abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43136704
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:14 schreef rubbereend het volgende:
Farfan trapt volgens mij gewoon in de grond
Mee eens.
pi_43136805
Kijk eens goed, net voordat ie uithaalt komt het rechterbeen van die turk tegen het rechterbeen van Farfan. Je kan het zien aan de voet van die turk.
pi_43136830
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:26 schreef rubbereend het volgende:
nouja ik zal het wel verkeerd zien.

WE ZIJN BESTOLEN!

UEFA MAFIA!!!!!!!!!!!!!!11111111!!!!!!1!!!11
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 1 november 2006 @ 15:10:09 #229
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_43137999
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:26 schreef rubbereend het volgende:
nouja ik zal het wel verkeerd zien.

WE ZIJN BESTOLEN!

UEFA MAFIA!!!!!!!!!!!!!!11111111!!!!!!1!!!11
En zo is het maar net, en het is altijd hetzelfde met die UEFA!
pi_43138139
Elke keer is het toch ook weer genieten van Gomes zijn reactie na een doelpunt hè!
pi_43138212
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:13 schreef Ruudt het volgende:
Elke keer is het toch ook weer genieten van Gomes zijn reactie na een doelpunt hè!
Da's inderdaad een prachtig gezicht
Maar wat hebben we toch een fantastische keeper.
Keep the faith!!
pi_43139335
Mendez was niet zo sterk nee, de laatste tijd al een beetje zo. Tijd voor een kans voor Väyrynen lijkt me

Verder was PSV vooral verdedigend sterk gister. Een degelijke overwinning. Had geen moment t idee dat ze t uit handen gingen geven
pi_43139492
Gisteren positief: plaatsing! , Koné die na een levensgrote kans missen even later tóch gewoon weer scoort, Farfan die uitstekend speelde.

Gisteren negatief: ongelooflijk slordig in de passing de eerste helft (en in mindere mate de 2e), weer een verdediging die er onrustig uitzag, een rode kaart nodig hebben om grip te krijgen op de wedstrijd.

Oh ja, en kan iemand Koeman vertellen dat Cocu niet meer de jonge, dartele linksbuiten is die hij bij Vitesse was maar gewoon een centrale middenvelder?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_43139573
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
Mendez was niet zo sterk nee, de laatste tijd al een beetje zo. Tijd voor een kans voor Väyrynen lijkt me
Mendez maakte een schitterend debuut door 2 keer te scoren maar dat krediet heeft hij bij mij ook een beetje verspeelt in de wedstrijden die daarna kwamen. Toch zie ik wel toekomst in hem, het voetballend vermogen heeft hij namelijk wel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_43139852
Had ik al gezegd dat ik Afellay gisteren goed vond spelen?

Ik heb speciaal op hem gelet, ook i.v.m. Oranje enzo en het viel me op dat hij weinig balverlies leidt. Hij kwam niet al te vaak aan de bal, maar hij deed er meestal wel iets goed mee. Vooral die pass op Farfan waaruit de rode kaart voortkwam mocht er wezen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43139984
Was een penalty volgens mij.
pi_43140115
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:00 schreef Chadi het volgende:
Was een penalty volgens mij.
Vind het moeilijk te zien. Maar als ie gegeven was, stond Galatasaray met 9 man. Had nog wat kunnen schelen in het doelsaldo.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_43142822
Weet er iemand wat er gebeurde op de noord tribune, bovenste ring (zal vak Oo zijn geweest oid)? Daar renden op een gegeven moment wat hulpverleners naar toe. Dat betrof geen inslag van een fakkel/lichtkogel overigens.

Ik zat me na tien minuten al te irriteren aan de Turkse supporters om me heen. Even voor de moraalriddertjes: niet vanwege hun afkomst of taal, maar vanwege het feit dat ik tijdens een wedstrijd van PSV gewoon niet graag fanatieke supporters van de tegenstander in mijn directe omgeving heb.
Maar wat wél heerlijk was: het PSV stadion staat normaliter niet bol van de sfeer. Dat moet ik toegeven. Maar gisteren was het publiek écht de twaalfde man. Wát een heerlijk gekkenhuis af en toe. Het mooiste was het afdruipen van de turkse supporters zo'n kwartier voor tijd en het galmende 'Houdoe en bedankt' vanuit elke hoek van het stadion. Tjonge jonge, wat was dát genieten geblazen.

Is die tweede afgekeurde goal van Farfan al ter sprake geweest trouwens? Die was echt meesterlijk aangenomen en afgerond.
  woensdag 1 november 2006 @ 17:18:01 #239
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43142883
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:16 schreef Morrigun99 het volgende:
Weet er iemand wat er gebeurde op de noord tribune, bovenste ring (zal vak Oo zijn geweest oid)? Daar renden op een gegeven moment wat hulpverleners naar toe. Dat betrof geen inslag van een fakkel/lichtkogel overigens.

Ik zat me na tien minuten al te irriteren aan de Turkse supporters om me heen. Even voor de moraalriddertjes: niet vanwege hun afkomst of taal, maar vanwege het feit dat ik tijdens een wedstrijd van PSV gewoon niet graag fanatieke supporters van de tegenstander in mijn directe omgeving heb.
Maar wat wél heerlijk was: het PSV stadion staat normaliter niet bol van de sfeer. Dat moet ik toegeven. Maar gisteren was het publiek écht de twaalfde man. Wát een heerlijk gekkenhuis af en toe. Het mooiste was het afdruipen van de turkse supporters zo'n kwartier voor tijd en het galmende 'Houdoe en bedankt' vanuit elke hoek van het stadion. Tjonge jonge, wat was dát genieten geblazen.

Is die tweede afgekeurde goal van Farfan al ter sprake geweest trouwens? Die was echt meesterlijk aangenomen en afgerond.
op tv was de sfeer helaas niet echt te horen
pi_43142891
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nope als je goed kijkt zie je de voet van die speler van Galatasaray Farfan net raakt waardoor Farfan struikelt.
pi_43142904
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

op tv was de sfeer helaas niet echt te horen
Harder zetten dan.
pi_43143585
quote:

Was inderdaad schitterend afgemaakt Jammer dat ie werd afgekeurd!

Trouwens:
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:48 schreef Leso_Varen het volgende:
En wat wordt het dinsdag? Ik denk een 2-0, Cocu en Kone.
Bijna goed, Cocu scoorde bijna, maar zorgde er voor dat Simons direct daarna kon scoren!
  woensdag 1 november 2006 @ 17:41:52 #243
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_43143681
TT.
  woensdag 1 november 2006 @ 18:50:23 #244
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43146092
ooh eindhovuh is wonderfull
en aan het eind van het seizoen weer overvol

stratumseind
stadhuisplein
HET KAMPIOENFEEST ZAL WEER IN HET ZUIDEN ZIJNN

zullen we maar zeggen als ajax maar geen kampioen word
pi_43148528
We hebben er een fan bij?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43148568
Successupportje hé, die Jorien!
  woensdag 1 november 2006 @ 21:22:31 #247
11102 knep
Mountainfreak
pi_43152413

Ben nog brak van gisteren, in de Tipsy gezeten tot we eruit geveegd werden .
Sommige Turken vonden het inderdaad weer nodig om te provoceren, beetje zielig maar goed.
pi_43153945
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:31 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Kijk eens goed, net voordat ie uithaalt komt het rechterbeen van die turk tegen het rechterbeen van Farfan. Je kan het zien aan de voet van die turk.
Wie weet dat Fárfan juist inhoudt, dat hij wenst te worden aangetikt. Als scheids staat het je dan natuurlijk vrij dit niet aan te moedigen. Niettemin kan je er één voor geven.
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:03 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Vind het moeilijk te zien. Maar als ie gegeven was, stond Galatasaray met 9 man. Had nog wat kunnen schelen in het doelsaldo.
Een dubbele straf voor zoiets futiels vind ik echt onzin. Er staat nog een keeper op doel. Vroeger konden toch ook gewoon strafschoppen worden gegeven zonder kaart?
pi_43156915
quote:

Van de Noord heb ik niks gemerkt. Denk dat jullie wel goed konden zien wat er aan de Zuid gebeurde. Stelletje mafkezen

Eerste afgekeurde goal van Farfan zag er pas schitterend uit, alleen heb ik em nergens meer kunnen zien
pi_43158451
Gaan er nog mensen naar het Gelredome voor de bekerwedstrijd ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')