Helemaal niks hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 19:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
wat heeft dat met bovenstaande te maken ?
Gast, praat geen poepquote:Op woensdag 8 november 2006 23:45 schreef K-mail het volgende:
Maar, ik ga wel iedereen in elkaar schoppen.![]()
Nee, Klapmeet komt daarna pasquote:Op woensdag 8 november 2006 23:45 schreef K-mail het volgende:
oew de gangster meet die word zeker gehouden in een achterstandsbuurt?quote:
Nee gek, gewoon chill, alleen irritante mensen worden geklaptquote:Op donderdag 9 november 2006 12:56 schreef B_BOY het volgende:
[..]
oew de gangster meet die word zeker gehouden in een achterstandsbuurt?
Treinen rijden de hele nacht geloof ik, check anders www.92920v.nl .quote:Op donderdag 9 november 2006 13:19 schreef mrkanarie het volgende:
Maare... hoe zit het met vervoer terug? want ik ga met de trein dan, en moet dan wel redelijk op tijd weg, net als anderen lijkt mij zo?
De laatste trein vanuit Utrecht naar Almelo gaat om 23.50, als je naar Nijverdal moet zul je wel eerder wegmoeten vrees ik..quote:Op donderdag 9 november 2006 13:19 schreef mrkanarie het volgende:
Maare... hoe zit het met vervoer terug? want ik ga met de trein dan, en moet dan wel redelijk op tijd weg, net als anderen lijkt mij zo?
Na, das niet in heel Nederland zoquote:Op donderdag 9 november 2006 13:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Treinen rijden de hele nacht geloof ik, check anders www.92920v.nl .
Jij welquote:Op woensdag 8 november 2006 23:45 schreef K-mail het volgende:
Mag ik mee?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:52 schreef Quara het volgende:
4 januari sta ik ergens van een helling af te skiën
Je bent de zoveelste alquote:
Jij ging al mee in m'n hutkofferquote:
Ja, tofquote:Op maandag 13 november 2006 13:57 schreef the_legend_killer het volgende:
maakt niet uit welke datum als ik kan kom ik wel weer
Altijd wel eentje te vindenquote:Op maandag 13 november 2006 17:43 schreef Boeman het volgende:
4 Januari, ik zal es even kijken of ik nog een gaatje heb.
gaan we samen meetenquote:
kan eventueel wel jaquote:Op maandag 13 november 2006 09:47 schreef quickie1985 het volgende:
hey RJ anders pik ik je wel op ofzo?
Denk dat ik ook wel kom, kunnen we samen vanuit Sittard reizen.quote:Op maandag 13 november 2006 13:57 schreef the_legend_killer het volgende:
maakt niet uit welke datum als ik kan kom ik wel weer
meeten is tof..quote:
GRONINGENquote:Op woensdag 15 november 2006 10:03 schreef Ewaldus het volgende:
zijn er nog mensen met ov vanuit Groningen... dan kunnen we praten![]()
wel vanuit meppelquote:Op woensdag 15 november 2006 10:03 schreef Ewaldus het volgende:
Rofl hier nog 1 (maar daarvoor eerst 10 kilo aan vuurwerk de lucht in helpenquote:Op maandag 13 november 2006 23:06 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
kan eventueel wel jaals ik nog leef.. heb een dik oud en nieuw gepland..
ik reis vanuit richting emmen... ik ga iig via zwollequote:Op woensdag 15 november 2006 10:03 schreef Ewaldus het volgende:
Fviv! kom ook!!quote:Op zondag 19 november 2006 11:11 schreef fvivif het volgende:
Waarom word die meet niet in amsterdam gehouden ?
Daar is al een keer een PUB Meet geweest. Toen kwamen er precies 5 personenquote:Op zondag 19 november 2006 11:11 schreef fvivif het volgende:
Waarom word die meet niet in amsterdam gehouden ?
Ik?quote:Op zondag 19 november 2006 03:27 schreef eRrrrJeee het volgende:
lijstje?
xbm
rj
Liiszle
Mstr
Borky doed
Brave bart
D_A
merel
..........
vul aan
ik...quote:Op zondag 19 november 2006 03:27 schreef eRrrrJeee het volgende:
lijstje?
xbm
rj
Liiszle
Mstr
Borky doed
Brave bart
D_A
merel
..........
vul aan
Waarvan 1 mijn vriendin is.quote:
Tja, of het nou 3 of 4 dagen isquote:Op maandag 20 november 2006 14:02 schreef the_legend_killer het volgende:
4 jan ben ik wel nog dood.
4 dagen zuipen aan 1 stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |