quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:12 schreef broer het volgende:
Alleen I.R.
Ik weet gewoon niet hoe ik dat forum mijn AT moet zetten.
Als ik dat zie ga ik me weer ergeren aan 14-letterwoorden-associatie-voor-redelijkvergevorderden en zo.quote:
Is het niet een beetje flauw om D66 aan te vallen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, omdat we hier in TTK zitten: Iets dat ik geschreven had over D66
Goed geschreven. Leuke blog ook trouwens.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, omdat we hier in TTK zitten: Iets dat ik geschreven had over D66
D66 hangt als een half-verongelukte bergbeklimmer nog met zeven vingers aan het klif. (Om maar binnen de metaforen te blijven). Wanneer we nu allemaal hard op die vingers gaan stampen, laat hij misschien wel los en zijn we er voorgoed vanaf.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:22 schreef broer het volgende:
[..]
Is het niet een beetje flauw om D66 aan te vallen?
Wellicht. Maar wel noodzakelijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:22 schreef broer het volgende:
[..]
Is het niet een beetje flauw om D66 aan te vallen?
Dank je. We wachten nog steeds op onze doorbraak, en meer discipline zodat er iedere dag wat staat, maar hopelijk komt dat er ooit van.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Goed geschreven. Leuke blog ook trouwens.
Hm... Nou, misschien had ik D66 dan al eerder afgeschreven als onbelangrijk. Als ze stiekem toch nog meedoen op de een of andere manier is het inderdaad wel noodzakelijk om even flink op die laatste zeven vingers te stampen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wellicht. Maar wel noodzakelijk.
Met seborik en mike. Nu iets meer dan een jaar. Maar de activiteit wisselt nogal van maand tot maand.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:32 schreef LXIV het volgende:
Één of twee vingers is inderdaad een betere metafoor.
Schrijf je die weblog alleen of met anderen, I.R.?
Op deze manier gaan ze alsnog 2 zetels halen. En dan kunnen ze opeens nog terug komen. Het zou niet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:32 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... Nou, misschien had ik D66 dan al eerder afgeschreven als onbelangrijk. Als ze stiekem toch nog meedoen op de een of andere manier is het inderdaad wel noodzakelijk om even flink op die laatste zeven vingers te stampen.
Ja, maar het gaat vooral om vorige week gekregen cadeautjes en zelf gekochte boeken (m'n boekenkast is vol). En da's toch vrij lullig.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:45 schreef Lienekien het volgende:
Dan pak je een vuilniszak en dan is je missie om die te vullen. (Met de bedoeling 'm ook aan de straat te zetten dan wel in de container te dumpen.)
Het idee is om oude zooi weg te doen om plaats te maken voor de nieuwe zooi.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat vooral om vorige week gekregen cadeautjes en zelf gekochte boeken (m'n boekenkast is vol). En da's toch vrij lullig.
Dat is mijn empathie met je maandagochtendgevoel, Aug.quote:
Ja, maar wat? De meeste dingen op mijn kamer zijn iig niet heel nutteloos. En oude studieboeken wil ik niet weggooien omdat ik daar veel te veel voor betaald heb.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het idee is om oude zooi weg te doen om plaats te maken voor de nieuwe zooi.![]()
Lief van je.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is mijn empathie met je maandagochtendgevoel, Aug.
MAAR DIE KAN IK NERGENS MEER KWIJT.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:06 schreef Lienekien het volgende:
Dan ga je naar de winkel en koop je een kast.
haha ik heb hetzelfde probleem waarom was er in mijn tijd nog geen maktplaats.nlquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar wat? De meeste dingen op mijn kamer zijn iig niet heel nutteloos. En oude studieboeken wil ik niet weggooien omdat ik daar veel te veel voor betaald heb.
Goedemiddag Isaquote:
jeuzus wat een eind over de grens ..quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:36 schreef Lienekien het volgende:
Hoi.
Gibt es noch Apfelstrudel, schönes Mädel?![]()
quote:'De pil voor mannen komt eraan'
Het wetenschappelijk tijdschrift Nature Medicine heeft gemeld dat er een anticonceptiepil voor mannen aan zal komen. De pil is inmiddels getest op ratten: mannelijk ratten werden onvruchtbaar van de pil, maar de zaadproductie kwam weer op gang nadat de pil enige tijd niet werd toegediend.
De biochemici die de pil ontwikkelen denken dat de oversteek naar mensen te maken is. Eerdere versies van de 'mannenpil' hadden nog nadelige bijwerkingen. Zo werd bijvoorbeeld de ontwikkeling van testosteron verminderd, waardoor ook de seksuele drift bij mannen zou verminderen. Deze nieuwe pil lijkt geen vervelende bijwerkingen te hebben.
Uit onderzoek van TNS NIPO in 2004 bleek dat vier op de vijf Nederlanders positief staat tegenover een anticonceptiepil voor mannen. Ook kwam daaruit naar voren dat weinig vrouwen er vertrouwen in hebben dat mannen de pil ook netjes zullen slikken.
Och, dan houden ze zo'n onderzoek en dan zegt iedereen heel politiek correct dat het wel iets voor hem is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Wie had hier ook alweer belangstelling voor?
[..]
Het zijn vaak de vragen en kwesties die prangend zijn. Maar fout vind ik het niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:42 schreef Isabeau het volgende:
Kijkende naar de prangende kinderwens van mijn partner slik ik mooi zelf mijn pil.
Kan een kinderwens prangend zIjn?
Ik ben er ook geen fan van, hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
We gaan niet heel de namiddag volpraten met "hoi" en "groetjes" en "goedemiddag" hoor.
Is er iets?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:30 schreef Lienekien het volgende:
Dan zeg ik even heel hard 'kut!'
goedemiddag erik en doe de groetjes aan een ieder die ik niet ken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
We gaan niet heel de namiddag volpraten met "hoi" en "groetjes" en "goedemiddag" hoor.
Kut!quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan 't je niet uitleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |