ok tof, anders praat ik wel even met je ouders.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:02 schreef booo het volgende:
[..]
Oehh, tof![]()
Ik wil oohoook![]()
Ik dénk dat ik wel kan regelen dat ik kom. Alleen niet zo heul lang ofzo
Hihi, jij ook al?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
ok tof, anders praat ik wel even met je ouders.![]()
Oja ik zie het, dan praat ik niet met je ouders.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:31 schreef booo het volgende:
[..]
Hihi, jij ook al?
Zullen ze leuk vinden
Noujazeg, dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:40 schreef Boeman het volgende:
[..]
Oja ik zie het, dan praat ik niet met je ouders.
Ohgodquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
We gaan gewoon met zijn alleen eerst even langs Den Bosch
Tegen zo'n groep PUB'ers kunnen Bo's ouders niet tegenop![]()
Nee niet binnenkort. Dat is net als met seks, van uitstel komt afstel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:54 schreef booo het volgende:
[..]
Ohgod
Ik zal binnenkort wel even regelen dat ik mag enzo
En anders ben ik ervoor om de volgende meet in den bosch te houden
Dat kan ook natuurlijk, niet eens zover bij Eindhoven vandaan waar ook al 2 meets hebben plaatsgevondenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:54 schreef booo het volgende:
[..]
Ohgod
Ik zal binnenkort wel even regelen dat ik mag enzo
En anders ben ik ervoor om de volgende meet in den bosch te houden
Ik zoek wel even het juiste momentquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee niet binnenkort. Dat is net als met seks, van uitstel komt afstel.
Dat bedoel ik. Alleen waren er dit keer een paar mensen tegen ofzo geloof ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk, niet eens zover bij Eindhoven vandaan waar ook al 2 meets hebben plaatsgevonden
Kunnen we eindelijk datenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:57 schreef booo het volgende:
[..]
Ik zoek wel even het juiste moment
Komt goed
Jajajajaquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:15 schreef ArendBarend het volgende:
Niet in Den Bosch...
ik wil utrecht
Maar de volgende keer Den Boschquote:
Vind ik wel!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar de volgende keer Den Bosch![]()
Sowieso nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:42 schreef Boeman het volgende:
Den Bosch is toffer dan Utreg toevallig. maarja, ik vind Utreg dan ook niet zoveel soeps.
Het gaat niet door, sorryquote:Op woensdag 8 november 2006 12:17 schreef quickie1985 het volgende:
is er al een datum bekend?
Zie OPquote:Op woensdag 8 november 2006 12:17 schreef quickie1985 het volgende:
is er al een datum bekend?
ghahahaha aquote:
Maar Lisanne moet ook komenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kinderachtig gedoe doe je maar ergens anders. Als we een meet gaan houden is iedereen welkom en mocht je wat persoonlijke problemen met iemand hebben dan blijf je weg.
Een meet is voor iedereen toegankelijk en niet alleen voor een kliek die zich in de SC verzameld. Meetings zijn voor iedereen die binnen en buiten PUB zich aangetrokken voelen om te komen.
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kinderachtig gedoe doe je maar ergens anders. Als we een meet gaan houden is iedereen welkom en mocht je wat persoonlijke problemen met iemand hebben dan blijf je weg.
Een meet is voor iedereen toegankelijk en niet alleen voor een kliek die zich in de SC verzameld. Meetings zijn voor iedereen die binnen en buiten PUB zich aangetrokken voelen om te komen.
wat heeft dat met bovenstaande te maken ?quote:
Helemaal niks hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 19:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
wat heeft dat met bovenstaande te maken ?
Gast, praat geen poepquote:Op woensdag 8 november 2006 23:45 schreef K-mail het volgende:
Maar, ik ga wel iedereen in elkaar schoppen.![]()
Nee, Klapmeet komt daarna pasquote:Op woensdag 8 november 2006 23:45 schreef K-mail het volgende:
oew de gangster meet die word zeker gehouden in een achterstandsbuurt?quote:
Nee gek, gewoon chill, alleen irritante mensen worden geklaptquote:Op donderdag 9 november 2006 12:56 schreef B_BOY het volgende:
[..]
oew de gangster meet die word zeker gehouden in een achterstandsbuurt?
Treinen rijden de hele nacht geloof ik, check anders www.92920v.nl .quote:Op donderdag 9 november 2006 13:19 schreef mrkanarie het volgende:
Maare... hoe zit het met vervoer terug? want ik ga met de trein dan, en moet dan wel redelijk op tijd weg, net als anderen lijkt mij zo?
De laatste trein vanuit Utrecht naar Almelo gaat om 23.50, als je naar Nijverdal moet zul je wel eerder wegmoeten vrees ik..quote:Op donderdag 9 november 2006 13:19 schreef mrkanarie het volgende:
Maare... hoe zit het met vervoer terug? want ik ga met de trein dan, en moet dan wel redelijk op tijd weg, net als anderen lijkt mij zo?
Na, das niet in heel Nederland zoquote:Op donderdag 9 november 2006 13:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Treinen rijden de hele nacht geloof ik, check anders www.92920v.nl .
Jij welquote:Op woensdag 8 november 2006 23:45 schreef K-mail het volgende:
Mag ik mee?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:52 schreef Quara het volgende:
4 januari sta ik ergens van een helling af te skiën
Je bent de zoveelste alquote:
Jij ging al mee in m'n hutkofferquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |