... en kom je thuis en heb je bijna 1 GB aan geheugenkaarten vol met bijna 1200 foto's van 9 dagen Zwitserland...quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:52 schreef broer het volgende:
[..]
Rolletjes zijn wel een goeie beperking. Met een digitale camera vallen al die grenzen opeens weg.
Loop je de hele vakantie met een Nikon voor je oog...
Mwoah. Ze heeft idd een dikke poes, maar dat is dan ook alles.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:30 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik die foto zie, dan ik denk ik: dat meisje is misschien wel iets voor LXIV.
Geweldig topic dit....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou er wat voor geven om mijn oude poes nog een keertje spinnend onder mijn kin te hebben zitten.![]()
Nee hoor. DO-2 heeft geen kat, A_R heeft geen kat, k_man heeft geen kat, wyccie heeft geen kat, Tha_Erik heeft geen kat, DaMart heeft geen kat...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Geweldig topic dit....
Ben ik nu de enige TTK'er zonder poes of katten?
Ik heb ook geen kat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee hoor. DO-2 heeft geen kat, A_R heeft geen kat, k_man heeft geen kat, wyccie heeft geen kat, Tha_Erik heeft geen kat, DaMart heeft geen kat...
Nou ja, het waren wel mijn lieve katjes en toen een van de twee te overlijden kwam heb ik daar wel een traantje om gelaten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:36 schreef Lienekien het volgende:
En daar was je geloof ik niet bijzonder aan gehecht?
't Was nogal een speels beest dat wel eens twee of drie dagen op straat wilde blijven zwerven, nu ja; op een dag was dat beest weer twee dagen weg en toen belde er een vrouw met een BMW uit het Scheveningen. Ik denk dat de kat de BMW heeft aangevallen, zo'n beest was het wel.quote:
En ik heb ook geen kat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:15 schreef Lienekien het volgende:
Nee hoor. DO-2 heeft geen kat, A_R heeft geen kat, k_man heeft geen kat, wyccie heeft geen kat, Tha_Erik heeft geen kat, DaMart heeft geen kat...
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:42 schreef Augustina het volgende:
Er valt me een gedachte binnen.
Het is niet koosjer te zeggen dat je honger hebt. 'Nee, je hebt trek', wordt je dan vermanend toesproken. Mag je wel zeggen dat je dorst hebt, of is dat ook alleen voorbehouden aan arme kindertjes in Afrika?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:31 schreef Augustina het volgende:
Ja, dat is nu juist wat ik me afvraag. Ik wil gewoon niemand voor het hoofd stoten.
quote:Titel dorst
Vraag Honger heb je in Nederland niet. In Afrika kennen ze wel honger.
Daarom werd ons vroeger verteld dat we 'trek' hadden.
Maar hoe zit dat met dorst? Kan men in ons land wel dorst hebben of is dat enkel weggelegd voor dorstige Afrikaantjes?
Oftewel: is er voor 'dorst' iets soortgelijks te bedenken als 'trek' in plaats van 'honger'?
Antwoord U kunt dorst hebben, u kunt uw dorst stillen of lessen, maar een ander woord voor 'dorst' hebben we helaas niet gevonden.
Ik was dus niet de enige die met deze vraag worstelde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |