quote:
Op woensdag 1 november 2006 06:15 schreef Belana het volgende:kan iemand mijn oudste zoon leren dat ie tot 7 uur moet slapen minimaal?
![]()
Ik heb er best zat van om om 5 uur beneden te zitten... en dat terwijl meneer ook al geen middagslaapjes meer wil
Als iemand een oplossing weet, kan ik dan ook op de hoogte gesteld worden. Twan was vanmorgen om kwart voor 6 wakker....
@Belana: ik ga vandaag even bij reformhuis oid informeren of ze er iets voor hebben.
Ook maar meteen stoom afblazen... vanmorgen een "rel" gehad met zoonlief om kwart voor 7. Ik moet vandaag werken en normaal gaat hij dan naar mn ouders en mn moeder brengt hem naar school. Nu belde mijn moeder gisterenavond dat ze wat ziek was en of mijn
die zit toch even thuis hem naar school wilde brengen. No problem. Maar Twan dacht er toch duidelijk anders over. Oma moest en zou hem wegbrengen en hij wilde niet dat
![]()
hem wegbrengt naar school. Nou hij heeft bijna een half uur gehuild, gegild, getrapt tegen de deur. Hij is nogal een gewoontedier, maar het kon vandaag gewoon niet anders en dat konden we hem niet aan het verstand krijgen m.a.w. hij luisterde niet. Uiteindelijk heb ik hem rustig
hij was toen ook weer heel lief en aanhankelijk gekregen en heeft hij mij nog uitgezwaaid en wordt hij nu gewoon door mijn
![]()
weggebracht.
Maar pfffff wat een begin van je dag... en nu nog de hele dag werken en meteen vanuit mn werk met hem naar zwemles. Ben blij dat ik morgen vrij ben.