iddquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:00 schreef Messenga het volgende:
4 Jan.
Ook zonder D_A kom jij gewoonquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:51 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb D_A overgehaaldMits wij beiden tijd hebben enzo natuurlijk.
Ik ook.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:06 schreef booo het volgende:
Ja fuck, ik weet nog niet wanneer ik weg ga enzo.
Ik kan in ieder geval 29 december niet.. Ofja, het zou wel kunnen, maar liever niet
En ik ben nog steeds voor Den bosch
Ja, dan moet ik even kijken of ik mag enzoquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ja, reis er maar een eindje voor
Den Bosch - Utrecht iets minder dan 30min volgens mij
Zit je onder de plak jongenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:57 schreef mstr het volgende:
Ik kom waarschijnlijk ook, als m'n ouders het goed vinden enzo
Ik proef hier ervaringquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
De plak. Merk je wel als je een vriendin hebt, krijg je meer van dat soort opmerkingen
Hmm dus onder de hoede van m'n oudersquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
De plak. Merk je wel als je een vriendin hebt, krijg je meer van dat soort opmerkingen
Ja en we komen bij jou langs als we dronken zijnquote:
Pcies, dat jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:04 schreef mstr het volgende:
[..]
hèhè, "Liefie, wat ben je aan het doen?" "Schatje, waar ben je nou?"
Ik jou niet, moet ik bang worden?quote:
Ja, ik weet waar jij woontquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:07 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik jou niet, moet ik bang worden?.
Neen, dankje.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en we komen bij jou langs als we dronken zijn![]()
![]()
Okay.. WTFquote:
Zo'n vriendje heb ik gehadquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:04 schreef mstr het volgende:
[..]
hèhè, "Liefie, wat ben je aan het doen?" "Schatje, waar ben je nou?"
Christelijke opvoeding gehad?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zo'n vriendje heb ik gehadEn dan helemaal uit zn dak gaan als bleek dat ik bij een jongen in huis was
![]()
Maar dat was ook een geval apart, ik mocht van hem geen rokjes aan, geen v-halzen, geen los haar, geen make-up, niet uitgaan, geen korte broek met gym, blaaaaaaablaba![]()
Zeg even over aankomend weekend hè....quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zo'n vriendje heb ik gehadEn dan helemaal uit zn dak gaan als bleek dat ik bij een jongen in huis was
![]()
Maar dat was ook een geval apart, ik mocht van hem geen rokjes aan, geen v-halzen, geen los haar, geen make-up, niet uitgaan, geen korte broek met gym, blaaaaaaablaba![]()
Was ook maar een grapjequote:
Gelukkig .quote:
quote:
Je komt gewoonquote:
Verdikkie daar val ik door de mandquote:
Primaquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Als ik niet mag, moet je m'n ouders maar overtuigen
Hoezo? Jij bent Bart, hij is Kenan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verdikkie daar val ik door de mand
Meeting!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent Bart, hij is Kenan?
Nog nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:03 schreef Norden_lights het volgende:
BOE
was ik weer keertje!
nog iets gemist?
Kan ja, maar is natuurlijk niet zo leukquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:10 schreef Norden_lights het volgende:
oo oke
kan dus nog wel wat langer weg blijven Bravebart
neen och volg toch niet alles meer helemaal
hoor wel als er wat spannends gaat gebeuren ja
ja snap ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan ja, maar is natuurlijk niet zo leuk![]()
Ja, de jeugd (quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:12 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
ja snap ik
maar eigenlijk ook nog al druk met van alles
(slecht excus weet het)
moet ff weer beetje tijd vrij maken![]()
![]()
Kun je hendig sjiek gaan slippen in Utrechtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:52 schreef mstr het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik tegen die tijd m'n scootert heb
Ja, maar ik denk niet dat ie dat doetquote:
Hij komt wel, op ze l0llerFox, Maddoxx achterop.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat ie dat doet![]()
Utrecht is een pokke eind voor hun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |