abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:16:17 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43069696
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:09 schreef Day het volgende:

[..]

Beetje schijnheilig van Nena dit. Ze had het net ook tegen Natasia zelf kunnen zeggen.
Klopt, maar dat had ik inmiddels ook al niet meer gedaan
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:17:14 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43069717
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:10 schreef Gert het volgende:
De Talpa-site wordt trouwens ook met de dag suggestiever, net als de voice-over. Een stukje van vanmiddag:
[..]

Toch netjes, om in twee zinnen te suggereren dat:
a) Eveline een kip zonder kop is zonder Stephan
b) Eveline zich voordoet als vriendin maar dat niet is.

Maar het klopt in beide gevallen
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:18:11 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43069756
Nena: "Ik wil er niet als eerste uit, maar toen Nicolaas zei dat hij eruit ging... toen dacht ik 'dan kan ik daarna wel gaan'. Maar als eerste eruit gaan vind ik wel zwak van mezelf."
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:18:12 #4
58921 Day
You can fly!
pi_43069757
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Mwah... dat is wel een érg makkelijk verwijt.
Als het nou zo was dat Nena altijd poeslief tegen Nataasia doet, maar dat is geenszins het geval.
Iederéén praat met anderen over anderen.
Nee, geen makkelijk verwijt.
Natasia heeft om feedback gevraagd en die heeft ze van de rest ook gekregen. En eerlijk ook. Er is gewoon tegen d'r gezegd wat men fout vond en wat niet. Had Nena dus ook kunnen doen i.p.v. nu bij Bart te roddelen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:19:37 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43069793
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:18 schreef Day het volgende:

[..]

Natasia heeft om feedback gevraagd en die heeft ze van de rest ook gekregen. En eerlijk ook. Er is gewoon tegen d'r gezegd wat men fout vond en wat niet. Had Nena dus ook kunnen doen i.p.v. nu bij Bart te roddelen.
Nena weet dat ze dan misschien de volle lading weer krijgt en zit daar niet op te wachten denk ik.
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:22:13 #6
58921 Day
You can fly!
pi_43069874
Hoe zit het eigenlijk met de doelen van de rest. Er is zoveel gezeik over Natasia's doelen, maar weet Nena inmiddels eindelijk wat ze wil gaan doen? Harstikke leuk hoor dat ze iedereen die haar wil helpen afkraakt, maar ik zie haar zelf geen initiatief nemen. Heeft Evil haar psychologie-cursus al binnen. Is Bart al aangenomen bij Radio538? Is dat lullige column van Angelique het enige wat ze gaat doen in dat jaar? Ilona's modellenburo al van de grond? En wat willen Nicolaas, Sylvia en Stefan eigenlijk bereiken?

Edit: wat ik wil zeggen. Harstikke leuk dat gezeik op Natasia, maar wat about de overige 9 bewoners?
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:22:44 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43069888
Bart: "Je gaat hier niet in als je 100% gelukkig bent. Ik was gelukkig, maar wist dat dat zou gaan veranderen. Mijn contract liep af. Dus dit was een kans waarmee ik gelijk door zou kunnen gaan. Ik was een half jaar echt gelukkig. Maar ik vind dit geen gekke stap. Ik ben gestopt met roken... ik ben al iets afgevallen"
Nena: "Jij maakt processen door. Ik word er hier alleen maar ongelukkiger van heb ik het idee"
Bart; " Jij hebt ik een heel prominent mannenblad gestaan. en zelfs een aanbod van HET mannenblad gehad... ik niet.
Nena: "Maar jij bent een jongetje"
Bart: "Maar ze hebben jou gevraagd... Eveline niet, en dat is ook geen jongetje"
Nena: " Weet je dat zeker?"
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:24:00 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43069925
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:22 schreef Day het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de doelen van de rest. Er is zoveel gezeik over Natasia's doelen, maar weet Nena inmiddels eindelijk wat ze wil gaan doen? Harstikke leuk hoor dat ze iedereen die haar wil helpen afkraakt,
HUH?
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:24:37 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43069947
Nena: "Ik wil niet nog volwassener worden. Ik vind mezelf al te volwassen."
Bart schiet in de lach.
  Moderator maandag 30 oktober 2006 @ 16:25:37 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43069978
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:18 schreef Day het volgende:

[..]

Dat vind ik echt onzin.

Als iemand om feedback vraagt, betekent dat niet dat je onmiddelijk al je hebben en houwen over die persoon op tafel MOET leggen. Dat is in het dagelijks leven al lang niet altijd verstandig, en al helemáál niet in een spelsituatie als DGK.
Nena vertrouwt Natasia niet, en vindt het een naar, slecht mens, dat is wel duidelijk. Ze wil zo weinig mogelijk met haar te maken hebben.
Ik kan haar geen ongelijk geven.

Maar goed, ik zal jou wat feedback geven Day: ik heb de indruk dat je het nogal geforceerd aan het opnemen bent voor Natasia, en daarbij niet altijd met even sterke argumenten komt. En nu sleep je die "doelen" er weer met de haren bij. Best hoor, maar het lijkt me weinig zinvol om een Natasia _ Nena wedstrijdje te gaan houden hier.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:26:06 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43069992
Nena vindt wiskunde leuk.

Bart: "Ga dan wiskunde leren"
Nena: " Dat vind ik geen moer aan. Ik heb helemaal geen zin om hier te gaan leren.

Ze schieten beide in de lach.
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:26:06 #12
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43069993
Ik wordt niet goed van Stephan
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:27:36 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43070037
Nena: "Ik wil gewoon iets waar je slim voor moet zijn doen. Ik weet wel wat jij moet gaan doen."
Bart: "Wat dan?"
Nena: "Niks"

Het klinkt echt alsof niets een uitdaging genoeg is voor Nena, getuige die eerste zin.
  Moderator maandag 30 oktober 2006 @ 16:29:45 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43070103
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:22 schreef Day het volgende:

Edit: wat ik wil zeggen. Harstikke leuk dat gezeik op Natasia, maar wat about de overige 9 bewoners?
Lees het vorige COS eens door. Er wordt veel meer gezeikt over Eveline dan over Nataasia.
Waarom neem je het niet voor Eveline op?
Of is dit weer een zwart/wit-ding, nee toch hoop ik hè..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:33:42 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43070215
Nena: "Ik denk dat we samen wel tot iets goeds kunnen komen, denk je niet?
Bart: "Dat zou zomaar kunnen. Ik wil alleen niet tegen zoiets aanlopen als waar Ilona tegen aanloopt"
Nena: "Dat is ook wat mij heel erg demotiveert. Ilona gaat nu alleen modellen screenen. Wat heb je daar nou aan. Een soort uitzendbureau voor modellen ofzo? Waarom zou zij meer modellen kunnen vinden terwijl ze hier vast zit."
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:36:26 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43070335
Leuk gesprek tussen Bart en Nena. Ze passen echt wel goed bij elkaar.
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:39:12 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43070460
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:41:12 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43070532
Nena: "Dat was een ramp toen mijn vader thuis bleef en mijn moeder ging werken. We kregen echt het goorste eten en we moesten zelf alle kleren schoonmaken. We kregen hutspot met rauwe wortels. Het was echt vies. Heel ranzig. Dus nu is het weer andersom. Dat is wel beter."
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:42:38 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43070591
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:45:54 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43070729
Gesprek weer ten einde. Straks om 6 uur komt Lesley weer. Ik ga mezelf ook even afremmen nu, gezien het aantal posts achter elkaar
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:46:16 #21
58921 Day
You can fly!
pi_43070747
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat vind ik echt onzin.

Als iemand om feedback vraagt, betekent dat niet dat je onmiddelijk al je hebben en houwen over die persoon op tafel MOET leggen. Dat is in het dagelijks leven al lang niet altijd verstandig, en al helemáál niet in een spelsituatie als DGK.
Nena vertrouwt Natasia niet, en vindt het een naar, slecht mens, dat is wel duidelijk. Ze wil zo weinig mogelijk met haar te maken hebben.
Ik kan haar geen ongelijk geven.

Maar goed, ik zal jou wat feedback geven Day: ik heb de indruk dat je het nogal geforceerd aan het opnemen bent voor Natasia, en daarbij niet altijd met even sterke argumenten komt. En nu sleep je die "doelen" er weer met de haren bij. Best hoor, maar het lijkt me weinig zinvol om een Natasia _ Nena wedstrijdje te gaan houden hier.
Wat jij nu zegt is dus grote onzin
Ik neem het helemaal niet geforceerd op voor Natasia. Ik geef commentaar op wat ik zie.
En een Nena-Natasia-wedstrijdje maak ik er al helemaal niet van, simpelweg omdat het 2 totaal verschillende personen zijn, waarvan ik er 1 overigens wel te pruimen vind en de andere totaal niet.
Wat dat feedback geven betreft. Natasia vraagt aan de andere bewonders feedback op het interiew, 3 kiezen ervoor om daar niet aan mee te doen, 5 (waaronder Nena) wel. Doe dat dan ook en ga niet achteraf met een andere er over zitten roddelen/lullen. Want de dingen die Nena zei gingen nl. over het interview. Als ze er geen zin in had, had ze er gewoon niet aan mee moeten doen.

En die doelen? Daar was ik gewoon oprecht in geïnteresseerd. Ik begrijp dat het hier voornamelijk draait om de Natasia-bash-show, maar ik heb ook interesse in de overige 9 bewoners, het verhaal van Natasia ken ik inmiddels wel. Zo heb ik ze in het begin allerlei plannen zien/horen maken (Nena wilde bvb. proberen haar HAVO te halen). Mijn vraag is dus; zit daar al schot in, ja of nee?

En Scan: Nena vind ik een leuke meid, die ECHT NIET dom is. Mijn vraag is dan, waarom profileert ze zich zelf dan zo?
Waarom zit ze continue te 'ik weet het niet-en'. Ik heb Stefan haar goeie adviezen zien geven, daar reageerde ze nauwelijks op. Ik heb een studie-adviseuse een gesprek met haar horen voeren, waarin ze ook niet verder kwam dan 'ik weet het niet' en dan is ze achteraf beledigd dat die vrouw zegt: ik ga er alleen mee verder, als jij er ook echt voor gaat. Vind ik raar en ja, zelfs enigszins dom. Terwijl ze dat absoluut niet is. Dus zit ik me af te vragen waarom ze zich wel als dom, mooi blondje profileert.
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:46:30 #22
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_43070754
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ik wou mijn streams al aan gooien, ik dacht ze aan het leviteren was
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:46:47 #23
130054 demins
We weten niks
pi_43070766
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:45 schreef scanman01 het volgende:
Gesprek weer ten einde. Straks om 6 uur komt Lesley weer. Ik ga mezelf ook even afremmen nu, gezien het aantal posts achter elkaar
Hou moed!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:47:43 #24
58921 Day
You can fly!
pi_43070806
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Lees het vorige COS eens door. Er wordt veel meer gezeikt over Eveline dan over Nataasia.
Waarom neem je het niet voor Eveline op?
Of is dit weer een zwart/wit-ding, nee toch hoop ik hè..
Omdat ik Eveline een evile omhooggevallen kutwijf vind. Zo goed genoeg voor je?
En je zou me zo onderhand goed genoeg moeten kennen om te weten dat dat hele zwart/witte-gezeik me absoluut niet boeit!
I am gonna shine
  Moderator maandag 30 oktober 2006 @ 16:52:30 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43070991
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:46 schreef Day het volgende:
Want de dingen die Nena zei gingen nl. over het interview. Als ze er geen zin in had, had ze er gewoon niet aan mee moeten doen.
Van iemand zeggen dat ze anderen naar beneden wil halen om zichzelf beter te voelen, overstijgt dat hele interview-gedoe. Ik vind het onterecht om Nena te verwijten dat ze zoiets heftigs niet als feedback heeft gegeven. Want áls je zo'n zware beschuldiging al tegen iemand uit (wat niet waarschijnlijk is, want met mensen over wie je zo denkt probeer je het contact zo oppervlakkig mogelijk te houden), dan doe je dit in een zorgvuldig uitgekozen setting. En niet eventjes bij wijze van "feedback".
Maar dat snap je toch zelf ook wel?
En dat je dergelijke gedachten over iemand, deelt met iemand met wie je wél geestverwantschap voelt, lijkt me niet meer dan logisch. Dat doet iedereen. Ook jij en ik.
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:54:06 #26
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43071053
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:46 schreef Day het volgende:

En Scan: Nena vind ik een leuke meid, die ECHT NIET dom is. Mijn vraag is dan, waarom profileert ze zich zelf dan zo?
Waarom zit ze continue te 'ik weet het niet-en'. Ik heb Stefan haar goeie adviezen zien geven, daar reageerde ze nauwelijks op. Ik heb een studie-adviseuse een gesprek met haar horen voeren, waarin ze ook niet verder kwam dan 'ik weet het niet' en dan is ze achteraf beledigd dat die vrouw zegt: ik ga er alleen mee verder, als jij er ook echt voor gaat. Vind ik raar en ja, zelfs enigszins dom. Terwijl ze dat absoluut niet is. Dus zit ik me af te vragen waarom ze zich wel als dom, mooi blondje profileert.
Ik denk dat ze zich helemaal niet als een dom blondje profileert, maar dat ze dat stempel gewoon al vanaf dag 1 heeft gekregen. Er is niets wat er op wijst dat ze een dom blondje is, maar alleen door de haarkleur blijven sommige mensen dat volhouden.
Ze is idd in bijzonder weinig dingen geinteresseerd. Het boeit haar allemaal niet of ze vindt het te simpel. Dat zullen veel mensen als storend ervaren. Ik vind het wel enigszins vermakelijk eigenlijk. Ze gaat in ieder geval zich niet anders voordoen dan ze is en gaat dus niet doen alsof ze dingen wel interessant vindt omdat dat zo schijnt te horen..
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:57:30 #27
58921 Day
You can fly!
pi_43071166
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Van iemand zeggen dat ze anderen naar beneden wil halen om zichzelf beter te voelen, overstijgt dat hele interview-gedoe Ik vind het onterecht om iemand te verwijten dat zoiets heftigs niet als feedback gegeven wordt. Want áls je zo'n zware beschuldiging al tegen uit (wat niet waarschijnlijk is, want met mensen over wie je zo denkt probeer je het contact zo oppervlakkig mogelijk te houden), dan doe je dit in een zorgvuldig uitgekozen setting. En niet eventjes bij wijze van "feedback".
Maar dat snap je toch zelf ook wel?
Ja misschien heb je ergens wel gelijk. Gezien de reacties die Natasia zo nu en dan kan geven, was het misschien wel het verstandigst. Maar ze had het ook anders kunnen brengen. Zoals Brian het bijvoorbeeld deed. Die zei nl. tegen haar dat ze af en toe hooghartig (of zo iets, pin me niet op het woord vast) overkwam. En daar reageerde Natasia ook niet hels op.
Ik houd gewoon niet van achter mensen hun rug omlullen. Dus dat viel effe tegen. Waarmee ik niet gezegd heb dat ik Nena niet moet, of zo. Ik vind d'r leuk.
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:59:05 #28
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43071217
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:57 schreef Day het volgende:
Waarmee ik niet gezegd heb dat ik Nena niet moet, of zo. Ik vind d'r leuk.
Pfff... toen je net schreef dat je een van de twee wel leuk vond en de andere helemaal niet, dacht ik echt dat je Natasia dus wel leuk vond en Nena helemaal niet.
pi_43071227
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Je gaat hier niet in als je 100% gelukkig bent. Ik was gelukkig, maar wist dat dat zou gaan veranderen. Mijn contract liep af. Dus dit was een kans waarmee ik gelijk door zou kunnen gaan. Ik was een half jaar echt gelukkig. Maar ik vind dit geen gekke stap. Ik ben gestopt met roken... ik ben al iets afgevallen"
Nena: "Jij maakt processen door. Ik word er hier alleen maar ongelukkiger van heb ik het idee"
Bart; " Jij hebt ik een heel prominent mannenblad gestaan. en zelfs een aanbod van HET mannenblad gehad... ik niet.
Nena: "Maar jij bent een jongetje"
Bart: "Maar ze hebben jou gevraagd... Eveline niet, en dat is ook geen jongetje"
Nena: " Weet je dat zeker?"
Nena is GOOOEEEDDD! Daarom ben ik gek op d'r. Ze kan zo ongelooflijk gevat uit de verf komen!
  Moderator maandag 30 oktober 2006 @ 17:00:34 #30
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43071260
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:54 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zich helemaal niet als een dom blondje profileert, maar dat ze dat stempel gewoon al vanaf dag 1 heeft gekregen.
Ik denk dat je je daar op een gegeven moment ook naar kan gaan gedrágen. Als je toch nooit serieus genomen wordt, als je meningen toch nooit op waarde geschat worden omdat je als een dom blondje gezien wordt, dan kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment ook geen meningen meer gééft.
Het grappige is, dat ze in een vertrouwde omgeving, dus als ze met Bart is, wel degelijk meningen heeft, en vaak ook goed doordachte voor een meisje van 19.
  Moderator maandag 30 oktober 2006 @ 17:01:27 #31
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43071291
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:57 schreef Day het volgende:

[..]

Ja misschien heb je ergens wel gelijk. Gezien de reacties die Natasia zo nu en dan kan geven, was het misschien wel het verstandigst. Maar ze had het ook anders kunnen brengen. Zoals Brian het bijvoorbeeld deed. Die zei nl. tegen haar dat ze af en toe hooghartig (of zo iets, pin me niet op het woord vast) overkwam. En daar reageerde Natasia ook niet hels op.
Ik houd gewoon niet van achter mensen hun rug omlullen. Dus dat viel effe tegen. Waarmee ik niet gezegd heb dat ik Nena niet moet, of zo. Ik vind d'r leuk.
OK, duidelijk.
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:02:02 #32
58921 Day
You can fly!
pi_43071309
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:59 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Pfff... toen je net schreef dat je een van de twee wel leuk vond en de andere helemaal niet, dacht ik echt dat je Natasia dus wel leuk vond en Nena helemaal niet.
Tuurlijk niet!
Ik vind Natasia wel interessant. Merk wel dat ik elke keer weer probeer haar te doorgronden, maar ik zou haar absoluut niet in mijn buurt willen hebben.
Evil daarentegen zal ik bij elke gelegenheid die ik krijg, de grond in trappen. Dat is gewoon een vals wicht.
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:02:35 #33
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43071325
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik denk dat je je daar op een gegeven moment ook naar kan gaan gedrágen. Als je toch nooit serieus genomen wordt, als je meningen toch nooit op waarde geschat worden omdat je als een dom blondje gezien wordt, dan kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment ook geen meningen meer gééft.
Zo lijkt het idd ook wel eens te zijn ja. Dat Nena denkt: "Als jullie me toch nooit serieus nemen, dan ga ik ook niet meer serieus antwoorden." Gelukkig doet ze dat bij Bart niet. Bij Brian ook niet volgens mij. En Stephan kan ze niet luchten of zien volgens mij
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:04:55 #34
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43071398
Hoor ik Eveline weer onzin uitkramen. Mag de mic van Nicolaas en Nena even open?

edit: dank u
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:05:11 #35
58921 Day
You can fly!
pi_43071407
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:59 schreef moowriece het volgende:

[..]

Nena is GOOOEEEDDD! Daarom ben ik gek op d'r. Ze kan zo ongelooflijk gevat uit de verf komen!
Ik ben blij dat die vriendschap weer bekoeld is! Vond dat een nare ontwikkeling.
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:06:30 #36
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43071451
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:05 schreef Day het volgende:

[..]

Ik ben blij dat die vriendschap weer bekoeld is! Vond dat een nare ontwikkeling.
Idd. Eveline is een gebruiker. Ik denk dat ze Stephan nu ook gewoon gebruikt/misbruikt
  Moderator maandag 30 oktober 2006 @ 17:06:42 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43071464
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:02 schreef scanman01 het volgende:
En Stephan kan ze niet luchten of zien volgens mij
En ze heeft Eveline ook wel in de smiezen.

Ik verheug me nu al op een totaal demasqué van Eveline.
En dat gaat ook nog wel gebeuren.
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:07:10 #38
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43071482
Zit Stephan nou Brian te paaien. Gatver. Ik hoop toch zo dat hij er niet in trapt. Stiekem toch op
Bart en Nena, dat die het niet goed aanpakken. Brian blijft op de oppervlakte.
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:07:46 #39
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43071511
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:06 schreef Gert het volgende:

[..]

En ze heeft Eveline ook wel in de smiezen.

Ik verheug me nu al op een totaal demasqué van Eveline.
En dat gaat ook nog wel gebeuren.
Ik ben alleen bang dat Nena dus echt het huis binnen niet al te lange tijd gaat verlaten.
Ze heeft daar al meerdere keren opmerkingen over gemaakt.
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:08:59 #40
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43071567
quote:
En Stephan kan ze niet luchten of zien volgens mij
En dat zal ook de reden zijn waarom Stephan haar het huis uit wil .. volgens mij vond Stephan Nena namelijk erg leuk (kan iemand zich die aflevering nog herinneren waarbij Stephan en Nena een gesprek met elkaar hadden. Nena lag op een hele aparte manier op het bed en Stephan zat gewoon op zijn vuist te bijten en 'verlekkerd' naar haar te kijken) Sinds Nena wat duidelijker is daarover gaat hij meer om met Eveline (die hij ook erg aantrekkelijk vind) en praat slecht over Nena.. terwijl dit in het begin niet zo was!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:12:08 #41
58921 Day
You can fly!
pi_43071684
quote:

[..]

Zo lijkt het idd ook wel eens te zijn ja. Dat Nena denkt: "Als jullie me toch nooit serieus nemen, dan ga ik ook niet meer serieus antwoorden." Gelukkig doet ze dat bij Bart niet. Bij Brian ook niet volgens mij. En Stephan kan ze niet luchten of zien volgens mij
Bart, Nena en Brian zijn mijn favorieten in dat huis.
En Nicolaas is gewoon wacko, die mag er ook in blijven voorlopig.
Stefan is een gladjakkker, maar ook wel slim, iemand om voor uit te kijken.
Natasia is de dramaqueen, de bitch, maar ze is niet evil zoals Eveline.
Over de andere 2 dames heb ik nog niet echt een mening gevormd. Al vind ik Angelique een behoorlijk nikszeggende zevertrut.
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:13:18 #42
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43071735
Bah, Stephan die zit echt heel gedoseerd te praten met Brian. Hij denk echt over ieder woord na. Hij probeert duidelijk krediet bij Brian te winnen. En passent verklaart hij ook nog even hun urenlange discussies door het op Evil haar psycho studie te gooien.
  Moderator maandag 30 oktober 2006 @ 17:14:25 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43071774
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ben alleen bang dat Nena dus echt het huis binnen niet al te lange tijd gaat verlaten.
Ze heeft daar al meerdere keren opmerkingen over gemaakt.
Heeft Nena eigenlijk wel eens iets over die 10 mille losgelaten?
Zij lijkt mij 100% zeker gecast. En als je gevraagd wordt voor zo'n programma, ga je niet 10 ruggen neertellen lijkt me..
  Moderator maandag 30 oktober 2006 @ 17:15:53 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43071840
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:13 schreef marky het volgende:
En passent verklaart hij ook nog even hun urenlange discussies door het op Evil haar psycho studie te gooien.
En onderschat daar Brian mee, want die is ook echt niet achterlijk.
Let maar op: Brian komt hier op terug bij Bart.
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:16:27 #45
58921 Day
You can fly!
pi_43071857
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:15 schreef Gert het volgende:

[..]

En onderschat daar Brian mee, want die is ook echt niet achterlijk.
Let maar op: Brian komt hier op terug bij Bart.
Brian is zeker niet achterlijk. Die observeert en luistert goed.
I am gonna shine
pi_43071881
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:13 schreef marky het volgende:
Bah, Stephan die zit echt heel gedoseerd te praten met Brian. Hij denk echt over ieder woord na. Hij probeert duidelijk krediet bij Brian te winnen. En passent verklaart hij ook nog even hun urenlange discussies door het op Evil haar psycho studie te gooien.
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:07 schreef marky het volgende:
Zit Stephan nou Brian te paaien. Gatver. Ik hoop toch zo dat hij er niet in trapt. Stiekem toch op
Bart en Nena, dat die het niet goed aanpakken. Brian blijft op de oppervlakte.
Oeps mannetje stond nog ingelogd

Ik ga er ook vanuit dat Brian weet wie het zegt en dit met Bart zal bespreken, maar toch....

Is het geluid bij jullie ook weg?
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:19:01 #47
58921 Day
You can fly!
pi_43071925
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:17 schreef happyme28 het volgende:

[..]

[..]

Oeps mannetje stond nog ingelogd

Ik ga er ook vanuit dat Brian weet wie het zegt en dit met Bart zal bespreken, maar toch....

Is het geluid bij jullie ook weg?
Ik vond het al raar
En Brian trapt echt niet in die lulverhalen van Stefan.

Geluid op stream 3 + 4 is weg, ja.

Ik ga even naar de buren!!
I am gonna shine
pi_43072099
Toch wel lollig dat ze steeds zitten te pesten

Waar is iedereen? Is Lesley er eigenlijk al?
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:32:27 #49
58921 Day
You can fly!
pi_43072402
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:23 schreef happyme28 het volgende:
Toch wel lollig dat ze steeds zitten te pesten

Waar is iedereen? Is Lesley er eigenlijk al?
Die komt om 18:00 uur, hoorde ik net.
I am gonna shine
pi_43072574
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Zij lijkt mij 100% zeker gecast. En als je gevraagd wordt voor zo'n programma, ga je niet 10 ruggen neertellen lijkt me..
De vader van Nena heeft dat betaald. Ze zei ook dat haar vader een goede functie heeft als financieel directeur en hij het haar niet kwalijk zou nemen als ze er binnen een jaar uit gaat.
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:41:10 #51
58921 Day
You can fly!
pi_43072723
Ja dus. Brian en Bart gaan het gesprek met Stefan nog even samen analyseren.

Bart noemt Nena 'die kleine'
Heb ook echt het gevoel dat beide heren Nena meer als een (lekkere) kleine zusje zien dan als 'neukmateriaal'.
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:45:25 #52
130054 demins
We weten niks
pi_43072877
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:41 schreef Day het volgende:
Ja dus. Brian en Bart gaan het gesprek met Stefan nog even samen analyseren.

Bart noemt Nena 'die kleine'
Heb ook echt het gevoel dat beide heren Nena meer als een (lekkere) kleine zusje zien dan als 'neukmateriaal'.
Day!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_43072967
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:12 schreef Day het volgende:

[..]

Bart, Nena en Brian zijn mijn favorieten in dat huis.
En Nicolaas is gewoon wacko, die mag er ook in blijven voorlopig.
Stefan is een gladjakkker, maar ook wel slim, iemand om voor uit te kijken.
Over de andere 2 dames heb ik nog niet echt een mening gevormd. Al vind ik Angelique een behoorlijk nikszeggende zevertrut.
Deel dezelfde mening ongeveer.
pi_43073062
Wat heeft Bart een net gesprek met Natasia? Goed, en toch zegt hij wat hij vind.
pi_43073101
Heeft iedereen zijn batterijen al gewisseld?
niets is wat het lijkt
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:52:21 #56
58921 Day
You can fly!
pi_43073141
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:50 schreef happyme28 het volgende:
Wat heeft Bart een net gesprek met Natasia? Goed, en toch zegt hij wat hij vind.
Ja, doet ie goed.
En haar reactie is ook wonderbaaarlijk rustig.
I am gonna shine
pi_43073172
Waarom wil Natasia nu ineens geen interviews meer doen?
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:54:10 #58
58921 Day
You can fly!
pi_43073203
Volgens mij gaf Bart nu ook een boodschap aan Angelique.
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:58:20 #59
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43073373
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Omdat ze zichzelf vanmiddag met Peter van der Vorst weer lekker in een hoek heeft zitten lullen (terwijl ze dat zelf eerst niet door had )
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:58:52 #60
58921 Day
You can fly!
pi_43073397
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Ze vindt het te vermoeiend worden, het put haar uit.
I am gonna shine
pi_43073427
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:08 schreef Maraca het volgende:

.....en praat slecht over Nena.
Oh echt, dat wist ik niet. Ik dacht dat Stephan haar nog wel mag/leuk vind. Wat zegt hij dan over haar?
pi_43073547
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:12 schreef Day het volgende:

Helemaal waar.
  maandag 30 oktober 2006 @ 18:03:53 #63
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_43073605
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:02 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Helemaal waar.
Het achterbaksheidsgehalte van Evil is veel hoger... daar zit het verschil.
- but you can never leave!
pi_43074651
Brian zegt dat hij soms heel agressief kan overkomen. Dat hij daar voor moet oppassen vindt hij zelf. Hij neemt toch wel redelijk wat aan van Stephan. Hij vindt dat hij iets moet doen om zijn 'verblijf in de DGK' terug te betalen.

Nena zegt tegen Brian dat ze normaal onwijs agressief is. Dat ze zo kwaad kan worden dat ze alles kort en klein slaat. Alleen heeft ze hier in het huis niemand die haar zo interesseert dat ze zich daar druk over maakt.

Nena heeft samen met Bart het plan om 'mooie' mensen te werven voor promotiewerk. Soort van 'uitzendbureau' voor reclame/promotiewerk.

Ik weet wel hoe mensen mij zien. 'ik ben er toevallig en verder doe ik ook niet veel nuttigs'.

Goed gesprek van Nena met Brian. Hij probeert haar echt op te beuren.
pi_43075110
Brian heeft toch wel een ander inzicht gekregen hoor na het gesprek met Stephan. Hij zegt wel tegen Nena dat hij Stephan nog steeds niet vertrouwd, maar hij zit nu wel heel erg moeilijk te doen over hoe hij overkomt op de buitenwereld. Hij wil niet meer sneaken, hij wil geen spelletjes meer spelen.

Nena zegt: 'Ik wil niet met iets 'laags' beginnen, want dan is het geen uitdaging voor me. Ik wil iets doen wat een uitdaging voor me is. Maar goed, misschien moet ik dat nu maar wel doen, want dan doe ik tenminste iets.
  maandag 30 oktober 2006 @ 18:58:15 #66
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43075396
Bart durfde Lesley eindelijk een keer voor een soort afspraak te vragen. Wat het precies was heb ik helaas niet meegekregen. Ze zei wel meteen 'ja'. Verder niets serieus, maar het is een eerste stap.
  maandag 30 oktober 2006 @ 18:59:48 #67
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43075456
Bart tegen Lesley: "Ik heb ook nog staan douchen, maar dat heb je natuurlijk wel gezien"
pi_43075842
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:58 schreef scanman01 het volgende:
Bart durfde Lesley eindelijk een keer voor een soort afspraak te vragen. Wat het precies was heb ik helaas niet meegekregen. Ze zei wel meteen 'ja'. Verder niets serieus, maar het is een eerste stap.
Hij gaat de kok vragen of hij een keer voor hem en Lesley wil koken. Lesley 'Maar jij ging toch voor me koken?' Bart: 'Ja maar als we wachten tot ik kan koken dan zijn we 60 jaar en een stuk minder aantrekkelijk'. Lesley: 'Maar mannen worden toch alleen aantrekkelijker naarmate ze ouder worden. Bart: 'Ik had het ook niet over mezelf'

Bart en Lesley hebben eerlijk gezegd vandaag weinig gesprekstof.
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:10:39 #69
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43075917
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:09 schreef happyme28 het volgende:
Hij gaat de kok vragen of hij een keer voor hem en Lesley wil koken. Lesley 'Maar jij ging toch voor me koken?' Bart: 'Ja maar als we wachten tot ik kan koken dan zijn we 60 jaar en een stuk minder aantrekkelijk'. Lesley: 'Maar mannen worden toch alleen aantrekkelijker naarmate ze ouder worden. Bart: 'Ik had het ook niet over mezelf'
pi_43076180
Er zou een apart kamertje komen voor een diner voor 2
wel met camera's natuurlijk
pi_43076396
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:16 schreef avonne het volgende:
Er zou een apart kamertje komen voor een diner voor 2
wel met camera's natuurlijk
Is dat zo? Heb ik niets over gehoord. Leuk zeg. Maar aangezien er ook camera's bij zijn, zal er wel weer niets gebeuren.
pi_43077328
Bart, Brian en Stephan (maar of die het meent is altijd de vraag) hebben het idee om kerstpakketten te verkopen en te samen te stellen en de opbrengst aan het goede doel te schenken.

Morgenmiddag schijnt er een 'groepsbijeenkomst' te zijn waarin ze het in de groep willen gooien.
pi_43077828
Natasia in tranen. 'Ik ben helemaal kapot', 'Helemaal leeg'. Brian troost haar.

Bart en Lesley liepen arm in arm door de paardenbak
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:08:21 #74
139520 Gast_op_afstand
pi_43078255
Heerlijk om te zien hoe "coole" Bart wat onhandig is rond Lesley.. Verliefd ; -)
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:10:19 #75
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43078350
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Heerlijk om te zien hoe "coole" Bart wat onhandig is rond Lesley.. Verliefd ; -)
Hopelijk is het andersom ook zo.
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:13:30 #76
139520 Gast_op_afstand
pi_43078513
Ik weet in ieder geval voor 99% zeker dat ze briefjes uitwisselen in het paarden voorraadhok.. ze hebben er zelfs al een soort van waarschuwing voor gehad.
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:14:35 #77
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43078571
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik weet in ieder geval voor 99% zeker dat ze briefjes uitwisselen in het paarden voorraadhok.. ze hebben er zelfs al een soort van waarschuwing voor gehad.
Waar heb je dat gehoord over die waarschuwing?
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:17:48 #78
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43078730
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:18:21 #79
139520 Gast_op_afstand
pi_43078759
Een aantal dagen/week geleden.. toen zei Bart tegen Lesley.. ik heb op mijn flikker geha over dat gedoe metj de longeerlijn, de longeerlijn.. was een code woord ... ze gingen er om de beurt kijken.. en kwamer er smilend uit... éém keer zag je Bart gewoon stralen.. en "vloog" naar de WC... kwam daar helemaal vrolij uit.. je zag gewoon dat hij iets leuks gehoord had.. volgende dag bij de stallen.. vertelde hij Lesley dat er een opmerking over gemaakt was tijdens een gesprek in het achterkamertje..
En net weer.. toen zei lesley: Je slaapt vannacht vast wel weer lekker, Bart antwoorde toen: Ik heb het nog niet gezien.. ( Je moet goed opletten, maar tussen de zinnen door praten ze in een soort code over hun communicatie )
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:19:40 #80
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_43078825
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:09 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Bart en Lesley hebben eerlijk gezegd vandaag weinig gesprekstof.
Zegt ie goed
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:21:49 #81
50442 DaMook
pi_43078933
Lief hoe bart nu met Lesley staat te praten Echt zo'n lief verlegen menneke (ik herken me erin )

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
pi_43078985
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik had inderdaad ook het idee dat ze briefjes uitwisselden. In het schuurtje naast de stallen leggen ze het neer volgens mij en halen ze het op.
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:23:21 #83
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43079014
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:21 schreef DaMook het volgende:
Lief hoe bart nu met Lesley staat te praten Echt zo'n lief verlegen menneke (ik herken me erin )
Ok, maar als de buit binnen is, is het een eikel.
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:23:58 #84
139520 Gast_op_afstand
pi_43079046
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:22 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik had inderdaad ook het idee dat ze briefjes uitwisselden. In het schuurtje naast de stallen leggen ze het neer volgens mij en halen ze het op.
Klopt.. Ze spelen het "goed" maar ik had het al dagen door
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:28:18 #85
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43079245
Haha, Bart: Mag ik je tel nummer
pi_43079339
Vanaf het terras zijn Nena, Ilona en Stephan lekker Lesley en Bart aan het observeren.

Zooo, die kop van Ilona. Die moet Bart echt niet. Oh, nou zegt Ilona waar het op staat. Ze vindt Bart een vreselijk karakter hebben.

Lekker zeg, Ilona en Stephan zijn lekker Bart aan het afzeiken.

Nena mag het best wat meer voor Bart opnemen.
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:30:18 #87
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43079340
Het lijkt toch steeds wat serieuzer te worden tussen Bart en Lesley
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:31:14 #88
139520 Gast_op_afstand
pi_43079400
Hij krijgt haar nummer! En daar zijn ze open over... oké niets mis mee.... Maar hé.. wat ziet mijn oog: Er liggen standaard roze post -its in de stal hahahaha
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:31:20 #89
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43079404
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:30 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt toch steeds wat serieuzer te worden tussen Bart en Lesley
Ja, het lijkt er wel op, eerst dacht ik nog dat Lesley hem niet leuk vond, maar ik ben inmiddels van gedachte veranderd.
pi_43079673
Vreselijk, Ilona en Stephan zijn flink op Nena in aan het praten. Ilona moet Bart echt niet. Ilona is echt heel erg Bart aan het afzeiken. Ze zeggen dat Bart alleen doet of hij veel met Nena gemeen heeft. Misschien is hij wel helemaal niet wie hij zegt dat hij is. Etc. Echt heel erg. Maar ik ga er vanuit dat Nena zich er niets vanaantrekt.

De echte aard van Ilona komt nu wel naar boven.
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:41:11 #91
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43079896
Als Bart 12 uur het huis mocht verlaten, ging hij met lesley naar het strand, zei bart net.
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:41:19 #92
50442 DaMook
pi_43079904
Bart denkt dat ie lesley gewoon mag bellen omdat ze personeel is . Slim bedacht .

maandag 30 oktober 2006 @ 20:42:56 #93
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43079988
Nu doen ze opeens weer wat koeler. Een kusje kan er niet af.
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:44:51 #94
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43080073
Lesley zegt uit de gein dat ze een filmpje van zichzelf gaat maken als ze aan het douchen is.
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:45:54 #95
50442 DaMook
pi_43080118
Ik gun het ze wel als ik het zo zie Echte liefde

maandag 30 oktober 2006 @ 20:46:21 #96
50442 DaMook
pi_43080135
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:44 schreef scanman01 het volgende:
Lesley zegt uit de gein dat ze een filmpje van zichzelf gaat maken als ze aan het douchen is.
En van mij mag ze Krijgen wij tenslotte ook te zien .

maandag 30 oktober 2006 @ 20:50:18 #97
50442 DaMook
pi_43080346
Brian zit op YouTube muziekvideo's te kijken.

Bob Marley

pi_43080438
Ik zit met echt te ergeren aan die Ilona. Bah wat een haatdragend mens is dat eigenlijk. Ze kan er niet tegen als ze wordt geconfronteerd met haar leeftijd.
pi_43081559
Bart werd gebeld door Lesley. Ze komt vanavond om 23.00 uur langs. Bart: 'Is prima, ik ben thuis'

Natasia zegt dat de medebewoners vinden dat Bart nog wel wat sneller mag gaan met Lesley. Bart zegt: Zij zijn toch niet bij de gesprekken van mij met Lesley. Maar hoe sneller zij willen, hoe langzamer ik ga. Ik heb alle tijd.
  maandag 30 oktober 2006 @ 21:19:38 #100
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43081652
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:18 schreef happyme28 het volgende:
Bart werd gebeld door Lesley. Ze komt vanavond om 23.00 uur langs. Bart: 'Is prima, ik ben thuis'
Wat raar dat dat mag..
  maandag 30 oktober 2006 @ 21:21:47 #101
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43081770
waarschijnljk ook meer een idee van de redactie dan van lesley. ze hopen waarschijnlijk dat er iets gebeurd ofzo.
pi_43083382
Wie is Monique?
En wie trok een diamant uit zijn zak?
pi_43083851
Over wie hebben Nena en Bart het de hele tijd?
Ilona?

PS. Nena zegt net dat ze hier in dit huis geld verdient. Dagvergoeding?
  maandag 30 oktober 2006 @ 21:59:30 #104
58921 Day
You can fly!
pi_43083918
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:31 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ja, het lijkt er wel op, eerst dacht ik nog dat Lesley hem niet leuk vond, maar ik ben inmiddels van gedachte veranderd.
Ik zei het toch?
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:01:20 #105
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43084017
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:02:07 #106
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43084045
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:58 schreef avonne het volgende:
Ilona?

Jep, Ilona en inderdaad krijgen ze dagvergoeding.

Monique is de styliste waar ze kleding van gehad hebben. De man met de diamant heb ik ook gemist.
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:10:40 #107
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43084438
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:18 schreef happyme28 het volgende:

Is dit serieus trouwens. Komt ze echt vanavond al weer langs? Dat is wel veelzeggend dan.
pi_43084637
ja blijkbaar komt ze echt langs ... pooltje maken ?
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:16:53 #109
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43084787
Als Bart en Lesley echt wat krijgen, vraag ik me af of ze daar iets aan gaan doen. Het lijkt niet helemaal eerlijk te zijn dan, maar aan de andere kant verschilt het niet heel erg veel van als je iets met een van je medebewoners begint. Die medebewoners gaan er misschien wel van balen trouwens. In hoeverre zouden zij bv kunnen gaan eisen dat er een nieuw paardenmeisje wordt aangenomen?
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:18:53 #110
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43084881
Zal Bart al wat nerveus zijn?
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:20:15 #111
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43084954
Volgens mij wil Talpa gewoon dat we met zijn alle DGK gaan kijken, aangezien ze steeds de stekker van BB eruit trekken. Ook omdat DGK veel langer gaat lopen.
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:34:26 #112
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43085525
Bart: "Ik hoorde net dat Lesley heeft gebeld en dat ze zo nog even langs komt. Ze zei vanavond tegen mij dat ze moe was en vroeg naar bed ging. Dat bavalt me niet... dat bevalt me helemaal niet."
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:38:11 #113
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43085714
Bart zegt dat hij te horen heeft gekregen dat hij beter moet articuleren
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:39:21 #114
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43085771
Bart: "Het is alleen lastig dat ik er aan moet gaan denken"
Nena, alsof ze het niet verstaat: "Sorry?"
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:40:38 #115
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43085842
Nena is weer lekker op dreef.
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:41:45 #116
139520 Gast_op_afstand
pi_43085875
Nena voegt méér toe dan alleen een lekkr oppie en figuur.. Ik vind ze ook een positieve stemmingmaker.
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:42:44 #117
139520 Gast_op_afstand
pi_43085921
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena voegt méér toe dan alleen een lekkr oppie en figuur.. Ik vind ze ook een positieve stemmingmaker.
Talpa belde me net.. Ik moet beter atriculeren eehh spellen
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:48:08 #118
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43086137
Bart: "Als ze willen dat er iets gebeurt, moeten ze het op mijn manier doen en niet op hun manier. Als ze het op deze manier doen, dan verpesten ze het, want dan gaat het niet gebeuren."

Bart: "Niemand bepaalt in welke tempo ik dingen doe"
pi_43086167
bart denkt dat talpa erachter zit dat lesley weer langskomt zo laat,.. hij gaat haar ermee confronteren
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:50:07 #120
139520 Gast_op_afstand
pi_43086223
Ik kan Bart goed begrijpen.. opdringen werkt niet.
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:50:58 #121
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43086264
Bart: "Ik hou er niet van. Als je iets wat echt is totaal nep maakt."
Nena: "Doe nou niet zo!"
Bart: "Zij willen iets zien. Maar het moet op mijn tempo of op haar tempo. Niet op een verplicht tempo"
Nena: "Je hoeft niet te denken dat het nu op hun tempo gaat. Jij bepaalt nog altijd hoe snel het gaat!"
Bart: "Ik heb vaker gesprekken gehad hierachter en ik weet precies waar ze me heen duwen. Schijtzooi!"
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:51:24 #122
139520 Gast_op_afstand
pi_43086282
Hij heeft er met "achter" gesprekken en afspraken over gemaakt... ( waar ze zich niet aan houden? ) hmmm spelletjes... spelletjes....
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:52:02 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43086305
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik kan Bart goed begrijpen.. opdringen werkt niet.
Hij gaat al van dingen uit die hij nog niet zeker weet. Misschien gaat het gewoon helemaal van Lesley zelf uit en heeft ze hem wel iets te zeggen wat niet kon wachten.
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:52:38 #124
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_43086339
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:58 schreef avonne het volgende:
Ilona?

Volgens Nicolaas duurde het 4 maanden, om zonder verlies het huis uit te gaan. Maw, ze krijgen ongeveer 2.500 euro per maand.
The world is a stage and each must play a part.
pi_43086355
Hij wordt wel snel para die Bart. Hij laat goed ze zwakke punt zien nu.
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:53:09 #126
139520 Gast_op_afstand
pi_43086357
Volgens mij komt Lesley niet en loopt de regie Bart te fokken....
Wat op zich niet zo vreemd is.. want Bart wilde ook Stefan fokken met behulp van anderen.

Hij is echt over de pis... hij steekt weer een cigaret op... voor het eerst in drie weken!
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:54:02 #127
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43086402
Bart gaat het met deze instelling idd verpesten. Ik kan me niet voorstellen dat Lesley langs komt omdat talpa dat wil.
pi_43086421
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:52 schreef Dynabite het volgende:

[..]

Volgens Nicolaas [afbeelding] duurde het 4 maanden, om zonder verlies het huis uit te gaan. Maw, ze krijgen ongeveer 2.500 euro per maand.
Nicolaas krijgt zijn 47.000 verspreid over 4 maanden.
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:54:31 #129
139520 Gast_op_afstand
pi_43086426
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:52 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hij gaat al van dingen uit die hij nog niet zeker weet. Misschien gaat het gewoon helemaal van Lesley zelf uit en heeft ze hem wel iets te zeggen wat niet kon wachten.
Dat kan inderdaad ook nog... haha goede TV dit .. vind het nu al vèr boven het BB niveau
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:55:01 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43086454
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Volgens mij komt Lesley niet en loopt de regie Bart te fokken....
Wat op zich niet zo vreemd is.. want Bart wilde ook Stefan fokken met behulp van anderen.
Is wel vreemd. De bewoners mogen elkaar rustig fokken, maar talpa niet. En ik denk ook zeker niet dat ze dat doen.
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:55:45 #131
139520 Gast_op_afstand
pi_43086485
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Bart gaat het met deze instelling idd verpesten. Ik kan me niet voorstellen dat Lesley langs komt omdat talpa dat wil.
Temzij.. Lesley inderdaad een rol speelt.. ze staat tenslotte ook ingeschreven bij een casting bureau.. maar als dat waar is.. is ze gemeen.. (vind ik) én verdient een oscar.. (vind ik ) ; -)
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:56:46 #132
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43086526
Ze zit thuis gewoon lachend achter de pc de streams te kijken
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:58:50 #133
139520 Gast_op_afstand
pi_43086599
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
Als Lesley zo is als ik denk (hoop) dat ze is... dn kijkt ze of niet! En als ze wel kijkt vind ze dit niet leuk...
pi_43086628
die date staat ook op de site aangekondigd, of het spontaan is is dan maar de vraag, maar misschien zoek ik overal wat achter =p
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:00:10 #135
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43086650
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
Die kans schat ik echt 0 in.

Intussen loopt Bart zich steeds meer op te fokken. Jongen, laat je niet zo gaan.
pi_43086655
Het is allemaal net iets te toevallig.
Ze is: en daar paardenverzorgster, en ze is toevallig erg aantrekkelijk, en ze valt binnen no time op Bart. Daarbij staat ze ingeschreven bij een castingbureau en is dit natuurlijk de beste kans om te laten zien dat je kan acteren. En ze komt zomaar ineens opdagen.

Ik twijfel iig, wat het imo alleen maar mooiere televee maakt.
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:00:30 #137
139520 Gast_op_afstand
pi_43086667
Bart is echt opgeFOK!ked ; -)
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:00:41 #138
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43086671
2300 uur geweest !
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:01:35 #139
139520 Gast_op_afstand
pi_43086713
Ze hebben Mij in ieder geval te pakken... Ik wacht tot ze komt... zucht ; -)
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:02:30 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43086738
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:00 schreef Cracka-ass het volgende:
Het is allemaal net iets te toevallig.
Ze is: en daar paardenverzorgster, en ze is toevallig erg aantrekkelijk, en ze valt binnen no time op Bart. Daarbij staat ze ingeschreven bij een castingbureau en is dit natuurlijk de beste kans om te laten zien dat je kan acteren. En ze komt zomaar ineens opdagen.

Ik twijfel iig, wat het imo alleen maar mooiere televee maakt.
Ik vind het op zich wel meevallen. Bart lijkt me ook een leuke vent en ik vind het niet vreemd dat iemand als Lesley (of Nena) vrij snel voor hem zou vallen. Ze doen ook vrij geheimzinnig en hebben zelfs al een standje gehad, dus ik denk echt niet dat het allemaal opzet is. De gevoelens van beide zijn wel echt volgens mij.
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:02:52 #141
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43086749
Moet ik de recorder laten lopen, of denk je dat er niet wordt geneukt?
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:03:10 #142
139520 Gast_op_afstand
pi_43086764
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:00 schreef HiDiHo het volgende:
2300 uur geweest !
Ze belden net van de regie dat ze een half uurtje later komt..

In de slaapkamer maken ze er een lachertje van... Ik hoop dat Lesley spontaan komt, als dit een Talpa geintje is dan valt die verkeerd...

( Als ze de streams wegdraaien... als ze komt.. gaat er hier iets stuk! )
pi_43086777
Shit ik ik moet morgen 6 uur op maar wil dit toch wel ff zien.. dilemma's dilemma's...
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
pi_43086794
half 12 zegt Bart, nou dat duurt dan nog ff
telefoon voor Bart!
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:04:23 #145
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43086811
waar is bart heen ?
pi_43086861
haha nu is ie weg.. gesprekje met talpa?
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:06:13 #147
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43086890
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:05 schreef Flyduck het volgende:
haha nu is ie weg.. gesprekje met talpa?
Misschien is ze er al en krijgen wij het dus niet te zien
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:06:17 #148
139520 Gast_op_afstand
pi_43086892
Overigens.. stel dat dit echte liefde en spontaan is.. Is het voor Lesley nog veel moeielijker.. die kan wél streams kijken.. en heeft het gezeik van de buitenwereld.
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:06:20 #149
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43086893
Ze hebben gebeld dat ze een half uurtje later komt. En nu moet hij naar testimonials. Stephan loopt te genieten. Hij begint spontaan te nurien.
pi_43086913
Dat gemompel van Stephan!
pi_43086918
HIj lijkt net Gollum man
Nintend0 00nt
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:07:32 #152
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43086948
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Overigens.. stel dat dit echte liefde en spontaan is.. Is het voor Lesley nog veel moeielijker.. die kan wél streams kijken.. en heeft het gezeik van de buitenwereld.
En ze ziet dus ALLES van Bart.. ook zijn minder goede momenten zegmaar. Lijkt me in het begin van een relatie vrij dodelijk.
pi_43086950
"Succes! Dat zul je nodig hebben"
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:07:46 #154
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43086963
Stephan: 'Nou jongen, maak er een feestje van. Dat zul je nodig hebben.' (terwijl hij alleen op het terras is)
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:07:53 #155
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43086968
Ga nu niet zeggen dat we de date niet te zien krijgen he
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:08:17 #156
139520 Gast_op_afstand
pi_43086981
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Misschien is ze er al en krijgen wij het dus niet te zien
Of ze komt hem persoonlijk vertellen.. dat ze dit niet trekt.. teveel Media en camera gezeik.. te lang wachten... en ze neemt ontslag...

( En Bart pakt zijn koffer en gaat mee ; -)
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:08:25 #157
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43086993
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:06 schreef happyme28 het volgende:
Ze hebben gebeld dat ze een half uurtje later komt. En nu moet hij naar testimonials. Stephan loopt te genieten. Hij begint spontaan te nurien.
Hopelijk maken ze hem duidelijk dat ze er echt niets mee te maken hebben.
pi_43086995
krijgen we nou gewoon niets te zien daarvan.. tering.. dan ga ik wel pitte
pi_43087016
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
waar is bart heen ?
geen zin in gezelschap, denk ik

Ik denk dat de verliefdheid wel echt is, maar dit bezoek is heel raar...
... tenzij ze nog 1 keer met hem mag praten omdat ze door Talpa ontslagen is
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:08:59 #160
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43087017
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

Of ze komt hem persoonlijk vertellen.. dat ze dit niet trekt.. teveel Media en camera gezeik.. te lang wachten... en ze neemt ontslag...
Daar ben ik ook wel bang voor idd.
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:09:19 #161
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43087022
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En ze ziet dus ALLES van Bart.. ook zijn minder goede momenten zegmaar. Lijkt me in het begin van een relatie vrij dodelijk.
Vooral toen ie zei dat hij erin zou blijven als hij die ton kreeg.
Terwijl hij zei dat ie eruit zou gaan als ie 'm kreeg.
pi_43087045
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:03 schreef Flyduck het volgende:
Shit ik ik moet morgen 6 uur op maar wil dit toch wel ff zien.. dilemma's dilemma's...
Stuur je wel een mailtje naar je telefoon
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:10:02 #163
139520 Gast_op_afstand
pi_43087048
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

van bart én dat geroddel van die Medebewonders.. inderdaad.. vrij dodelijk...
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:10:10 #164
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43087051
Ik hoop het dat het hem allemaal niet te veel aangrijpt. Dat hij nog wel steeds helder blijft denken, want dit is natuurlijk wel gaar. Als er zo met je gevoelens wordt gespeeld, wat is waar en wat niet enzo.
pi_43087062
Lesley komt Bart vertellen dat ze niet meer als paardenverzorgster op het huis mag komen.
De anderen mogen ook niet zomaar contact met hun vrienden en kennissen en Lesley is nu
in die groep terecht gekomen bij Bart. Tov de anderen zou het dus niet eerlijk zijn als Lesley mag blijven.(Is al eerder over gespeculeerd). Ik hoop iig dat ik het verkeerd heb want het zijn juist de interesantste streammomenten.
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:12:44 #166
139520 Gast_op_afstand
pi_43087166
Nena aan de pil ; -)
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:12:54 #167
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43087178
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:10 schreef ron1970 het volgende:
Lesley komt Bart vertellen dat ze niet meer als paardenverzorgster op het huis mag komen.
De anderen mogen ook niet zomaar contact met hun vrienden en kennissen en Lesley is nu
in die groep terecht gekomen bij Bart. Tov de anderen zou het dus niet eerlijk zijn als Lesley mag blijven.(Is al eerder over gespeculeerd). Ik hoop iig dat ik het verkeerd heb want het zijn juist de interesantste streammomenten.
Zo zou je het kunnen zien, maar aan de andere kant zou een relatie met Nena bijna net zoiets zijn... en dat mag wel. Dus ik denk niet dat ze dit dan opeens kunnen verbieden. Lesley hoort nou eenmaal ook bij het programma.
pi_43087179
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:09 schreef Wireless het volgende:

[..]

Stuur je wel een mailtje naar je telefoon
hey jij ook hier
ik ga pitten trouwens... mzzl!
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:13:20 #169
139520 Gast_op_afstand
pi_43087196
Bart terug...
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:13:57 #170
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43087221
"Bart probeert al wat in de sfeer te komen voor zijn date met Lesley. Hij steekt de warmtelamp aan en gaat buiten aan de tafel zitten. De rest van de Miljonairs zijn vroeg naar bed gegaan, ze zijn allemaal erg moe. Eindelijk kunnen de twee eens gezellig met elkaar praten. Komt hier een nieuwe romance aan?"
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:14:07 #171
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43087228
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:14:10 #172
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43087233
Bart, wat ga je doen jongen?
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:14:17 #173
139520 Gast_op_afstand
pi_43087236
Hij gaat bellen... Please lat die streams aan !!
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:15:55 #174
139520 Gast_op_afstand
pi_43087301
Pfff werkt die K- telefoon niet.... haha hozeo spanning opvoeren! ; -)
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:16:06 #175
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43087309
Bart wil iemand bellen (Lesley?) maar het gaat steeds mis. Ook hier zou je achterdochtig van worden.
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:16:06 #176
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43087310
Volgens mij gaat hij Lesley bellen?
pi_43087317
Hij wil bellen met een buitenlijn? Naar Lesley of een streamer?

Talpa saboteert het bellen?
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:16:18 #178
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43087318
Om even heel subtiel een andere vraag te stellen.. hoe zit het met de auto's die Nicolaas had besteld?
pi_43087336
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zo zou je het kunnen zien, maar aan de andere kant zou een relatie met Nena bijna net zoiets zijn... en dat mag wel. Dus ik denk niet dat ze dit dan opeens kunnen verbieden. Lesley hoort nou eenmaal ook bij het programma.
Maar Nena zit IN t huis en heeft verder geen contacten in de buitenwereld ? dus?
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:17:03 #180
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43087350
Evil en Sylvia die liggen Bart belachelijk te maken op een echte Evil manier.
pi_43087355
Wat staat er op het scherm?
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:17:43 #182
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43087374
'Bart probeer het nog een keer' ??
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:18:14 #183
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43087398
<knip>
pi_43087422
de voicemail van Monique
verkeerd verbonden?
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:18:52 #185
139520 Gast_op_afstand
pi_43087424
Whoohoo we krijgen het geluid ook !!
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:18:56 #186
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43087425
Hij belde ene Monique.
pi_43087435
streamers bellen
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:19:30 #188
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43087449
Verkeerde nummer
pi_43087452
lol verkeerde nummer
pi_43087453
die monique is van de kledinglijn
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:19:45 #191
58921 Day
You can fly!
pi_43087458
Verkeerd verbonden
Zou hij Lesley bellen?
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:19:53 #192
139520 Gast_op_afstand
pi_43087467
Hahaha hoezo zenuwachtig ; -)
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:20:01 #193
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43087476
Hahhahhahahhaha, hij belt het verkeerde nummer!
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:20:04 #194
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43087481
Ja Lesley
pi_43087495
Lesley heeft dus die beelden gezien en toen besloten maar niet te komen..
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:20:56 #196
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43087512
Bart weet nu dat hij wel allemaal van Lesley uit ging en niet van Talpa uitging

De afspraak is wel in het water gevallen nu. Lesley wilde alleen een drankje mee drinken.
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:21:07 #197
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43087518

Bart = Sukkel
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:21:14 #198
58921 Day
You can fly!
pi_43087523
Bart, je bent het aan het verkloten!

Edit: ik snap z'n twijfels overigens wel. Het is ook wel een moeilijke situatie zo.
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:21:29 #199
139520 Gast_op_afstand
pi_43087534
OOh Barts paranoia heeft het verpest !!
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:22:55 #200
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43087598
Nee, dit is beter! Hij weet het nu wel dat het waar is. HIj heeft alle tijd
pi_43087599
Hahaha, wat een grap!
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:23:08 #202
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43087610
Dit dacht ik dus al. Bart verknalt de boel voor zichzelf zo. Gelukkig vat Lesley het redelijk goed op.
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:23:17 #203
139520 Gast_op_afstand
pi_43087623
Nodig haar Nu nog uit sukkel!!
pi_43087629
Wat deed hij verkeerd, ik miste het net even
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:23:45 #205
139520 Gast_op_afstand
pi_43087641
Hahaha hij vraagt het... KOm lesley.. Kom !!
pi_43087652
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nodig haar Nu nog uit sukkel!!
dat deed ie
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:24:02 #207
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43087657
Kom op Lesley, het is pas 23:24
(de nacht is nog jong)
pi_43087664
Gelukkig, ik begon zelf al paranoia te worden : )
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:24:41 #209
139520 Gast_op_afstand
pi_43087692
Oei oei.. liefdesverklarigen !!
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:24:53 #210
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43087704
Lesley: " Je weet dat het echt is!"
Bart: "Ja, ik weet ook dat het echt is. Maar hoe leuker jij wordt hoe moeilijker het wordt"
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:25:14 #211
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43087717
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Dit dacht ik dus al. Bart verknalt de boel voor zichzelf zo. Gelukkig vat Lesley het redelijk goed op.
Ik zou het ook begrijpen als ik Lesley was. En hij snapt ook wel dat het niet zo'n slimme actie van 'm is.
pi_43087718
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hahaha hij vraagt het... KOm lesley.. Kom !!
Ze durft niet meer!
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:25:31 #213
139520 Gast_op_afstand
pi_43087727
Lesley = oké !
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:25:33 #214
58921 Day
You can fly!
pi_43087730
DIt heeft wel het ijs gebroken tussen ze.
En ze vinden elkaar dus echt wel leuk!!!
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:25:35 #215
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43087733
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:24 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Oei oei.. liefdesverklarigen !!

Ik dacht het in het begin al en nu blijkt het nog echt te zijn ook
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:25:54 #216
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43087747
Bart moet vaker naar Nena luisteren
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:26:21 #217
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43087767
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Slimme meid !
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:26:44 #218
139520 Gast_op_afstand
pi_43087782
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Nena heeft geen studie maar véél hersens !
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:26:47 #219
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43087784
Jajajajajaj Ahhhhhhhhhhhhh
Toe !!!!
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:26:52 #220
58921 Day
You can fly!
pi_43087789
Kom op, Lesley!!!
I am gonna shine
pi_43087796
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:25 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik zou het ook begrijpen als ik Lesley was. En hij snapt ook wel dat het niet zo'n slimme actie van 'm is.
Inderdaad hij ziet het zelf goed in. Hij heeft zich vanalles in zn hoofd gehaald, helaas.
pi_43087803
LOL, zij zit hem gewoon te teasen!
pi_43087809
Niks morgen, gewoon nu!
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:27:28 #224
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43087817
Lesley
Yes !
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:27:31 #225
139520 Gast_op_afstand
pi_43087820
Kom Lesley.. KOM !!
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:27:33 #226
58921 Day
You can fly!
pi_43087821
Ja, ze komt!!!!
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:27:37 #227
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43087825
YESSSSSSSSS/.. ze komt nog
pi_43087826
"Een wijntje kan geen kwaad toch "
pi_43087829
Jaaaaaaaaa, ze komt!
pi_43087837
ze komt hahaha
pi_43087839
Ze komt!
pi_43087842
spontaan idee... omdat we er zaterdag over hadden gehad. Toen dacht ik...
... misschien wel een beetje gezellig, kan net zo goed vanavond een drankje gaan halen.
Ze zaten mij juist aan te kijken van ".....?...."

Ik snap het ook wel, ik ben er zelf bij. Het is gewoon kut, lastig. Iedere keer heb ik nee moeten verkopen, ik denk "doe is leuk". Nou, had ik niet moeten doen.
Ik ben nu thuis.
Ik kan moeilijk vragen of jij bij mij een wijntje komt drinken, maar ik had niet het idee dat je het zo zoou opvvatten. Ik kwam naar buiten en dacht "dat is wel gezellig" Zei ze "ga je dan een wijntje drinken?" en ik zeg "Ja".

Nu durf ik niet meer...
Nee, hoor, je moet alleen weer even je best doen.
Ookal hadden ze het aan me gevraagd, dan had ik ook beter kunnen weten.

Ik durf best wel.... (nu te komen)
.... maar ik zal het niet meer zo spontaan doen.

Je weet heus wel dat ik echt ben.
Je weet dat je het bij wijze van spreken ook over anderhalve jaar kunt doen.

Ik heb al heel wat leuke reacties gehad, hoor
Ik moest wel lachen.

Leuk dat ik je een keer aan de telefoon heb. Hoeveel contactpunten moest je inleveren.
Ik had niet door dat je het verkeerd opgevat had. Niet alles is nep.
Omdat we het zaterdag al geroepen.

Als het zo wordt opgevat, dan blijf ik lekker thuis, want dat is het niet.

.... of je moet het nu heel aardig aan mij vragen....
.... je hebt toch niets te doen.

.... hmmm...

...

.... morgen heb ik toch vrij....
Moet je nog slapen?
Is iedereen al naar bed?
Dan kan 1 wijntje geen kwaad, maar je mag geen schijt opmerkingen maken

Tot zo
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:27:59 #233
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43087848
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:28:01 #234
139520 Gast_op_afstand
pi_43087850
Haha geweldig!!
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:28:07 #235
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43087854
Ik kom, ik kom !
pi_43087856
Wij zijn nog veel gekker als hun
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:28:14 #237
58921 Day
You can fly!
pi_43087857
Ik vind dit echt leuk voor 'm!
Zou het zelf ook wel weten.
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:28:22 #238
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43087864
Zijn dit geweldige streams of zijn dit geweldige streams
pi_43087880
ik lach me dood om jullie gesupporter
pi_43087887
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:29:10 #241
139520 Gast_op_afstand
pi_43087905
Jeeh Avonne... heb jij steno? Mijn streams zijn overigens strager als bij jullie... jullie weten alles 5 seconden eerder ; -(
pi_43087907
Geweldig!!!
pi_43087912
Oooeeeeh! Wat een romanticus, hij doet de kaarsjes aan!
pi_43087914
Hij baaaaaaaaaalde echt als een stekker dat hij zo wantrouwig was
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:29:33 #245
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43087921
Bart 'The men' !

Heeft ie zichzelf mooi weten te redden, dankzij het begrip van lesley
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:29:33 #246
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43087922
Ahhhh... hij gaat de kaarsjes op het terras aansteken!
pi_43087923
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:28 schreef avonne het volgende:
ik lach me dood om jullie gesupporter
pi_43087924
Hoe ver weg woont Lesley?

(in andere woorden hoe lang duurt het voordat ze er is )
pi_43087925
Gelukkig is ze bloedmooi anders was ik afgehaakt
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:29:47 #250
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43087933
Bart is echt heel verlegen. Toen hij het nog even lief moest vragen, durfde hij bijna niet.

Het is wel een schatje (en dat zeg ik als man zijnde )

[ Bericht 29% gewijzigd door Day op 30-10-2006 23:32:02 ]
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:30:12 #251
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43087945
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:29 schreef kreischer2000 het volgende:

Ik begreep dat ze praktisch buren zijn.
pi_43087947
Bart is iig helemaal om. Hoe dan ook heeft Talpa het goed geregeld.
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:30:28 #253
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43087952
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:29 schreef kreischer2000 het volgende:

Volgens mij in Eemnes dus het kan nooit lang duren. Wat zal hij zenuwachtig zijn...
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:30:37 #254
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43087960
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:30 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik begreep dat ze praktisch buren zijn.
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:30:52 #255
139520 Gast_op_afstand
pi_43087978
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Zijn dit geweldige streams of zijn dit geweldige streams
pi_43087985
sukkel... gaat ie bij die stoelen zitten,.. ze hebben een hele mooie hoek met bankjes in de tuin
pi_43087987
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Jeeh Avonne... heb jij steno? Mijn streams zijn overigens strager als bij jullie... jullie weten alles 5 seconden eerder ; -(
nee, hoor
tien blind, en Barts tekst overslaan

Soms liggen mijn streams wel 2 minuten achter op anderen, trouwens
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:31:26 #258
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43088001
Door het oog van de naald Bart

En dat wordt voor ons een latertje
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:31:30 #259
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43088003
Tijd voor een pintje
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:31:37 #260
139520 Gast_op_afstand
pi_43088008
Normalitair tien minuten fietsen
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:32:22 #261
58921 Day
You can fly!
pi_43088034
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Bart is echt heel verlegen. Toen hij het nog even lief moest vragen, durfde hij bijna niet.

Het is wel een schatje (en dat zeg ik als man zijnde )
Hij is zeker een schatje!
Was ik 10 jaar jonger en ook paardenmeisje, had ik het wel geweten!
I am gonna shine
pi_43088041
misschien zit ze nu wel thuis te streamen en te checken hoe de zenuwen door zn keel gieren
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:32:34 #263
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43088044
Ze hebben het beide zwaar te pakken volgens mij. Heel mooi om te zien hoe ze dan overdag langs elkaar heen lopen te drentelen en verder niets durven te doen

En Talpa gaat echt niet ingrijpen, want DIT gaat de rode draad van de gouden kooi worden denk ik.
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:32:48 #264
139520 Gast_op_afstand
pi_43088050
Poll Wat heeft Les aan?

- Zelfde als vanavond
- Jurkje
- Lingerie onder regenjas
pi_43088061
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:31 schreef HiDiHo het volgende:
Tijd voor een pintje
cheers
pi_43088068
Jammer dat Monique niet opname hij belde strak de verkeerde
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:33:42 #267
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43088085
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Poll Wat heeft Les aan?

- Zelfde als vanavond
- Jurkje
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:33:58 #268
139520 Gast_op_afstand
pi_43088099
Dit kan bart weleens een villa en een miljoen gaan kosten... maar hé.. echte liefde is priceless !!
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:34:53 #269
75556 erkel
back from Dagestan
pi_43088131
haha ik zette de streams ook ff aan, hij is fokking zenuwachtig
Weisst
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:35:01 #270
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43088137
Toeter !
Ze is er ! (of niet?)
pi_43088144
Ik hoor een auto
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:36:13 #272
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43088181
Talpa baalde gewoon dat hun opzet met de meiden in het huis totaal is mislukt. De meiden moesten zelfs foto's van hun exen opsturen zodat ze daar rekening mee konden houden. Helaas blijkt Eveline opeens een vriend te hebben en is Nena niet echt geinteresseerd. Toen hebben ze Lesley aangenomen, in de hoop dat.....

en dat schijnt te werken

Deze romance gaat DGK heel veel kijkers opleveren als ze het goed in beeld brengen.
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:36:28 #273
139520 Gast_op_afstand
pi_43088192
Heerlijk dat zenuwachtig drentelen... zo herkenbaar .. hahaa liefde !!!
pi_43088223
en wij hebben de pimeur
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:37:14 #275
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43088224
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dit kan bart weleens een villa en een miljoen gaan kosten... maar hé.. echte liefde is priceless !!
Hij maakte zelf net nog een opmerking over 24 uur (eruit gaan dus), maar Lesley zei dat dat niet nodig was. Zoiets begreep ik in ieder geval.
pi_43088225
Wat is dit toch heerlijk om te zien.............
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:37:18 #277
58921 Day
You can fly!
pi_43088228
Oh wat zullen Evil en ILona morgen balen!
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:37:27 #278
139520 Gast_op_afstand
pi_43088235
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
Talpa baalde gewoon dat hun opzet met de meiden in het huis totaal is mislukt. De meiden moesten zelfs foto's van hun exen opsturen zodat ze daar rekening mee konden houden. Helaas blijkt Eveline opeens een vriend te hebben en is Nena niet echt geinteresseerd. Toen hebben ze Lesley aangenomen, in de hoop dat.....

en dat schijnt te werken

Deze romance gaat DGK heel veel kijkers opleveren als ze het goed in beeld brengen.
Ik blijf erbij dat Bart Nena had kunnen versieren... Maar goed.. dat zullen we nooit weten.. ( alhoewel we hebben nog bijna 2 jaar ; -)
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:37:35 #279
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43088240
Ik hou het niet meer, waar blijft ze ?
(ok, overdrijven is ook een vak)
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:37:56 #280
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43088254
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:37 schreef Nicoss het volgende:
Wat is dit toch heerlijk om te zien.............
Dit is nou reality
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:38:28 #281
139520 Gast_op_afstand
pi_43088271
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hij maakte zelf net nog een opmerking over 24 uur (eruit gaan dus), maar Lesley zei dat dat niet nodig was. Zoiets begreep ik in ieder geval.
Ze leit ook iets vallen over een afspraak over 1,5 jaar... ( dat zal wel in de geheime correspondentie hebben gestaan ; -)
pi_43088278
Moet ie de terrasverwarming niet aan doen, lijkt me nogal frisjes
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:39:20 #283
58921 Day
You can fly!
pi_43088308
En hij is zo heerlijk zenuwachtig!
Kijk 'm quasi cool onderuit zitten, terwijl de zenuwen door z'n lijf jagen.

Zouden ze gaan zoenen?
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:39:28 #284
139520 Gast_op_afstand
pi_43088313
Hij spaart gas totdat ze er is...
Maar Bartje jongen... in de sauna is het lekker warm ; -)
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:39:35 #285
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43088317
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Of gaan opleveren. Als zij gewoon mag blijven komen....

Beetje vreemd is het wel dat ze buiten haar werk om mag langskomen. Dat is eigenlijk niet volgens de regels. Als paardenmeisje kunnen ze het in feite wel toelaten, maar zo 's avonds nog even is een ander verhaal. Maar goed, ik klaag niet
pi_43088338
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:38 schreef ron1970 het volgende:
Moet ie de terrasverwarming niet aan doen, lijkt me nogal frisjes
Als het ect te koud word kruipt ze des te eerder tegen Bart aan.
Hij gaf vanavond ook aan het niet zo kgauw koud te hebben.............
pi_43088343
Of ze houden haar zo bij het hek tegen
pi_43088344
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Waar maak je dat uit op dan????????? Ze komt heel naturel over.
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:40:41 #289
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43088362
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:39 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Maar goed, ik klaag niet
Dat zou er nog eens bij moeten komen
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:40:46 #290
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43088366
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat Bart Nena had kunnen versieren... Maar goed.. dat zullen we nooit weten.. ( alhoewel we hebben nog bijna 2 jaar ; -)
Dan zou Nena nu op z'n minst jaloers moeten zijn... en dat was ze alles behalve. Ze praatte juist op Bart in net.
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:40:47 #291
139520 Gast_op_afstand
pi_43088367
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dit is nou reality
Dit soort programma's slaan moeilijk aan omdat wat wij zien.. je moeilijk in een uurtje TV per dag kunt stoppen...
pi_43088370
{Beetje vreemd is het wel dat ze buiten haar werk om mag langskomen. Dat is eigenlijk niet volgens de regels. Als paardenmeisje kunnen ze het in feite wel toelaten, maar zo 's avonds nog even is een ander verhaal. Maar goed, ik klaag niet }

blijkbaar staan ze het toe, anders hadden ze niet op t scherm gezet dat ie nog een keer moest bellen
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:41:29 #293
139520 Gast_op_afstand
pi_43088396
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:40 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dan zou Nena nu op z'n minst jaloers moeten zijn... en dat was ze alles behalve. Ze praatte juist op Bart in net.
Ja, is ze niet lief .. Dat is nou echte vriendschap!
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:41:33 #294
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43088400
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hij spaart gas totdat ze er is...
Maar Bartje jongen... in de sauna is het lekker warm ; -)
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:41:49 #295
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43088407
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

Dit soort programma's slaan moeilijk aan omdat wat wij zien.. je moeilijk in een uurtje TV per dag kunt stoppen...
Zit wat in, maar deze beginnende romance is echt wel vrij redelijk in beeld te brengen. Helemaal omdat ze toch niet constant er is. Van vanmiddag laten ze wat korte stukjes zien... en dan het gebeuren van nu. Lijkt me wel mogelijk te zijn.
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:42:21 #296
139520 Gast_op_afstand
pi_43088428
Hahah duurt lang hè Bartje ; -)

( hebben meer mannen zon verplaatsbaar gevoel van herkenbaarheid? ) Ik wel !!
pi_43088456
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Poll Wat heeft Les aan?

- Zelfde als vanavond
- Jurkje
korte rok, laarzen en struikelt van de zenuwen in een modderplas...

onee, het heeft niet geregend, nouja, struikelen in ieder geval
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:43:19 #298
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43088467
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:

Lijkt wel of ik er midden in zit.
pi_43088469
quote:

Kan me er heel goed in vinden,
Krijg er zelf ook kriebels van haha
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:43:42 #300
139520 Gast_op_afstand
pi_43088485
Lekke band...? Aangehouden voor fietsen zonder licht....? Vader heeft het haar verboden... ohohoh... Toch voor de gek gehouden?? haha ik wil niet weten wat er nu allemaal in Bartje om gaat !!
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:43:57 #301
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43088491
Oh nee, weer telefoon
En VOL !
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:44:25 #302
58921 Day
You can fly!
pi_43088506
quote:

Volgens mij geldt het voor dames net zo goed.
I am gonna shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')