Ik had inderdaad ook het idee dat ze briefjes uitwisselden. In het schuurtje naast de stallen leggen ze het neer volgens mij en halen ze het op.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik weet in ieder geval voor 99% zeker dat ze briefjes uitwisselen in het paarden voorraadhok.. ze hebben er zelfs al een soort van waarschuwing voor gehad.
Ok, maar als de buit binnen is, is het een eikel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:21 schreef DaMook het volgende:
Lief hoe bart nu met Lesley staat te pratenEcht zo'n lief verlegen menneke
(ik herken me erin
)
Klopt.. Ze spelen het "goed" maar ik had het al dagen doorquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik had inderdaad ook het idee dat ze briefjes uitwisselden. In het schuurtje naast de stallen leggen ze het neer volgens mij en halen ze het op.
Ja, het lijkt er wel op, eerst dacht ik nog dat Lesley hem niet leuk vond, maar ik ben inmiddels van gedachte veranderd.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:30 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt toch steeds wat serieuzer te worden tussen Bart en Lesley
En van mij mag zequote:Op maandag 30 oktober 2006 20:44 schreef scanman01 het volgende:
Lesley zegt uit de gein dat ze een filmpje van zichzelf gaat maken als ze aan het douchen is.
Wat raar dat dat mag..quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:18 schreef happyme28 het volgende:
Bart werd gebeld door Lesley. Ze komt vanavond om 23.00 uur langs. Bart: 'Is prima, ik ben thuis'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |