Ja, ik zie het.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:36 schreef wyccie het volgende:
Hè, kut. Je hebt gelijk.
Leer mij die Russische hoeren kennen; die trekken alles aan om je fantasie te vervullen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
Het heeft een spijkerbroek en T-shirt aan, dat kan toch geen (Russisch) hoertje zijn.
Blader jij wel eens zo'n catalogus door?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:37 schreef broer het volgende:
Leer mij die Russische hoeren kennen; die trekken alles aan om je fantasie te vervullen.
RussianBride4Me.com staat in mijn Favorieten. Is dat ook goed?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:38 schreef wyccie het volgende:
Blader jij wel eens zo'n catalogus door?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:37 schreef broer het volgende:
[..]
Leer mij die Russische hoeren kennen; die trekken alles aan om je fantasie te vervuilen.
Die bestaat nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:39 schreef broer het volgende:
RussianBride4Me.com staat in mijn Favorieten. Is dat ook goed?
Welterustenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Truste, allen. En broer.
Dank dat je me nog nét herinnert. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Truste, allen. En broer.
Nee, daar kwam ik ook achter toen ik het probeerde.quote:
Dat ga ik niet zeggen. 't Is niet relevant, want ik zet het hier niet neer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:51 schreef broer het volgende:
Wat wilde je voor filmpje online zetten?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:53 schreef wyccie het volgende:
Dat ga ik niet zeggen.
Dat vroeg ik ook niet.quote:'t Is niet relevant, want ik zet het hier niet neer.
Jij houdt niet van foto's.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:58 schreef broer het volgende:
O, kijk!
Dan ga je zo het topic vast nog wel opleuken met wat foto's.
Jemig, ben jij altijd zo slim?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:02 schreef broer het volgende:
De url van zijn foto eindigde op 1.jpg. Die kun je ophogen met 2 en 3.
Wel die van jou.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:03 schreef Claudia_x het volgende:
Jij houdt niet van foto's.
Sarcasme staat je niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:05 schreef wyccie het volgende:
Jemig, ben jij altijd zo slim?
Een foto die '1' heet, is overduidelijk het begin van een reeks en móet gewoon een vervolg hebben. Dan doe ik dat dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:14 schreef wyccie het volgende:
Hoe kom je erbij om die eigenschappen van die foto te veranderen om meer foto's te zien?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:18 schreef broer het volgende:
Bij de foto van Claudia ga ik niet proberen of ik misschien ook nog vreemdeman2.jpg te zien krijg.
Ja, zeg! Nu ga ik me nog bijna schamen voor mijn voyeurisme ook!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:19 schreef wyccie het volgende:
Jullie zijn nog veel erger dan ik. Ik kijk heel vaak in fotoboeken, maar ik ben dan weer niet zo nieuwsgierig dat ik op zoek ga naar verborgen foto's. Als de persoon het wil laten zien, dat post hij/zij het wel.
Neuh. Zo naïef is niemand, toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou wel altijd nog '/claudia.jpg' proberen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:21 schreef broer het volgende:
Ja, zeg! Nu ga ik me nog bijna schamen voor mijn voyeurisme ook!
Ja, dat is ook een voor de hand liggende.quote:
Zolang je niet met reeksen werkt, ben je volgens mij voorzichtig genoeg, hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:22 schreef wyccie het volgende:
Goed dat ik het weet, dan kan ik voortaan nog voorzichtiger zijn met foto's.
Wat betekent dat? Dat ik me wel of niet moet schamen?quote:
Terecht dat je je schaamt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:26 schreef broer het volgende:
Wat betekent dat? Dat ik me wel of niet moet schamen?
O ja?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:28 schreef Claudia_x het volgende:
Jullie twee behoren wel tot zo'n beetje de laatste goedbewaarde geheimen.
Waaraan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:28 schreef Claudia_x het volgende:
Nu begin ik er pas aan te twijfelen.
Pardon. Ik zal nooit meer zeggen dat ik dat doe. Ik zal het nooit meer doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:30 schreef wyccie het volgende:
Terecht dat je je schaamt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |