Ik zei het toch?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, het lijkt er wel op, eerst dacht ik nog dat Lesley hem niet leuk vond, maar ik ben inmiddels van gedachte veranderd.
Jep, Ilona en inderdaad krijgen ze dagvergoeding.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:58 schreef avonne het volgende:
Over wie hebben Nena en Bart het de hele tijd?
Ilona?
PS. Nena zegt net dat ze hier in dit huis geld verdient. Dagvergoeding?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:18 schreef happyme28 het volgende:
Bart werd gebeld door Lesley. Ze komt vanavond om 23.00 uur langs. Bart: 'Is prima, ik ben thuis'
Talpa belde me net.. Ik moet beter atriculeren eehh spellenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena voegt méér toe dan alleen een lekkr oppie en figuur.. Ik vind ze ook een positieve stemmingmaker.
Hij gaat al van dingen uit die hij nog niet zeker weet. Misschien gaat het gewoon helemaal van Lesley zelf uit en heeft ze hem wel iets te zeggen wat niet kon wachten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik kan Bart goed begrijpen.. opdringen werkt niet.
Volgens Nicolaasquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:58 schreef avonne het volgende:
Over wie hebben Nena en Bart het de hele tijd?
Ilona?
PS. Nena zegt net dat ze hier in dit huis geld verdient. Dagvergoeding?
Nicolaas krijgt zijn 47.000 verspreid over 4 maanden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:52 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Volgens Nicolaas [afbeelding] duurde het 4 maanden, om zonder verlies het huis uit te gaan. Maw, ze krijgen ongeveer 2.500 euro per maand.
Dat kan inderdaad ook nog... haha goede TV dit .. vind het nu al vèr boven het BB niveauquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij gaat al van dingen uit die hij nog niet zeker weet. Misschien gaat het gewoon helemaal van Lesley zelf uit en heeft ze hem wel iets te zeggen wat niet kon wachten.
Is wel vreemd. De bewoners mogen elkaar rustig fokken, maar talpa niet. En ik denk ook zeker niet dat ze dat doen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Volgens mij komt Lesley niet en loopt de regie Bart te fokken....
Wat op zich niet zo vreemd is.. want Bart wilde ook Stefan fokken met behulp van anderen.
Temzij.. Lesley inderdaad een rol speelt.. ze staat tenslotte ook ingeschreven bij een casting bureau.. maar als dat waar is.. is ze gemeen.. (vind ik) én verdient een oscar.. (vind ik ) ; -)quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Bart gaat het met deze instelling idd verpesten. Ik kan me niet voorstellen dat Lesley langs komt omdat talpa dat wil.
Als Lesley zo is als ik denk (hoop) dat ze is... dn kijkt ze of niet! En als ze wel kijkt vind ze dit niet leuk...quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ze zit thuis gewoon lachend achter de pc de streams te kijken
Die kans schat ik echt 0 in.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ze zit thuis gewoon lachend achter de pc de streams te kijken
Ik vind het op zich wel meevallen. Bart lijkt me ook een leuke vent en ik vind het niet vreemd dat iemand als Lesley (of Nena) vrij snel voor hem zou vallen. Ze doen ook vrij geheimzinnig en hebben zelfs al een standje gehad, dus ik denk echt niet dat het allemaal opzet is. De gevoelens van beide zijn wel echt volgens mij.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:00 schreef Cracka-ass het volgende:
Het is allemaal net iets te toevallig.
Ze is: en daar paardenverzorgster, en ze is toevallig erg aantrekkelijk, en ze valt binnen no time op Bart. Daarbij staat ze ingeschreven bij een castingbureau en is dit natuurlijk de beste kans om te laten zien dat je kan acteren. En ze komt zomaar ineens opdagen.
Ik twijfel iig, wat het imo alleen maar mooiere televee maakt.
Ze belden net van de regie dat ze een half uurtje later komt..quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:00 schreef HiDiHo het volgende:
2300 uur geweest !
Misschien is ze er al en krijgen wij het dus niet te zienquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:05 schreef Flyduck het volgende:
haha nu is ie weg.. gesprekje met talpa?
En ze ziet dus ALLES van Bart.. ook zijn minder goede momenten zegmaar. Lijkt me in het begin van een relatie vrij dodelijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Overigens.. stel dat dit echte liefde en spontaan is.. Is het voor Lesley nog veel moeielijker.. die kan wél streams kijken.. en heeft het gezeik van de buitenwereld.
Of ze komt hem persoonlijk vertellen.. dat ze dit niet trekt.. teveel Media en camera gezeik.. te lang wachten... en ze neemt ontslag...quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien is ze er al en krijgen wij het dus niet te zien
Hopelijk maken ze hem duidelijk dat ze er echt niets mee te maken hebben.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:06 schreef happyme28 het volgende:
Ze hebben gebeld dat ze een half uurtje later komt. En nu moet hij naar testimonials. Stephan loopt te genieten. Hij begint spontaan te nurien.
geen zin in gezelschap, denk ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
waar is bart heen ?
Daar ben ik ook wel bang voor idd.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Of ze komt hem persoonlijk vertellen.. dat ze dit niet trekt.. teveel Media en camera gezeik.. te lang wachten... en ze neemt ontslag...
Vooral toen ie zei dat hij erin zou blijven als hij die ton kreeg.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze ziet dus ALLES van Bart.. ook zijn minder goede momenten zegmaar. Lijkt me in het begin van een relatie vrij dodelijk.
Stuur je wel een mailtje naar je telefoonquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:03 schreef Flyduck het volgende:
Shit ik ik moet morgen 6 uur op maar wil dit toch wel ff zien.. dilemma's dilemma's...
van bart én dat geroddel van die Medebewonders.. inderdaad.. vrij dodelijk...quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze ziet dus ALLES van Bart.. ook zijn minder goede momenten zegmaar. Lijkt me in het begin van een relatie vrij dodelijk.
Zo zou je het kunnen zien, maar aan de andere kant zou een relatie met Nena bijna net zoiets zijn... en dat mag wel. Dus ik denk niet dat ze dit dan opeens kunnen verbieden. Lesley hoort nou eenmaal ook bij het programma.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:10 schreef ron1970 het volgende:
Lesley komt Bart vertellen dat ze niet meer als paardenverzorgster op het huis mag komen.
De anderen mogen ook niet zomaar contact met hun vrienden en kennissen en Lesley is nu
in die groep terecht gekomen bij Bart. Tov de anderen zou het dus niet eerlijk zijn als Lesley mag blijven.(Is al eerder over gespeculeerd). Ik hoop iig dat ik het verkeerd heb want het zijn juist de interesantste streammomenten.
hey jij ook hierquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:09 schreef Wireless het volgende:
[..]
Stuur je wel een mailtje naar je telefoon![]()
Maar Nena zit IN t huis en heeft verder geen contacten in de buitenwereld ? dus?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen zien, maar aan de andere kant zou een relatie met Nena bijna net zoiets zijn... en dat mag wel. Dus ik denk niet dat ze dit dan opeens kunnen verbieden. Lesley hoort nou eenmaal ook bij het programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |