Mee eens.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:14 schreef rubbereend het volgende:
Farfan trapt volgens mij gewoon in de grond

quote:Op woensdag 1 november 2006 14:26 schreef rubbereend het volgende:
nouja ik zal het wel verkeerd zien.
WE ZIJN BESTOLEN!
UEFA MAFIA!!!!!!!!!!!!!!11111111!!!!!!1!!!11

En zo is het maar net, en het is altijd hetzelfde met die UEFA!quote:Op woensdag 1 november 2006 14:26 schreef rubbereend het volgende:
nouja ik zal het wel verkeerd zien.
WE ZIJN BESTOLEN!
UEFA MAFIA!!!!!!!!!!!!!!11111111!!!!!!1!!!11

Da's inderdaad een prachtig gezichtquote:Op woensdag 1 november 2006 15:13 schreef Ruudt het volgende:
Elke keer is het toch ook weer genieten van Gomes zijn reactie na een doelpunt hè!

Mendez maakte een schitterend debuut door 2 keer te scoren maar dat krediet heeft hij bij mij ook een beetje verspeelt in de wedstrijden die daarna kwamen. Toch zie ik wel toekomst in hem, het voetballend vermogen heeft hij namelijk wel.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
Mendez was niet zo sterk nee, de laatste tijd al een beetje zo. Tijd voor een kans voor Väyrynen lijkt me

Vind het moeilijk te zien. Maar als ie gegeven was, stond Galatasaray met 9 man. Had nog wat kunnen schelen in het doelsaldo.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:00 schreef Chadi het volgende:
Was een penalty volgens mij.

op tv was de sfeer helaas niet echt te horenquote:Op woensdag 1 november 2006 17:16 schreef Morrigun99 het volgende:
Weet er iemand wat er gebeurde op de noord tribune, bovenste ring (zal vak Oo zijn geweest oid)? Daar renden op een gegeven moment wat hulpverleners naar toe. Dat betrof geen inslag van een fakkel/lichtkogel overigens.
Ik zat me na tien minuten al te irriteren aan de Turkse supporters om me heen. Even voor de moraalriddertjes: niet vanwege hun afkomst of taal, maar vanwege het feit dat ik tijdens een wedstrijd van PSV gewoon niet graag fanatieke supporters van de tegenstander in mijn directe omgeving heb.
Maar wat wél heerlijk was: het PSV stadion staat normaliter niet bol van de sfeer. Dat moet ik toegeven. Maar gisteren was het publiek écht de twaalfde man. Wát een heerlijk gekkenhuis af en toe. Het mooiste was het afdruipen van de turkse supporters zo'n kwartier voor tijd en het galmende 'Houdoe en bedankt' vanuit elke hoek van het stadion. Tjonge jonge, wat was dát genieten geblazen.
Is die tweede afgekeurde goal van Farfan al ter sprake geweest trouwens? Die was echt meesterlijk aangenomen en afgerond.![]()

quote:Op woensdag 1 november 2006 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nope als je goed kijkt zie je de voet van die speler van Galatasaray Farfan net raakt waardoor Farfan struikelt.

Harder zetten dan.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
op tv was de sfeer helaas niet echt te horen

Was inderdaad schitterend afgemaaktquote:Op woensdag 1 november 2006 17:16 schreef Morrigun99 het volgende:
Is die tweede afgekeurde goal van Farfan al ter sprake geweest trouwens? Die was echt meesterlijk aangenomen en afgerond.![]()
Bijna goed, Cocu scoorde bijna, maar zorgde er voor dat Simons direct daarna kon scoren!quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:48 schreef Leso_Varen het volgende:
En wat wordt het dinsdag? Ik denk een 2-0, Cocu en Kone.

Wie weet dat Fárfan juist inhoudt, dat hij wenst te worden aangetikt. Als scheids staat het je dan natuurlijk vrij dit niet aan te moedigen. Niettemin kan je er één voor geven.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:31 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Kijk eens goed, net voordat ie uithaalt komt het rechterbeen van die turk tegen het rechterbeen van Farfan. Je kan het zien aan de voet van die turk.
Een dubbele straf voor zoiets futiels vind ik echt onzin. Er staat nog een keeper op doel. Vroeger konden toch ook gewoon strafschoppen worden gegeven zonder kaart?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Vind het moeilijk te zien. Maar als ie gegeven was, stond Galatasaray met 9 man. Had nog wat kunnen schelen in het doelsaldo.

Van de Noord heb ik niks gemerkt. Denk dat jullie wel goed konden zien wat er aan de Zuid gebeurde. Stelletje mafkezenquote:Op woensdag 1 november 2006 17:16 schreef Morrigun99 het volgende:
Weet er iemand wat er gebeurde op de noord tribune, bovenste ring (zal vak Oo zijn geweest oid)? Daar renden op een gegeven moment wat hulpverleners naar toe. Dat betrof geen inslag van een fakkel/lichtkogel overigens.
Ik zat me na tien minuten al te irriteren aan de Turkse supporters om me heen. Even voor de moraalriddertjes: niet vanwege hun afkomst of taal, maar vanwege het feit dat ik tijdens een wedstrijd van PSV gewoon niet graag fanatieke supporters van de tegenstander in mijn directe omgeving heb.
Maar wat wél heerlijk was: het PSV stadion staat normaliter niet bol van de sfeer. Dat moet ik toegeven. Maar gisteren was het publiek écht de twaalfde man. Wát een heerlijk gekkenhuis af en toe. Het mooiste was het afdruipen van de turkse supporters zo'n kwartier voor tijd en het galmende 'Houdoe en bedankt' vanuit elke hoek van het stadion. Tjonge jonge, wat was dát genieten geblazen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |