Je komt gewoonquote:
Verdikkie daar val ik door de mandquote:
Primaquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Als ik niet mag, moet je m'n ouders maar overtuigen
Hoezo? Jij bent Bart, hij is Kenan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verdikkie daar val ik door de mand
Meeting!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent Bart, hij is Kenan?
Nog nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:03 schreef Norden_lights het volgende:
BOE
was ik weer keertje!
nog iets gemist?
Kan ja, maar is natuurlijk niet zo leukquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:10 schreef Norden_lights het volgende:
oo oke
kan dus nog wel wat langer weg blijven Bravebart
neen och volg toch niet alles meer helemaal
hoor wel als er wat spannends gaat gebeuren ja
ja snap ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan ja, maar is natuurlijk niet zo leuk![]()
Ja, de jeugd (quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:12 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
ja snap ik
maar eigenlijk ook nog al druk met van alles
(slecht excus weet het)
moet ff weer beetje tijd vrij maken![]()
![]()
Kun je hendig sjiek gaan slippen in Utrechtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:52 schreef mstr het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik tegen die tijd m'n scootert heb
Ja, maar ik denk niet dat ie dat doetquote:
Hij komt wel, op ze l0llerFox, Maddoxx achterop.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat ie dat doet![]()
Utrecht is een pokke eind voor hun
Jawellll, gewoon heeeeel lief vragenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:37 schreef booo het volgende:
Nohhh, ik wil oohooook!
Alleen ik denk niet dat ik mag enzo
"Mama, mag ik even met heel veel jongens, die allemaal ouder zijn. Naar Utrecht?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:39 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Jawellll, gewoon heeeeel lief vragen
Bedenk een lulverhaal, ik zeg ook vaak dat ik naar feestje van mensen van vakantie ga ofzo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:42 schreef booo het volgende:
[..]
"Mama, mag ik even met heel veel jongens, die allemaal ouder zijn. Naar Utrecht?"
Bwhoaha, slechte ervaringenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:43 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Bedenk een lulverhaal, ik zeg ook vaak dat ik naar feestje van mensen van vakantie ga ofzo.
Ja, en wij willen dat jij komtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:45 schreef booo het volgende:
[..]
Bwhoaha, slechte ervaringen
Maar het moet me lukken, ik wil ooook
Voel jij je nog puber danquote:Op woensdag 1 november 2006 12:00 schreef quickie1985 het volgende:
Ik kom IK KOM IK KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM (ook)
Ik ben al heel volwassen en verstandig en woon in de buurt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:42 schreef booo het volgende:
[..]
"Mama, mag ik even met heel veel jongens, die allemaal ouder zijn. Naar Utrecht?"
Heb jij dat examenfeest nou ooit nog gegeven? Ik zou komen!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben al heel volwassen en verstandig en woon in de buurt.
(misschien kom ik ook)
Die komt toch nietquote:Op woensdag 1 november 2006 13:35 schreef liiszle het volgende:
eigenlijk wil ik nu zeggen dat ik alleen kom als ... niet komt..
maaar dat is niet verstandig.
ik kijk nog wel of ik kom![]()
je weet over wie ik het heb ?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die komt toch niet![]()
Hij zegt nu van wel, maar ik weet bijna zeker dat hij dan weer wat te doen heeft ofso
Ik denkt hetquote:
nooou ?quote:
Mag ik nie zeggen van mn moeder maar het begint met een qquote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mag ik nie zeggen van mn moeder maar het begint met een q![]()
Ofnie
Hehequote:
Is redelijk ver jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat ie dat doet![]()
Utrecht is een pokke eind voor hun
Nope... mensjes van jongerencentrum wilden het niet afhurenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:31 schreef Merel1808 het volgende:a
[..]
Heb jij dat examenfeest nou ooit nog gegeven? Ik zou komen!![]()
Das nog dichterbij ook!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Nope... mensjes van jongerencentrum wilden het niet afhuren
Maar je komt maar mooi op de house(kamer)warming zo gauw ik een kamer gevonden heb
omg merel, wie was dat in vredesnaam? nog nooit gehoord van jongens die hun vriendin liever kleren áán dan uit deden... oh, ik had gewoon verder moeten lezen.. okeeee.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zo'n vriendje heb ik gehadEn dan helemaal uit zn dak gaan als bleek dat ik bij een jongen in huis was
![]()
Maar dat was ook een geval apart, ik mocht van hem geen rokjes aan, geen v-halzen, geen los haar, geen make-up, niet uitgaan, geen korte broek met gym, blaaaaaaablaba![]()
Het gaat echt druk worden volgens mijquote:Op woensdag 1 november 2006 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tof! lijkt me gezellig met veel users
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |