iddquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:00 schreef Messenga het volgende:
4 Jan.
Ook zonder D_A kom jij gewoonquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:51 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb D_A overgehaaldMits wij beiden tijd hebben enzo natuurlijk.
Ik ook.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:06 schreef booo het volgende:
Ja fuck, ik weet nog niet wanneer ik weg ga enzo.
Ik kan in ieder geval 29 december niet.. Ofja, het zou wel kunnen, maar liever niet
En ik ben nog steeds voor Den bosch
Ja, dan moet ik even kijken of ik mag enzoquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ja, reis er maar een eindje voor
Den Bosch - Utrecht iets minder dan 30min volgens mij
Zit je onder de plak jongenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:57 schreef mstr het volgende:
Ik kom waarschijnlijk ook, als m'n ouders het goed vinden enzo
Ik proef hier ervaringquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
De plak. Merk je wel als je een vriendin hebt, krijg je meer van dat soort opmerkingen
Hmm dus onder de hoede van m'n oudersquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
De plak. Merk je wel als je een vriendin hebt, krijg je meer van dat soort opmerkingen
Ja en we komen bij jou langs als we dronken zijnquote:
Pcies, dat jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:04 schreef mstr het volgende:
[..]
hèhè, "Liefie, wat ben je aan het doen?" "Schatje, waar ben je nou?"
Ik jou niet, moet ik bang worden?quote:
Ja, ik weet waar jij woontquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:07 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik jou niet, moet ik bang worden?.
Neen, dankje.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en we komen bij jou langs als we dronken zijn![]()
![]()
Okay.. WTFquote:
Zo'n vriendje heb ik gehadquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:04 schreef mstr het volgende:
[..]
hèhè, "Liefie, wat ben je aan het doen?" "Schatje, waar ben je nou?"
Christelijke opvoeding gehad?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zo'n vriendje heb ik gehadEn dan helemaal uit zn dak gaan als bleek dat ik bij een jongen in huis was
![]()
Maar dat was ook een geval apart, ik mocht van hem geen rokjes aan, geen v-halzen, geen los haar, geen make-up, niet uitgaan, geen korte broek met gym, blaaaaaaablaba![]()
Zeg even over aankomend weekend hè....quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zo'n vriendje heb ik gehadEn dan helemaal uit zn dak gaan als bleek dat ik bij een jongen in huis was
![]()
Maar dat was ook een geval apart, ik mocht van hem geen rokjes aan, geen v-halzen, geen los haar, geen make-up, niet uitgaan, geen korte broek met gym, blaaaaaaablaba![]()
Was ook maar een grapjequote:
Gelukkig .quote:
quote:
Je komt gewoonquote:
Verdikkie daar val ik door de mandquote:
Primaquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Als ik niet mag, moet je m'n ouders maar overtuigen
Hoezo? Jij bent Bart, hij is Kenan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verdikkie daar val ik door de mand
Meeting!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent Bart, hij is Kenan?
Nog nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:03 schreef Norden_lights het volgende:
BOE
was ik weer keertje!
nog iets gemist?
Kan ja, maar is natuurlijk niet zo leukquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:10 schreef Norden_lights het volgende:
oo oke
kan dus nog wel wat langer weg blijven Bravebart
neen och volg toch niet alles meer helemaal
hoor wel als er wat spannends gaat gebeuren ja
ja snap ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan ja, maar is natuurlijk niet zo leuk![]()
Ja, de jeugd (quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:12 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
ja snap ik
maar eigenlijk ook nog al druk met van alles
(slecht excus weet het)
moet ff weer beetje tijd vrij maken![]()
![]()
Kun je hendig sjiek gaan slippen in Utrechtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:52 schreef mstr het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik tegen die tijd m'n scootert heb
Ja, maar ik denk niet dat ie dat doetquote:
Hij komt wel, op ze l0llerFox, Maddoxx achterop.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat ie dat doet![]()
Utrecht is een pokke eind voor hun
Jawellll, gewoon heeeeel lief vragenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:37 schreef booo het volgende:
Nohhh, ik wil oohooook!
Alleen ik denk niet dat ik mag enzo
"Mama, mag ik even met heel veel jongens, die allemaal ouder zijn. Naar Utrecht?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:39 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Jawellll, gewoon heeeeel lief vragen
Bedenk een lulverhaal, ik zeg ook vaak dat ik naar feestje van mensen van vakantie ga ofzo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:42 schreef booo het volgende:
[..]
"Mama, mag ik even met heel veel jongens, die allemaal ouder zijn. Naar Utrecht?"
Bwhoaha, slechte ervaringenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:43 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Bedenk een lulverhaal, ik zeg ook vaak dat ik naar feestje van mensen van vakantie ga ofzo.
Ja, en wij willen dat jij komtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:45 schreef booo het volgende:
[..]
Bwhoaha, slechte ervaringen
Maar het moet me lukken, ik wil ooook
Voel jij je nog puber danquote:Op woensdag 1 november 2006 12:00 schreef quickie1985 het volgende:
Ik kom IK KOM IK KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM (ook)
Ik ben al heel volwassen en verstandig en woon in de buurt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:42 schreef booo het volgende:
[..]
"Mama, mag ik even met heel veel jongens, die allemaal ouder zijn. Naar Utrecht?"
Heb jij dat examenfeest nou ooit nog gegeven? Ik zou komen!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben al heel volwassen en verstandig en woon in de buurt.
(misschien kom ik ook)
Die komt toch nietquote:Op woensdag 1 november 2006 13:35 schreef liiszle het volgende:
eigenlijk wil ik nu zeggen dat ik alleen kom als ... niet komt..
maaar dat is niet verstandig.
ik kijk nog wel of ik kom![]()
je weet over wie ik het heb ?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die komt toch niet![]()
Hij zegt nu van wel, maar ik weet bijna zeker dat hij dan weer wat te doen heeft ofso
Ik denkt hetquote:
nooou ?quote:
Mag ik nie zeggen van mn moeder maar het begint met een qquote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mag ik nie zeggen van mn moeder maar het begint met een q![]()
Ofnie
Hehequote:
Is redelijk ver jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat ie dat doet![]()
Utrecht is een pokke eind voor hun
Nope... mensjes van jongerencentrum wilden het niet afhurenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:31 schreef Merel1808 het volgende:a
[..]
Heb jij dat examenfeest nou ooit nog gegeven? Ik zou komen!![]()
Das nog dichterbij ook!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Nope... mensjes van jongerencentrum wilden het niet afhuren
Maar je komt maar mooi op de house(kamer)warming zo gauw ik een kamer gevonden heb
omg merel, wie was dat in vredesnaam? nog nooit gehoord van jongens die hun vriendin liever kleren áán dan uit deden... oh, ik had gewoon verder moeten lezen.. okeeee.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
![]()
Het gaat echt druk worden volgens mijquote:Op woensdag 1 november 2006 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tof! lijkt me gezellig met veel users
Kenanquote:Op woensdag 1 november 2006 20:11 schreef Pluizel het volgende:
[..]
omg merel, wie was dat in vredesnaam? nog nooit gehoord van jongens die hun vriendin liever kleren áán dan uit deden... oh, ik had gewoon verder moeten lezen.. okeeee.
en over die meeting... misschien.
Mods schrap even de berichten van lisszle svp? Ze blijft bezig.quote:
Wiequote:Op donderdag 2 november 2006 08:24 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Mods schrap even de berichten van lisszle svp? Ze blijft bezig.
Je WeEt ToCh!!quote:
Doe niet zo kansloos gekquote:
Mak aan endstraquote:
ook gelijk exact de reden voor mijn gedrag naar hemquote:
En terechtquote:Op donderdag 2 november 2006 19:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
ook gelijk exact de reden voor mijn gedrag naar hem
Tsjah actie reactie he?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
ook gelijk exact de reden voor mijn gedrag naar hem
wheheh maar ik kom lekker nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Alle Limburgers moeten ook komen![]()
Utrechtquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:11 schreef Zuen het volgende:
Misschien kom ik1111 waar is het?
Poging 6 dat ik zeg dat ik kom en uiteindelijk toch moet werken denk ik.....?quote:Op zondag 5 november 2006 22:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ok, tijd voor een lijstje
_Xbox_Master_
Merel1808 & D_A
mstr
Messenga
BraveBart
mash_
eRrrrJeee
Liiszle (Ja, je komt gewoon)
Borkydude
Zuen
Zet je zelf er op
Hoe meer mensen hoe beter
Neem jij oliebollen mee?quote:Op maandag 6 november 2006 20:28 schreef K-mail het volgende:
Ik kom ook wel... Denk ik(als ik dan niet in het ziekenhuis lig met een of andere opgeblazen maag van al het eten, of een lamme arm van het snijden en roeren in alle pannen
)
JAAAquote:Op maandag 6 november 2006 21:10 schreef ArendBarend het volgende:
Zou het gewaardeerd worden als ik ook kom![]()
nee..quote:
Je weet maar nooit hè?quote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je staat er al op, joh, schwanz
Aandachtshoerquote:
quote:
Ja, ik wilde toch al niet komenquote:
Waaromquote:
Van mij mag jequote:Op dinsdag 7 november 2006 15:18 schreef booo het volgende:
Ehm, kan ik op een misschienlijstje ofzo?
'T hangt er zeg maar van af of ik mag enzo..
Oehh, tofquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:47 schreef Boeman het volgende:
Zal ik jullie eens blij maken:
Ik ga ook proberen te komen
ok tof, anders praat ik wel even met je ouders.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:02 schreef booo het volgende:
[..]
Oehh, tof![]()
Ik wil oohoook![]()
Ik dénk dat ik wel kan regelen dat ik kom. Alleen niet zo heul lang ofzo
Hihi, jij ook al?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
ok tof, anders praat ik wel even met je ouders.![]()
Oja ik zie het, dan praat ik niet met je ouders.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:31 schreef booo het volgende:
[..]
Hihi, jij ook al?
Zullen ze leuk vinden
Noujazeg, dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:40 schreef Boeman het volgende:
[..]
Oja ik zie het, dan praat ik niet met je ouders.
Ohgodquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
We gaan gewoon met zijn alleen eerst even langs Den Bosch
Tegen zo'n groep PUB'ers kunnen Bo's ouders niet tegenop![]()
Nee niet binnenkort. Dat is net als met seks, van uitstel komt afstel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:54 schreef booo het volgende:
[..]
Ohgod
Ik zal binnenkort wel even regelen dat ik mag enzo
En anders ben ik ervoor om de volgende meet in den bosch te houden
Dat kan ook natuurlijk, niet eens zover bij Eindhoven vandaan waar ook al 2 meets hebben plaatsgevondenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:54 schreef booo het volgende:
[..]
Ohgod
Ik zal binnenkort wel even regelen dat ik mag enzo
En anders ben ik ervoor om de volgende meet in den bosch te houden
Ik zoek wel even het juiste momentquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee niet binnenkort. Dat is net als met seks, van uitstel komt afstel.
Dat bedoel ik. Alleen waren er dit keer een paar mensen tegen ofzo geloof ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk, niet eens zover bij Eindhoven vandaan waar ook al 2 meets hebben plaatsgevonden
Kunnen we eindelijk datenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:57 schreef booo het volgende:
[..]
Ik zoek wel even het juiste moment
Komt goed
Jajajajaquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:15 schreef ArendBarend het volgende:
Niet in Den Bosch...
ik wil utrecht
Maar de volgende keer Den Boschquote:
Vind ik wel!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar de volgende keer Den Bosch![]()
Sowieso nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:42 schreef Boeman het volgende:
Den Bosch is toffer dan Utreg toevallig. maarja, ik vind Utreg dan ook niet zoveel soeps.
Het gaat niet door, sorryquote:Op woensdag 8 november 2006 12:17 schreef quickie1985 het volgende:
is er al een datum bekend?
Zie OPquote:Op woensdag 8 november 2006 12:17 schreef quickie1985 het volgende:
is er al een datum bekend?
ghahahaha aquote:
Maar Lisanne moet ook komenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kinderachtig gedoe doe je maar ergens anders. Als we een meet gaan houden is iedereen welkom en mocht je wat persoonlijke problemen met iemand hebben dan blijf je weg.
Een meet is voor iedereen toegankelijk en niet alleen voor een kliek die zich in de SC verzameld. Meetings zijn voor iedereen die binnen en buiten PUB zich aangetrokken voelen om te komen.
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kinderachtig gedoe doe je maar ergens anders. Als we een meet gaan houden is iedereen welkom en mocht je wat persoonlijke problemen met iemand hebben dan blijf je weg.
Een meet is voor iedereen toegankelijk en niet alleen voor een kliek die zich in de SC verzameld. Meetings zijn voor iedereen die binnen en buiten PUB zich aangetrokken voelen om te komen.
wat heeft dat met bovenstaande te maken ?quote:
Helemaal niks hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 19:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
wat heeft dat met bovenstaande te maken ?
Gast, praat geen poepquote:Op woensdag 8 november 2006 23:45 schreef K-mail het volgende:
Maar, ik ga wel iedereen in elkaar schoppen.![]()
Nee, Klapmeet komt daarna pasquote:Op woensdag 8 november 2006 23:45 schreef K-mail het volgende:
oew de gangster meet die word zeker gehouden in een achterstandsbuurt?quote:
Nee gek, gewoon chill, alleen irritante mensen worden geklaptquote:Op donderdag 9 november 2006 12:56 schreef B_BOY het volgende:
[..]
oew de gangster meet die word zeker gehouden in een achterstandsbuurt?
Treinen rijden de hele nacht geloof ik, check anders www.92920v.nl .quote:Op donderdag 9 november 2006 13:19 schreef mrkanarie het volgende:
Maare... hoe zit het met vervoer terug? want ik ga met de trein dan, en moet dan wel redelijk op tijd weg, net als anderen lijkt mij zo?
De laatste trein vanuit Utrecht naar Almelo gaat om 23.50, als je naar Nijverdal moet zul je wel eerder wegmoeten vrees ik..quote:Op donderdag 9 november 2006 13:19 schreef mrkanarie het volgende:
Maare... hoe zit het met vervoer terug? want ik ga met de trein dan, en moet dan wel redelijk op tijd weg, net als anderen lijkt mij zo?
Na, das niet in heel Nederland zoquote:Op donderdag 9 november 2006 13:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Treinen rijden de hele nacht geloof ik, check anders www.92920v.nl .
Jij welquote:Op woensdag 8 november 2006 23:45 schreef K-mail het volgende:
Mag ik mee?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:52 schreef Quara het volgende:
4 januari sta ik ergens van een helling af te skiën
Je bent de zoveelste alquote:
Jij ging al mee in m'n hutkofferquote:
Ja, tofquote:Op maandag 13 november 2006 13:57 schreef the_legend_killer het volgende:
maakt niet uit welke datum als ik kan kom ik wel weer
Altijd wel eentje te vindenquote:Op maandag 13 november 2006 17:43 schreef Boeman het volgende:
4 Januari, ik zal es even kijken of ik nog een gaatje heb.
gaan we samen meetenquote:
kan eventueel wel jaquote:Op maandag 13 november 2006 09:47 schreef quickie1985 het volgende:
hey RJ anders pik ik je wel op ofzo?
Denk dat ik ook wel kom, kunnen we samen vanuit Sittard reizen.quote:Op maandag 13 november 2006 13:57 schreef the_legend_killer het volgende:
maakt niet uit welke datum als ik kan kom ik wel weer
meeten is tof..quote:
GRONINGENquote:Op woensdag 15 november 2006 10:03 schreef Ewaldus het volgende:
zijn er nog mensen met ov vanuit Groningen... dan kunnen we praten![]()
wel vanuit meppelquote:Op woensdag 15 november 2006 10:03 schreef Ewaldus het volgende:
Rofl hier nog 1 (maar daarvoor eerst 10 kilo aan vuurwerk de lucht in helpenquote:Op maandag 13 november 2006 23:06 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
kan eventueel wel jaals ik nog leef.. heb een dik oud en nieuw gepland..
ik reis vanuit richting emmen... ik ga iig via zwollequote:Op woensdag 15 november 2006 10:03 schreef Ewaldus het volgende:
Fviv! kom ook!!quote:Op zondag 19 november 2006 11:11 schreef fvivif het volgende:
Waarom word die meet niet in amsterdam gehouden ?
Daar is al een keer een PUB Meet geweest. Toen kwamen er precies 5 personenquote:Op zondag 19 november 2006 11:11 schreef fvivif het volgende:
Waarom word die meet niet in amsterdam gehouden ?
Ik?quote:Op zondag 19 november 2006 03:27 schreef eRrrrJeee het volgende:
lijstje?
xbm
rj
Liiszle
Mstr
Borky doed
Brave bart
D_A
merel
..........
vul aan
ik...quote:Op zondag 19 november 2006 03:27 schreef eRrrrJeee het volgende:
lijstje?
xbm
rj
Liiszle
Mstr
Borky doed
Brave bart
D_A
merel
..........
vul aan
Waarvan 1 mijn vriendin is.quote:
Tja, of het nou 3 of 4 dagen isquote:Op maandag 20 november 2006 14:02 schreef the_legend_killer het volgende:
4 jan ben ik wel nog dood.
4 dagen zuipen aan 1 stuk
leuk johquote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Meetingslijst
_Xbox_Master_
eRrrrJeee
Liiszle
Mstr
Borkydude
Bravebart
Dark_Angelus
Merel1808
Zuen
quickie1985
Memento-Mori
misschien:
sloffie![]()
Leuk
Een mooie man is inweze ook een dame.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:56 schreef quickie1985 het volgende:
JA wat meer dames zou leuk zijn
... true ... ..... .... oeps ...quote:Op woensdag 22 november 2006 22:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een mooie man is inweze ook een dame.
Dit was een hele foute opmerking.
Zoals wat?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:53 schreef Blaxje het volgende:
Er moet een hoop veranderen aan die lijst, mocht ik komen.
ohjeequote:Op donderdag 23 november 2006 13:30 schreef liiszle het volgende:
ik weet nog steeds niet zeker of ik wel ga hoor
jaquote:Op donderdag 23 november 2006 19:04 schreef hallo_mensen het volgende:
hey je vergeet TLK bij misschien.
DIt zegt TLK die bij hallo_mensen op bezoek is.
Ow Kevinquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:51 schreef Blaxje het volgende:
Ik kom.
Kan niet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:00 schreef the_legend_killer het volgende:
das mijn naam
Uhuh.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
ow ja das billy bob
jou heb ik lang niet meer gezien.quote:Op zondag 26 november 2006 00:53 schreef the_legend_killer het volgende:
gewoon
Neequote:Op zondag 26 november 2006 12:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zullen we hem kapotslaan?
Ja, mits je moeder ook meekomtquote:Op maandag 27 november 2006 23:49 schreef fvivif het volgende:
Mag ik mijn hond mee nemen ?
Jaquote:Op maandag 27 november 2006 23:59 schreef fvivif het volgende:
[..]
Jij bent verliefd op mijn moeder !!
Jaquote:
WAHJOOOHH kom gewoonquote:Op maandag 27 november 2006 23:49 schreef fvivif het volgende:
Mag ik mijn hond mee nemen ?
doe t voor mijquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:27 schreef fvivif het volgende:
[..]
Het is zo ver en ik durf niet alleen te reizen
Whaha, ik lig dubbelquote:Op donderdag 30 november 2006 22:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ok, vandaag is er al vast een verkennings / pre meet geweest en we hebben besloten dat we in de stairway gaan zitten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja. puik iddquote:
Wijn en Rosé smaakte primaquote:
dat zeeeker weten!quote:
Rock. Das wel jammer opzich maar tis niet hinderlijk ofzoquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:52 schreef quickie1985 het volgende:
Wat voor muziek draaien ze daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |