Die 'klompen' hebben vetersquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:58 schreef k_man het volgende:
En klompvoetjes?
Laat eens wat meer van je tekeningen zien.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:00 schreef IQM het volgende:
Ik was ooit een keer boos op m'n moeder, omdat ze over mijn getekende Marc Overmars zei: "Hé, da's toch die van De Boertjes?"
En toen was ik heel even boos.
Wij moesten verplicht brieven schrijven.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:58 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik herinner me opeens dat ik wél een keer iets heb moeten voorlezen in de klas. Een brief.
Toen ik klein was schreef ik brieven naar een vriendin (ook al zagen we elkaar bijna elke week). Ik maakte dus hele zinnen in plaats van alleen met 'ja' of 'nee' antwoorden. Daar was ik wel trots op.
Ja, die tekening heb ik dus meteen verscheurd, hè.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Laat eens wat meer van je tekeningen zien.
De auto?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:07 schreef k_man het volgende:
Op de middelbare school zijn tekeningen van mij uit het tekenlokaal gestolen. Ik had een hele mooie Jaguar getekend. Nooit meer terug gezien.
Ik vond het ook raar dat dat lukte.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het heel knap wat mensen allemaal met een computermuis kunnen doen. Ik ben echt spastisch wat dat betreft.
Inderdaad. Tijd om eens naar Dromenland te verkassen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:48 schreef wyccie het volgende:
De nacht nadert.
Wat is een gehiem?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:48 schreef DaMart het volgende:
Ik ben de kwaadste niet.
En nu kan ik tenminste ook eens een gehiem delen met iemand.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:16 schreef wyccie het volgende:
Oh, jij edit-lezer!!!
Alleen als mensen dingen gaan zeggen als 'het is geheim'quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:18 schreef wyccie het volgende:
Doe je dat vaak? (Bij wijze van tijdverdrijf)
Ik heb gisteren een verhaaltje gepost, en vandaag een dichterlijke uiting van me. En verder kan ik niks.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:22 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat er meer in dit topic geshowd mag worden.
Tekeningen, schilderijen, gedichten, verhaaltjes, foto's.
Sinds dit verzoek meer dan 10 minuten geleden probeer ik al photobucket te openen, maar het lijkt alsof half Amerika op photobucket zit. Het is nog steeds niet geopend en ik geef het op voor vandaag.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:22 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat er meer in dit topic geshowd mag worden.
Tekeningen, schilderijen, gedichten, verhaaltjes, foto's.
Ik vind 2 ook wel mooi.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
Ik heb sinds gisteren deze foto als bureaublad ingesteld.
Op vakantie kom ik gemiddeld ongeveer aan een rolletje per dag.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:49 schreef broer het volgende:
Dat zou ik wel goed vinden. Mensen spenderen te veel tijd aan foto's maken.
Ah, op die manier. Heeft dat ook nog een reden?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:49 schreef k_man het volgende:
Ik heb er maar heel weinig online staan broer.
Jazeker. Luiheid.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:50 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Heeft dat ook nog een reden?
Ik heb 1 rolletje foto's van 6 maanden Verenigde Statenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:49 schreef broer het volgende:
En filmpjes ook, tegenwoordig.
Rolletjes zijn wel een goeie beperking. Met een digitale camera vallen al die grenzen opeens weg.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:50 schreef k_man het volgende:
Op vakantie kom ik gemiddeld ongeveer aan een rolletje per dag.
Dan hou ik op slag van je.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 1 rolletje foto's van 6 maanden Verenigde Staten![]()
Daar kwam je 10 jaar geleden misschien nog mee weg, maar tegenwoordig heeft iedereen een fotootje van zichzelf online.quote:
Ik ben uniek.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar kwam je 10 jaar geleden misschien nog mee weg, maar tegenwoordig heeft iedereen een fotootje van zichzelf online.
Ik wilde net een filmpje on line pleuren.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:49 schreef broer het volgende:
En filmpjes ook, tegenwoordig.
Niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:55 schreef Claudia_x het volgende:
maar tegenwoordig heeft iedereen een fotootje van zichzelf online.
Laat je niet door mij tegenhouden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:56 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde net een filmpje on line pleuren.
O, met dat voorbehoud wil ik graag mijn antwoord wijzigen in 'klopt'.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:57 schreef Claudia_x het volgende:
Behalve de lelijke mensen dan, he.
Heb je daarom geen fotoboek meer tegenwoordig?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:57 schreef Claudia_x het volgende:
Behalve de lelijke mensen dan, he.
Wauw! Ik heb macht!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:58 schreef wyccie het volgende:
Neh, nou hoeft het niet meer.
Ik was uitgekeken op mensen die praten tegen m'n tieten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Heb je daarom geen fotoboek meer tegenwoordig?![]()
Je hebt alleen foto's met tieten?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik was uitgekeken op mensen die praten tegen m'n tieten.
Post jij eens een leuke foto.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bij de foto's zonder tieten is het opeens opvallend stil.
Wat een optimisme...Zo kan het ook, natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:26 schreef broer het volgende:
Och, zielig... Die kat lijkt er wel van te genieten.
Ja, dat begrijp ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoelde een eigen foto.
Je hoeft er niet zelf op te staan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat begrijp ik.
Maar daaraan kan ik je niet helpen. Ik ben niet leuk, immers.
Kun jij om die kat heen zien dat er een Russisch hoertje onder ligt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:30 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik die foto zie, dan ik denk ik: dat meisje is misschien wel iets voor LXIV.
Maar dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je moet maar eens op 'fat cat' zoeken, in google. Er zijn er heel wat.
Het heeft een spijkerbroek en T-shirt aan, dat kan toch geen (Russisch) hoertje zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:31 schreef broer het volgende:
Kun jij om die kat heen zien dat er een Russisch hoertje onder ligt?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
In dat geval heb ik de foto hierboven gemaakt.
Sure. Die ogen. Benen wijd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:31 schreef broer het volgende:
Kun jij om die kat heen zien dat er een Russisch hoertje onder ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |