun je dan ook weer niet zo lang bewaren dus hebben we dat de volgende voeding maar gegeven en de verse weer gekolfd en ingevroren. was ik ook niet echt amused over nee.
Hier ook een keer. Ik zat op mijn wekelijkse 3 uurtjes niet-mama-hobby, telefoon: "Ja, ik weet het niet meer, ze zijn zó vervelend!" Ik al balend even de ruimte uit.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:09 schreef dutchie het volgende:
Mogen er hier trouwens ook mannen achter het behang geplakt worden?
Gister moest ik werken en het mannetje was vrij. Dus zorgt voor de kinderen, doet hij altijd hartstikke goed.
Maar gisteravond kwam ik thuis en zet mijn afgekolfde flesjes in de koelkast. Staat daar nog een vol flesje.
"Hoe laat heeft Cas voor het laatst gedronken?"
"Tussen de middag bij jou"
"En om 4 uur dan?"
"Heu moet dat dan?"
"Heeft Cas niks meer gehad sinds 12.30?"
"Nee"
"Waarom niet?"
"Hij huilde niet"![]()
"Doe normaal man, moet zo'n kind eerst janken om aandacht te krijgen? Cas huilt bijna nooit weet je nog?"
"O hihi, helemaal niet aan gedacht."![]()
![]()
Ik vond dit helemaal niet grappig. Mijn hele schema naar de knoppen. We hebben wat aan zitten klooien gister verder met die voedingen om weer een beetje op een gelijk niveau te komen. En dat omdat Cas niet huilt.
het zijn fases.. gaat vanzelf wel weer over toch Belaan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:07 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
* jaloers is *
Ook Twan is een heerlijk kind de afgelopen dagen, dat mag ook gezegd worden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:05 schreef Ireth het volgende:
*afklopt*
Ik heb een heerlijk kind de laatste paar dagen!
quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:05 schreef Ireth het volgende:
*afklopt*
Ik heb had een heerlijk kind de laatste paar dagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |