abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43129373
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:39 schreef PyTh het volgende:
Venomsnake, zou jij [afbeelding] en mijn huidige avatar kunnen samenvoegen?
zoiets?

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 1 november 2006 @ 09:58:49 #204
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43129508
gefeliciteerd jongens . Hele nette prestatie.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 1 november 2006 @ 10:00:11 #205
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43129537
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:51 schreef venomsnake het volgende:

[..]

zoiets?

[afbeelding]
Perfect!
Alleen zie ik nu dat ie iets te groot is
Thx man
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_43129640
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:00 schreef PyTh het volgende:

[..]

Perfect!
Alleen zie ik nu dat ie iets te groot is
Thx man
NP

is niet te groot
Gewoon bij ''wijzig profiel'' de volgende link bij ''webicon'' zetten.

http://i67.photobucket.com/albums/h311/gifslang/PyThFOK.gif

zo dus..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43129818
Alex was gisteren behoorlijk aan het kegelen

Mooie goal van Koné
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_43130031
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:13 schreef dndiek het volgende:
Alex was gisteren behoorlijk aan het kegelen

Mooie goal van Koné
Schitterende goal inderdaad. Prachtig in de hoek geschoten. Alleen die kans er voor had er ook wel in gemogen

Maar goed, 2-0 overwinning is keurig. Volgende ronde is een feit. Hulde!
pi_43130069
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:21 schreef ASSpirine het volgende:
[afbeelding]

Damn, wat gaat Alex er hard in zeg
Wel mooie pirrouette
Geen rode kaart natuurlijk .
X
X
X
pi_43130072
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:43 schreef ASSpirine het volgende:
Wat was er eigenlijk gaande in onze vak BB?
Tijdens de rust waren er volgens mij een paar Turken een vlag aan het ophangen op het schuine glazen gedeelte. Het probleem is dat ik het niet kon zien wat het was. Degene die op Oost zaten hadden het zeker wel gezien. Wat stond erop? Want het was iig wel provocerend, kijkende naar de stoere mensen op Oost die uit hun stoel kwamen en richting de Turken aan het schelden waren en gebaar maakten dat ze wel ff een pak slaag krijgen

En ook nog aan de zuidtribune keek plotseling veel mensen naar links (vanuit BB gezien)
En dan die fakkels
ZIELIG

maar verder een fantastische avond gehad
Ik heb alleen een turkse vlag gezien. Maar was volgens mij wel meer aan de hand
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 november 2006 @ 11:42:28 #211
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43131731
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:25 schreef Casahvcc het volgende:

[..]

ja die wilde ze over een PSV spandoek hangen en toen zich er een paar man mee kwamen bemoeien begonnen ze ook nog aan dat PSV spandoek te plukken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43133018
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:25 schreef Casahvcc het volgende:

[..]

in de skybox tussen vak A en AA stond ook één of andere malloot met een galatasaray vlag te zwaaien in de rust, dat ze die gast er niet uitgeknikkerd hebben
pi_43135123
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:25 schreef Frasier het volgende:

[..]

Geen rode kaart natuurlijk .
Die man was gewoon 3 keer keihard.
Hij keek telkens van: Wat is er aan de hand
  woensdag 1 november 2006 @ 13:40:04 #214
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43135212
De politie meldt dat er woensdagavond zo'n 80 personen zijn aangehouden na ongeregeldheden na afloop van PSV - Galatasaray. Na het vertrek van de Turkse supporters ontstonden er spanningen tussen de Nederlandse supporters en de politie. Daarbij werden politiemensen met stenen bekogeld door een grote groep supporters. Er zijn geen gewonden gevallen. Naar aanleiding hiervan zijn door de politie ongeveer 80 personen aangehouden voor verder onderzoek naar hun rol bij de ongeregeldheden.
pi_43135248
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:

De politie meldt dat er woensdagavond zo'n 80 personen zijn aangehouden na ongeregeldheden na afloop van PSV - Galatasaray. Na het vertrek van de Turkse supporters ontstonden er spanningen tussen de Nederlandse supporters en de politie. Daarbij werden politiemensen met stenen bekogeld door een grote groep supporters. Er zijn geen gewonden gevallen. Naar aanleiding hiervan zijn door de politie ongeveer 80 personen aangehouden voor verder onderzoek naar hun rol bij de ongeregeldheden.
Die boeren toch
pi_43135715
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Die boeren toch
Waar waren de rieken?

Mjah, wel veel tumult in het stadion zeg gisteren. Kzag ook nog een kind rondlopen gehuld in een vlag van galatasaray. Ze gingen ook vroeger weg, nog voordat de 2de goal viel
pi_43135819
Wie zegt dat dat PSV'ers waren die met de politie hebben gevochten?
  woensdag 1 november 2006 @ 14:10:22 #218
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_43136177
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:57 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wie moeten het anders zijn geweest? En aan de verhalen op het PSV Netwerk te lezen van verschillende personen waren het 'gewoon' wél PSV-supporters.
pi_43136200
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:57 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ze hadden het over dat de Turkse supporters al weg waren (over het algemeen waren dat Nederlanders en Duitsers) en dat de politie slaags raakte met Nederlandse supporters. Lijkt me niet dat dat Ajax of Feyenoord supporters waren...
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 1 november 2006 @ 14:12:19 #220
79837 Lemming22
pi_43136247

Duidelijk gevalletje van een 100% penalty trouwens! Zo kán je gewoon niet uit jezelf vallen, zijn been wordt tegen de grond getikt door die verdediger waardoor hij struikelt. Het had 3-0 moeten zijn! (Of 4-0 als Kone die bal gewoon tussen de palen kopt....)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 november 2006 @ 14:14:50 #221
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43136315
Farfan trapt volgens mij gewoon in de grond
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 1 november 2006 @ 14:17:59 #222
79837 Lemming22
pi_43136410
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:14 schreef rubbereend het volgende:
Nee dan zou hij wel een heel rare trapbeweging maken met zijn knie in een rare hoek. Hij wordt voordat hij in de grond trapt waardoor hij valt, aangetikt.
  woensdag 1 november 2006 @ 14:23:03 #223
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_43136574
quote:
Nope als je goed kijkt zie je de voet van die speler van Galatasaray Farfan net raakt waardoor Farfan struikelt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 november 2006 @ 14:25:42 #224
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43136640
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:17 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Nee dan zou hij wel een heel rare trapbeweging maken met zijn knie in een rare hoek. Hij wordt voordat hij in de grond trapt waardoor hij valt, aangetikt.
let maar op hij wil mer rechts binnenkant die bal een zetje geven maar daar trapt hij volgens mij in de grond.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 november 2006 @ 14:26:31 #225
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43136661
nouja ik zal het wel verkeerd zien.

WE ZIJN BESTOLEN!

UEFA MAFIA!!!!!!!!!!!!!!11111111!!!!!!1!!!11
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43136704
quote:
Mee eens.
pi_43136805
Kijk eens goed, net voordat ie uithaalt komt het rechterbeen van die turk tegen het rechterbeen van Farfan. Je kan het zien aan de voet van die turk.
pi_43136830
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:26 schreef rubbereend het volgende:

WE ZIJN BESTOLEN!

woensdag 1 november 2006 @ 15:10:09 #229
79837 Lemming22
pi_43137999
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:26 schreef rubbereend het volgende:

WE ZIJN BESTOLEN!

En zo is het maar net, en het is altijd hetzelfde met die UEFA!
pi_43138139
Elke keer is het toch ook weer genieten van Gomes zijn reactie na een doelpunt hè!
pi_43138212
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:13 schreef Ruudt het volgende:
Elke keer is het toch ook weer genieten van Gomes zijn reactie na een doelpunt hè!
Da's inderdaad een prachtig gezicht
Maar wat hebben we toch een fantastische keeper.
Keep the faith!!
pi_43139335
Mendez was niet zo sterk nee, de laatste tijd al een beetje zo. Tijd voor een kans voor Väyrynen lijkt me

Verder was PSV vooral verdedigend sterk gister. Een degelijke overwinning. Had geen moment t idee dat ze t uit handen gingen geven
pi_43139492
Gisteren positief: plaatsing! , Koné die na een levensgrote kans missen even later tóch gewoon weer scoort, Farfan die uitstekend speelde.

Gisteren negatief: ongelooflijk slordig in de passing de eerste helft (en in mindere mate de 2e), weer een verdediging die er onrustig uitzag, een rode kaart nodig hebben om grip te krijgen op de wedstrijd.

Oh ja, en kan iemand Koeman vertellen dat Cocu niet meer de jonge, dartele linksbuiten is die hij bij Vitesse was maar gewoon een centrale middenvelder?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_43139573
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
Mendez was niet zo sterk nee, de laatste tijd al een beetje zo. Tijd voor een kans voor Väyrynen lijkt me
Mendez maakte een schitterend debuut door 2 keer te scoren maar dat krediet heeft hij bij mij ook een beetje verspeelt in de wedstrijden die daarna kwamen. Toch zie ik wel toekomst in hem, het voetballend vermogen heeft hij namelijk wel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_43139852
Had ik al gezegd dat ik Afellay gisteren goed vond spelen?

Ik heb speciaal op hem gelet, ook i.v.m. Oranje enzo en het viel me op dat hij weinig balverlies leidt. Hij kwam niet al te vaak aan de bal, maar hij deed er meestal wel iets goed mee. Vooral die pass op Farfan waaruit de rode kaart voortkwam mocht er wezen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43139984
Was een penalty volgens mij.
pi_43140115
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:00 schreef Chadi het volgende:
Was een penalty volgens mij.
Vind het moeilijk te zien. Maar als ie gegeven was, stond Galatasaray met 9 man. Had nog wat kunnen schelen in het doelsaldo.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_43142822
Weet er iemand wat er gebeurde op de noord tribune, bovenste ring (zal vak Oo zijn geweest oid)? Daar renden op een gegeven moment wat hulpverleners naar toe. Dat betrof geen inslag van een fakkel/lichtkogel overigens.

Ik zat me na tien minuten al te irriteren aan de Turkse supporters om me heen. Even voor de moraalriddertjes: niet vanwege hun afkomst of taal, maar vanwege het feit dat ik tijdens een wedstrijd van PSV gewoon niet graag fanatieke supporters van de tegenstander in mijn directe omgeving heb.
Maar wat wél heerlijk was: het PSV stadion staat normaliter niet bol van de sfeer. Dat moet ik toegeven. Maar gisteren was het publiek écht de twaalfde man. Wát een heerlijk gekkenhuis af en toe. Het mooiste was het afdruipen van de turkse supporters zo'n kwartier voor tijd en het galmende 'Houdoe en bedankt' vanuit elke hoek van het stadion. Tjonge jonge, wat was dát genieten geblazen.

Is die tweede afgekeurde goal van Farfan al ter sprake geweest trouwens? Die was echt meesterlijk aangenomen en afgerond.
  woensdag 1 november 2006 @ 17:18:01 #239
139407 jorienvdherik
pi_43142883
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:16 schreef Morrigun99 het volgende:
Weet er iemand wat er gebeurde op de noord tribune, bovenste ring (zal vak Oo zijn geweest oid)? Daar renden op een gegeven moment wat hulpverleners naar toe. Dat betrof geen inslag van een fakkel/lichtkogel overigens.

Ik zat me na tien minuten al te irriteren aan de Turkse supporters om me heen. Even voor de moraalriddertjes: niet vanwege hun afkomst of taal, maar vanwege het feit dat ik tijdens een wedstrijd van PSV gewoon niet graag fanatieke supporters van de tegenstander in mijn directe omgeving heb.
Maar wat wél heerlijk was: het PSV stadion staat normaliter niet bol van de sfeer. Dat moet ik toegeven. Maar gisteren was het publiek écht de twaalfde man. Wát een heerlijk gekkenhuis af en toe. Het mooiste was het afdruipen van de turkse supporters zo'n kwartier voor tijd en het galmende 'Houdoe en bedankt' vanuit elke hoek van het stadion. Tjonge jonge, wat was dát genieten geblazen.

Is die tweede afgekeurde goal van Farfan al ter sprake geweest trouwens? Die was echt meesterlijk aangenomen en afgerond.
op tv was de sfeer helaas niet echt te horen
pi_43142891
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nope als je goed kijkt zie je de voet van die speler van Galatasaray Farfan net raakt waardoor Farfan struikelt.
pi_43142904
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

op tv was de sfeer helaas niet echt te horen
Harder zetten dan.
pi_43143585
quote:

Was inderdaad schitterend afgemaakt Jammer dat ie werd afgekeurd!

Trouwens:
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:48 schreef Leso_Varen het volgende:
En wat wordt het dinsdag? Ik denk een 2-0, Cocu en Kone.
Bijna goed, Cocu scoorde bijna, maar zorgde er voor dat Simons direct daarna kon scoren!
  woensdag 1 november 2006 @ 17:41:52 #243
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_43143681
TT.
  woensdag 1 november 2006 @ 18:50:23 #244
139407 jorienvdherik
pi_43146092
ooh eindhovuh is wonderfull
en aan het eind van het seizoen weer overvol

stratumseind
stadhuisplein
HET KAMPIOENFEEST ZAL WEER IN HET ZUIDEN ZIJNN

zullen we maar zeggen als ajax maar geen kampioen word
pi_43148528
We hebben er een fan bij?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43148568
Successupportje hé, die Jorien!
  woensdag 1 november 2006 @ 21:22:31 #247
11102 knep
Mountainfreak
pi_43152413

Ben nog brak van gisteren, in de Tipsy gezeten tot we eruit geveegd werden .
Sommige Turken vonden het inderdaad weer nodig om te provoceren, beetje zielig maar goed.
pi_43153945
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:31 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Kijk eens goed, net voordat ie uithaalt komt het rechterbeen van die turk tegen het rechterbeen van Farfan. Je kan het zien aan de voet van die turk.
Wie weet dat Fárfan juist inhoudt, dat hij wenst te worden aangetikt. Als scheids staat het je dan natuurlijk vrij dit niet aan te moedigen. Niettemin kan je er één voor geven.
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:03 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Vind het moeilijk te zien. Maar als ie gegeven was, stond Galatasaray met 9 man. Had nog wat kunnen schelen in het doelsaldo.
Een dubbele straf voor zoiets futiels vind ik echt onzin. Er staat nog een keeper op doel. Vroeger konden toch ook gewoon strafschoppen worden gegeven zonder kaart?
pi_43156915
quote:

Van de Noord heb ik niks gemerkt. Denk dat jullie wel goed konden zien wat er aan de Zuid gebeurde. Stelletje mafkezen

Eerste afgekeurde goal van Farfan zag er pas schitterend uit, alleen heb ik em nergens meer kunnen zien
pi_43158451
Gaan er nog mensen naar het Gelredome voor de bekerwedstrijd ?
pi_43159263
morgen (donderdag) om 16.00 uur organiseert UEFA.com een chat-sessie met Gomes
pi_43169349
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:07 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Van de Noord heb ik niks gemerkt. Denk dat jullie wel goed konden zien wat er aan de Zuid gebeurde. Stelletje mafkezen

Eerste afgekeurde goal van Farfan zag er pas schitterend uit, alleen heb ik em nergens meer kunnen zien
Volgens mij bedoel je de Westtribune als je het over die fakkels hebt in ieder geval. Anders weet ik niet waar je het over hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_43169637
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:41 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je de Westtribune als je het over die fakkels hebt in ieder geval. Anders weet ik niet waar je het over hebt.
Over de Turkse vlag die ze in een volle vak PSV'ers gingen hangen
pi_43169644
Hij heeft het over de Turkse vlaggen..
pi_43169915
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:51 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Okee, is me niet opgevallen tijdens de wedstrijd.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 november 2006 @ 14:59:29 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43171992
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:51 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

over het PSV spandoek
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43176613
quote:
Cocu en Afellay in Studio Voetbal

2 november 2006 17:00

Phillip Cocu en Ibrahim Afellay zijn komende zondag te gast bij Studio Voetbal. Beide PSV’ers zullen aan tafel plaatsnemen bij presentator Jack van Gelder en vaste gasten Youri Mulder en Hugo Borst. De uitzending van Studio Voetbal begint rond 22.15 uur en is te zien bij de NOS op Nederland 1.

© PSV NV
Leuk, Cocu kan me niet zoveel schelen, die schuift elke maand wel ergens aan. Maar ben wel nieuwsgierig wat Afellay allemaal te vertellen heeft
Patat Friet
pi_43176662
Nou dan ga ik het voor de verandering maar eens kijken, kijk het normaal nooit meer..
pi_43179642
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:20 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Leuk, Cocu kan me niet zoveel schelen, die schuift elke maand wel ergens aan. Maar ben wel nieuwsgierig wat Afellay allemaal te vertellen heeft
hele keurige jongen geloof ik. volgens mij krijg je daar weinig spectaculairs uit.
maar wel interessant om te kijken, zeker
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 november 2006 @ 00:25:28 #260
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43193175
quote:
'PSV probeert Mendez definitief aan te trekken'
Volgens de directeur van LDU in Ecuador heeft PSV deze week contact gelegd met als doel Edison Mendez definitief vast te leggen. Hij liet dat weten tegenover El Universo. Mendez speelt nu op huurbasis voor PSV. De directeur wilde niet ingaan op de hoogte van de transfer. In Ecuador doen geruchten de ronde van 5 miljoen euro, Mendez zelf zou echter eerder een bedrag van 2 miljoen euro hebben genoemd.
dat zal toch al wel in het huurcontract vastliggen mag ik hopen!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43193188
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 00:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat zal toch al wel in het huurcontract vastliggen mag ik hopen!
Volgens mij is dat wel het geval ja
pi_43193520
quote:
Mendez zelf zou echter eerder een bedrag van 2 miljoen euro hebben genoemd.
. Alsof hij dat bepaalt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_43194174
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 00:42 schreef zjroentje het volgende:

[..]

. Alsof hij dat bepaalt.
In Zuid-Amerika kan een speler over (een deel van) zijn eigen transferrechten beschikken. Zeg maar een dealtje tussen speler en club om het vaste salaris te reduceren. Het kan dus heel goed zijn dat Méndez iets aan die prijs kan doen, bijvoorbeeld door zelf met minder van de transfersom genoegen te nemen.
pi_43195873
ik had nog niet eens gepost
pi_43196137
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:21 schreef Ruudt het volgende:
Nou dan ga ik het voor de verandering maar eens kijken, kijk het normaal nooit meer..
Same here, maar met zowel Cocu als Afellay moet ik het toch maar weer eens kijken.
We sure are cute for two ugly people.
pi_43196804
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 08:13 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Same here, maar met zowel Cocu als Afellay moet ik het toch maar weer eens kijken.
Hier ook maar zondag op Nederland 1 in plaats van Talpa!
pi_43208281
Kluivert erbij in de bekerwedstrijd a.s Donderdag ?
pi_43208339
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kluivert erbij in de bekerwedstrijd a.s Donderdag ?
Verwacht van niet
pi_43208388
En tegen Ajax?
Houd van een lijntje.
pi_43208516
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
En tegen Ajax?
Verwacht van niet. Hoeft ook niet.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_43208520
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
En tegen Ajax?
We hebben Farfan en Koné, dus dacht het niet he.
Keep the faith!!
pi_43208556
Zou ook heel stom zijn natuurlijk.
Houd van een lijntje.
pi_43209030

Hij traint tenminste weer met de groep mee.
pi_43209810
Hoop dat hij zich gewoon rustig houdt, en pas gaat spelen als hij echt op zijn best is.

PSV fan meld zich trouwens
"...longing for every weekend..."
pi_43210740
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:18 schreef Arnout. het volgende:
Hoop dat hij zich gewoon rustig houdt, en pas gaat spelen als hij echt op zijn best is.

Arnout, welkom hier

Leuk, weer een fan erbij
Keep the faith!!
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:08:37 #276
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_43210947
Mooi dat logo van PSV wat ze in het gras hebben gelegd voor de spelerstunnel
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=12916
pi_43211018
Ziet er sjiek uit ja.
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:13:07 #278
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_43211049
Ik heb trouwens veel vertrouwen in de wedstrijden tegen NAC en Ajax. Vreemd genoeg vertrouw ik de wedstrijd uit tegen Vitesse wat minder, misschien gaan de spelers zich sparen voor het weekend.....

Dit team verdient minimaal de dubbel, dus ik hoop maar dat ze Vitesse niet onderschatten (toch traditioneel een lastige wedstrijd).
pi_43211461
Ajax thuis uit wordt inderdaad een makkie voor jullie.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:36:06 #280
79837 Lemming22
pi_43211570
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Ajax thuis wordt inderdaad een makkie voor jullie.
Precies, appeltje eitje, we kunnen onze spelers wel sparen die wedstrijd!

Kluivert doet zaterdag in ieder geval nog niet mee tegen NAC, zie:
quote:
OB: Kluivert traint weer mee met groep
Patrick Kluivert heeft vrijdag voor het eerst weer met de groep meegetraind. De aanvaller liep twee maanden geleden in de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag een knieblessure op. Het is de bedoeling dat Kluivert stap voor stap weer op niveau wordt gebracht. PSV wil zijn rentree niet overhaasten. De wedstrijd tegen NAC Breda op zaterdag is nog te vroeg voor Kluivert.
Van het PSV Netwerk
pi_43211776
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:33 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

We hebben Farfan en Koné, dus dacht het niet he.
En tig andere buitenlanders in de basis staan! Als er drie Nederlanders in staan is dat veel!
pi_43211858
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:45 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

En tig andere buitenlanders in de basis staan! Als er drie Nederlanders in staan is dat veel!
Ja dat weten we zo langzamerhand wel. Maar je quote heeft niets te maken met waar het over ging.

Als je een Koné en Farfan in vorm hebt, ga je niet met een net herstelde Kluivert komen.
Keep the faith!!
pi_43212260
Weet iemand waarom PSV meestal zaterdag voetbalt ?
  vrijdag 3 november 2006 @ 19:16:58 #284
79837 Lemming22
pi_43212618
quote:

[..]

Jajaja whatever. Uitgekauwde discussie zonder eind.
pi_43213153
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand waarom PSV meestal zaterdag voetbalt ?
PSV speelt dit seizoen heel erg weinig op zaterdag.
Keep the faith!!
pi_43213443
Van alleen maar Nederlandse spelers valt helaas geen topteam samen te stellen.
pi_43214440
quote:

[..]

Goed hè?
pi_43220213
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:18 schreef Arnout. het volgende:

Hoi
pi_43222354
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:27 schreef dndiek het volgende:

[..]

Verwacht van niet
Dan maar in December tegen vitesse
pi_43222619
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 00:31 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Dan maar in December tegen vitesse
Ik zou eerder bang worden voor Farfan, met z'n twee goals in het Gelredome vorig seizoen. Of voor nog een briljante voorzet van Lamey
pi_43223100
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 00:43 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ik zou eerder bang worden voor Farfan, met z'n twee goals in het Gelredome vorig seizoen. Of voor nog een briljante voorzet van Lamey
Ja dat weet ik nog wel , maar nu hebben we Danko

maar er zijn meer spelers die kunnen scoren bij PSV maar Farfan en Kone kunnen heel gevaarlijk zijn
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:51:08 #292
11102 knep
Mountainfreak
pi_43235717
Volgende week naar de ufo, ben benieuwd, helaas geen bier .
pi_43236476
Ben de afgelopen 2 jaar geweest (0-4 en 0-0??) maar dit jaar laat ik het schieten.
Helaas speelt PSV TE vaak op zondag en ik wil niet te veel wedstrijden van het elftal waarin ik speel missen.
  zaterdag 4 november 2006 @ 17:21:35 #294
11102 knep
Mountainfreak
pi_43236644
Ik heb iets vergelijkbaars maar dan met de zaterdag, dat is de reden dat ik geen seizoenskaart heb.
Maar als het zo blijft met veel wedstrijden door de week en op zondag dan komt er volgend seizoen wel een denk ik .
  zaterdag 4 november 2006 @ 17:36:30 #295
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43237106
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 19:36 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

PSV speelt dit seizoen heel erg weinig op zaterdag.
valt wel mee hoor.

Zometeen weer de trein in
  zaterdag 4 november 2006 @ 17:38:40 #296
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43237178
Vanavond een bescheiden 3-0 schat ik zo.

Farfan
Kone
Farfan
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 4 november 2006 @ 19:02:21 #297
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43239464
Koeman is ontevreden over Lamey, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43239548
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:02 schreef rubbereend het volgende:
Koeman is ontevreden over Lamey, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
die had een blesure toch ?

Wel jammer dat Zoetebier niet tegen zijn oude club speelt dan maar in Breda

PSV - NAC BREDA -

Arbiter: Toeschouwers:
Blom 34.000

Geel:

PSV: Gomes,Kromkamp,Alex,Salcido,
Reiziger,Méndez,Afellay,Simons,Cocu,
Farfán,Koné

NAC BREDA: v.Zwam,Stam,Penders,
Zwaanswijk,Zonneveld,De Graaf,Slot,
Mathijssen,v.Gessel,Diba,Leonardo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 4 november 2006 @ 19:09:27 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43239661
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:05 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

die had een blesure toch ?

Wel jammer dat Zoetebier niet tegen zijn oude club speelt dan maar in Breda

PSV - NAC BREDA -

Arbiter: Toeschouwers:
Blom 34.000

Geel:

PSV: Gomes,Kromkamp,Alex,Salcido,
Reiziger,Méndez,Afellay,Simons,Cocu,
Farfán,Koné

NAC BREDA: v.Zwam,Stam,Penders,
Zwaanswijk,Zonneveld,De Graaf,Slot,
Mathijssen,v.Gessel,Diba,Leonardo
nee hoor; hij is gewoon fit alleen staat nu achteraan in de pikorde voor linksback!

van Zwam dat wordt doelsaldo werk vanavond
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43240559
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nee hoor; hij is gewoon fit alleen staat nu achteraan in de pikorde voor linksback!

van Zwam dat wordt doelsaldo werk vanavond
Wel jammer van Lamey maar ja dat weet je als je bij een topclub speelt ( die veel goede voetballers heeft )

ze zijn begonnen, Van Zwam doet tot nu toe nog zijn werk
pi_43241313
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:37 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

ze zijn begonnen, Van Zwam doet deed ot nu toe nog zijn werk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')