En novelles? (Novelle's?) Die doen het hier ook niet echt lekker.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind korte verhalen vervelend. Kom je er net lekker in, is het alweer afgelopen.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:08 schreef wyccie het volgende:
Zit de novelle tussen een kort verhaal en een roman in?
quote:A novella is a narrative work of prose fiction somewhat longer than a short story but shorter than a novel. A common length is about 50 to 100 pages, or around 20,000 to 40,000 words. The extra length is generally used for more character development than is possible in a short story, but without the much greater character and plot development of a novel.
Ik mocht toen het hele opstel voor de klas voorlezen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:12 schreef wyccie het volgende:
Op de basisschool heb ik eens een opstel van 8 kantjes geschreven, het leek alsof ik een roman schreef. En de leraar maar wachten tot ik eens een keer klaar was, wel aardig.
Hoe wreed.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik mocht toen het hele opstel voor de klas voorlezen.![]()
Ik was wel trots, hoor. Maar het was een hele ruk.quote:
Ik ben nu even gaan zoeken en ik zie dus dat het wel héél erg lijkt op een gedicht Pessoa van Alberto Caeiro wat door Frank Boeijen in een liedtekst is verwerkt. Ik vond mijn (ehm..) versie wel mooierquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:20 schreef Lienekien het volgende:
Isa!
Ken ik niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:22 schreef Lienekien het volgende:
Hier heeft eens een verhaal van mij in gestaan.
Allebei.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:25 schreef Lienekien het volgende:
Is dit 'kijk mij eens' of 'groot onrecht'?
Oh, wacht! Ik zie dat Frank Boeijen dat pas in 2001 heeft uitgebracht (phew), dus dat nummer bestond gelukkig nog niet toen ik in de brugklas zatquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nu even gaan zoeken en ik zie dus dat het wel héél erg lijkt op een gedicht van Pessoa wat door Frank Boeijen in een liedtekst is verwerkt. Ik vond mijn (ehm..) versie wel mooierMaar de betekenis is hetzelfde.
Jij kan nog aan hem verdienen ook.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Oh, wacht! Ik zie dat Frank Boeijen dat pas in 2001 heeft uitgebracht (phew), dus dat nummer bestond gelukkig nog niet toen ik in de brugklas zat![]()
En waar ging die over?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb ook nog eens met een ingezonden brief in de krant gestaan. Toen was ik 13.
Er kwam een stuk in voor wat zo ging:quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:26 schreef Lienekien het volgende:
Hoe ging het, Isa? "Denk niet wit, denk niet zwart"?
quote:Wanneer De Lente Komt
Wanneer de lente komt
En als ik er dan niet meer ben
Zullen de bloemen net zo bloeien
En de bomen zullen niet minder groen zijn
Dan het vorig voorjaar
De werkelijkheid
Heeft mij niet nodig
Een enorme vreugde
Bij de gedachte
Dat mijn dood volstrekt onbelangrijk is
Als ik wist dat ik morgen zou gaan
En het was overmorgen lente
Zou ik tevreden gaan
Omdat het overmorgen lente was
Als dat haar tijd is
Wanneer dan zou ze moeten komen
Tenzij op haar tijd
Ik hou ervan
Dat alles werkelijk is
En alles zoals het moet zijn
Ja daar hou ik van
Omdat het zo zou zijn
Ook als ik er niet van hield
Daarom als ik nu ga
Ga ik tevreden
Want alles is werkelijk
En alles is zoals het moet zijn
Je mag bidden boven mijn kist
Als je dat wilt
Je mag zingen en dansen
Ik heb geen voorkeur
Voor wanneer ik toch geen
Voorkeur kan hebben
Dat wat zal zijn
Wanneer het zijn zal
Zal het zijn dat wat het is
Ik luister naar de Junior Boys.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:26 schreef k_man het volgende:
Ik heb Faith No More opstaan.
En ik eet een hamburger.
Ja, dat zeg ik lekker niet om redenen die ik verder ook niet kan onthullen.quote:
Wanneer realiseerde je jezelf dat ze bij Donald Duck geen tekeningenwand maar wel een prullenmand hadden?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:25 schreef wyccie het volgende:
Ik heb eens een tekening gemaakt van Minnie Mouse en Mickey Mouse en opgestuurd naar de Donald Duck, ze zouden 'm ophangen aan hun tekeningenwand.![]()
Ik zou hem aanklagen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er kwam een stuk in voor wat zo ging:
Ooit als de lente komt en ik er niet meer ben
Dan zullen de bloemen niet minder mooi bloeien
Zullen de vogels niet minder schoon zingen
De werkelijkheid kan wel zonder mij
(en de rest over de dood ben ik vergeten)
De echte tekst is:
[..]
Oh, oké!quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik lekker niet om redenen die ik verder ook niet kan onthullen.![]()
Jij was er al vroeg bij.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb ook nog eens met een ingezonden brief in de krant gestaan. Toen was ik 13.
Ja, dat van 'mij' was toch járen eerderquote:
Meteen al. Ik ben nooit zo goedgelovig geweest als kind.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:30 schreef LXIV het volgende:
Wanneer realiseerde je jezelf dat ze bij Donald Duck geen tekeningenwand maar wel een prullenmand hadden?![]()
Toen ik negen was geloofde ik nog in Sinterklaas. En was verpletterd toen mijn moeder mij het tegendeel vertelde.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Meteen al. Ik ben nooit zo goedgelovig geweest als kind.
Kennen jullie dat eigenlijk wel? Hamburgers?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:28 schreef Lienekien het volgende:
K_man doet 'kijk eens wat ik eet', in plaats van zijn gebruikelijke 'kijk eens wat ik weet'.
Nee. Hier in Brabant hebben ze alleen worstenbrood en kroketten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Kennen jullie dat eigenlijk wel? Hamburgers?
Ik luister naar het walgelijk mooie The Boatman's Call van Nick Cave. Met o.a.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik luister naar de Junior Boys.
Negen?!?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:33 schreef LXIV het volgende:
Toen ik negen was geloofde ik nog in Sinterklaas. En was verpletterd toen mijn moeder mij het tegendeel vertelde.![]()
Misschien prevaleerde de creatieve ontwikkeling van alle kinderen boven jouw ego!quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:35 schreef IQM het volgende:
Ik mocht op een gegeven moment geen tekeningen meer maken voor de klassenkrant.Omdat de juf ook van anderen de cartoons en tekeningen wilde zien. En dat terwijl alle klasgenoten aan mij vroegen of ik de tekeningen wilde doen! [afbeelding]
Wat kunnen meesters en juffen toch stom zijn!
Nee, vanwaar de vraag?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:35 schreef LXIV het volgende:
Kom jij trouwens uit Rotterdam, K-man?
Wil je een tekening voor me maken?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:35 schreef IQM het volgende:
Ik mocht op een gegeven moment geen tekeningen meer maken voor de klassenkrant.Omdat de juf ook van anderen de cartoons en tekeningen wilde zien. En dat terwijl alle klasgenoten aan mij vroegen of ik de tekeningen wilde doen! [afbeelding]
Wat kunnen meesters en juffen toch stom zijn!
Kinderen die in groep acht nog poppetjes met harkenvingers tekenen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien prevaleerde de creatieve ontwikkeling van alle kinderen boven jouw ego!
Wat een eikels daar bij jou op school!
Ik ben toch wel benieuwd waarom.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat dacht ik namelijk. Laat verder maar zitten.
Niks aan gemist hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:37 schreef k_man het volgende:
Da's dan ook wel weer jammer.
Omdat ik zag dat de tot dan mysterieuze IQM daar vandaan kwam, dacht dat jij daar ook vandaan kwam en dus dat jij IQM was.quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Kennen jullie dat eigenlijk wel? Hamburgers?
Mooi, het is niet onopgemerkt gebleven.quote:
Jouw schuld dus.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Kinderen die in groep acht nog poppetjes met harkenvingers tekenen.!!!
Weet jij nog steeds niet wie IQM is?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat ik zag dat de tot dan mysterieuze IQM daar vandaan kwam, dacht dat jij daar ook vandaan kwam en dus dat jij IQM was.
Ik had ze aangeklaagdquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:39 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een keer de troostprijs gewonnen bij een kleurplatenwedstrijd. Maar ik kreeg de prijs, een setje kleurpotloden, niet..
Nu wel maar toen niet. Vandaar.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Weet jij nog steeds niet wie IQM is?![]()
ik dacht al dat ik iets Rotterdams uitstraalde...
Liegen tegen je broertjequote:Op maandag 30 oktober 2006 21:39 schreef k_man het volgende:
Mijn ouders keken me ooit bewonderend aan toen een vriendje van mijn broertje hem had verteld dat Sinterklaas niet bestaat en ik mijn broertje ervan wist te overtuigen dat dat wel zo is.
Ja, nou, ik heb hun reglement er op nageslagen, en in hele kleine lettertjes stond er inderdaad dat het voor kinderen van 2-6 jaar was. Ik las in eerste instantie toch echt '26'...quote:
Nietes!quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jouw schuld dus.
En nu staan ze wegens gebrek aan creativiteit allemaal tandpastatubedopjes op tandpastatubes te draaien. Acht uur per dag, vijf dagen per week. Omdat jij zonodig iedere week in de schoolkrant moest met je superieure tekeningen.
Ja, lekker puh. Jij wilt niet meeten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:43 schreef wyccie het volgende:
Daar heb ik ook wel zin in. Maar ik heb alleen ijs.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nou, ik heb hun reglement er op nageslagen, en in hele kleine lettertjes stond er inderdaad dat het voor kinderen van 2-6 jaar was. Ik las in eerste instantie toch echt '26'...
En zo wordt heel wat talent in de kiem gesmoord.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Nietes!
Ik vroeg nog aan een klasgenootje: "Kijk eens goed. Heb je ooit iemand gezien met vijf van die rechte sprietjes als vingers?"
- "Nee."
"Nou dan."
Zandloper-figuurtje.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dank je wel. Wat heb ik een mooi figuurtje.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
En zo wordt heel wat talent in de kiem gesmoord.
Gelukkig zat Picasso niet bij jou in de klas.
"Heb je ooit iemand gezien met twee neuzen en drie ogen?"
Ogen, neus, mond, vingers, schoenen en haar. Ja, dat heb ik allemaal.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:52 schreef k_man het volgende:
Lijkt het wyccie?
Die 'klompen' hebben vetersquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:58 schreef k_man het volgende:
En klompvoetjes?
Laat eens wat meer van je tekeningen zien.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:00 schreef IQM het volgende:
Ik was ooit een keer boos op m'n moeder, omdat ze over mijn getekende Marc Overmars zei: "Hé, da's toch die van De Boertjes?"
En toen was ik heel even boos.
Wij moesten verplicht brieven schrijven.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:58 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik herinner me opeens dat ik wél een keer iets heb moeten voorlezen in de klas. Een brief.
Toen ik klein was schreef ik brieven naar een vriendin (ook al zagen we elkaar bijna elke week). Ik maakte dus hele zinnen in plaats van alleen met 'ja' of 'nee' antwoorden. Daar was ik wel trots op.
Ja, die tekening heb ik dus meteen verscheurd, hè.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Laat eens wat meer van je tekeningen zien.
De auto?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:07 schreef k_man het volgende:
Op de middelbare school zijn tekeningen van mij uit het tekenlokaal gestolen. Ik had een hele mooie Jaguar getekend. Nooit meer terug gezien.
Ik vond het ook raar dat dat lukte.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het heel knap wat mensen allemaal met een computermuis kunnen doen. Ik ben echt spastisch wat dat betreft.
Inderdaad. Tijd om eens naar Dromenland te verkassen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:48 schreef wyccie het volgende:
De nacht nadert.
Wat is een gehiem?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:48 schreef DaMart het volgende:
Ik ben de kwaadste niet.
En nu kan ik tenminste ook eens een gehiem delen met iemand.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:16 schreef wyccie het volgende:
Oh, jij edit-lezer!!!
Alleen als mensen dingen gaan zeggen als 'het is geheim'quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:18 schreef wyccie het volgende:
Doe je dat vaak? (Bij wijze van tijdverdrijf)
Ik heb gisteren een verhaaltje gepost, en vandaag een dichterlijke uiting van me. En verder kan ik niks.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:22 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat er meer in dit topic geshowd mag worden.
Tekeningen, schilderijen, gedichten, verhaaltjes, foto's.
Sinds dit verzoek meer dan 10 minuten geleden probeer ik al photobucket te openen, maar het lijkt alsof half Amerika op photobucket zit. Het is nog steeds niet geopend en ik geef het op voor vandaag.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:22 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat er meer in dit topic geshowd mag worden.
Tekeningen, schilderijen, gedichten, verhaaltjes, foto's.
Ik vind 2 ook wel mooi.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
Ik heb sinds gisteren deze foto als bureaublad ingesteld.
Op vakantie kom ik gemiddeld ongeveer aan een rolletje per dag.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:49 schreef broer het volgende:
Dat zou ik wel goed vinden. Mensen spenderen te veel tijd aan foto's maken.
Ah, op die manier. Heeft dat ook nog een reden?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:49 schreef k_man het volgende:
Ik heb er maar heel weinig online staan broer.
Jazeker. Luiheid.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:50 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Heeft dat ook nog een reden?
Ik heb 1 rolletje foto's van 6 maanden Verenigde Statenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:49 schreef broer het volgende:
En filmpjes ook, tegenwoordig.
Rolletjes zijn wel een goeie beperking. Met een digitale camera vallen al die grenzen opeens weg.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:50 schreef k_man het volgende:
Op vakantie kom ik gemiddeld ongeveer aan een rolletje per dag.
Dan hou ik op slag van je.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 1 rolletje foto's van 6 maanden Verenigde Staten![]()
Daar kwam je 10 jaar geleden misschien nog mee weg, maar tegenwoordig heeft iedereen een fotootje van zichzelf online.quote:
Ik ben uniek.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar kwam je 10 jaar geleden misschien nog mee weg, maar tegenwoordig heeft iedereen een fotootje van zichzelf online.
Ik wilde net een filmpje on line pleuren.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:49 schreef broer het volgende:
En filmpjes ook, tegenwoordig.
Niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:55 schreef Claudia_x het volgende:
maar tegenwoordig heeft iedereen een fotootje van zichzelf online.
Laat je niet door mij tegenhouden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:56 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde net een filmpje on line pleuren.
O, met dat voorbehoud wil ik graag mijn antwoord wijzigen in 'klopt'.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:57 schreef Claudia_x het volgende:
Behalve de lelijke mensen dan, he.
Heb je daarom geen fotoboek meer tegenwoordig?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:57 schreef Claudia_x het volgende:
Behalve de lelijke mensen dan, he.
Wauw! Ik heb macht!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:58 schreef wyccie het volgende:
Neh, nou hoeft het niet meer.
Ik was uitgekeken op mensen die praten tegen m'n tieten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Heb je daarom geen fotoboek meer tegenwoordig?![]()
Je hebt alleen foto's met tieten?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik was uitgekeken op mensen die praten tegen m'n tieten.
Post jij eens een leuke foto.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bij de foto's zonder tieten is het opeens opvallend stil.
Wat een optimisme...Zo kan het ook, natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:26 schreef broer het volgende:
Och, zielig... Die kat lijkt er wel van te genieten.
Ja, dat begrijp ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoelde een eigen foto.
Je hoeft er niet zelf op te staan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat begrijp ik.
Maar daaraan kan ik je niet helpen. Ik ben niet leuk, immers.
Kun jij om die kat heen zien dat er een Russisch hoertje onder ligt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:30 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik die foto zie, dan ik denk ik: dat meisje is misschien wel iets voor LXIV.
Maar dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je moet maar eens op 'fat cat' zoeken, in google. Er zijn er heel wat.
Het heeft een spijkerbroek en T-shirt aan, dat kan toch geen (Russisch) hoertje zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:31 schreef broer het volgende:
Kun jij om die kat heen zien dat er een Russisch hoertje onder ligt?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
In dat geval heb ik de foto hierboven gemaakt.
Sure. Die ogen. Benen wijd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:31 schreef broer het volgende:
Kun jij om die kat heen zien dat er een Russisch hoertje onder ligt?
Ja, ik zie het.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:36 schreef wyccie het volgende:
Hè, kut. Je hebt gelijk.
Leer mij die Russische hoeren kennen; die trekken alles aan om je fantasie te vervullen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
Het heeft een spijkerbroek en T-shirt aan, dat kan toch geen (Russisch) hoertje zijn.
Blader jij wel eens zo'n catalogus door?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:37 schreef broer het volgende:
Leer mij die Russische hoeren kennen; die trekken alles aan om je fantasie te vervullen.
RussianBride4Me.com staat in mijn Favorieten. Is dat ook goed?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:38 schreef wyccie het volgende:
Blader jij wel eens zo'n catalogus door?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:37 schreef broer het volgende:
[..]
Leer mij die Russische hoeren kennen; die trekken alles aan om je fantasie te vervuilen.
Die bestaat nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:39 schreef broer het volgende:
RussianBride4Me.com staat in mijn Favorieten. Is dat ook goed?
Welterustenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Truste, allen. En broer.
Dank dat je me nog nét herinnert. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Truste, allen. En broer.
Nee, daar kwam ik ook achter toen ik het probeerde.quote:
Dat ga ik niet zeggen. 't Is niet relevant, want ik zet het hier niet neer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:51 schreef broer het volgende:
Wat wilde je voor filmpje online zetten?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:53 schreef wyccie het volgende:
Dat ga ik niet zeggen.
Dat vroeg ik ook niet.quote:'t Is niet relevant, want ik zet het hier niet neer.
Jij houdt niet van foto's.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:58 schreef broer het volgende:
O, kijk!
Dan ga je zo het topic vast nog wel opleuken met wat foto's.
Jemig, ben jij altijd zo slim?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:02 schreef broer het volgende:
De url van zijn foto eindigde op 1.jpg. Die kun je ophogen met 2 en 3.
Wel die van jou.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:03 schreef Claudia_x het volgende:
Jij houdt niet van foto's.
Sarcasme staat je niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:05 schreef wyccie het volgende:
Jemig, ben jij altijd zo slim?
Een foto die '1' heet, is overduidelijk het begin van een reeks en móet gewoon een vervolg hebben. Dan doe ik dat dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:14 schreef wyccie het volgende:
Hoe kom je erbij om die eigenschappen van die foto te veranderen om meer foto's te zien?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:18 schreef broer het volgende:
Bij de foto van Claudia ga ik niet proberen of ik misschien ook nog vreemdeman2.jpg te zien krijg.
Ja, zeg! Nu ga ik me nog bijna schamen voor mijn voyeurisme ook!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:19 schreef wyccie het volgende:
Jullie zijn nog veel erger dan ik. Ik kijk heel vaak in fotoboeken, maar ik ben dan weer niet zo nieuwsgierig dat ik op zoek ga naar verborgen foto's. Als de persoon het wil laten zien, dat post hij/zij het wel.
Neuh. Zo naïef is niemand, toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou wel altijd nog '/claudia.jpg' proberen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:21 schreef broer het volgende:
Ja, zeg! Nu ga ik me nog bijna schamen voor mijn voyeurisme ook!
Ja, dat is ook een voor de hand liggende.quote:
Zolang je niet met reeksen werkt, ben je volgens mij voorzichtig genoeg, hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:22 schreef wyccie het volgende:
Goed dat ik het weet, dan kan ik voortaan nog voorzichtiger zijn met foto's.
Wat betekent dat? Dat ik me wel of niet moet schamen?quote:
Terecht dat je je schaamt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:26 schreef broer het volgende:
Wat betekent dat? Dat ik me wel of niet moet schamen?
O ja?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:28 schreef Claudia_x het volgende:
Jullie twee behoren wel tot zo'n beetje de laatste goedbewaarde geheimen.
Waaraan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:28 schreef Claudia_x het volgende:
Nu begin ik er pas aan te twijfelen.
Pardon. Ik zal nooit meer zeggen dat ik dat doe. Ik zal het nooit meer doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:30 schreef wyccie het volgende:
Terecht dat je je schaamt.
... en kom je thuis en heb je bijna 1 GB aan geheugenkaarten vol met bijna 1200 foto's van 9 dagen Zwitserland...quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:52 schreef broer het volgende:
[..]
Rolletjes zijn wel een goeie beperking. Met een digitale camera vallen al die grenzen opeens weg.
Loop je de hele vakantie met een Nikon voor je oog...
Mwoah. Ze heeft idd een dikke poes, maar dat is dan ook alles.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:30 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik die foto zie, dan ik denk ik: dat meisje is misschien wel iets voor LXIV.
Geweldig topic dit....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou er wat voor geven om mijn oude poes nog een keertje spinnend onder mijn kin te hebben zitten.![]()
Nee hoor. DO-2 heeft geen kat, A_R heeft geen kat, k_man heeft geen kat, wyccie heeft geen kat, Tha_Erik heeft geen kat, DaMart heeft geen kat...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Geweldig topic dit....
Ben ik nu de enige TTK'er zonder poes of katten?
Ik heb ook geen kat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee hoor. DO-2 heeft geen kat, A_R heeft geen kat, k_man heeft geen kat, wyccie heeft geen kat, Tha_Erik heeft geen kat, DaMart heeft geen kat...
Nou ja, het waren wel mijn lieve katjes en toen een van de twee te overlijden kwam heb ik daar wel een traantje om gelaten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:36 schreef Lienekien het volgende:
En daar was je geloof ik niet bijzonder aan gehecht?
't Was nogal een speels beest dat wel eens twee of drie dagen op straat wilde blijven zwerven, nu ja; op een dag was dat beest weer twee dagen weg en toen belde er een vrouw met een BMW uit het Scheveningen. Ik denk dat de kat de BMW heeft aangevallen, zo'n beest was het wel.quote:
En ik heb ook geen kat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:15 schreef Lienekien het volgende:
Nee hoor. DO-2 heeft geen kat, A_R heeft geen kat, k_man heeft geen kat, wyccie heeft geen kat, Tha_Erik heeft geen kat, DaMart heeft geen kat...
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:42 schreef Augustina het volgende:
Er valt me een gedachte binnen.
Het is niet koosjer te zeggen dat je honger hebt. 'Nee, je hebt trek', wordt je dan vermanend toesproken. Mag je wel zeggen dat je dorst hebt, of is dat ook alleen voorbehouden aan arme kindertjes in Afrika?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:31 schreef Augustina het volgende:
Ja, dat is nu juist wat ik me afvraag. Ik wil gewoon niemand voor het hoofd stoten.
quote:Titel dorst
Vraag Honger heb je in Nederland niet. In Afrika kennen ze wel honger.
Daarom werd ons vroeger verteld dat we 'trek' hadden.
Maar hoe zit dat met dorst? Kan men in ons land wel dorst hebben of is dat enkel weggelegd voor dorstige Afrikaantjes?
Oftewel: is er voor 'dorst' iets soortgelijks te bedenken als 'trek' in plaats van 'honger'?
Antwoord U kunt dorst hebben, u kunt uw dorst stillen of lessen, maar een ander woord voor 'dorst' hebben we helaas niet gevonden.
Ik was dus niet de enige die met deze vraag worstelde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |